Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö sinun muuten pitäisi olla jo nukkumassa? Vanhainkodissa iltalääkkeet annetaan vissiin jo kahdeksalta, et tainnut ottaa unilääkettäsi, so so...mitäs jos hoitaja huomaa.... ottaa sinulta puhelimen vielä pois..
05.06.2024 23:48
Voisitko perustella väittämäsi?
Tai edes yhdenkin niistä....
05.06.2024 23:47
USA:ssa murhataan PRESIDENTTEJÄ!!!
CIA on tehnyt kokeita ja tappanut USA:n kansalaisia useita kertoja. Myrkyttäneet kokonaisia kaupunkeja. Testanneet huumaavia aineita tavallisilla kansalaisilla.
Minun puolestani putin saa myrkyttää ketä haluaa, ei oikeastaan kiinnosta.
Kuinka nämä asiat nyt liittyvät siihen että amerikkalaiset ovat sotaisa kansa? Ja kuinka perustelet ettei asia näin ole?
05.06.2024 23:43
Minä taas uskon entisiin elämiin, ja Jumalaan ja Saatanaan.
Entisten elämien tiedän pakosti olevan totta koska niitä olen nähnyt itse, tai tarkemmin ottaen niitä on näytetty minulle, en välttämättä olisi edes halunnut nähdä niitä tai tietää niistä. Se oli (pakollinen) osa henkistä kehitystäni, ja kieltämättä selitti paljon asioita.
Hienoa että paranit uskovaisuudesta ja voit nyt ajatella itse, ja tutkia itse asioita ilman rajoitteita.
05.06.2024 23:34
Vanhainkodistako kirjoittelet tänne?
Voisitko sinä vanhus neuvoa minua nuorukaista, että missä kohtaa tein virheen?
05.06.2024 23:28
Siis onhan se karmea paikka, eikai kukaan täysjärkinen mitään muuta väittäisikään.
Mutta miksi ihmeessä kukaan täysissä mielen ja sielun voimissa oleva haluaisi sinne matkustaa? Harrastamaan joogaa tai jotain huumeita tms.?
05.06.2024 23:21
Voisiko olla että ketään täällä ei kiinnosta?
05.06.2024 23:17
Niin, en tiedä. Kyllähän suomenkin johto siellä israelissa käy tiheään, niinistö lähti heti presidentiksi tultuaan, siitä oli kuva messusta juutalaisten lakki päässään. Länsimaiden päättäjillä on tiukat siteet israeliin, en tiedä miksi. Ehkä mossadilla on arkaluonteista tietoa kaikista johtohenkilöistä... ja joutuvat olemaan hyvää pataa sen takia.. Ja mossad voi helposti tiltata kenet tahansa länsimaan johtajan jos tarvitsee, ihan se voi riittää pitämään hyvät (veli) välit.
05.06.2024 23:14
Jos olit tosissasi, mitä en voi edes uskoa, niin sanotaan nyt että amerikkalaisille sota on elämäntapa. Ei varmaan ole mitään vastaavaa kansaa joka olisi sotinut yhtä paljon, jolle sota on osa normaalia elämää. En tiedä lähi-idän pienistä kansoista juuri mitään, ehkä sieltä löytyy joku esimerkki joka on vielä pahempi, mutta länsimaista ja euroopan-maista USA vie voiton.
05.06.2024 23:06
HAHAAA! Että USA ei ole sotahullu... tämä on ehkä parasta sarkasmia mitä olen kuullut kymmeneen vuoteen.
05.06.2024 23:02
*****tin huonosti on asiat jos Suomi on jonkun Bideenin varassa.... sehän on täysi seniili, ei se edes tiedä missä on, ehkä edes muista omaa nimeään enää. Se lukee kaikki tekstit isolta näytöltä kun pitää puheita. En oikein usko että Bideenillä on yhtään mitään tekemistä Suomen kanssa.
05.06.2024 23:00
Tuo on kyllä erinomainen huomio. Moni tavallinen ihminen maan päällä kärsii enemmän ja paljon pidempään kuin jeesus ristillä.
