Kiva ja turvallinen tunnistusleikki kaikille kaipailijoille!
Kaivakaa jostain kohtaa käymistänne vanhoista viestittelyistä joku lause, ja jos kaipaamanne on paikalla, hän voi jatkaa seuraavalla lauseella.
Näin kukaan muu ei saa tietää, että olet ihastunut, ja yhdestä lauseesta ei vielä voi kaipaamannekaan tietää ennen, kuin sinä vahvistat asian seuraavalla lauseella.
Tunnistusleikki kaikille!
23
707
Vastaukset 23
- Anonyymi
Ei muuten tippaakaan kiinnosta!
Ettekö te voi mennä ulos leikkimään kun koulukin jo loppui.
Aivonne selvästi tarvitse happea eikä jatkuvaa notkumista netissä.
Ei ihme että nuorilla riittää mt ym. ongelmia jos tämä on ainoa sosialinen yhteydenpitonne muihin ihmisiin.- Anonyymi
Sinä olet nirppanokka ilonpilaaja. Etkö huomaa mitä itse teet palstalla? Taidat huomata mutta tämä on sun ainoa paikka kommunikoida ja haluat olla ilkeä.
- Anonyymi
Mitä sinä oikeasti täällä valitat. Mene itse pois sekoilemasta siitä. Ei tällä palstalla edes käy nuoria. On tunnetusti keski-ikäisten paikka. Itse olen jo niin vanha että tuo helle ahistaa. Siksi kotona ja tässä :) sivusta
- Anonyymi
Tuossa luki, että kiva! En tiedä luitko ehkä väärin, mutta jos et ole kiva, miksi edes vaivaudut avaamaan linkkiä ja tulla häiritsemään kivoja!?
Vai haluavatko tyhmät tyypit maailmassa olevan vähemmän kivoja asioita? Niinkuin maailmassa ei olisi tarpeeksi vähän kivoja asioita jo nyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa luki, että kiva! En tiedä luitko ehkä väärin, mutta jos et ole kiva, miksi edes vaivaudut avaamaan linkkiä ja tulla häiritsemään kivoja!?
Vai haluavatko tyhmät tyypit maailmassa olevan vähemmän kivoja asioita? Niinkuin maailmassa ei olisi tarpeeksi vähän kivoja asioita jo nyt!Sillä on vähän paha olla ja purkaa sen tänne. Kehtaakin mainita nuorten mt-ongelmista kun itse avautuu ensin noin. Taitaa nuorten isoin ongelma olla tuon kommentoijan kaltaiset mt-vanhemmat.
- Anonyymi
Minä olen poistanut kaivattuni viestit jo. En ole ylpeä kaikesta mitä itse viestittelin, joten lähinnä siksi poistin ne. En mitään pahaa sanonut, mutta olin typerä.
Kerran vastasin hänelle että Sopii, yhdellä sanalla, sen muistan.- Anonyymi
Vähän sama, pakko oli poistaa hiljenneet keskusteluyritykset muistuttamasta siitä, että mitään ei oikeasti tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Poistitko sä meidän jutut?!🥺
No, en mä oikeasti ajattele hänen sanoneen mitään, minkä olisi poistettava, ellei sitten halunnut poistaa minua häiritsemästä.
Et kai sä sentään laittanut mulle mitään estoa!?
Enkä mä oikeasti elättele toiveita siitä, että hänellä olisi romanttisista tunteista minua kohtaan, mutta enpähän nyt vain saa omiani hellittämään hetkeksikään, niin osallistunpa tähän leikkiin ihan huvikseni.
Olisiko tämä ”Sopii” voinut liittyä meidän järjestelemän retken suunnitteluun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistitko sä meidän jutut?!🥺
No, en mä oikeasti ajattele hänen sanoneen mitään, minkä olisi poistettava, ellei sitten halunnut poistaa minua häiritsemästä.
Et kai sä sentään laittanut mulle mitään estoa!?
Enkä mä oikeasti elättele toiveita siitä, että hänellä olisi romanttisista tunteista minua kohtaan, mutta enpähän nyt vain saa omiani hellittämään hetkeksikään, niin osallistunpa tähän leikkiin ihan huvikseni.
Olisiko tämä ”Sopii” voinut liittyä meidän järjestelemän retken suunnitteluunEi ole sinulle. Olen nainen eikä mitään retkeä ole ollut meillä.
- Anonyymi
Oliko se juuri noin kirjoitettu, vai olisiko siinä voinut olla myös emojeita mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se juuri noin kirjoitettu, vai olisiko siinä voinut olla myös emojeita mukana?
Ai se sopii? Saattoi olla emojeita, en muista kun on poistettu.
- Anonyymi
... saitko tähän...
Kuka edes muistaa jotain keskusteluja että miten ne meni, aika epävarmaa.
Olisiko parempi kuvailla millaisessa tilanteessa viimeksi tapasit sen, tai keskustelit sen kanssa, tai mistä aiheesta. Kuvailla sitä tilannetta, joten toisen voi tunnistaa sen tilanteen yksityiskohdista.- Anonyymi
No mikset kuvaile??
- Anonyymi
Tuokin on hyvä ehdotus. Sille voi perustaa oman ketjun, tai mikä ettei voi kuvailla tähänkin ketjuun.
Mutta tämän ketjun idea ei nojaudu muistin varaan, vaan viesteihin, jotka löytyvät puhelimelta. Jos on poistanut, niin tämä ketju soveltuu enää vain hyvän muistin omaaville. - Anonyymi
Mahtaakohan täällä edes olla paljoa noita jotka on oikeasti puhuneet ja tavanneet. Tuntuu enemmän olevan täällä porukkaa, jotka on rakastunut johonkin mielikuvaan palstalaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaakohan täällä edes olla paljoa noita jotka on oikeasti puhuneet ja tavanneet. Tuntuu enemmän olevan täällä porukkaa, jotka on rakastunut johonkin mielikuvaan palstalaisesta.
Sitähän tämäkin ketju yrittää selvittää.
- Anonyymi
….tällänen ihana muisto…
- Anonyymi
En halua lukea niitä. Olin idiootti. Vaikka aikaa on kulunut vuosia, niin hävettää oma käytös.
- Anonyymi
Samat sanat, onneksi niitä viestejä ei sentään ollut montaa.
- Anonyymi
Mennään hieman toisin päin....
Tuskin silti tähän vastaa hän mitään.
▪︎ BOTTI TULI
▪︎sain mä sentään edes kerran sydämiä sulta - Anonyymi
Sain kerran kommenttiini kymmenen emojin vastauksen, missä joka toinen oli sama. Poistui myöhemmin. Oikeitavääriä luulojakäsityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841133
- 73942
- 39611
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35571
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste141548- 45542
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 67516