Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

Anonyymi-ap

Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!

285

3265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei! Ohi sitten!

• Anonyymi

Arvomaailma asiat pitää olla kondiksessa ja en pysty vaan ymmärtämään tietynlaisia kapeakatseisia ihmisiä

• Anonyymi

Mies ei saa olla sulkeutunut.

• Anonyymi

Eli ei saa olla kuten minä 😖. Kuitenkin se on jännä juttu miten olen huomannut olevani sosiaalinen silloin kun jutustelu alkaa ja lähtee käyntiin. Eiköhän sekin johdu yksinäisyydestäni ja siitä kuinka harvinaista sekä mukavaa on jutella silloin aniharvoin toisen ihmisen kanssa kun vain voin. Yksi asia on kuitenkin mieleeni - Koen maailman olevan paha paikka enkä koe kuuluvani tänne. Sehän on siis hyvä asia jos tuo pahuus ja kuulumattomuus pitävät paikkansa, sillä silloin en voi itse olla paha :). Minä välitän siitä olenko paha vai en. Jos joku on välinpitämätön sen suhteen onko hyvä vai paha, niin silloinhan on paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei saa olla kuten minä 😖. Kuitenkin se on jännä juttu miten olen huomannut olevani sosiaalinen silloin kun jutustelu alkaa ja lähtee käyntiin. Eiköhän sekin johdu yksinäisyydestäni ja siitä kuinka harvinaista sekä mukavaa on jutella silloin aniharvoin toisen ihmisen kanssa kun vain voin. Yksi asia on kuitenkin mieleeni - Koen maailman olevan paha paikka enkä koe kuuluvani tänne. Sehän on siis hyvä asia jos tuo pahuus ja kuulumattomuus pitävät paikkansa, sillä silloin en voi itse olla paha :). Minä välitän siitä olenko paha vai en. Jos joku on välinpitämätön sen suhteen onko hyvä vai paha, niin silloinhan on paha.

” Minä välitän siitä olenko paha vai en. Jos joku on välinpitämätön sen suhteen onko hyvä vai paha, niin silloinhan on paha.” Run to the hills

• darknessin
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Koen maailman olevan paha paikka enkä koe kuuluvani tänne>>>

Laita paino sanalle "koe". Et koe niin. Mutta kuitenkin olet täällä.
        Jokainen ihminen joka täällä maan päällä on kuuluu juuri tänne. Et ole tänne joutunut vahingossa, epähuomiossa, vaan tarkoituksella.
        Nyt voit alkaa pohtimaan elämääsi ja omaa itseäsi, siis sitä mitä todellisuudessa olet, siltä pohjalta että olet juuri siellä missä kuulutkin olla ja elämäsi on juuri sellaista kuin sen kuuluukin olla.

Järkyttävää, eikö vain. Ei minunkaan elämäni ihmeellistä ole, ja ainoa toivoni on siinä että sitä on enää ehkä noin 30 vuotta jäljellä, ellei mitään ihmeellistä tapahdu. Mutta tiedän miksi täällä olen, ja tiedän miksi elämäni on juuri sellaista kun on. En silti pidä siitä, ei ole mikään pakko pitää, on vaan pakko suorittaa sitä joka päivä.

• darknessin kirjoitti:

>>>Koen maailman olevan paha paikka enkä koe kuuluvani tänne>>>

Laita paino sanalle "koe". Et koe niin. Mutta kuitenkin olet täällä.
        Jokainen ihminen joka täällä maan päällä on kuuluu juuri tänne. Et ole tänne joutunut vahingossa, epähuomiossa, vaan tarkoituksella.
        Nyt voit alkaa pohtimaan elämääsi ja omaa itseäsi, siis sitä mitä todellisuudessa olet, siltä pohjalta että olet juuri siellä missä kuulutkin olla ja elämäsi on juuri sellaista kuin sen kuuluukin olla.

Järkyttävää, eikö vain. Ei minunkaan elämäni ihmeellistä ole, ja ainoa toivoni on siinä että sitä on enää ehkä noin 30 vuotta jäljellä, ellei mitään ihmeellistä tapahdu. Mutta tiedän miksi täällä olen, ja tiedän miksi elämäni on juuri sellaista kun on. En silti pidä siitä, ei ole mikään pakko pitää, on vaan pakko suorittaa sitä joka päivä.

No mikähän se syy on miksi sä olet täällä.
        Niiku maailmassa.

• originalpieninainen kirjoitti:

Niiku maailmassa.

Henkilökohtaiset syyt.

• darknessin kirjoitti:

Henkilökohtaiset syyt.

Selvä juttu.. eli haukkumassa ja lyttäämässä muita.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Henkilökohtaiset syyt.

Edelliset elämät ja sielunsopimus on aika henkilökohtaista.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Niiku maailmassa.

Hmm..Ehkäpä olen vain syy ja seuraaumus jonkun vankkumattomasta hintohimosta taikka vahingonlaukauksesta tai sitten ihan vain itsekkäästä laskenmoinnista.Mene ja tiedä.

• Siis miksi sanot että just mulle ei ehkä kuulosta vaikealle?
        Mitähän hemmettiä kun tossa oli jokunen tutn oloinen asia..
        Noissa sun menneissäs..

Siis miksi sanot että just mulle ei ehkä kuulosta vaikealle?
        Mitähän hemmettiä kun tossa oli jokunen tutn oloinen asia..
        Noissa sun menneissäs..

Okei ei saa olettaa mitään. OK, ei tehdä oletuksia (paitsi sinä kyllä saat tehdä niitä kokoajan..)

Varmaan kuullostaa tutulta kun olen näistä jo kirjoittanut tänne aiemmin, ne oli ensimmäisessä aloituksessani täällä, tai siinä viestiketjussa. Nyt kerroin hieman tarkemmin.
        Mutta mitä olet niistä mieltä? Vai onko sinulla mielipidettä yleensä.

• darknessin kirjoitti:

Okei ei saa olettaa mitään. OK, ei tehdä oletuksia (paitsi sinä kyllä saat tehdä niitä kokoajan..)

Varmaan kuullostaa tutulta kun olen näistä jo kirjoittanut tänne aiemmin, ne oli ensimmäisessä aloituksessani täällä, tai siinä viestiketjussa. Nyt kerroin hieman tarkemmin.
        Mutta mitä olet niistä mieltä? Vai onko sinulla mielipidettä yleensä.

Miten niin et saa tehdä oletuksia?
        Tottakai sä saat tehdä..
        Ihan niinku sä haluat ja susta tuntuu hyvälle.

Mikä sulla on?

En oo ehkä lukenut ees sun mahdollisesti ekaa ketjua edes.
        En oo varma kuitenkaan saattaa olla tai sit ei.

Enkä mä kyllä nyt ainakaan sellasesta syystä sanonut tutun oloisuudesta.

Onkohan mulla yleensäottaen mielipiteitä?
        Hmm, pitääpä miettiä oikein.

Olikohan sillä kuninkaalla rakastavaa hellivää ja huolehtivaa kuningatarta ollenkaan?

Miten niin et saa tehdä oletuksia?
        Tottakai sä saat tehdä..
        Ihan niinku sä haluat ja susta tuntuu hyvälle.

Mikä sulla on?

En oo ehkä lukenut ees sun mahdollisesti ekaa ketjua edes.
        En oo varma kuitenkaan saattaa olla tai sit ei.

Enkä mä kyllä nyt ainakaan sellasesta syystä sanonut tutun oloisuudesta.

Onkohan mulla yleensäottaen mielipiteitä?
        Hmm, pitääpä miettiä oikein.

Olikohan sillä kuninkaalla rakastavaa hellivää ja huolehtivaa kuningatarta ollenkaan?

Olihan taas mielipiteet.....Itse asiassa kysymys ei ole mielipide, se on kysymys. Ja aina osaat keskittyä siihen oleelliseen.
        En halua avata tuota asiaa enempää, kerroin jo tarpeeksi.

• darknessin kirjoitti:

Olihan taas mielipiteet.....Itse asiassa kysymys ei ole mielipide, se on kysymys. Ja aina osaat keskittyä siihen oleelliseen.
        En halua avata tuota asiaa enempää, kerroin jo tarpeeksi.

Einsun tarvii avata enempää.
        Ainakaan täällä.

Mitenhä mun pitäis ajatella toi?
        Toi siis että osaan keskittyä oleelliseen aina..

En mä oikeesti halua olla sulle mitenkään ilkeä..
        Ainakaan enää, ehkä jossain vaihees hieman..

Tuonne aiempaan,
        Kyllä sä varmasti oot yhtään mitään
        tässä elämässä.
        Enemmän kuin et mitään..

Tekis mieli laittaa hymiöitä,
        Esim hali,
        mut et sä niitä multa haluu.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ainakaan täällä.

Tuonne aiempaan,
        tässä elämässä.
        Enemmän kuin et mitään..

Esim hali,

Ei ton tyypin kanssa kannata vaivautua kirjottamaan. Trolli mikä trolli, jonka jutut hajoa heti palasiksi, jos niitä vähänkään tökkii. Ja heti kun hän ei kykene enää argumentoimaan alkaa toi haukkuminen. Anna räyhän räyhätä yksinään.

Ainakaan täällä.

Tuonne aiempaan,
        tässä elämässä.
        Enemmän kuin et mitään..

Esim hali,

Huomaan että olet lähes ainoa joka edes yrittää kanssani keskustella. Mistä lie johtuen, luultavasti suoraan korreloiden älykkyysosamäärääsi. Mutta tähän nyt sitten on menty... ei voi mitään.

Se miksi en halua entisiä elämiäni avata enempää johtuu ainoastaan siitä etten halua muiden tunnistavan henkilöitä historiankirjoista. Ovat melkoisen henkilökohtaisia juttuja... ja kuten sanoin ei mitään hyvää niistä löydy. Melko harmillista, kun tietenkin sitä haluaisi olla joku mahtava ja upea hahmo historiasta jota kaikki ihailevat jne.... haha...meni pieleen sen suhteen tosi pahasti...

>>>Kyllä sä varmasti oot yhtään mitään
        tässä elämässä.
        Enemmän kuin et mitään.. >>>

Siis mitä nyt tavallisesti ihmisellä on,keho joka on miltei romuna, ja tämä ns. "elämäni". Mutta se ei ole mitään siihen verrattuna mitä minulla oli aiemmissa elämissäni. Se mitä nyt henkilönä olen ei edes ole mitenkään verrattavissa siihen mitä olin vaikka sata vuotta sitten, saati sitten satoja vuosia aiemmin. En vertaa itseäni muihin, vaan itseeni.
        Kun aloin tutkimaan entisiä elämiäni, eikä siinä paljoa tekemistä edes ollut sillä tasolla mihin olin päässyt, kunhan vain kohdistin huomioni asiaan niin alkoi tapahtumaan. Mutta sain vain enemmän ongelmia kuin osasin kuvitellakaan, en osannut odottaa mitään sellaista mitä sain tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ton tyypin kanssa kannata vaivautua kirjottamaan. Trolli mikä trolli, jonka jutut hajoa heti palasiksi, jos niitä vähänkään tökkii. Ja heti kun hän ei kykene enää argumentoimaan alkaa toi haukkuminen. Anna räyhän räyhätä yksinään.

Kiitos,
        en tiiä kyl oikein mistä,
        koska ei ainakaa huolenpidosta tai välittämisestä oo kyse.

Kyllä mä luulen että selviän tuosta hepusta.
        Paremmin kun muutamasta muusta.
        Jostain ihmeen syystä tuo saa mut rauhottumaan. 🤔
        Vaik saa kiehumaankin helpolla..

• darknessin kirjoitti:

Huomaan että olet lähes ainoa joka edes yrittää kanssani keskustella. Mistä lie johtuen, luultavasti suoraan korreloiden älykkyysosamäärääsi. Mutta tähän nyt sitten on menty... ei voi mitään.