Mutta sitten taas, armo ei kosketa näitä vääräuskoisia tai uskonnottomia tavallisia ihmisiä, heidän osansa on ainoastaan kärsimys ja kuolema.
05.06.2024 22:56
>>>toisenlaista kristillistä elämää. Ympärillä kääntymättömiä, syntisiä ihmisiä matkalla kadotukseen. Ja minä omassa ylhäisyydessäni sitten vaan elelisin tässä ja odottelisin Jeesuksen tulemusta, eikä mitään murhetta näistä toisista. Mihin nämä ihmiset menevät? >>>
Miksi niistä välität, ja mitä sille voit sinä tehdä että mihin ne menevät?
Et voi muuttaa toista ihmistä, sen sisäistä maailmaa, sen sielua. Jos se ei itse sitä halua. Voit pakottaa sen noudattamaan kaavoja ja toistelemaan lauseita, mutta jos sielu ei ole mukana siinä niin ei sellainen ole mistään kotoisin.
Mielestäni olisi parempi jos jokainen keskittyisi omaan itseensä ja siihen kuinka voisi olla parempi ihminen, jos kaikki maailman ihmiset tekisivät samoin niin maailma olisi parempi paikka.
05.06.2024 22:48
Nuo kokemasi asiat saattaisivat olla välähdyksiä entisistä elämistäsi.
Jaa, että olit uskovainen mutta paranit uskovaisuudestasi...
Huomasin vasta nyt että tämä palsta onkin helluntalaisuus, hetken aikaa kyllä jo ihmettelin miten sekopäistä juttua täällä palstalla on. Kymmeniä sivuja jotain raamatun tekstejä jne...
05.06.2024 22:41
Okei, olittekin helluntalaisia sitten.... En tiedä siitä mitään joten valitettavasti en osaa teitä haukkua.
05.06.2024 22:35
Siis suurin osa kristityistä.
05.06.2024 18:05
Ihmisen poika tuli syöden ja juoden ja huoraten ja haureutta harjoittaen, sitten tuli Martti Lutter ja jatkoi sitä samaa rataa. Ja tuhannet Luterilaiset ilakoiden menevät valmiiksi tehtyä polkua pitkin, mutta mihin se polku johtaa heidät?
05.06.2024 17:37
Ei vissiin ollut autoja, mutta oli TESLA- liitonarkki mikä oli ladattu täyteen voimaa. Sillä voisi nykyaikana luultavasti täyttää useamman kaupungin tehotarpeet. Kovin säteilevä laitos se kyllä oli, kantajien piti pukeutua suojapukuihin kun käsittelivät sitä.
05.06.2024 16:56
Asialla on kymmeniä eri kirjoittajia, ja kymmenet eri tahot ovat muokanneet tekstejä ja muutelleet niitä ajan mukaisiksi, lisäksi valinneet aina mielestään sopivat tekstit ja jättäneet pois muut. Osa teksteistä on mahdollisesti kymmenentuhatta vuotta vanhoja. Sinänsä historiallisesti merkittävä teos.
Ja siis se lisäosa joka on myöhemmin liitetty mukaan on osin uutta tuotantoa ja jotkut osat voivat olla vanhoja tekstejä jotka on liitetty siihen mukaan.
05.06.2024 16:53
Jos nyt näin ulkopuolisena voisi sanoa väliin jotain, niin te uskovaiset kyllä mietitte ihan liikaa jotain raamatun jakeita ja tulkitsette niitä monin eri tavoin. Mitäs jos keskittyisitte enemmän omaan itseenne ja omaan elämäänne, ja omaan sieluunne.
On totta että demonit jatkuvasti hyökkäävät ihmisten kimppuun ja laittavat ajatuksia ihmisten mieliin, ja yrittävät vallata koko kehon itselleen. Ja ihmiset vieläpä altistavat itseään tälläiselle käyttämällä alkoholia ja huumeita ja lääkkeitä. Ihan kuin jo muutenkin ei olisi tarpeeksi vakava tilanne.
05.06.2024 16:49
50 / 108