Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Millä ei päästä pitkälle? Ja miten pitkälle pitäisi päästä...
01.06.2024 14:59
Ok... ei tuosta ota mitään selvää, aina vaan yhtä epäselvää... tai vielä epäselvempää kuin aiemmin.
nyt menen kyllä nukkumaan.
01.06.2024 01:58
Mitä nuo syntisi ovat mitä häpeät?
Jumalanpilkka...? haureus? Viha, kateus, ylensyöminen...?
01.06.2024 01:44
Sinun saaminen äkästymään ei ole kovin iso saavutus.... tähtään kyllä korkeammalle.
01.06.2024 01:41
Tuo kaikki on niin salaperäistä.
Mikset vaan paljasta kaikkea täällä kaikille ja sillä selvä. Koko jutun, mitä on tapahtunut ja kuka on syyllinen, tai sanotaanko että tekijä jne... Pelkäät jonkinlaista kostoa?
01.06.2024 01:40
>>>Kristitylle synti on inhottava ja häpeällinen asia. Jumalan lapset tunnetaan Isänsä piirteistä, ei niiden puuttumisesta>>>
Missä tuollaisia olet tavannut?
Ehkä jotkut lahkolaiset saattaisivat ajatella tuolla tavoin, mutta niittenkin teot ovat kyllä erittäin syntisiä, pahoja. Puheet on aina vaan puheita. On niin helppoa puhua, itse esimerkkinä oleminen on vaikeampaa.
Minusta parempi ihminen on sellainen joka ennemmin tunnustaa syntinsä ja heikkoutensa eikä yritä esittää jotain pyhimystä, niinkuin monet lahkolaiset tekevät, erityisesti johtajat.
01.06.2024 01:22
Luulin että ollaan jo tuttuja tässä vaiheessa....
Tuo on yksi asia mikä sinussa vaivaa, tuo sulkeutuneisuus. Et uskalla tuoda mitään todellista itsestäsi esille täällä. Pelkäät... jotain. Paljastumista?
Erittäin mielenkiintoinen kertomus,
Y ou t u be:
Engineer Dies & Fights off Demons from Hell & Jesus asks him the Ultimate Question -Karl's Testimony
01.06.2024 01:04
Kiinnostaa vaan että onko sinulla koskaan ongelmavapaata päivää? Ollut koskaan, ikinä?
01.06.2024 00:55
Sinulla tuntuu niitä ongelmia piisaavan joka päivälle.... ja yölle...
01.06.2024 00:16
Totta on tuo että lehden toimitus on täynnä paatuneita syntisiä saastoja, jotka suoltava silkkaa keksittyä valhetta totuutena kansalaisille. Näille on toivottavasti varattu ihan erityinen paikka Helvetistä...
Mielestäni tämä hyvyys on uskovaisten tyhjiä puheita, ehkä itse uskovat siihen että ovat hyviä, se ei vaan näy ulkopuolisen kauempaa katsoessa. Uskon että uskovaiset uskovat siihen että saavat kaiken anteeksi, ja toimivat sen mukaisesti.
Pari täsmennystä, jottei nyt ihan hatusta aleta vetelemään näitä "faktoja", joka uskovaisilla näyttää olevan turhan helppoa.
Kennedy oli uskovainen.
Kennedy oli historian nuorin Yhdysvaltain presidentiksi valittu sekä ensimmäinen katolinen
"many Protestants questioned whether Kennedy's Roman Catholic faith would allow him to make important national decisions"
"Kennedy: For I have sworn before you and Almighty God the same solemn oath"
"Kennedy: human freedom and the basic rights of people is not the result of government programs, but something that comes from God"
Juutalaisuus on uskonto.
Wikipedia juutalaisuus:
"Juutalaisuus on juutalaisten etninen uskonto. Se on maailman ensimmäisiä monoteistisia uskontoja ja vanhimpia nykyaikana harjoitettuja uskontoja. Siihen kuuluu myös juutalaisten noudattamaa tapakulttuuria, ruokalajeja ja juhlapäiviä. Juutalaisuus kehittyi nykymuotoonsa Lähi-idässä 600-luvulta eaa. alkaen. Juutalaisuuden nykyiset pääsuuntaukset ovat ortodoksijuutalaisuus, konservatiivinen juutalaisuus ja reformijuutalaisuus"
31.05.2024 23:47
En vaan pysty uskomaan tuohon että mitään hyvää ikinä tulisi. Pitäisi olla jotain todisteita siitä. Sori vaan mutta olen realisti.
Jos tuo olisi totta, niin olisi valtava määrä ihmisten todistuksia siitä että tein jotain hyvää ja sain tämän kaiken siitä hyvästä. En ole kuullut yhdestäkään tuollaisesta.
En ala puhumaan karmasta henkilökohtaisesti sen enempää kuin mitä jo olen puhunut. Karma on muuten tyhmä sana.
31.05.2024 23:23
Raamatussa on henkistä voimaa, siis ihan siinä kirjassa itsessään.
Ehkä noissa muissakin mainitsemissasi kirjoissa olisi, mutta varmaan erillaista voimaa..
Toki jos sellaiselle ei ole mitään käyttöä niin sitten, siis jos vietät 100% maallista elämää.
31.05.2024 23:05
Näitä on tosiaan kymmeniä you tubessa, suosittelen tekstityksen päälle laittamista.... puheesta on hieman vaikeaa saada selvää jossain näissä videoissa. Joo, eihän nämä nyt mitään tieteellisiä todisteita tietenkään ole....