Se miksi en halua entisiä elämiäni avata enempää johtuu ainoastaan siitä etten halua muiden tunnistavan henkilöitä historiankirjoista. Ovat melkoisen henkilökohtaisia juttuja... ja kuten sanoin ei mitään hyvää niistä löydy. Melko harmillista, kun tietenkin sitä haluaisi olla joku mahtava ja upea hahmo historiasta jota kaikki ihailevat jne.... haha...meni pieleen sen suhteen tosi pahasti...

>>>Kyllä sä varmasti oot yhtään mitään
        tässä elämässä.
        Enemmän kuin et mitään.. >>>

Siis mitä nyt tavallisesti ihmisellä on,keho joka on miltei romuna, ja tämä ns. "elämäni". Mutta se ei ole mitään siihen verrattuna mitä minulla oli aiemmissa elämissäni. Se mitä nyt henkilönä olen ei edes ole mitenkään verrattavissa siihen mitä olin vaikka sata vuotta sitten, saati sitten satoja vuosia aiemmin. En vertaa itseäni muihin, vaan itseeni.
        Kun aloin tutkimaan entisiä elämiäni, eikä siinä paljoa tekemistä edes ollut sillä tasolla mihin olin päässyt, kunhan vain kohdistin huomioni asiaan niin alkoi tapahtumaan. Mutta sain vain enemmän ongelmia kuin osasin kuvitellakaan, en osannut odottaa mitään sellaista mitä sain tietää.

Niin tää on aika mielenkiintoista tosiaan että yritetään keskustella ees..
        Semmoinen muistikuva mulla että sä et
        missään nimessä halua sellasta mun kanssa.
        Tai sinne suuntaan.

Oikeesti pitäis olla juttelematta yhtään mitään,
        Sellasen kanssa joka on ihan oikeesti halunnut tahallaan loukata.
        No onneks sä et näe mua,
        niin et kärsi mun tunteilustani mitä nyt on..

Ps
        Kyllä mä mieluumi juttelin sun kans
        kun et jos ois sivupersoonia..
        Sussa on haastetta....

Niin tää on aika mielenkiintoista tosiaan että yritetään keskustella ees..
        Semmoinen muistikuva mulla että sä et
        missään nimessä halua sellasta mun kanssa.
        Tai sinne suuntaan.

Oikeesti pitäis olla juttelematta yhtään mitään,
        Sellasen kanssa joka on ihan oikeesti halunnut tahallaan loukata.
        No onneks sä et näe mua,
        niin et kärsi mun tunteilustani mitä nyt on..

Ps
        Kyllä mä mieluumi juttelin sun kans
        kun et jos ois sivupersoonia..
        Sussa on haastetta....

En yhtään muista että missä tilanteessa olisin tahallani halunnut loukata sinua, mutta jos näin on tosiaan käynyt niin pyydän anteeksi sitä. Se on ollut virhearviointi taholtani, tai ylilyönti, sellaista valitettavasti sattuu joskus, parhaimmillekin.

Myönnettäköön että yritän kohdella sinua kuin särkyvää lasia, jotenkin kun tietää sen että voisi tuhota toisen, hajottaa palasiksi vain muutamilla valituilla sanoilla, niin sitä koettaa välttää tekemästä, se ei toisi yhtään mitään, eikä olisi minkäänlainen saavutus.
        Kun pitää toista vaarattomana, saattaa huomaamatta kertoa liikaa itsestään, liian paljon yksityiskohtia. Kuten entisten elämieni suhteen... jos täällä kertoisin ne henkilöt jotka olen ollut ennen, saisin kuulla siitä loputtomasti, aina uudestaan ja uudestaan... eivät ole sellaisia joissa olisi mitään ylpeilemisen aihetta. Vaikka melko kuuluisia ja merkittäviä henkilöitä olivatkin. Se on kyllä harmillista kun ei voi valita entisten elämiensä henkilöhahmoja jälkikäteen...haha... Paitsi että monet taitavat tehdä juuri niin, ovat olleet egyptin kuninkaita ja kuningattaria, napoleoneja ja ties mitä...

Onko sinulla kiinnostusta entisiin elämiisi tai henkimaailmaan tms.?

• darknessin kirjoitti:

En yhtään muista että missä tilanteessa olisin tahallani halunnut loukata sinua, mutta jos näin on tosiaan käynyt niin pyydän anteeksi sitä. Se on ollut virhearviointi taholtani, tai ylilyönti, sellaista valitettavasti sattuu joskus, parhaimmillekin.

Myönnettäköön että yritän kohdella sinua kuin särkyvää lasia, jotenkin kun tietää sen että voisi tuhota toisen, hajottaa palasiksi vain muutamilla valituilla sanoilla, niin sitä koettaa välttää tekemästä, se ei toisi yhtään mitään, eikä olisi minkäänlainen saavutus.
        Kun pitää toista vaarattomana, saattaa huomaamatta kertoa liikaa itsestään, liian paljon yksityiskohtia. Kuten entisten elämieni suhteen... jos täällä kertoisin ne henkilöt jotka olen ollut ennen, saisin kuulla siitä loputtomasti, aina uudestaan ja uudestaan... eivät ole sellaisia joissa olisi mitään ylpeilemisen aihetta. Vaikka melko kuuluisia ja merkittäviä henkilöitä olivatkin. Se on kyllä harmillista kun ei voi valita entisten elämiensä henkilöhahmoja jälkikäteen...haha... Paitsi että monet taitavat tehdä juuri niin, ovat olleet egyptin kuninkaita ja kuningattaria, napoleoneja ja ties mitä...

Onko sinulla kiinnostusta entisiin elämiisi tai henkimaailmaan tms.?

Mä en tiiä mikä sussa on..
        Tai sit mä oon sekoomassa lopullisesti..
        Tai väsynyt..

Mä itken tääl, ja samalla nauran ja repeilen oikein kunnolla.

Kiitos!!!!

Henkimaailma ja sielut ja kaikki sellanen on mun elämääni. Katos nää noita geenit...

🤗♥️

Siinä vaihees ku sanoit et mulla on sivupersoonia,
        ja noh ei sillä väliä ole kellekään.
        Rikkinäistä ei voi rikkoa...
        Ainakaan kovinkaa paljoo..
        Hetkellisesti saa romahutettua ja vähä sekasin mut ei kunnolla enää todellakaan..
        Ei kukaan muu,
        kuin 2 ihmistä pysty siihen enää.

Mä en tiiä mikä sussa on..
        Tai sit mä oon sekoomassa lopullisesti..
        Tai väsynyt..

Mä itken tääl, ja samalla nauran ja repeilen oikein kunnolla.

Kiitos!!!!

Henkimaailma ja sielut ja kaikki sellanen on mun elämääni. Katos nää noita geenit...

🤗♥️

Siinä vaihees ku sanoit et mulla on sivupersoonia,
        ja noh ei sillä väliä ole kellekään.
        Rikkinäistä ei voi rikkoa...
        Ainakaan kovinkaa paljoo..
        Hetkellisesti saa romahutettua ja vähä sekasin mut ei kunnolla enää todellakaan..
        Ei kukaan muu,
        kuin 2 ihmistä pysty siihen enää.

Otappa rauhallisesti nyt... olisiko nukkuminen mitään välillä, sitä voisi harkita joskus.

Voisit noista henkimaailman kokemuksistasi kertoa enemmän, ne asiat ovat olleet kiinnostuksen kohde minulle pitkän aikaa.

Jos et ole jo tehnyt sitä, niin en välttämättä suosittelisi entisiin elämiisi tutustumista sen tarkemmin, ainakaan minun elämääni se ei helpottanut yhtään, miltei päinvastoin. Paitsi että tiedän nyt tarkkaan mistä ongelmat elämässäni johtuvat, ja miksi olen persoonaltani sellainen kuin nyt olen. Se tieto ei vaan oikeastaan muuta yhtään mitään.

• darknessin kirjoitti:

Otappa rauhallisesti nyt... olisiko nukkuminen mitään välillä, sitä voisi harkita joskus.

Voisit noista henkimaailman kokemuksistasi kertoa enemmän, ne asiat ovat olleet kiinnostuksen kohde minulle pitkän aikaa.

Jos et ole jo tehnyt sitä, niin en välttämättä suosittelisi entisiin elämiisi tutustumista sen tarkemmin, ainakaan minun elämääni se ei helpottanut yhtään, miltei päinvastoin. Paitsi että tiedän nyt tarkkaan mistä ongelmat elämässäni johtuvat, ja miksi olen persoonaltani sellainen kuin nyt olen. Se tieto ei vaan oikeastaan muuta yhtään mitään.

En halua oikestaa tietää entisiä elämiä..
        Mulla eka ajatus ku kerroit niist,
        Oli se että olin varmaan minä
        Joka sai loppunsa niis mitä kerroit.
        Oli aika jännä fiilis..
        Me ollaan kyllä ihan 100% varmasti
        tavattu jossai elämässä tai jotai..
        Ei oo mikää vaan läppä toi...

Joo meen nukkuu ihan kohta..
        Hyvää yötä sulle!!
        🤗😴💤

En halua oikestaa tietää entisiä elämiä..
        Mulla eka ajatus ku kerroit niist,
        Oli se että olin varmaan minä
        Joka sai loppunsa niis mitä kerroit.
        Oli aika jännä fiilis..
        Me ollaan kyllä ihan 100% varmasti
        tavattu jossai elämässä tai jotai..
        Ei oo mikää vaan läppä toi...

Joo meen nukkuu ihan kohta..
        Hyvää yötä sulle!!
        🤗😴💤

Haha, okei... onhan se mahdollista, mikäli olet ollut entisessä elämässäsi mies.
        On se mahdollista että oltaisiin tavattu jossain elämässä, nämä tapaamiset toistuvat seuraavissa elämissä, tuttuja tapaa jatkuvasti.
        Onko sinulla minkäänlaista kiinnostusta n-at-si-saksan tapahtumiin? Ehkä olet ollut siellä mukana. Ehkäpä laitettu aidan väärälle puolelle....
        Kerro huomenna jos on jotain kokemuksia kummituksista tms hengistä jne.
        Öitä.

• darknessin kirjoitti:

Haha, okei... onhan se mahdollista, mikäli olet ollut entisessä elämässäsi mies.
        On se mahdollista että oltaisiin tavattu jossain elämässä, nämä tapaamiset toistuvat seuraavissa elämissä, tuttuja tapaa jatkuvasti.
        Onko sinulla minkäänlaista kiinnostusta n-at-si-saksan tapahtumiin? Ehkä olet ollut siellä mukana. Ehkäpä laitettu aidan väärälle puolelle....
        Kerro huomenna jos on jotain kokemuksia kummituksista tms hengistä jne.
        Öitä.

Katotaan mitä jaksan tänne kertoa enää.

Usko pois jollain tapaa ollaan tunnettu joskus.
        Pelottava ajatus kävi mielessä.. hah..

Öitä...

Katotaan mitä jaksan tänne kertoa enää.

Usko pois jollain tapaa ollaan tunnettu joskus.
        Pelottava ajatus kävi mielessä.. hah..

Öitä...

Pelottava ajatus, että ollaan tunnettu tässä elämässä?

Et jaksa kertoa, kun on niin raskasta painella niitä näppäimiä...

• darknessin kirjoitti:

Pelottava ajatus, että ollaan tunnettu tässä elämässä?

Et jaksa kertoa, kun on niin raskasta painella niitä näppäimiä...

Voi kuule täs on iha muu raskasta..
        Mut eihän se ketään kiinnosta.
        Pääasia et saa lytättyy ja sellasta niin et joku luovuttaa.
        Että sellasta..

No se ei sinänsä oo se pelottava osuus jos oiskin tunnettu..

Ei mua ois haitannut yhtään tuntea sua.
        Ei ois ollu mitään sitä vastaan.
        Ei oo ku kaks ketä en ois välttämättä halunnut koskaan tuntea, ja sä et oo kumpikaan niistä.

Voi kuule täs on iha muu raskasta..
        Mut eihän se ketään kiinnosta.
        Pääasia et saa lytättyy ja sellasta niin et joku luovuttaa.
        Että sellasta..

No se ei sinänsä oo se pelottava osuus jos oiskin tunnettu..

