Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eräs tärkeä ja oleellinen asia helposti unohtuu tai jää kokonaan huomaamatta, se että jumala on luonut kaiken, jumala on itse luonut helvetin ja sen kolme eri tasoa. Jumala on mahdollisesti itse luonut saatanan.
Miksi?
Kaikkitietävä jumala on varmasti tiennyt mitä teki luodessaan saatanan, vai väitättekö että kaikkivoipa jumala erehtyi?
01.06.2024 23:28
Hahhaa... olet liian hidas, joku toinen kävi jo koko keskustelun puolestasi.
01.06.2024 22:47
En tiedä muusta kuin demonisista hengistä.
01.06.2024 22:39
Enpä tiedä tuosta. Ei ainakaan kuullosta ollenkaan terveelliseltä tuollainen. Tiedän että henget (tai demonit) yrittävät mennä ihmisen sisään ja saada sen hallintaansa, mutta että toinen ihminen pystyisi edes yrittämään vastaavaa, enpä tiedä. Mikäli on totta, niin kuullostaa vaaralliselta, liian suuri vaikutusvalta toiseen ihmiseen. Tuossa vaiheessa ottaisin etäisyyttä siihen henkilöön joka tuollaista aiheuttaa.
01.06.2024 22:00
Tuo saattaisi hyvinkin olla näky todellisesta tilanteesta.
Kun menit viereen ja kosketit sitä, reagoiko se siihen millään tavoin, sanoiko mitään tms. ? Jos se ei havainnut sinua mitenkään niin todennäköisesti kyseessä ei uni vaan näky.
01.06.2024 21:53
Tylsää, olisihan unessa voinut vaatteet heittää pois jne... liian kesyjä unia sinulla.
01.06.2024 21:45
Varmaan se nykyaikana pitäisi unihahmoltakin ikää kysyä ensin ettei koidu ongelmia siitä... No mitäs se teki, siellä junassako touhusitte ja muut katseli vierestä?
01.06.2024 21:38
Oho, oletkos joku insinööri tai jotain, päässälaskunero? Itseltäni jäisi kyllä laskematta, en ole matemaatikko.
01.06.2024 21:34
No hyvä.... kerro lisää. Kai ne tytöt oli kuitenkin jotain 18v paikkeilla ehkäpä? Mitä ne teki sinulle?
01.06.2024 21:25
Kuinka sinusta tuli minua parempi kun vain uskot johonkin puupökkelöön kirkossa? Se usko teki sinusta paremman kuin joku muu. Kaikki eivät vaan pysty uskomaan, olen yrittänyt, usko pois. Joten nyt olen sinua huonompi ja joudun Helvettiin sen seurauksena?
01.06.2024 17:22
Aika vakava tilanne. Geneettinen lihavuusoireyhtymä. Vakavia terveysongelmia tiedossa, jos et jo ole erinäisillä lääkityksillä.
01.06.2024 17:18
No, millaisia ne "kuumat unet" oikein olivat? Odotin kuvailuja niistä.
Oliko niissä nuoria tyttöjä vai mitä..?
01.06.2024 17:12
Ahaa... surunsyöjä.. enpä tiedä loppuuko suru vai liikuntakyky ensin...
Sitten vaan lisää liikuntaa, voimaharjoittelu on tehokkainta. Jos sinulla kerran on omaa painoa, käytä sitä harjoittelussa hyödyksi. Kyykkyjä, rappusia jne.
Voisit myös laskea kaloreita mitä saat päivässä, ja paljonko liikuntaa niiden polttamiseen tarvitaan. Varmaan netistä löytyy erillaisia laskureita joita voi käyttää siinä avuksi.
01.06.2024 17:09
Hahaa!..... se on salaista..
01.06.2024 17:05
Kuka edes muistaa jotain keskusteluja että miten ne meni, aika epävarmaa.
Olisiko parempi kuvailla millaisessa tilanteessa viimeksi tapasit sen, tai keskustelit sen kanssa, tai mistä aiheesta. Kuvailla sitä tilannetta, joten toisen voi tunnistaa sen tilanteen yksityiskohdista.
01.06.2024 16:55
Kuullostaa hieman selittelyltä... ääntä ei tarvita laihtumiseen, paitsi jos olet joku oopperalaulaja niin ehkä siinä jo laihtuukin.
Siinä on sinulle tavoite, päästä siihen 80cm vyötäröön. Painolla ei ole mitään merkitystä, unohda ne kilot ihan tyystin. Kyse on vaan siitä miten ne kilot keholle sijoittuvat, sama pätee sekä terveellisyyteen että kauneuteen. Ota selvää mikä ruokavaliossasi on pielessä, mikä siinä aiheuttaa lihomista. Voin jo suoraan sanoa että se on sokeri, tai hiilihydraatit.
01.06.2024 16:35
Voisitko hieman selventää tätä asiaa, kun se on minulle melko epäselvä.
Siis syntini on se että hengitän ilmaa?
Vai se että uskon olevani sinua parempi? Olen kyllä melkoisen varma tästä asiasta että olen, onko siis syntiä sanoa se ääneen, vaiko ihan se mielipide on syntiä?
01.06.2024 16:30
HAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAAAA!!!!!.......
Tuota en ihan osannut odottaa!... tosin olisi pitänyt olettaa että kun kyseessä on uskovainen niin asiallinen keskustelu on täysin mahdotonta.
Kylläpä sinä näytät tuntevan minut kovin tarkasti kun tiedät jopa syntini. Mitkä nämä syntini nyt sitten ovat jos sopii kysyä??
Olen aivan absoluuttisen varma että olen sinua parempi. Se ei edes vaadi kovin paljoa, ihan edes yrittämättäkin olen sinua parempi.
01.06.2024 16:18
Mitä tuo nyt haittaa, jos ei nyt jotain +50kg tullut painoa ihan yllättäen ja huomaamatta....
Älä välitä painosta, älä välitä peilikuvasta. Hävitä vaaka ja osta mittanauha tilalle.
Ota mittanauha ja mittaa vyötärönympärys, jos se on 80cm tai alle (naisella) niin hyvä, kaikki on kunnossa.
01.06.2024 16:07
Okei... hieman yllättävää, oletkin ihan oikeasti syntinen. Heitin vähän vitsillä nuo jutut mutta osui melkein kohdilleen.
Toki hienoa että yrität muuttua. Ei siihen mitään jumalaa tarvita, voit muuttaa itse itsesi juuri sellaiseksi kuin haluat olla. Tarvitset vain motivaatiota siihen, ja jumala toimii sinulla motivaationa.
Tuota en nyt kaueasti miettisi jos olet joskus sanonut ilkeästi ihmisille, voisithan niiltä pyytää anteeksi jos voit vaikka viestiä lähettää niille. Mutta mikään mitä nyt teet ei muuta menneisyyttä, menneitä tekoja ei saa poistetuksi vaikka sanoisit mitä tai tekisit mitä tahansa.
Esimerkiksi tulee mieleen tämä vankilarangaistuskäytäntö joka on aivan naurettava idea, että teet vakavia rikoksia, istut linnassa muutamia vuosia ja sitten vapaudut ja olet sovittanut rikoksesi, ja olet kunnon kansalainen. Aivan käsittämättömän typerä idea, kaiken logiikan ja järjen ja oikeuden vastaista.
01.06.2024 15:06
53 / 108