Sanon nyt suoraan

Anonyymi-ap

Että jos näkisit minut nyt, niin et enää kyllä olisi kiinnostunut. Katsoin itseäni yhdestä isosta kokovartalopeilistä ja ei oikein miellyttänyt silmää. Olen aika lihava ja paksu. 😞

41

1286

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syö vähän pienempiä annoksia niin homma hoituu ihan itsestään.

• Anonyymi

En syö isoja annoksia kylläkään. Syön joskus liiankin vähän. Ei hoidu siltikään itsestään. Unohtakaa koko aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syö isoja annoksia kylläkään. Syön joskus liiankin vähän. Ei hoidu siltikään itsestään. Unohtakaa koko aloitus.

Syöt kuitenkin liikaa, kaikki hoikistuu, kun kalorit vähenee, keskitysleirillä ei ollut läskejä.

• Anonyymi

Älä oleta mitään. Can't wait. Hänelle

• Anonyymi

Joskus minäkin mietin, etten olisi ulkonaisesti hänelle mitenkään viehättävä.
      Olen kuitenkin ollut tällainen niin pitkään.

Olemme Luojan luomia molemmat.
      Tärkeintä on kuitenkin sisin, ajatukset ja tunteet.
      Luota itseesi.
      Hyvää yötä☆

• Anonyymi

Hyvää yötä. Aamusta työtä.
        🙏🏻

• Anonyymi

Jos olet hän niin tykkään kyllä varmasti sinusta. En halua täydellistä leikkivää naista ja en pidä sinua semmoisena, enkä ole itsekkään semmoinen.

• Anonyymi

Voit paremin kun poistat kokovartalo peilin.Puet päälesi vaateet jotka ei kiristä ja on hyvä olla itseläsi.Siihen ei peiliä tarvita!

• Anonyymi

Joo, läskien kaapu päälle ja pää pensaaseen!?

En ymmärrä, miksi jotkut pilaa terveytensä ja mahdollisuudet kumppanin löytämiseen vain sillä, etteivät hallitse sitä mitä suuhunsa tunkevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, läskien kaapu päälle ja pää pensaaseen!?

En ymmärrä, miksi jotkut pilaa terveytensä ja mahdollisuudet kumppanin löytämiseen vain sillä, etteivät hallitse sitä mitä suuhunsa tunkevat.

Ymmärtämättömyytesi johtuu terveellisten rasvahappojen puutoksen tilasta, aivot tarvivar myös sokeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtämättömyytesi johtuu terveellisten rasvahappojen puutoksen tilasta, aivot tarvivar myös sokeria.

Liika sokeri on pahasta, käy kuten sinulle, hampaat tuhoutuu, verensokeri heittehtii, tulee sokeritauti, lihavuus, itseinho ja aivoverenkietohäiriöt heikentävät aivojen toimintaa.

• Anonyymi

M nainen jos tilanteesi olisi vastaava niin toivottavasti rohkaistuisit ottamaan minuun silti yhteyttä. Näkisit, että tunteeni on rakentuneet muun kuin ulkonäkösi varaan jo alun alkaen.

• Anonyymi

Ihana sinä. Samoin.

• Anonyymi

Miksi et itse ota yhteyttä?

• Anonyymi

No et ole mikään lihava ja paksu olet edelleen mun sydämmessä rakas söpöliini välitän susta silti vaikka välillä ärjytkin halit täältä sulle sinne hirmu ikävä voitaisiimpa me nähdä ja halia olet oikeasti minulle tärkeä ihminen tule vaikka bussi pysäkille tiedät mihin aikaan pääsen eli puol kolme töistä olissi ihanaa nähdä

• Anonyymi

Kärventyyn bussipysäkille?sorry,ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärventyyn bussipysäkille?sorry,ei käy.

Jatkuu.Halit sinne.

• Anonyymi

Vastaan nyt suoraan, että olisin vieläkin kiinnostunut. Paino ei siihen vaikuta. - tee

• Anonyymi

Ihania kommentteja 💕 Olen vähän lihonut, kun on ollut aika rankkaa. Aloitin salitreenit, mutta sain pöpön ja on mennyt viikko sairastellessa.

• Anonyymi

Sanon nyt suoraan, että jos tosiaan kuvittelet minun ihastuneen sinuun vain ulkonäön takia niin et ole arvoiseni. Lopeta näiden lapsellisten juttujesi kirjoittelu jo.

• Anonyymi

Ei ole minun aloitus tämä, olen upea💋🔥

• Anonyymi

Yhtä haluttava ja komea hän oli silloinkin, vaikka joskus olikin vähän pyöreyttä vatsan seutuvilla. En huomannut sellaisia ulkoisia, pikku yksityiskohtia. Minusta tuntuu kuin olisin ollut aika nuori, kun tavattiin. Miten sitä voikaan mennä niin sekaisin??!!