Ei mua ois haitannut yhtään tuntea sua.
        Ei ois ollu mitään sitä vastaan.
        Ei oo ku kaks ketä en ois välttämättä halunnut koskaan tuntea, ja sä et oo kumpikaan niistä.

Ok.... selkeää, not.
        Mikä nyt on raskasta?

Aivan kuin sinulla olisi joka päivä joku uusi ongelma.... vai olisiko se aina se sama ongelma joka päivänä.

• Anonyymi

Väkivalta, päihdeongelma, luonnehäiriö.

• Anonyymi

Kiinnostunut ”muista”

• Anonyymi

Eli olet joku paranoidisen mustasukkainen oli syytä tai oikeutta tai ei

• Anonyymi

Jos olisin perhettä perustamassa niin vaimoehdokkaan pitää olla kehollisesti kunnossa , ei taipuvaisuutta maksarasvaan tai muuten vetiseen pehmeyteen . Hyvä ammatti ja elämän hallinta pitää osata . Kuka siementäisi pyylevähkön työpaikkojahakevan ?

• Anonyymi

Agitoiduitko näistä miehen trollaamista painoon tai ns TE- toimistoon liittyvistä asiasanoista, otteen todesta menettänyt?

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

"Maksarasvaan" 🤭
        Se on rasvamaksaan
        Itse en huolisi miestä jolla on noin pahasti senat sakaisin. 😬

• Anonyymi

"Vetinen pehmeys"? Jääpala sopisi sinulle passelisti.
        Saanko antaa neuvon? No annan sen kuitenkin.
        Kun alat seurustella tytön kanssa, järkkää itsesi äkkiä tutustumiskäynnille sen kotiin ja muihin sukulaisiin. Näin näet, onko suvun naiset ja miehet hoikkia vai pyylevähköjä/lihavia/sairaalloisen lihavia. Jos ensimmäinen vaihtoehto on vallalla, ei edes vanhemmiten liho ihmeellisesti (hyvät geenit ja ruokatottumukset ok), mutta jos mennään noihin jälkimmäisiin vaihtoehtoihin, niin juokse karkuun ja kovaa.

• Anonyymi

En hyväksy rasismia, seksismiä/misogyniaa, sateenkaarivähemmistön syrjintää yms. Humalajuomista tai huumeiden käyttöä en myöskään katsoisi.

• Anonyymi

Et tietenkään hyväksy myöskään suojaväristen valkoisia kohtaan kohdistamaa rasismia.

• Sitten kyllä kannattaa suuntautua ihan suoraan vain naisiin, pääset paljon helpommalla kun suoraan menet siitä missä aita on matalin.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Sitten kyllä kannattaa suuntautua ihan suoraan vain naisiin, pääset paljon helpommalla kun suoraan menet siitä missä aita on matalin.

Kyllä on löytynyt miehiä, jotka sopivat kaipaamaani profiiliin, Suomestakin. Joten ei huolta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on löytynyt miehiä, jotka sopivat kaipaamaani profiiliin, Suomestakin. Joten ei huolta.

Pötyä. Ovat kuitenkin kolmatta sukupuolta, ei miehiä.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Sitten kyllä kannattaa suuntautua ihan suoraan vain naisiin, pääset paljon helpommalla kun suoraan menet siitä missä aita on matalin.

On äärimmäisen helppoa löytää miehiä, jotka sopivat noihin kriteereihin. Vaikka tuo olisi sinulle käsittämätöntä, niin se ei tarkoitaa, että se olisi käsittämätöntä miehille yleisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

On äärimmäisen helppoa löytää miehiä, jotka sopivat noihin kriteereihin. Vaikka tuo olisi sinulle käsittämätöntä, niin se ei tarkoitaa, että se olisi käsittämätöntä miehille yleisesti.

Ahaa, no mikset sitten ota semmoista sateenkaari-miestä itsellesi? Miksi sitten vaan roikut täällä päivästä toiseen.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Ahaa, no mikset sitten ota semmoista sateenkaari-miestä itsellesi? Miksi sitten vaan roikut täällä päivästä toiseen.

En ole kiinnostunut sateenkaarimiehistä. Mä tunnen kyllä paljon myös ei-binäärisiä, mutta nyt puhuin nimenoman miehistä. Mä en ole oikeastaan tunne yhtään misogyynistä, rasistista, sateenkaarivähemmistöjä syrjivää miestä, enkä myöskään humalajuovia tai huumeita käyttäviä. Tietenkin olen tavannut myös tuollaisia, mutta sellaiset eivät koskaan jää osaksi tuttavapiiriäni.

Keneksi kuvittelet minua, kun luulet minun "roikkuvan täällä päivästä toiseen"? Entä miksi oletat, että en ole parisuhteessa? Tai miksi oletat, että ylipäänsä haluaisin parisuhteen?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole kiinnostunut sateenkaarimiehistä. Mä tunnen kyllä paljon myös ei-binäärisiä, mutta nyt puhuin nimenoman miehistä. Mä en ole oikeastaan tunne yhtään misogyynistä, rasistista, sateenkaarivähemmistöjä syrjivää miestä, enkä myöskään humalajuovia tai huumeita käyttäviä. Tietenkin olen tavannut myös tuollaisia, mutta sellaiset eivät koskaan jää osaksi tuttavapiiriäni.

Keneksi kuvittelet minua, kun luulet minun "roikkuvan täällä päivästä toiseen"? Entä miksi oletat, että en ole parisuhteessa? Tai miksi oletat, että ylipäänsä haluaisin parisuhteen?

Koska sinulla näyttää olevan aikaa kirjoitella tänne pötyä, et selvästi ole parisuhteessa.
        Tuo on täyttä hölynpölyä mitä kirjoittelet, täysin epäuskottavaa. Et edes ole todellinen henkilö, olet pelkkä vitsi.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Koska sinulla näyttää olevan aikaa kirjoitella tänne pötyä, et selvästi ole parisuhteessa.
        Tuo on täyttä hölynpölyä mitä kirjoittelet, täysin epäuskottavaa. Et edes ole todellinen henkilö, olet pelkkä vitsi.

Arvasit väärin. Minä olen parisuhteessa, ollut monta vuotta. Ja se mitä kirjoitun oli täyttä totta. Se, että se on sinusta epäuskottavaa, kertoo vain siitä millainen ihminen sinä olet. Valtaosa miehistä(kään) ei ole likimainkaan tuollaisia. Suurin osa miehistä ei ole misogyynisiä. Suurin osa miehistä ei ole mitenkään rasistisia, vaikka tietynasteinen ksenofobia onkin ihmiselle erittäin tyypillistä, niin hyvin harva on suoranaisesti rasistinen. Sateenkaaarivähemmistöjen syrjintäkin on lopulta hyvin harvinaista ja Suomessa kaikkein yleisin suhtautuminen on väliinpitämättömyys ja sellainen asenne, että kukin pitäköön huolen omista asioistaan. Humalajuominenkaan ei ole enää kauhean yleistä, varsinkaan nuorempien joukossa ja huumeita käyttävät edelleen vain harvat, vaikka se onkin yleistynyt.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Ja sinä tosiaan tuskin olet mikään todellinen henkilö. Olet niin täydellinen karikatyyri, että ei tuollaisia oikeasti ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasit väärin. Minä olen parisuhteessa, ollut monta vuotta. Ja se mitä kirjoitun oli täyttä totta. Se, että se on sinusta epäuskottavaa, kertoo vain siitä millainen ihminen sinä olet. Valtaosa miehistä(kään) ei ole likimainkaan tuollaisia. Suurin osa miehistä ei ole misogyynisiä. Suurin osa miehistä ei ole mitenkään rasistisia, vaikka tietynasteinen ksenofobia onkin ihmiselle erittäin tyypillistä, niin hyvin harva on suoranaisesti rasistinen. Sateenkaaarivähemmistöjen syrjintäkin on lopulta hyvin harvinaista ja Suomessa kaikkein yleisin suhtautuminen on väliinpitämättömyys ja sellainen asenne, että kukin pitäköön huolen omista asioistaan. Humalajuominenkaan ei ole enää kauhean yleistä, varsinkaan nuorempien joukossa ja huumeita käyttävät edelleen vain harvat, vaikka se onkin yleistynyt.

Huumeita käyttää nykyään hemmetin moni.
        Ei sitä välttämättä päällepäin näe koska ei kaikki huumeidenkäyttäjät ole rappionistejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksetjakäytös kertoo, ett sul paranoidinen skitsofreenia! Olet kiusaaja, stalkkeri, seuraaja! Valehtelet asioita, mitkä ei ole lähelläkään totuutts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä välttämättä päällepäin näe koska ei kaikki huumeidenkäyttäjät ole rappionistejä.

Kuten totesin niin on se lisäöntynyt, mutta ei se yleistä ole. Ja huumeiden käyttäjät on kyllä erittäin helppo huomata, varsinkin jos on vähänkään kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksetjakäytös kertoo, ett sul paranoidinen skitsofreenia! Olet kiusaaja, stalkkeri, seuraaja! Valehtelet asioita, mitkä ei ole lähelläkään totuutts

Aika outoa jaella omia diagnoosejaan niin vain julkisesti, mutta sinun päätöksesi se tietenkin on. Hae apua niihin harhoihisi tai käy tarkistuttamassa lääkitystäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeidenkäyttäjät luulevat, ettei käyttö näy päällepäin, mutta kyllä se ikävä kyllä näkyy. Ovat kuitenkin sen verran nistejä, että ovat taantuneet ja jutut menee tuollaisiksi kuin darknessillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeidenkäyttäjät luulevat, ettei käyttö näy päällepäin, mutta kyllä se ikävä kyllä näkyy. Ovat kuitenkin sen verran nistejä, että ovat taantuneet ja jutut menee tuollaisiksi kuin darknessillä.

"Huumeidenkäyttäjät luulevat, ettei käyttö näy päällepäin, mutta kyllä se ikävä kyllä näkyy."

Noinhan se pitkälti on. Tietysti, jos toisella osapuolelle ei ole mitään kokemusta mistään tuollaisesta, niin silloin voi viedä aikansa tajuta. Sitä voi vain miettiä, että se toinen on kummallinen ja pohtia mikä siinä oikein on vialla. Sitten kun sen tajuaa, niin se on ilmiselvää.

• Anonyymi

Jos vakavasti suhtautuu toiseen ihmiseen, ei ole mitään esteitä joita ei voisi ylittää. Lapset, kotieläimet tai harrastukset kuuluvat elämään, ja ovat tervetulleita rakkaaseen perheeseen.

https://youtu.be/bnS1uxmGnjI

• Anonyymi

Arvomaailman pitäisi poiketa hyvin paljon omastani, että kiinnostus lopahtaisi. Toisaalta sitten ihmettelisin miten oon edes kiinnostunut niin erilaisesta ihmisestä

• Anonyymi

Ei sulla äly riitä.

• Anonyymi

Eli kaivatullasi jonka kanssa kuvittelet palstalla juttelevasi niitä on ja kuvittelet että hän lukee tekstisi ja vieläpä tunnistaa sinut? Hieman kaukaa haettua sanoisin.

• Anonyymi

Missä kohti tämä galluppien mies niin ilmaisi? Ehkä en vaan osaa sit ”lukia”🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohti tämä galluppien mies niin ilmaisi? Ehkä en vaan osaa sit ”lukia”🤦‍♀️

Mutta olihan naisena esiintyvä gubbe sentään yhden ehdon lukinnut- ei tenavia. Moni hakee samaa ominaisuutta myös itse miehestä

• Anonyymi

Mulla on sama kuin aloittajalla, ei sen takia ettenkö pitäisi lapsista vaan olisi hyvä että miehellä olisi samankaltainen elämäntilanne. Enkä sitä että olisi moniavioinen tai kiinnostunut monesta naisesta samaan aikaan tai olisi samalla salaa tai luvatusti toisen naisen kanssa. En haluaisi olla mikään kolmas pyörä.

• Anonyymi

Eikö kuitenkin tärkeintä ole se, minkälainen ihminen on?
        Juoppo, turpiin vetävä, pettävä, keskustelutaidoton, täys nyhjäke on ok, kunhan ei ole lapsia?

