Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hahaa! tuossa live-videolla yksi klassisen musiikin orkesterin jäsen saa riivauskohtauksen kun alkavat tosissaan soittamaan... on tämä kyllä mahtavan voimakasta musiikkia
DIMMU BORGIR - Mourning Palace (LIVE FORCES OF THE NORTHERN NIGHT)
https://www.youtube.com/watch?v=Cg6n3ZhKwt4
19.05.2024 01:48
Onpas tuo hidasta, en ole kuullut noin hidasta children of bodomia.
Kovasti taas vaikutteita dimmu borgirilta... ja nyt tulee tubural bells soitto tuohon väliin... erikoista. Oli ne kyllä loistavia muusikoita.
Mike Oldfield - TUBULAR BELLS (Parte 1) - 1979
https://www.youtube.com/watch?v=rbnSsTtctTY
DIMMU BORGIR - Mourning Palace (LIVE FORCES OF THE NORTHERN NIGHT)
https://www.youtube.com/watch?v=Cg6n3ZhKwt4
19.05.2024 01:45
Tässä on muuten vauhdikas biisi, reipas tunnelma. Ja upea näköinen video...kertakaikkiaan.
Mastodon - The Motherload [Official Music Video]
https://www.youtube.com/watch?v=jWFWazj7Ud8
19.05.2024 01:34
Sinulla taas selvästi on ne "elämänkoulut" käytynä... vai mitenkä se kaljakuppiloita kyntävien henkilöiden suosiossa oleva sanonta menikään.
Saattaa yllättää että olen elämässäni tehnyt ainoastaan fyysistä työtä, enkä ole pahemmin kouluja käynyt. Saattaisit hämmästyä sitäkin miten moni, vaikkapa rekkamies, kuuntelee klassista musiikkia ja harrastaa kirjallisuutta. Eräät vain ovat tajunneet että monipuolisuus on avaintekijä, eikä homogeenisyys tai monotonia.
19.05.2024 01:31
Tuli mieleeni että Mastodon otti musiikkivideolleen niitä räppärien naisia tanssimaan...en yhtään tiedä että miksi ottivat, mutta miksipä ei? Ei ne ainakaan videota huonommaksi tee.... Näyttäisi se liikehdintä luonnistuvan myös heavy-musiikin tahtiin ihan kiitettävän näköisesti.
Mastodon - The Motherload [Official Music Video]
19.05.2024 01:19
Niinpä, no koetapa duunata tuo viimeinen latinankielinen lause suomeksi itsellesi, se on erittäin huvittava toteamus... jos sen saat selville. Ensimmäinen lause on vain tyhjänpäiväistä lakikieltä, sen voit unohtaa.
19.05.2024 01:11
En yhtään muista että missä tilanteessa olisin tahallani halunnut loukata sinua, mutta jos näin on tosiaan käynyt niin pyydän anteeksi sitä. Se on ollut virhearviointi taholtani, tai ylilyönti, sellaista valitettavasti sattuu joskus, parhaimmillekin.
Myönnettäköön että yritän kohdella sinua kuin särkyvää lasia, jotenkin kun tietää sen että voisi tuhota toisen, hajottaa palasiksi vain muutamilla valituilla sanoilla, niin sitä koettaa välttää tekemästä, se ei toisi yhtään mitään, eikä olisi minkäänlainen saavutus.
Kun pitää toista vaarattomana, saattaa huomaamatta kertoa liikaa itsestään, liian paljon yksityiskohtia. Kuten entisten elämieni suhteen... jos täällä kertoisin ne henkilöt jotka olen ollut ennen, saisin kuulla siitä loputtomasti, aina uudestaan ja uudestaan... eivät ole sellaisia joissa olisi mitään ylpeilemisen aihetta. Vaikka melko kuuluisia ja merkittäviä henkilöitä olivatkin. Se on kyllä harmillista kun ei voi valita entisten elämiensä henkilöhahmoja jälkikäteen...haha... Paitsi että monet taitavat tehdä juuri niin, ovat olleet egyptin kuninkaita ja kuningattaria, napoleoneja ja ties mitä...
Onko sinulla kiinnostusta entisiin elämiisi tai henkimaailmaan tms.?
19.05.2024 01:07
Tulit tänne itkemään sitten.... enhän edes ehtinyt aloittamaan genren haukkumista ja itket jo nyt!... Tiedätkö, kun sanot minulle tuolla tavoin niin tuo on suorastaan yllyttämistä.... punaista vaatetta härän silmille tyyliin. Mutta olkoon nyt sitten.
Se vaan häiritsee siinä tyylissä se rikollisuuden ihannointi, en vaan niin millään tajua sitä. Ja huumeidenkäyttö, tatuoinnit. Kultaketjut... no, aika monikin asia häiritsee... Mutta ne naiset videoilla on kyllä tosi upeita...
19.05.2024 00:56
Onpa taas viisasta. Väitit, tai annoit ymmärtää, että lokaatiomuoto olisi väärä, mutta jätit kertomatta että missä kohtaa ja missä lauseessa.
Epäilen että miltei läpi päästyn lukion oppimääräsi ei välttämättä riitä edes siihen että ymmärtäisit mitä noissa lauseissaylipäätään sanotaan.