• Anonyymi

Täh olisit ollut nuori no oletko vanha sillo olit varmaan nuori jos siitä on 40 vuotta daaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh olisit ollut nuori no oletko vanha sillo olit varmaan nuori jos siitä on 40 vuotta daaaa

Eipä ole noin kauaa aikaa ollenkaan. En liity sinun kuvitelmiisi.

• Anonyymi

Juu kyllä miehellä pitää olla massaa eikä tarvii olla kuiva.Massalla tarkoitan rasvaakin saa olla jos on myös lihaksia.Ällön näkösiä ne kehonrakennusta harjoittavat kuivatetut jänne ja suoni miehet.

• Anonyymi

Pitää ostaa kaksmetriä leveä parisänky, extra strong-jousituksella.

• Anonyymi

Oho!Sinulla taitaa olla pesänrakennusvietti päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho!Sinulla taitaa olla pesänrakennusvietti päällä?

Ei oo.

• Pullat pois ruokavaliosta, ja rypsiöljyt ja margariinit. Tilalle puhdasta lihaa. Ja työntekoa tai treenaamista.

• Anonyymi

Tuo sinun ruokavaliosi osaltaan selittänee käyttäytymistäsi. Eihän tuolla keinolla saa vitamiineja ja hivenaineita minkään vertaa. Syö monipuolisesti kasviksia joka päivä vähintään se puoli kiloa niin olosi paranee varmasti.

• Anonyymi

Ja kohta kolestrooliarvot taivaissa, kun ei saa hyviä rasvoja ollenkaan. Verisuonet kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kohta kolestrooliarvot taivaissa, kun ei saa hyviä rasvoja ollenkaan. Verisuonet kiittää.

Päälle vielä suolistosyöpä liiasta lihan syönnistä ilman mitään kuituja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun ruokavaliosi osaltaan selittänee käyttäytymistäsi. Eihän tuolla keinolla saa vitamiineja ja hivenaineita minkään vertaa. Syö monipuolisesti kasviksia joka päivä vähintään se puoli kiloa niin olosi paranee varmasti.

Vegaanit vaan inisee. Teillä on kaikkein epäterveellisin ruokavalio mitä on olemassa.

• Anonyymi

Pieni pyöreys ei ois haitannut mua naista. Mut hänt miestä taisi häiritä muut asiat

• Anonyymi

Siis uskon et hän on paljon pinnallisempi, kuin minä. Oon nykyään aika itsevarma näytän miltä tahansa ikä ja elämänkokemus tekee sen. Hymyilyttää vaikka soijasena ja tukka sekasin. Oon toki aina ollut myös luonnonlapsi sielultani

• Anonyymi

Koko ikäni kokenut olevani väärällainen. Miksi ihmeessä hakeutua suhteeseen jos lähtökohtaisesti on jo olo ettei kelpaa. Silloin itse ainakin mieluummin vaikka yksin.

• Anonyymi

Aina on mahdollista laihtua. Tee se itsesi vuoksi.

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät paljonko ap oikeasti painaa? Moni esim. syömishäiriöinen kokee itsensä valvaksi. Opete käyttäytymään. Tee se itsevuoksi k-päisyys ei ole kellekään hyväksi.

• Anonyymi

Tee niin, että itses on hyvä olla. Mitä miehiin tulee, toiset tykkää muhkummasta. Näin se vain on. Ja arvelen, että aikuiset, elämää nähneet ovat muutenkin kiinnostuneempia naisen sisäisestä maailmasta kuin ulkonäöstä. Sitten on ne muut, joista ei ole niin väliä.

• Anonyymi

Miettisin tunteitasi sillä haludipa tai ei rakastuminen yleensä saa uuden vaihteen päälle. Energisyyttä moneen elämän alueeseen. Ja katsomaan itsessä sitä hyvää minkä näkee toisen silmissä.

• Anonyymi

Ei se haittaa, sinun kesämasu ja muut :D ihan hyvältä näytit kun tänään näimme, kyllä minä sinua välillä katsoin vaikka katseemme eivät nyt voineetkaan kohdata... Ja kuten tiedät, en minäkään mikään fitness-tyyppinen ole :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      85
      1152
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      73
      952
    3. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      39
      631
    4. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      81
      597
    5. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      35
      581
    6. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      141
      548
    7. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      544
    8. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      542
    9. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      539
    10. Ei hätää rakas

Kaikki on hyvin ja linja pitää. Kohtaamiseen🤍
      Ikävä
      67
      526
    Aihe