• Anonyymi

Juu ei lapsia, eikä tatuointeja. Eikä käytä päihteitä eikä polta. Ei miespuolisia "kavereita" eikä saa olla äkkipikainen 😳

• Anonyymi

Oletpa epävarma ja rajoittunut in ce li

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistetaanko näitä miesviha viestejä koskaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella sana incel on vihapuhetta eivätkö incelit itse ole vihapuhujia? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella sana incel on vihapuhetta eivätkö incelit itse ole vihapuhujia? Sivusta

En tunne yhtään inceliä. Tunnen kyllä narsistisia naisia jotka käyttävät feminismiä aseena miehiä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne yhtään inceliä. Tunnen kyllä narsistisia naisia jotka käyttävät feminismiä aseena miehiä vastaan.

Etkä tunne. Ei kukaan käytä sukupuolten tasa-arvoa ketään kohtaan aseena. Vai haluatko sano kommentillasi, että petät ja olet väkivaltainen ja kumppanisi on tehnyt sinulle samoin, sitten olet turhasta nillittäjä ja sait mitä tilasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen miesvihapuhuja. Naiset ryhmiintyvät hyökkäykseen joka kerta kun mies edes ajattelee tasa-arvoa

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saat vihan tästä aikaiseksi?
        Joku aloittaa keskustelun, oli se mitä tahansa, toiset vastaa/kommentoi/ kertoo oman mielipiteensä joskus kärjistetyksikin, mutta ei se ole "vihaa". Sinä olet ilmeisesti niitä paapottuja, jotka lakasee ikävät asiat maton alle, eikä niistä saa.puhua pihaustakaan?
        Ihan sairaaksi on mennyt, jos/kun asioista ei saa puhua. Ilmankos mielenterveys reistaa useimmilla, kun ei voi/saa/uskalla puhua, ettei vaan ole "vihapuhetta". Kana-aivot on menneen talven kunia, taas voi puhua avoimesti.

• Anonyymi

Oliko tuo vaatimus naiselle???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä tunne. Ei kukaan käytä sukupuolten tasa-arvoa ketään kohtaan aseena. Vai haluatko sano kommentillasi, että petät ja olet väkivaltainen ja kumppanisi on tehnyt sinulle samoin, sitten olet turhasta nillittäjä ja sait mitä tilasit.

Voi vattu!On olemassa semmoisia väkivaltaisia ihmisiä jotka hakkaa ilman syytä eli joku henkinensairaus,sanat loppuu mieheltä tai naiselta ja siksi lyö tai purkaa paineita lyömällä viattomia.Tähän esimerkki kun ihminen lyö eläintä ,lemmikkiä voi siitä päätellä tään sairauden muodon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen miesvihapuhuja. Naiset ryhmiintyvät hyökkäykseen joka kerta kun mies edes ajattelee tasa-arvoa

Sivusta

Kyllä kuule monella naisilla on täysin erityyppinen kokemus kun miehet alkaa hyökkiä kuin hait yhteisesti tietämättä koko aiheesta yhtään mitään, eikä sillä tunnu olevan edes väliä, pääasia että miehellä on tällainen kokemus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule monella naisilla on täysin erityyppinen kokemus kun miehet alkaa hyökkiä kuin hait yhteisesti tietämättä koko aiheesta yhtään mitään, eikä sillä tunnu olevan edes väliä, pääasia että miehellä on tällainen kokemus

Uuh seksyä onko vapa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tervejärkinen mies katsele tatuoituja akkoja, eikä ole tatuoidut miehetkään mitään kaunista katseltava, vaan päästään vialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vaatimus naiselle???

Kyllä oli ja on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tervejärkinen mies katsele tatuoituja akkoja, eikä ole tatuoidut miehetkään mitään kaunista katseltava, vaan päästään vialla.

Juuri niin. On mielenterveydessä ongelmia jos on tatuointeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.

• Anonyymi

Vaimo. Se voisi olla vähän hankalaa.

• Anonyymi

Entä ex-vaimo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä ex-vaimo?

Jos se on ex, niin ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta lapsia, joita todennäköisesti on. Eli exä (oli sitten mies tai nainen) on mukana, kunnes lapsi/lapset on 18v.

• Anonyymi

Runsasta alkoholinkäyttöä, päihteidenkäyttöä, väkivaltaisuutta.

• Anonyymi

On olemassa runsaasti alkoholia käyttäviä ihmisiä ketkä ei ole väkivaltaisia..Tiedän montakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa runsaasti alkoholia käyttäviä ihmisiä ketkä ei ole väkivaltaisia..Tiedän montakin.

En sanonut noiden tarvitsevab esiinryä yhdessä. Yhdessä tai erikseen, niin kumpikaan ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jää seuraamaan, onko paljosta alkoholin käytöstä haittaa vai ei?
        Kaikenlainen riippuvuus askarruttaa ja lopulta ei hyvä juttu.
        Ryhtyykö toinen 'parantajaksi'.
        Jos holtittomuutta, mitens, jos nainen tulee raskaaksi.
        Alkogeeni?
        Ainakin aikaa ja rahaa palaa. Ehkei jatkoon.
        Kaksi eri asiaa; olla vihainen jostain asiasta tai vihata.
        Kriittisyys ja negatiivisuus eivät ole synonyymejä.
        Parisuhteessa kumppanina keskittäminen on parempi kuin hajasijoittelu.
        Väkivalta. Mustasukkaisen kontrolli voi nostaa käden. Naiselle uhkaava käytös on samaa kuin väkivalta.
        Sietää miettiä, mitä tilaa. Väkivaltaa ei pidä sietää, vaikka toinen olisi 'kuinka ihana'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jää seuraamaan, onko paljosta alkoholin käytöstä haittaa vai ei?
        Kaikenlainen riippuvuus askarruttaa ja lopulta ei hyvä juttu.
        Ryhtyykö toinen 'parantajaksi'.
        Jos holtittomuutta, mitens, jos nainen tulee raskaaksi.
        Alkogeeni?
        Ainakin aikaa ja rahaa palaa. Ehkei jatkoon.
        Kaksi eri asiaa; olla vihainen jostain asiasta tai vihata.
        Kriittisyys ja negatiivisuus eivät ole synonyymejä.
        Parisuhteessa kumppanina keskittäminen on parempi kuin hajasijoittelu.
        Väkivalta. Mustasukkaisen kontrolli voi nostaa käden. Naiselle uhkaava käytös on samaa kuin väkivalta.
        Sietää miettiä, mitä tilaa. Väkivaltaa ei pidä sietää, vaikka toinen olisi 'kuinka ihana'.

Uhkaava käytös luokitellaan väkivallaksi kuten myös ahdistavan ilmapiirin ylläpitäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkaava käytös luokitellaan väkivallaksi kuten myös ahdistavan ilmapiirin ylläpitäminen

Samaa mieltä. Olen siis hän, joka tuossa aluksi totesi, että "Runsasta alkoholinkäyttöä, päihteidenkäyttöä, väkivaltaisuutta (en hyväksyisi)". Minä lasken myös henkisen väkivallan ihan väkivallaksi ja ahdistavan ilmapiirin ylläpitäminen on ehdottomasti henkistä väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen siis hän, joka tuossa aluksi totesi, että "Runsasta alkoholinkäyttöä, päihteidenkäyttöä, väkivaltaisuutta (en hyväksyisi)". Minä lasken myös henkisen väkivallan ihan väkivallaksi ja ahdistavan ilmapiirin ylläpitäminen on ehdottomasti henkistä väkivaltaa.

16:51 ja 17:25
        Hyvä tiedostaa, ettei ole mikään pakko sietää - vähääkään.
        Alistaminen.
        Väkivallan uhkaa voi luoda mielestäni sekä mies että nainen.
        Ilmapiiri on tärkeää aistia varhaisessa vaiheessa, jotta voi nätisti perääntyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:51 ja 17:25
        Hyvä tiedostaa, ettei ole mikään pakko sietää - vähääkään.
        Alistaminen.
        Väkivallan uhkaa voi luoda mielestäni sekä mies että nainen.
        Ilmapiiri on tärkeää aistia varhaisessa vaiheessa, jotta voi nätisti perääntyä.

Tietystikään tuo ei ole sukupuolesta kiinni. Itse kuitenkin olen heteronainen, joten en ole naisista kiinnostunut siinä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietystikään tuo ei ole sukupuolesta kiinni. Itse kuitenkin olen heteronainen, joten en ole naisista kiinnostunut siinä mielessä.

Arvelin vain, että jos ketjuun kirjoittaa mies, niin kait toki voi kokea samat ikävät käytökset kuin nainenkin.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mistä moinen "fakta" on peräisin. Repäisitkö sen kenties pepustasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelin vain, että jos ketjuun kirjoittaa mies, niin kait toki voi kokea samat ikävät käytökset kuin nainenkin.

Aloituksessa kysyttiin "Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?". Kysymystä ei ole rajattu miehiin. Enkä minä ennen edellistä viestiäni ole ilmaissut sukuoltani. Olisin siis aivan yhtä hyvin voinut puhua naisista.

• Anonyymi

Lapset tuo mutkia matkaan? Hänen täytyy tuntua heti ensi hetkestä luotettavalta. Jos vähänkin herää epäilyä toisesta niin katoaa tunne mieleisestä daamista.

• Anonyymi

Et sä ole paikalla arvioida yhtään ketään ;)

• Anonyymi

Miehellä ei saa olla kissaa.

• Anonyymi

… ei niinkun minkäänlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

… ei niinkun minkäänlaista.

Se nainen on.... Kissa.

• Anonyymi

Minä taas mielelläni ottaisin kissan miehen kanssa. Koirista taas en tykkää ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen on.... Kissa.

Mmm… Ainoa kissa sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas mielelläni ottaisin kissan miehen kanssa. Koirista taas en tykkää ollenkaan.

Se on sinun tie. Itse olen niin koira ihminen kun olla ja voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun tie. Itse olen niin koira ihminen kun olla ja voi.

Sen oot näkönenkin.Kapinen ja liian laiha.Oletko muuten ilmoittanut koiran sinne mihin pitää ja sirutettu kans???Saatan ruveta kyttään näitä tapauksia.Ai miksikö? Yleensä ilmoittamatta jättäjät kaltoinkohtelee lemmikkiään, ei käytä eläinlääkärissä esim.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmestaan aijotte niinku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko allerginen koirille?
        Voi kun mun kaivattuni olisi pahasti allerginen koirille,miestä tarkoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen oot näkönenkin.Kapinen ja liian laiha.Oletko muuten ilmoittanut koiran sinne mihin pitää ja sirutettu kans???Saatan ruveta kyttään näitä tapauksia.Ai miksikö? Yleensä ilmoittamatta jättäjät kaltoinkohtelee lemmikkiään, ei käytä eläinlääkärissä esim.

En ainakaan siruta koiraani. Miksi tervettä koiraa pitäis käyttää eläinlääkärissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko allerginen koirille?
        Voi kun mun kaivattuni olisi pahasti allerginen koirille,miestä tarkoitan.

Noista sanoista tietää, ett olet paranoidi! Kirjoittelet toisen aviopuolisosta kuin omasta puolisostasi! Seuraatja ja vainoat tuota pariskuntaa, ihan kuin kuuluisit jotenkin siihen! Hoitoo toi sun pääkoppa tarvii, jos edes sillä selvenee, suljettu sulle paras paikka, muuten susta ei näytä eroon pääsevän! Olet o todella paranoidi"!

• Anonyymi

Naisella ei saa olla siniset hiukset.

• Anonyymi

Lepsoilla on siniset tai punaset hiukset ja sinkset kertoo mt ongelmista ainakin

• Anonyymi

Kannattaa siinä tapauksessa pysyä Simpsonin Margesta kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siinä tapauksessa pysyä Simpsonin Margesta kaukana.

Juu, Homerilla kävi huono tsägä!

