Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Liittynyt 4v sitten
87
aloitusta ·
2148
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhu ihmeessä sille heti, sano mitä siitä ajattelet. Sano kaikki mitä vaan osaat sanoa, tee parhaasi, sinulla on vain se yksi tilaisuus siihen. Jos vastaus on kieltävä, niin sitten tiedät, olet yrittänyt eikä auta, sitten vaan unohdat sen ihmisen olemassaolon.
31.05.2024 01:07
No siis... miten ihmeessä voisit kaivata omaa sieluasi, oletko kadottanut sen jonnekin?
31.05.2024 00:32
Typerys, mikset vaan voinut pelata mukana sujuvasti. Piti vaan alkaa tuommoinen jankkaaminen, et todellakaan osaa tuota hommaa.
31.05.2024 00:27
Et niin, koska olet oman mielikuvituksesi tuote.
31.05.2024 00:19
Mutta sittenhän se lapsi tekee pahaa mutta ei ole vastuussa siitä, eikä ole paha vaikka tekisikin pahaa.
Lapsi kasvaa aikuiseksi ja tekee yhä sitä samaa mitä sai tehdä lapsenakin, mutta nyt hän on paha ihminen, vaan lapsena hän ei ollut sitä vaikka teot olisivat samanlaisia.
31.05.2024 00:18
Täyttä pötyä olet alusta loppuun asti, taas kerran.
30.05.2024 23:49
Mielenkiintoista. Siis vauvana ihminen on viaton, mutta aikuisena paha. Missä vaiheessa tuo muutos viattomuudesta pahuuteen mielestäsi tapahtuu?
30.05.2024 23:47
Tylsää.
Entäs tiss*t ja p*rse, onko ne hyvät?
Nyt kun kerran molemmat on naisia, niin voit käyttää hyväksesi naisten oikeuksia, voit koskettaa sen kättä, halata sitä, ehkä suudella poskelle, siis ilman mitään seurauksia, jos olisit mies niin joutuisit luultavasti oikeuteen tuon seurauksena.
Tosin puheittesi perusteella en oikein tiedä haluatko edes koskettaa sitä naista yleensäkään? En tiedä mitä ihmettä yleensä sen kanssa tekisit, juttelisit? Mutta kokeile tehdä jotain, katso mitä tapahtuu.
Voi olla niinkin että se nainen vaatii miehen kovakouraista käsittelyä innostuakseen, tunteakseen jotain. Ehkä voisit miettiä valmiiksi sitä että jos olisit suhteessa kolmas osapuoli.
30.05.2024 23:42
Eiköhän tämä käytös vähene kunhan aikaa kuluu viimeisimmästä tapauksesta hieman enemmän, unohtuu ne pelot taas.
Tuo puhuminen on kait yleinen asia, että vieraalle ihmiselle ei saa puhua. Paitsi jos sillä on koira niin sitten se on hyväksyttävää.
Itselleni on hieman hankalaa tuntemattomille puhuminen, mitä kyllä teen harva se päivä, koska ihmiset tuntevat olonsa levottomaksi seurassani. Jotenkin se ulkonäkö vaikuttaa hyvin paljon siihen miten ihmiset olettavat sinun käyttäytyvän. Luulen että se johtuu elokuvista, joissa rikolliset ovat aina tietyn näköisiä ja kokoisia.... Tälläinen ajattelu on melko vaarallista, jos tällöin oletetaan että pienikokoiset ja kiltin oloiset ihmiset ovat vaarattomia, mitä ne eivät aina ollenkaan ole.
Luottamus naisille tulee vasta pitkän ajan kuluttua, kun on tunnettu pitempään, siinä voi mennä vuosia.
30.05.2024 23:33
Pullat pois ruokavaliosta, ja rypsiöljyt ja margariinit. Tilalle puhdasta lihaa. Ja työntekoa tai treenaamista.
30.05.2024 23:14
Miksi se on kamalaa? Tuohan kuullostaa mielenkiintoiselta...
Mikä hänessä sai sinut ihastumaan noin kovin?
30.05.2024 23:09
Olen intohimoinen ihminen.
30.05.2024 22:51
Oliko sen nimi Danny, ja olit itse nuori tyttö?
Kuinka tuo aikamatkustus tapahtui?
30.05.2024 22:49
Niin, voihan se vaikka ostaa kiinasta lapsen, niinkun rikkaat amerikkalaiset tekee. Ei ole rahasta kiinni ainakaan. Ostaa saman tien vaikka viisi pientä kiinalaista, ja pistää ne töihin tienaamaan lisää.
30.05.2024 18:14
Whooouuu 240k vuodessa? Voihan *******!...
No oli hyvin valittu ura sitten kyllä. Valinta vaan maksoi sen ettei todennäköisesti saa ikinä lapsia. Mitään elämässä ei saa ilmaiseksi, kaikesta menee joku maksu.
30.05.2024 17:55
Kuullostaa talismaanilta. Ehkä saat siihen kerättyä voimaa. Tosin jos kohdistat siihen vain ikävän tunteita niin et sillä mitään hyvää voi ainakaan tehdä.
30.05.2024 17:51
Aijaa, no kyllä kun minä joskus useita vuosikymmeniä sitten kävin kirkossa niin siellä palvottiin juuri tuollaista puupökkelöä joka oli seinälle naulattuna. Sitä kumarreltiin ja luettiin sille rukouksia. En tiedä miten nykyään, vissiin on vaan tyhjä risti seinällä jota palvotaan.
En usko siihen puupökkelöön joka seinälle naulattu on. Otan tietoisen riskin ja menen ikuiseen helvetin tuleen, mikäli se siitä on kiinni että uskooko tuohon teko-jeesukseen vaiko ei usko. Siellä helvetissä minulla on sitten seuranani puolet koko maailman ihmisistä, sekä lisäksi kaikki ne ihmiset jotka syntyivät ennen kuin ns. jeesus ilmestyi maan päälle.
30.05.2024 17:49
Sopisit paljon paremmin 1800-luvulle kuin nykyaikaan. Kirjoittelisit sulkakynällä näitä juttuja kynttilänvalossa, ja lukisit niitä salissa yleisölle joka taputtaisi hienostuneesti ja antaisi ihastuneita kommentteja.
Nykyaikana tuo ei vaan toimi enää. Romantiikka on mennyttä aikaa. Nykyajan teemoja ovat sota, väkivalta, murhat, viha, välinpitämättömyys, kylmyys, itsekkyys. Kannattaisi päivittää repertuaarisi nykyaikaan sopivaksi.
30.05.2024 17:39
Haha!... no nyt ei enää vajakitkaan uskalla jutella minulle... tähän sitten on menty..
30.05.2024 17:33
Vai että oikeen "tunne reaktio". No sen kun näkisi. Haha... harvoin minua on sanottu herkäksi..taitaa olla ensimmäinen kerta.
Tälläistä tämä on, ainoastaan vajaaälyisten kanssa keskustelua. Jostain syystä ainoat jotka vastaavat minulle ovat jotain vajakkeja. Toiset vaan varovat ja välttelevät. Edes mustasusikaan ei ole enää uskaltanut keskustella kanssani... enkä kait ole edes kovin pahasti sille sanonut mistään.
30.05.2024 17:11
55 / 108