19.05.2024 00:49
Melko tiukat vaatimukset sinulla on. Unohdit sanoa että pitää vielä olla siilitukka, olettaisin.
En nyt olisi ihan varma että onko räp-musiikin ja vähäisen älykkyysosamäärän välillä todettu mitään korrelaatiota.... Jos on niin älä kerro. Nyt kun aloin miettimään niin taitaa olla räp musiikki suosittua kehitysmaissa... joten voisi olla mahdolista että tuollainen yhteys saataisiin osoitettua (jos oltaisiin ilkeitä).
Itseänikin kyllä harmittaa tuo että etniset henkilöt (etelänmaalaiset) tykkäävät kuunnella räp-musiikkia, en itse siitä musiikista yhtään välittäisi, mutta etniset naiset kyllä ovat upean näköisiä. Kulttuurierot ovat harmillisen suuria.
19.05.2024 00:44
Ja edelleen, missä kohtaa se vika siinä on?
19.05.2024 00:31
Huomaan että olet lähes ainoa joka edes yrittää kanssani keskustella. Mistä lie johtuen, luultavasti suoraan korreloiden älykkyysosamäärääsi. Mutta tähän nyt sitten on menty... ei voi mitään.
Se miksi en halua entisiä elämiäni avata enempää johtuu ainoastaan siitä etten halua muiden tunnistavan henkilöitä historiankirjoista. Ovat melkoisen henkilökohtaisia juttuja... ja kuten sanoin ei mitään hyvää niistä löydy. Melko harmillista, kun tietenkin sitä haluaisi olla joku mahtava ja upea hahmo historiasta jota kaikki ihailevat jne.... haha...meni pieleen sen suhteen tosi pahasti...
>>>Kyllä sä varmasti oot yhtään mitään
tässä elämässä.
Enemmän kuin et mitään.. >>>
Siis mitä nyt tavallisesti ihmisellä on,keho joka on miltei romuna, ja tämä ns. "elämäni". Mutta se ei ole mitään siihen verrattuna mitä minulla oli aiemmissa elämissäni. Se mitä nyt henkilönä olen ei edes ole mitenkään verrattavissa siihen mitä olin vaikka sata vuotta sitten, saati sitten satoja vuosia aiemmin. En vertaa itseäni muihin, vaan itseeni.
Kun aloin tutkimaan entisiä elämiäni, eikä siinä paljoa tekemistä edes ollut sillä tasolla mihin olin päässyt, kunhan vain kohdistin huomioni asiaan niin alkoi tapahtumaan. Mutta sain vain enemmän ongelmia kuin osasin kuvitellakaan, en osannut odottaa mitään sellaista mitä sain tietää.
19.05.2024 00:28
tässä sopivaa iltateemusiikkia, mukana hieman huvittava ja koominen korkealta laulettu kertosäe...
Slipknot - Nero Forte [OFFICIAL VIDEO]
https://www.youtube.com/watch?v=JGNqvH9ykfA
19.05.2024 00:12
No niin neiti näsäviisas, lukion oppimäärälläsi ilmaise minulle mikä siinä on väärin?
19.05.2024 00:07
CHILDREN OF BODOM - Downfall
En ole koskaan ollut fani, mutta tuo kieltämättä kuullostaa hyvältä. Erittäin taitavaa soitantaa. Jotenkin vaan tuo monotoninen "laulu" tökkii minulla. Ymmärrän kyllä hyvin miksi oli huippusuosittu bändi.
Aika paljon kuullostaisi olevan lainattua Dimmu Borgirilta tuossa kappaleessa...
18.05.2024 23:34
No ohoh! Ei muuta etnistä alkuperää kuin suomalainen! Tuo yllätti. Siis ei saa olla virolainen tai ruotsalainen, entä suomenruotsalainen?
Itse olet ilmeisesti valkoinen suomalainen blondi (vaalennetut hiukset)?
Entäs musiikkimaku, esim. ei saa kuunnella metallia?
18.05.2024 23:28
Olihan taas mielipiteet.....Itse asiassa kysymys ei ole mielipide, se on kysymys. Ja aina osaat keskittyä siihen oleelliseen.
En halua avata tuota asiaa enempää, kerroin jo tarpeeksi.
18.05.2024 23:23
Nyt putosin ansaan ja urani palstojen kuninkaana on ohitse. Läski-feministi voitti minut mielenhallinnallaan käyttäen apunaan 2-litran super-size jäätelöä, säilyttäen malttinsa taistelun loppuun asti (kunnes jäätelö loppui).
(Siis tuo oli minun, olinkin uloskirjautunut huomaamatta)
18.05.2024 23:18
Okei ei saa olettaa mitään. OK, ei tehdä oletuksia (paitsi sinä kyllä saat tehdä niitä kokoajan..)
Varmaan kuullostaa tutulta kun olen näistä jo kirjoittanut tänne aiemmin, ne oli ensimmäisessä aloituksessani täällä, tai siinä viestiketjussa. Nyt kerroin hieman tarkemmin.
Mutta mitä olet niistä mieltä? Vai onko sinulla mielipidettä yleensä.
18.05.2024 19:01
tässä on kuva siitä, katsokaa nyt millainen!
https://i.huffpost.com/gen/1323020/images/o-KELLY-MARTIN-BRODERICK-facebook.jpg
18.05.2024 18:57
65 / 108