• Anonyymi

En hyväksy tatuointeja naisella 🤮

• Anonyymi

Mahtavaa! 🤝

• Anonyymi

😃Oho,olipa harvinaista!Kiitos kun olet olemassa mielipiteesi kanssa.Tuolla mielipiteellä,"vaatimuksella" tippuu sankoin joukoin kilpa siskoja heti kättelyssä.
        Olet ihana!!!
        Olisitpa hän ,unelmieni prinssi uljas.
        T.n
        Ps.Minun vaatimus taas on ettei mies ole yliherkkä luonnollisille hajuille,tykkään eläimistä ja rennosta kotielämästä mihin ei kuulu sairaanloinen paikkojen peseminen ja hajusteilla läträäminen tähän kuuluu myös ketjupolttaminen.Miehen pitää tuoksua duunarille tai maatilan työntekijälle😉😶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😃Oho,olipa harvinaista!Kiitos kun olet olemassa mielipiteesi kanssa.Tuolla mielipiteellä,"vaatimuksella" tippuu sankoin joukoin kilpa siskoja heti kättelyssä.
        Olet ihana!!!
        T.n
        Ps.Minun vaatimus taas on ettei mies ole yliherkkä luonnollisille hajuille,tykkään eläimistä ja rennosta kotielämästä mihin ei kuulu sairaanloinen paikkojen peseminen ja hajusteilla läträäminen tähän kuuluu myös ketjupolttaminen.Miehen pitää tuoksua duunarille tai maatilan työntekijälle😉😶

Tarkennan,tupakan ketjupolttajan hajusta en itse pidä tähän kuuluu se purutupakka ja nuuska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana!!!
        T.n

Mutta ethän sinä naisena esiintyvä gubbe juuri pelloilla ahkeroi siellä urbaanissa lähiössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ethän sinä naisena esiintyvä gubbe juuri pelloilla ahkeroi siellä urbaanissa lähiössä

En mutta voisin joskus sitä tehdä ihanan kanssa yhdessä.

• Anonyymi

Minä hyväksyn senkin että nainen ei rakasta minua. Että en ole se tärkein ihminen maailmassa, kenet haluaa omakseen ikiajoiksi. Olen vain liian puhumaton, apaattinen, eristäytynyt ja erikoinen. En osaa olla kiva ja normaali, vaikka varmaan olisin tosi rakastava, hellä ja lempeä, jos voisin. Mieheltä.

• Anonyymi

Mitä siis vaadit naiselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siis vaadit naiselta?

Että hän ihan oikeasti on riemuissaan kun saa olla kanssani. Että rakastaa minua aidosti. Ei ole vaatimus, sillä tavalla, että hänen pitää rakastaa, vaan että hän aidosti kokee minut ainoaksi omakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että hän ihan oikeasti on riemuissaan kun saa olla kanssani. Että rakastaa minua aidosti. Ei ole vaatimus, sillä tavalla, että hänen pitää rakastaa, vaan että hän aidosti kokee minut ainoaksi omakseen.

Mustahan mainita autitisuutesi suoraan

• Anonyymi

Haluat miehellä ei ole lapsia?

🙏🙏🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

👍⛽🐻🤘👍🌹

• Anonyymi

Jos rakastan, hyväksyn ja opin elämään myös niiden "huonojen" puolien kanssa. -sivusta

• Anonyymi

Kun kiinnostun jostain miehestä, mitä tapahtuu aika harvoin nykyisin, ei tosiaankaan haittaa mikään ja hyväksyn lähes mitä vaan. Niin harvassa miehet, jotka minua sytyttää.

• Anonyymi

Lapseton mies pitää olla. Ei kukaan halua hoitaa toiselle naiselle tehtyjä lapsia.

• Anonyymi

Minua ei lapset haittaisi. Ne olisivat varmasti suloisia. Ainoa, mikä surettaisi olisi lasten särkynyt ydinperhe, mutta tekisin kaikkeni, että lapsilla olisi hyvä olla.

Ihan kaukaisesti vain asioita pohdin. Ei ole mitään muuta kuin muistot, joten 😀

• Anonyymi

Huh huh

• Anonyymi

Niin, yleensä se on lastenkin etu että se ydinperhe särkyy, jos se särkyäkseen on.

• Anonyymi

Minäkin toivon että en ihastuisi lapselliseen, enkä väkivaltaiseen tai kovin äkkipikaiseen, olen vähän säikky. Tuskinpa enää ihastun keneenkään tosin.

• Anonyymi

Mutta jos lapset asuvat jo omillaan!

• Anonyymi

Se on ok, jos asuvat omillaan, en halua varaäidiksi.

• Anonyymi

Se olisi kahden rauhallista eloa ja syvää eroottista kiintymystä toiseen ihmiseen.

• Anonyymi

Olette niin nuoria, että voi valikoida noin. Minäkin olin eilen niin nuori ja jo tänään kaikilla niitä lapsia on...

• Anonyymi

Ikääkin jo saavuttanut voi ottaa nuoren vaimon. Danny

• Anonyymi

Sivusta.Saa olla lapsia.Mielellään kyllä jo kotoa muuttaneet maailmalle.Ihanan pikkunen vauva kyllä ois söpö voisin hoitaa.Uhmaikäset ja teinit omg.😅

• Anonyymi

Tytössä: Rumapainoisuus, rumaikäisyys, isojalkaisuus, isorintaisuus, massiivipakarallisuus, tottelemattomuus, kovapäisyys, kiukuttelevuus, kaakattavuus, seksikielteisyys. raivofeministisyys.

• Anonyymi

Paras että pysyt palstalla, täällä ei kehonosia liioin näy etkä kuule muiden ääniä kuin omasi.

• Anonyymi

Unohdin tatuoinnit (rumaihoisuus), niitä ei saa olla.

• Anonyymi

Heh heh.

• Anonyymi

"Mikset koipireisimies/kuumaperäinen/jne. -multinikki kommentoi jollain tuhansista nikeistäsi?"

Arvelen että samasta syystä kuin muutkin rekisteröityneet postaavat anonyyminä.

• Anonyymi

Hyvä huomio "ei lapsia". Kuitenkin taitaa joka toinen avioliitto päättyä eroon ja niissä ompi aika monesti myös lapsia, avoliittoeroissa on lapsia mukana, muuten vaan huolimattomilla on lapsia. Toiset menee 2-3 "rinkiä", melkein jokaisesta jää lapsia. Taidat jäädä yksin.

• Se on totta että seksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla on vähänlaisesti priimatyttöjä, nuoria ja ilman lapsia. Kuitenkin, yh-äiti edustaa aina suurta ylimääräistä ongelmajoukkoa joka miehen on huolellisesti otettavat valinta tehdessään huomioon. Kuormana on lapsi/lapset sekä se syy miksi yh-äiti on jätetty.

Minä voin kelpuuttaa yh-äidin siinä tapauksessa että kyseessä on oikein nuori teini-yh, liikakuorma on valkoinen, eikä eronsa ole aiheutunut hänen "temperamentista" tai gynekologisesta syystä.

• Anonyymi
        Kuumaperäinen kirjoitti:

Se on totta että seksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla on vähänlaisesti priimatyttöjä, nuoria ja ilman lapsia. Kuitenkin, yh-äiti edustaa aina suurta ylimääräistä ongelmajoukkoa joka miehen on huolellisesti otettavat valinta tehdessään huomioon. Kuormana on lapsi/lapset sekä se syy miksi yh-äiti on jätetty.

Minä voin kelpuuttaa yh-äidin siinä tapauksessa että kyseessä on oikein nuori teini-yh, liikakuorma on valkoinen, eikä eronsa ole aiheutunut hänen "temperamentista" tai gynekologisesta syystä.

Joku on ainakin rehellinen. 😎👌

• Anonyymi
        Kuumaperäinen kirjoitti:

Se on totta että seksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla on vähänlaisesti priimatyttöjä, nuoria ja ilman lapsia. Kuitenkin, yh-äiti edustaa aina suurta ylimääräistä ongelmajoukkoa joka miehen on huolellisesti otettavat valinta tehdessään huomioon. Kuormana on lapsi/lapset sekä se syy miksi yh-äiti on jätetty.

Juu juu, että "oikein nuori, teini-yh" on jotenkin ongelmavapaa yksilö. Totuushan on yleisimmin päinvastainen, mutta onneksi kukaan sellainen(kaan) ei huoli sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on ainakin rehellinen. 😎👌

Mutta onhan miehiä, joilla jokin periytyvä sairaus tai ei ole riittävästi hyviä siittiöitä, että saisi lapsen.
        Eikö silloin ole pakettiratkaisu hyvä?
        Miehen- tai naisenmalli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu, että "oikein nuori, teini-yh" on jotenkin ongelmavapaa yksilö. Totuushan on yleisimmin päinvastainen, mutta onneksi kukaan sellainen(kaan) ei huoli sinua.

Ei varmasti huoli, edes gynegologisista (?) syistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on että teini-yh muodostuu yleensä vahingossa, kun nuorimies ei halua niin aikaisin sitoutua peuhaamisen haittavaikutuksiin. Sellainen teini-yh on usein hyvinkin nöyrä ja tottelevainen kumppani miehelle.

Tuleekohan siitäkin linnakeikka jos mies puksuttelee vaikkapa 13v teini-yh:n kanssa? Teni-yh kun jo on menettänyt aivan kaiken sen mitä lain on tarkoitus suojata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on että teini-yh muodostuu yleensä vahingossa, kun nuorimies ei halua niin aikaisin sitoutua peuhaamisen haittavaikutuksiin. Sellainen teini-yh on usein hyvinkin nöyrä ja tottelevainen kumppani miehelle.

Tuleekohan siitäkin linnakeikka jos mies puksuttelee vaikkapa 13v teini-yh:n kanssa? Teni-yh kun jo on menettänyt aivan kaiken sen mitä lain on tarkoitus suojata.

Etpä näköjään juurikaan teinejä tunne. Kannattaa tutustua tuohonkin asiaan tarkemmin, niin huomaat, että ne teini-yh:t useammin itse päättävät ne suhteet (jos mitään pysyvämpää suhdetta edes onkaan) kuin tulevat jätetyiksi. Yh on useinmiten kaikkea muuta kuin nöyrä, edes teiniversiona. Se, että päättää pitää lapsen on nyky-Suomessa pääosin tosiaan päätös, ei ajautumiskysymys ja se, että sen päätöksen tekee, vaatii jo tietynlaista luonteenlujutta. Siinä yleensä siivotaan kuviosta pois sitoutumiskyvytön mies, josta olisi pelkkää harmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:08
        Jo pelkkä kuvittelu on vastenmielistä.
        Vanha ukko lapsen kanssa. Fyi fan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:08
        Jo pelkkä kuvittelu on vastenmielistä.
        Vanha ukko lapsen kanssa. Fyi fan.

Päinvastoin, vastenmielistä on kuvitella vanha, rumapainoinen, ryppyinen, ikänainen sängyssä miehen kanssa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mites ei oo työtä tai tuloja 35 ikäisenä?

• Anonyymi

Vaikea selviytyä ja parantaa terveyttä. Pestä hiukset ennen iltaa jotta ehtii kuivua

• Anonyymi

Miehessä rikos-/väkivaltataustaa, tatuointeja, venytyslävistyksiä, yli-ikäisyyttä.

• Anonyymi

Polyamorisilla kolmansilla,neljänsillä sivusuhteilijoilla on helppoa, käy vaan nus*aseen pariskunnan jommankumman kanssa tai kummankin.Häipyy sitte vietetään vapaata sinkkuelämää.
      Ainut ongelma näillä sivuhemmoilla on se ellei he tee tuota avoimesti on väärinkäsittäjiä ympäristö täynnä ja aiheuttaa hänelle siksi päänvaivaa!!!On niin nähty ja ekaa kertaa koettu ihan tässä ja nyt lähiaikoina.
      Syyllistävät meitä sitten ketkä ei tiedä heidän suhteiluistaan kamaliksi ihmisiksi kun rakastumme vahingossa heihin.
      Vahingossa tarkoittaa just tuota ettei heillä ole mitään tunnistetta tuosta polyamorisesta taipumuksestaan.
      Itsellä tulee luonnostaan hylkyrwaktio enkä rakastu kun näen vaikka sateenkaari symbolin jossain ihmisen elämässä merkkinä.