Y o u t u b e :
Terrifying journey through the depths of Hell
Randy Kay
Engineer Dies & Fights off Demons from Hell &
The Reality of Hell: From Someone Who Went
"Atheist Doctor'Descent to hell the most powerfull
Muslim Dies, Sees Hell, Meets Jesus as Savior
31.05.2024 23:02
Minä kyllä suuresti kunnioittaisin niitä uskovaisia jotka todella tekisivät ja toimisivat itse niinkuin heidän uskontonsa sanoo. Jotka todella harjoittaisivat hyvän tekemistä ja oikein toimimista. Ehkä tuollaisia jossain on, en tiedä, itse en ole elämäni aikana kohdannu YHTÄ ainoatakaan sellaista uskovaista ihmistä, joten en usko sellaisten olemassaoloon.
Mutta kun uskontonne sanoo että ei ole väliä mikä olet, silti pelastut kun vaan uskot. Se vetään pohjan pois siltä että oikeasti yrittäisi olla jotain muuta kun saastaa.
Ja myönnän että itse olen suuresti kateellinen noille uskovaisille joitten ei tarvitse itse tehdä mitään pelastuakseen. Jotka voivat olla heikkoja ja huonoja ja epäpäteviä ja viallisia. Itselläni sellaisia etu-oikeuksia ei ole.
Erikoista että sanot ettei yksikään juutalainen pelastu ilman jeesusta, siis jumalan valittu kansa kyseessä? Eihän heidän uskontoonsa tietääkseni kuulu jeesuksen palvonta? Joten kaikki juutalaiset menisivät suoraan Helvettiin....
31.05.2024 22:21
Olen vakaasti sitä mieltä että Helvetti on todellinen. En vaan usko niihin syihin mitä sinne joutumisessa väitetään olevan.
Onhan se tehokas pelote, saada ihmisiä uskomaan jeesuksiin ym.
Youtubessa on kymmeniä videoita missä kuvaillaan Helvettiä, millaista siellä on. Osa uskovaisia, osa on ateisteja, kaikenlaisia ihmisiä, mutta kuvaukset ovat melko samankaltaisia. Ruumiillisia ihmisiä joita demonit pahoinpitelevät, ja ruumiit eivät tuhoudu ollenkaan, ne kestävät kuritusta loputtomasti.
Miksi et omista raamattua, minusta se on outoa....
31.05.2024 21:58
Tämä on kyllä katolilaisuutta, mutta minusta äärimmäisen mielenkiintoista. Demonien manaaminen katolilaisten oppien mukaisesti. Oikeastaan tämä on mielestäni kaikkein mielenkiintoisin osa koko uskontoa.
y o u t u b e :
"He Crawled Up the Wall Like a Spider" | Exorcist Fr. Vincent Lampert
Capturing Christianity
31.05.2024 17:45
Tuota tekee koirienvihaajat, ne kantaa rikkonaista lasia mukanaan ja levittää tienreunaan jotta koirat satuttaa tassunsa siihen. Ei ne todennäköisesti riko sitä pulloa paikan päällä, koska siitä aiheutuu luja ääni. Joku aika sitten oli johonkin puistoon viety myrkytettyä ruokaa mitä koirat söi ja sairastui vakavasti, olisiko joku kuollutkin siihen. Väitän että on samat tekijät asialla.
31.05.2024 16:27
Minulla on. Mutta vaikuttaisi siltä että sinulla ei ole.
Vääntelet jokaista sanaa ja lausetta oman mielesi mukaan mutkalle milloin minnekin päin. Sinusta säteilee jonkinlainen mielen sairaus, en osaa sanoa tarkemmin mikä se on. Jonkinlainen kieroutunut osa olemuksessasi, ja sairaalloinen kiinnostuksesi tähän aiheeseen osoittaa sen selkeästi. Ehkä sinulle on joskus tapahtunut jotain vaikeaa, jotain vakavaa, mikä on järkyttänyt psyykkistä tasapainoasi pysyvästi, ja sairaalloinen mielesi on siitä seurauksena. Se näkyy jokaisessa kommentissasi, se tulee esiin niistä, ikäänkuin säteilee ympärilleen. Joku alan ammattilainen saattaisi pystyä analysoimaan ja kohdistamaan tarkemmin että mikä tämä psykopatologia kohdallasi on, ja miten se vaikuttaa elämääsi ja käyttäytymiseesi.
31.05.2024 16:10
Kyllä se pahuus on ihmisessä yhä, kaikissa, vaikka olisi miten uskovainen ja vannoisi jeeusu sitä ja jeesuss tätä. Jos tilanne menee vaikeaksi, se pahuus tulee esille. Se on nyt vaan kätkettynä. Se on historiassa nähty moneen kertaan miten ihmisen pahuus pääsee valloilleen oikeissa olosuhteissa.
Ihmetyttää se että kun raamattu ja kristinusko on osoitettu juutalaisille ja lähi-itäläisille, niin mitä se oikeastaan kuuluu meille pohjolan ihmisille?
Hyvä että sentään myönnät ettei jumala ole vaatinut sitä palvontaa mitä nyt kirkoissa harjoitetaan. Itseasiassa kirkoissa ihmiset rikkovat kymmentä käskyä vastaan palvoessaan niitä epäjumalankuvia mitä seinille on naulattuna.
31.05.2024 16:03
Vegaanit vaan inisee. Teillä on kaikkein epäterveellisin ruokavalio mitä on olemassa.
31.05.2024 15:57
54 / 108