• Anonyymi

Jatkan.KYLLÄ,sain trauman tästä iäksi.Se jo että ihastuu vahvasti tällaiseen henkilöön on traumaattista kun saa tiedon jälkikäteen siitä ominaisuudesta ja muualta kuin häneltä itseltään.No,sen kanssa oppii vielä elämään mutta se että ruvetaan haukkumaan ,vainoamaan vain siksi et ihastuu salailijaan...on jo ihan per*eestä.

• Anonyymi

Misogynia, huono käytös ja huono huumori. Se on no go. Kunnioitukseni voi menettää vain kerran, ja siitä ei ole enää paluuta.

• Anonyymi

Voi sitä tilannetta vielä pahentaa jos ei romanttista jutuista puhuta inisemällä, että en minä vaan huomaa tehneeni sanoneeni mitään väärää ja marssittamalla muita miehiä taakse, kuten näitä rintamasotureita ain tuntuu löytyvän jopa olemattomien aiheiden suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä tilannetta vielä pahentaa jos ei romanttista jutuista puhuta inisemällä, että en minä vaan huomaa tehneeni sanoneeni mitään väärää ja marssittamalla muita miehiä taakse, kuten näitä rintamasotureita ain tuntuu löytyvän jopa olemattomien aiheiden suhteen

Miehen tunne loukattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen tunne loukattu

En tiedä tästä mitään, mutta olen heti mukana, oma kokemus on erittäin tärkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tästä mitään, mutta olen heti mukana, oma kokemus on erittäin tärkeä

Hyvä turre hyvä turre😉

• Miks ei sais olla lapsia. Mä ainakin oon huomannu, että ne miehet joilla on lapsia on kehittyneempiä ja vastuuntuntoisia enemmän. Siis näin miehen huomiona katsottuna.

• Anonyymi

Kaikki ei halua elämäänsä lapsia, edes välillisesti kumppanin kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei halua elämäänsä lapsia, edes välillisesti kumppanin kautta.

Sitten täytyy asennoitua niin. Ei mitään kotileikkejä, vaan vähän toisenlaista elämää. Monelle miehille se on joko tai.

• Anonyymi

Nilkkaan kiinnitetty ketju jonka päässä on 22,7kg rautapallo rauhoittaa kummasti.

• Anonyymi

Sivusta kommenttina, ei siinä ihastumisen huumassa ehdi miettiä toisen huonoja puolia ne tulee myöhemmin sitten... Minäkin absolutistina (inhoan alkoholia ja alkoholin vaikutuksia) menin ihastumaan mieheen, joka tykkää tissutella ja ottaa joskus reippaanminkin. Hän ei kuitenkaan mikään juoppo ole, ihan töissä käyvä tunnollinenihminen. Myönnän että en pidä yhtään piirteestä, mutta en voi sydämelleni mitään. Kaipaan silti, vaikka en häntä voi saadakkaan💔

• Anonyymi

Kuka ehtii ja kuka ei. Itse en ylipäänsä ihastu ja tykästy keneen tahansa, vaan ihmisen pitää olla tietynlainen, jotta se on edes mahdollista.

• Anonyymi

En jaksa edes kommentoida tähän. Mukavaa päivää sulle🌞🙏❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa edes kommentoida tähän. Mukavaa päivää sulle🌞🙏❤

Kivaa emojigeokätköilyä vaan sinulle naisena esiintyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa emojigeokätköilyä vaan sinulle naisena esiintyvä

Ja laita hei vielä se vaaleenpunainen sydän ja viite työpaikalle tai naapuriin menee niin a vot, sekavat sekoavat

• Anonyymi

Sä muistelen hänen paikkojaan Siihen se sitten jääkin. Onnea kaikille matkalla Aunukseen.

• Anonyymi

Mie halluun karvasen naisen. Siinä on tyylii.

• Mä ihan ystävän neuvona teille kaikille, miehet ja naiset. Konsumerismi eli se että tulee tavaroiden omistamisesta onnelliseksi, niin se on semmonen asia, mikä pitäs olla ehdoton ei.

• Anonyymi

Nyt mun elämää tuhotaan jo monetta vuotta ihan vapaasti. Heikkoon asemaan heitetty

• Anonyymi

Sut pitäisi todellakin tappaa

• Anonyymi

Et osaa mitään. Et tunnu ymmärtävän mitään

• Anonyymi

No en minäkään muiden lapsia jaksaisi päivittäisessä elämässä katsella.

• Anonyymi

Olen 70v mies ja mun nais ystävä ei tykkää kun mulla on lapsia ( 45v 43 ja 37v) hän itse on minua 17v nuorempi...

• Anonyymi

Persuilu/kokoomuslaisuus tai muu oikeistoperseily ja konservatismi. Rasismi/seksismi ynnä muut syrjivät asenteet. Kiihkouskovaisuus/lahkolaisuus (saa olla uskovainen, jos ei ole vanhollinen konservatiivi ja hyväksyy sen, että itse en usko jumaliin). Väkivalta, empatian puute, töykeät käytöstavat, puhuu rumasti muista, vakavat persoonallisuushäiriöt yms., päihteiden käyttö, tupakointi. Lievemmät/hoitotasapainossa olevat mt-ongelmat ei ole este, itsellänikin on. Lapset olisi ok, jos ovat vuoroviikoin toisella vanhemmallaan, mutta samaan huusholliin en muuttaisi ja pysyisin kaukana silloin, kun heillä on flunssa/noro/korona/täitä/syyhyä. Ja lapsillahan on aina jotain noista, eli ehkä ei sittenkään lapset olisi ok. :D

• Anonyymi

Jep, juuri näin ei misogyynista vollottajaa

• Anonyymi

Tissuttelijat on out.

• Anonyymi

Jos nainen ei hyväksy sitä että olen hänestä erossa, ja jos se on hänestä väärin eikä hän pidä siitä, niin varmaan hän rakastaa minua sitten. Tuskin kuitenkaan. Mieheltä.

• En hyväksy mitään.

• Anonyymi

No voi si sun tarttee varmaan ettiä joku lisääntymiskyvytön

• Anonyymi

Päihderiippuvuutta.
      Dominoivaa käytöstä. ( Määräilyä )
      Sovinismia.

• Anonyymi

Liian pehmo ja lässykkä tavisnainen. Sellainen jossa ei ole minkäänlaista luonnetta, tasapaksu ja tylsä kotihiiri. Taikinavatsainen pullansyöjä ja vielä vähän yksinkertainen. Toki kotona on hyvä myös viihtyä, mutta jos perusluonne on sellainen että kotona vaan leivotaan pullaa, katsellaan salkkareita ja tehdään jotain ristikoita tai virkataan ja tässä on suurin piirtein koko elämän sisältö niin jooooei kiitos.

• Anonyymi

Mitä sinä itse teet vapaa-aikanasi?

• Jos tuo kuvailemasi nainen olisi vielä aivan uskomattoman hyvännäköinen, ja upean muotoinen, niin olisi aika täydellinen... eikai naiselta voisi edes tuota enempää vaatia.
        Valitettavasti se ulkonäkö tuontyyppisellä ole koskaan sellainen mitä toivoisi.

• Anonyymi

Paha se yksin on mitään tehdä.

• Anonyymi

Haaveilen tavisnaisesta, johon olen rakastunut.

• Anonyymi

Itseasiassa tuo on juuri se mitä haen jos sitä maustetaan hieman silloin tällöin kulkemisilla jossain tapahtumissa sekä läheisyydellä ja rakkaudella.

Mistä näitä löytyisi?

• Anonyymi

Näen asian niin että lopettaa useimmiten rakastamasta henkilöä samalla tavalla kuin lopettaa kunnioittamisensa. Ja sama pätee tavallaan ihastumiseenkin. Se voi tapahtua kerralla, jos jotain valtavaa ja kauheaa putoaa siihen kaiken keskelle. Mutta suurimmaksi osaksi se tapahtuu vähän kerrallaan. Tuhansissa pienissä halveksunnan hetkissä, jotka purkavat sen kuvan, joka oli ihmisestä, jonka luuli tuntevansa. Alussa enemmän omat odotukset purkautuvat yksi kerrallaan. Johdonmukaisuus on hyvä. Liika kyynisyys ja luovuttamisen tunne luo vaaran ilmapiirin. Itsestään huolehtiminen tunteen että on elämässä kiinni ja turvallinen.

• Anonyymi

Naisen lapsia, kun en ole halunnut omiakaan mutta en myöskään näe oikeudekseni hyväksyä tai olla hyväksymättä heitä, koska toinen on lapsen tai lapset ennen minua oman elämänsä aikana valinnut. Näen niin, että joko olen heidän elämässään tai en. Eli en. Jos ja kun lapsista huolimatta tunteita toiseen on niin sitten tunnen etäältä, passiivisesti.

• Anonyymi

Rakastaa ensin kuollakseen. Sitten tajuaa kuinka ylimielinen voikaan olla, ja sen sijaan että olisi rakastunut vain putoaa. Joka päivä hieman kovemmin, hieman nopeammin ja hieman surullisemmin. Tulee ahdistunut, pakkomielteinen, loukkaantunut ja surullinen olo. Mutta eräänä aamuna herää tajuamaan, että putosi kokonaan sen ulkopuolelle. Sitä voi olla rakastunut vain suhteen kuolemaan asti. Sen jälkeen vain rakastaa kaukaa. Tiedosta, onnestakin , jonka sellaisenaan kuitenkin antoi. Sitä voi langeta pahemman kerran ihmiseen jonka kaltaisen luulisi olevan täysin poissuljettu oman intuition perusteella.

• Anonyymi
      • Tuo lehtijutun henkilö oli varmaan joku täältä palstalta....

• Eikö mielestäsi ole mitenkään mahdollista että joku kirjoittelisi tänne ja tekisi jotain sekopäistä sen jälkeen. Mielestäni se on jopa todennäköistä. Onhan täällä niin paljon sekopäistä porukkaa, se on jo nähty moneen kertaan.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Eikö mielestäsi ole mitenkään mahdollista että joku kirjoittelisi tänne ja tekisi jotain sekopäistä sen jälkeen. Mielestäni se on jopa todennäköistä. Onhan täällä niin paljon sekopäistä porukkaa, se on jo nähty moneen kertaan.

Onpa yllättävää että multinikkimies aka palstatrolli aka ätmi yrittää johdatella

• Anonyymi

No, miksi olla kiinnostunut, jos ei hyväksy. Se, että joku puoli tai asia ärsyttää, tai käy hermoille, on normaalia. Se, ettei hyväksy jotakin, ei ole, jos on kiinnostunut. Ihan ihme koko kysymys.

• Anonyymi

Aktiivinen päihdeongelma (ei tosin menneisyydenkään herätä ihastusta), taipumus parisuhdeväkivaltaan, monisuhteisuus ei myöskään vetoa, eivätkä uskonnolliset käännytyspyrkimykset. Nämä ainakin ensi alkuun suurimmat ei eit.

• Anonyymi

niin: lapseton mies ja lapseton nainen sopivat parhaiten yhteen.

Mutta jos sinulla itselläsi on lapsia, niin siinä tapauksessa sinun pitäisi myös hyväksyä, jos miehellä on lapsia.

• Anonyymi

Eiköhän se noin mene ihan automaattisesti. Jos niitä kakaroita on hankkinut itselleen, niin todennäköisesti niitä sitten myös haluaa elämäänsä kumppanin myötä.

• Anonyymi

Ehkä esim jotain urpoa, joka alustaa ahkerasti mitä hän tässä maailmassa hyväksyy ja mitä ei, että voi kuinka kiinnostavaa

• Anonyymi

Mieheltä en hyväksyisi alkoholismia tai muutakaan päihderiippuvuutta. En myöskään väkivaltaisuutta, ylimielisyyttä tai muuta todella negatiivista taipumusta. Jos miehellä ei olisi mitään omia menoja tai kavereita niin sekin häiritsisi, yhdessä ei voi eikä jaksa olla kokoajan ja joka paikassa (kokenut tämän).

Lapset ja tatuoinnit ei haittaa, terveisin tatuoitu yh ja mullahan on myös sininen tukka.😂

• Anonyymi

En hyväksyisi naista joka ei pidä lapsistani, tai siitä että he kuuluvat elämääni tietysti osan aikaa. Enkä kyllä epäile hetkeäkään etteikö haaveilemani nainen tulisi heidän kanssa erinomaisesti toimeen.

• Anonyymi

Osan aikaa? Koko loppuelämänhän ne elämään kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osan aikaa? Koko loppuelämänhän ne elämään kuuluu.

Arjessa tällä hetkellä osan aikaa, niin kauan kuin lähtevät omilleen joskus.

• Anonyymi

Nainen ei saa olla yli 22-vuotias eikä yli 160cm pitkä eikä yli s-kokoinen.nainen ei saa olla huonosti koulutettu vaan yliopistotutkinto mieluiten oltava ja vakituinen työpaikka on vaatimus. Ei saa olla tyylitajuton vaan korkeat korot ja klassisen tyylikäs pukeutuminen. Naisella oltava varallusuutta, ja elämänkokemusta. En ole vielä löytänyt tällaista oikeaa naista. Olen 47 vuotias mies mutta ikäistäni vähintään 15 vuotta nuoremman näköinen ja todella huumörintajuinen, hyväkroppainen ja urheilullinen lihaksikas, koulutettu herrasmies. siksi pidän tason riittävän korkealla.

• Minä en pidä korkkareita tai pukeutumista valintakriteereinä, koska tytön on tietenkin pukeuduttava siten kuin miehensä määrittelee.

BMI alle 22 on tarkempi raja kuin tuo ei yli S-koko, tytöille on myynnissä esim. valtavan kokoisia paitoja XS, S yms merkinnöillä. Sitten niissä voi lisäksi olla määre: "loose fit". Markkinat siis palvelevat rumapainoisia myös tällä tavalla, rumapainoiset voivat olla juuri sellaisia kuin mielikuvituksissaan ovat.

• Anonyymi

7:59
        Olet vanha paatintappi.
        Anteeksi kauhiast.

• Anonyymi

Eli käytät prostituoituja tai sitten runkkailet.

• Anonyymi

Elämänkokemusta 22-vuotiaalla? 😂😂😂

• Anonyymi

saa olla, ei ole pakollista, tässä iässä hyväksytään koko paketti. mutta tietysti jos oltaisiin yhdessä ja suunnitellaan tulevaa ja sitten ne asiat tehdä toisen kanssa, niin sitten se on kyllä este 🙂

• Anonyymi

Miinukset joilla minusta pääsee eroon

-Tykkää juhlia eli ryypätä.
      -On jätkämäinen ja leikkaa vielä poikatukan.
      -Epärehellinen.
      -Kaivaa esim nenää ja laittaa rään suuhunsa.
      -On äärifeministi tai muuten vaan alhainen älykkys
      -Haluaa kokoajan ostella kaikkea ja matkustella on materialisti.
      -Mököttäjä tyyppi viikkoja hiljaa jonkun olemattoman riidan takia.
      -Ääriekstrovertti adhd joka ei ole yölläkään pakoillaan.
      -Elää kuten entisajan mustalaiset eli on yöllä hereillä ja makaa päivät.

• Anonyymi

Sä et riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et riitä

Menen yli kirkkaasti. Kuvailemani naiset on rimanalittajia ja ilmeisesti kuulut heihin.

• Anonyymi

Tiesittekö muuten että vain teot ratkaisee. Monesti naiset höpisevät kaikenlaista hyvästä miehestä jne mutta sitten ottavat täysin päinvastaisen tapauksen silmääkään räpäyttämättä. Jos seuraa muitakin puheita ja tekoja ne on monesti täysin ristiriidasta. Huvittaa kun eräs nainen joskus kun meinasin aloittaa suhteen hänen kanssaan toi narsisti kirjan jolla haukkui entistä miestään ja oli alleviivannut kaikkia kohtia ja mun mielestäni ne päti häneen itseensä. Suhde ei alkanut.

• Anonyymi

Kelan eläkkeellä tai tuilla vuodesta toiseen elävä mielenterveyskuntoutuja jonka elämä rajoittuu lähinnä vuokrayksiön ja ruokajonoon välille. Koskee sekä miehiä, että naisia .

• Anonyymi

sinulle siis käy mies sekä nainen, ehkä yhtä aikaa molemmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinulle siis käy mies sekä nainen, ehkä yhtä aikaa molemmat

Hakeudu terapiaan🥱

• Anonyymi

Vanhanaikaikainen joka luulee että hän hallitsee naista. Lauseita elämästä - me mennään kauppaan ja ostetaan kauniit mekot sulle, olin sanonut etten käytä hameita, - miehet tunkee synnytyksiin, minun äiti synnytti saunassa ja alkoi taas tehdä töitä, nykyään on naisilla pesukoneetkin, kysyin miksi hänellä sit on auto? Se on ihan eriasia.

• Anonyymi

Siitähän naisena esiintyvä kekkeruusi elämä onkin kiinni

• Anonyymi

Totta mutta nainen ei myöskään hallitse miestä. Itse en oikein käsitä jos mies kierii rahoissa isossa talossa hyvässä työssä ja nainen tarjoaa vaan jalkoväliään ja hän on yhtäkkiä oikeutettu näihin miehen etuihin jotka hän on hommannut kovalla työllä. Monet miehet taitaa olla vähän tyhmiä? Prostituoidun saa halvemmalla. Lopettakaa jumalauta elättämästä näitä onlyfans naisia kun pornoa jos sitä haluaa katsoa näkee ilmaiseksi. Ei näissä onlyfans naisissa ole mitään ihmeellistä josta pitäisi maksaa. Naisen muuten kuuluu käyttää hameita ja mahdollisimman lyhkäisiä että näemme ainakin sääret sekä pitää turpansa kiinni kun ihailemme niitä ettei tunnelma mene heti pilalle. En ole tulossa synnytykseesi voit olla varma siitä.

• Anonyymi

En viitsi luetella sellaista mitä en halua. On helpompi sanoa mitä haluan; sellaisen kiltin miehen, joka tykkää minusta juuri tällaisena kuin olen.

• Anonyymi

Me me me me 👋👋👋👋👋

• Anonyymi

Ei riitä

• Anonyymi

Hän pitää itseään vanhana, vaikka ei ole.

• Anonyymi

Enkö minä sitten ole? 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö minä sitten ole? 🥹

Riippuu siitä keneltä kysyy👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, kiva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kysyisin sulta?

• Kysymys on kummallinen. Jos on jostain kiinnostunut, niin häntä katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi. Sellaisia asioita ei silloin näe, tai ei halua nähdä.

• Anonyymi

Perseen jakamista

• Anonyymi

Monesti minkäänlaista persperiä ym saamattomat miehet kostaa sen jollekin kuolaamalleen ja hyvin saavuttamattomaksi tietämäkleen naiselle levittämällä valheita sukupuoli_elämästä. Miksi on näin- eihän se nääs lisää ns hyvää kitkaa omaan elämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti minkäänlaista persperiä ym saamattomat miehet kostaa sen jollekin kuolaamalleen ja hyvin saavuttamattomaksi tietämäkleen naiselle levittämällä valheita sukupuoli_elämästä. Miksi on näin- eihän se nääs lisää ns hyvää kitkaa omaan elämään?

Tai toisekseen vie uskottavuutta ihmisenä pidemmän päälle kun selviää, että kyseessä on ollut katkeran kouristus

• Anonyymi

Kokoomuslainen!

• Anonyymi

Miehellä ei saa olla: Ei saa tupakoida tai käyttää huumeita. Alkoholia vain kohtuullisesti. Ei sairaalloisen ylipainoinen. Ei muitakaan kummallisia riippuvuuksia (esim. seksiriippuvuus, liikuntariippuvuus (tyyliin salilla pitää käydä seitsemänä päivänä viikossa ja jos ruutinit menee niin helvetti on irti) tai joku hoarderi tms.) Ei mielenterveysongelmia. Ei koditon. Ei maksuhäiriömerkintöjä. Ei mielellään työtön (poikkeus jos on duunien välillä eli etsii aktiivisesti töitä). Ei lapsia. Mielellään ei aiempia pitkiä parisuhteitakaan, koska olen aika mustasukkainen (tai ehkä ennemmin omistushaluinen), joten minulle sopisi hyvin, jos kumppanilla ei ole ollut aiempia suhteita. Ei käytä maksullisten palveluita. Ei erikoisia seksimieltymyksiä (esim. bdsm tai muuta sellaista). Ei mielellään aamuvirkku, mutta tästä voin joustaa, kunhan ei yritä herättää minua aamulla aikaisin. Tässä ne mitä ekana tuli mieleen.

• >>> Tässä ne mitä ekana tuli mieleen.>>>

Jaa että voisit vielä jatkaa listaa helposti jos miettisit asiaa. Pistä nyt ihmeessä kaikki listalle, onhan tuossa vielä tilaa...
        Hienoa on se että olet ainakin rehellinen, useimmat eivät ole. Niillä muilla on tuo sama lista kyllä omassa mielessään mutta eivät sitä paljasta kenellekään toiselle.

• darknessin kirjoitti:

>>> Tässä ne mitä ekana tuli mieleen.>>>

Jaa että voisit vielä jatkaa listaa helposti jos miettisit asiaa. Pistä nyt ihmeessä kaikki listalle, onhan tuossa vielä tilaa...
        Hienoa on se että olet ainakin rehellinen, useimmat eivät ole. Niillä muilla on tuo sama lista kyllä omassa mielessään mutta eivät sitä paljasta kenellekään toiselle.

Onhan toi pitkä lista, mutta kun ajattelee, niin huomaa, että varmaan puolet miehistä täyttää noi kriteerit, että aika perus lopulta.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

>>> Tässä ne mitä ekana tuli mieleen.>>>

No voihan tätä listaa jatkaa vaikka kuinka pitkälle: ei vihervasemmistolainen, ei huono hygienia, ei sysiruma, ei muuta etnistä alkuperää kuin suomalainen, ei muu äidinkieli kuin suomi, ei alhainen älykkyysosamäärä, ei kauhean iso ikäero, ei huonoa huumorintajua, ei narsisti, ei ilkeä tai huonokäytöksinen tai -tapainen, ei ekstrovertti, ei rikollinen, ei saa olla rumaa pukeutumistyyliä (tyyliin joku gootti) jne. jne.

• Anonyymi kirjoitti:

No voihan tätä listaa jatkaa vaikka kuinka pitkälle: ei vihervasemmistolainen, ei huono hygienia, ei sysiruma, ei muuta etnistä alkuperää kuin suomalainen, ei muu äidinkieli kuin suomi, ei alhainen älykkyysosamäärä, ei kauhean iso ikäero, ei huonoa huumorintajua, ei narsisti, ei ilkeä tai huonokäytöksinen tai -tapainen, ei ekstrovertti, ei rikollinen, ei saa olla rumaa pukeutumistyyliä (tyyliin joku gootti) jne. jne.

No ohoh! Ei muuta etnistä alkuperää kuin suomalainen! Tuo yllätti. Siis ei saa olla virolainen tai ruotsalainen, entä suomenruotsalainen?
        Itse olet ilmeisesti valkoinen suomalainen blondi (vaalennetut hiukset)?

Entäs musiikkimaku, esim. ei saa kuunnella metallia?

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

No ohoh! Ei muuta etnistä alkuperää kuin suomalainen! Tuo yllätti. Siis ei saa olla virolainen tai ruotsalainen, entä suomenruotsalainen?
        Itse olet ilmeisesti valkoinen suomalainen blondi (vaalennetut hiukset)?

Entäs musiikkimaku, esim. ei saa kuunnella metallia?

Mikään muu ei tosiaan kelpaa kuin etninen suomalainen. Ei edes suomenruotsalainen, jos ei puhu suomea äidinkielenään (puhtaasti kaksikielinen ok). Itsekin olen suomalainen. Ei ole värjättyä tukkaa, vaan punaiset hiukset. Musiikkimaku ihan sama kunhan ei ole aivokuollutta räppiä. En voi sietää mitään wannebe-gangstereita tai sellaisia, jotka ihannoivat moista elämäntyyliä. Mutta silloin henkilöllä olisikin matala älykkyysosamäärä eikä sopisi kriteeriini keskivertoa korkeammasta älykkyydestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikään muu ei tosiaan kelpaa kuin etninen suomalainen. Ei edes suomenruotsalainen, jos ei puhu suomea äidinkielenään (puhtaasti kaksikielinen ok). Itsekin olen suomalainen. Ei ole värjättyä tukkaa, vaan punaiset hiukset. Musiikkimaku ihan sama kunhan ei ole aivokuollutta räppiä. En voi sietää mitään wannebe-gangstereita tai sellaisia, jotka ihannoivat moista elämäntyyliä. Mutta silloin henkilöllä olisikin matala älykkyysosamäärä eikä sopisi kriteeriini keskivertoa korkeammasta älykkyydestä.

Melko tiukat vaatimukset sinulla on. Unohdit sanoa että pitää vielä olla siilitukka, olettaisin.

En nyt olisi ihan varma että onko räp-musiikin ja vähäisen älykkyysosamäärän välillä todettu mitään korrelaatiota.... Jos on niin älä kerro. Nyt kun aloin miettimään niin taitaa olla räp musiikki suosittua kehitysmaissa... joten voisi olla mahdolista että tuollainen yhteys saataisiin osoitettua (jos oltaisiin ilkeitä).
        Itseänikin kyllä harmittaa tuo että etniset henkilöt (etelänmaalaiset) tykkäävät kuunnella räp-musiikkia, en itse siitä musiikista yhtään välittäisi, mutta etniset naiset kyllä ovat upean näköisiä. Kulttuurierot ovat harmillisen suuria.

• darknessin kirjoitti:

Melko tiukat vaatimukset sinulla on. Unohdit sanoa että pitää vielä olla siilitukka, olettaisin.

En nyt olisi ihan varma että onko räp-musiikin ja vähäisen älykkyysosamäärän välillä todettu mitään korrelaatiota.... Jos on niin älä kerro. Nyt kun aloin miettimään niin taitaa olla räp musiikki suosittua kehitysmaissa... joten voisi olla mahdolista että tuollainen yhteys saataisiin osoitettua (jos oltaisiin ilkeitä).
        Itseänikin kyllä harmittaa tuo että etniset henkilöt (etelänmaalaiset) tykkäävät kuunnella räp-musiikkia, en itse siitä musiikista yhtään välittäisi, mutta etniset naiset kyllä ovat upean näköisiä. Kulttuurierot ovat harmillisen suuria.

Ei ei,
        Ole kiltti yhyy..
        Älä hauku tota genreä...
        Ei mulla muuta tähän ketjuun...

Ei ei,
        Ole kiltti yhyy..
        Älä hauku tota genreä...
        Ei mulla muuta tähän ketjuun...

Tulit tänne itkemään sitten.... enhän edes ehtinyt aloittamaan genren haukkumista ja itket jo nyt!... Tiedätkö, kun sanot minulle tuolla tavoin niin tuo on suorastaan yllyttämistä.... punaista vaatetta härän silmille tyyliin. Mutta olkoon nyt sitten.

Se vaan häiritsee siinä tyylissä se rikollisuuden ihannointi, en vaan niin millään tajua sitä. Ja huumeidenkäyttö, tatuoinnit. Kultaketjut... no, aika monikin asia häiritsee... Mutta ne naiset videoilla on kyllä tosi upeita...

• darknessin kirjoitti:

Tulit tänne itkemään sitten.... enhän edes ehtinyt aloittamaan genren haukkumista ja itket jo nyt!... Tiedätkö, kun sanot minulle tuolla tavoin niin tuo on suorastaan yllyttämistä.... punaista vaatetta härän silmille tyyliin. Mutta olkoon nyt sitten.

Se vaan häiritsee siinä tyylissä se rikollisuuden ihannointi, en vaan niin millään tajua sitä. Ja huumeidenkäyttö, tatuoinnit. Kultaketjut... no, aika monikin asia häiritsee... Mutta ne naiset videoilla on kyllä tosi upeita...

Tuli mieleeni että Mastodon otti musiikkivideolleen niitä räppärien naisia tanssimaan...en yhtään tiedä että miksi ottivat, mutta miksipä ei? Ei ne ainakaan videota huonommaksi tee.... Näyttäisi se liikehdintä luonnistuvan myös heavy-musiikin tahtiin ihan kiitettävän näköisesti.

Mastodon - The Motherload [Official Music Video]

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Sinulla on näköjään multinikkimies tas tällainen terapeuttinen dialogi menossa eri hahmojen välillä mitä esität yksinkertaisia varten.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on näköjään multinikkimies tas tällainen terapeuttinen dialogi menossa eri hahmojen välillä mitä esität yksinkertaisia varten.

Kyllä ainakin nämä yksinkertaiset täällä ovat täysin aitoja. Valitettavasti.

• Anonyymi

Kummat silmät karvainen perse koskaan niitä hylkäisi en

• Anonyymi

Nooo aika kova juttu ois jos samaan aikaan kun väittää kauheesti ikävöimänsä ja tykkäävänsä musta niin tapailee muita naisia ja pa nee niiden kans.

Se on aika semmonen turn off et mä kyl vaihdan kohdetta sen tiedon jälkeen.

T: Karoliina

• Anonyymi

Et olekaan mies hetkeen käyttänyt tätä henkisesti epätasapainoisia inspriroivaa kerrontaa

• Anonyymi

Väkivaltaisuus, alistaminen.

• Anonyymi

Kiinnostus naiseen loppui, kun huomasin tatuoinnin. 🤢

• Anonyymi

Voi hyvänen aika. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika. 😂

Tatuoinnit ei ole viehättäviä mutta ei nyt vaikuttaisi valintaan jos muuten olisi hyvä. Tatuoinnit on osoitus siitä että haluaa olla laumassa ja matkia muita se on meistä omilla aivoilla ajattelevista ja itsenäisesti toimivista ilman trendejä elävistä outoa käytöstä.

• Anonyymi

Ennenkaikkea pitää olla riittävän varautunut. Se on inhottavaa jos uskoo minusta vain hyvää sillä maailma on ehtinyt tehdä minulla temppujaan. Olen nähnyt mihin minustakin on. Hänen pitää ymmärtää että tulee saamaan osansa tästä kaikesta minun kauttani. Ja silti pitää sitä sen arvoisena.

• Kiinnostus lähtee kävelemään siinä vaiheessa kun huomaan ajatusmaailman liian yksioikoiseksi ja tuomitsevaksi, peitteleväksikin...ei toimi mun kanssani

• Anonyymi

Rasistisuus, tupakointi, alkoholiriippuvuus, itsensä fyysinen ja henkinen laiminlyönti.

• Anonyymi

Naiseuden ei tarvitse olla kesyä, vaan se voi olla omaehtoista ja rohkeaa.

• Anonyymi

Omaehtoista oikein, voi kilin vee mikä leija olet mies

• Anonyymi

Olis kiva jos naisen mielipiteitä ei voi lukea iltapäivälehdistä. Haluan sivistyneen ja itse ajattelevan naisen. En mitään vihreää maailmanpelastajaa, en sotahullua (fanittaa lehdistöä jolla ei ole mitään aikeita ollut ottaa kantaa rauhan puolesta Ukrainassa), en aivopestyä tolloa.

• Anonyymi

Ps. Olisi todella ärsyttävää elää yhdessä naisen kanssa kuka ottaa tosissaan ilmastonmuutoksen, rasismin, sovinismin, homotuksen ja mitä näitä lehdistön ja Eu:n agendoja nyt on. Sivistynyt nainen ei öyhötä turhien asioida puolesta tai vuoksi, vaan auttaa lähimmäisiään ja toimii heidän hyväkseen ja rakastaa uskollisesti omaa miestään. Miettikää nyt kun käy töissä ja elämässä on kaikki omat huolensa ja murheensa ja samalla sitten pitäisi kuunnella naisen nalkutusta siitä, kuinka maapallo tuhoutuu ja rasismi on ainoa asia mikä ihmisessä voi olla vialla. Ei käy kateeksi noiden naisten puolisoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Olisi todella ärsyttävää elää yhdessä naisen kanssa kuka ottaa tosissaan ilmastonmuutoksen, rasismin, sovinismin, homotuksen ja mitä näitä lehdistön ja Eu:n agendoja nyt on. Sivistynyt nainen ei öyhötä turhien asioida puolesta tai vuoksi, vaan auttaa lähimmäisiään ja toimii heidän hyväkseen ja rakastaa uskollisesti omaa miestään. Miettikää nyt kun käy töissä ja elämässä on kaikki omat huolensa ja murheensa ja samalla sitten pitäisi kuunnella naisen nalkutusta siitä, kuinka maapallo tuhoutuu ja rasismi on ainoa asia mikä ihmisessä voi olla vialla. Ei käy kateeksi noiden naisten puolisoita.

Tekstistäsi päätellen sinäkin olisit hyvin rasittavaa ja ärsyttävää seuraa. Sinulle sopisikin mainiosti seuraksesi toinen sananmoinen paasaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstistäsi päätellen sinäkin olisit hyvin rasittavaa ja ärsyttävää seuraa. Sinulle sopisikin mainiosti seuraksesi toinen sananmoinen paasaaja.

Sellaista sitten ettimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan on tosiasia, että nainen kenen huolet on käden ulottuvissa, ymmärtää elämää ja todellisuutta paremmin kuin se, joka on huolissaan jostain etäisestä ja yleisestä asiasta. Nainen kenen huolena on oma perhe ja läheiset, voi hyvin. Nainen joka kiljuu rasismia ja sovinismia, voi huonosti ja kohtelee muita myös huonosti.

• Anonyymi

Miehellä korvakoru

• Anonyymi

En suvaitse miehessä pinnallisuutta, materialismia, ylimielisyyttä, tunnekylmyyttä. Kun mietin menneisyyden suhteita, vaikeinta on ollut sietää alistamista. Alistamisen tarpeeseen liittyy kyvyttömyys luottaa ja se jo tekee parisuhteen mahdottomaksi. Naisen ei pidä haksahtaa mieheen joka vaikuttaa turvalliselta vaikka itseasiassa kontrolloi.

• Anonyymi

Naiset kertoo näin paperilla ja kysyttäessä mutta käytännössä he ihastuvat heti johonkin ns "pahikseen" ja väittävät että hänen länkytys ja möykkä=itseluottamusta ja rohkeutta ja suostuvat alistettavaksi ja jopa hakattavaksi.

• Anonyymi

Menneessä roikkuminen.

• Anonyymi

Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja. Ne tahtoisin niin elää uudelleen. Tuo aika nuoruuden, tuo aika rakkauden. Ne tahtoisin, niin elää uudelleen!

• Anonyymi

Viddu

• Anonyymi

Hän leikkii vaan jotain peliä mun kanssa. Vastustamaton vetovoima, mutta ei iloa mulle, kun on varattu.

• Anonyymi

taas joku arvailee eikö juttele itse kohteen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taas joku arvailee eikö juttele itse kohteen kanssa.

En väittäis varatuksi jossei olis.

• Anonyymi

Ei nyt ole ketään erityistä mielessä. Tiedän hyvin tarkkaan, mitä en hyväksy. Mitäpä sitä tänne toistamaan. Valitsee paremmin ensi kerralla.

• Anonyymi

Jatkan vielä:

- Jos mies suhtautuu luontoon ylimielisesti tai välinpitämättömästi, esim. heittelee roskia luontoon.
      - Jos miehellä ei ole käsisaippuaa keittiössä. En ainakaan uskaltaisi syödä mitään hänen laittamaansa...

• Anonyymi

Tuli mieleen, että viha ei ole mitään. Se, jos kunnioitus menee ihan täysin, se on jotain. Siitä tietää, että homma on kyllä lopullisesti ohi. Ei jää kuin kysymys; mitähän tuossa ihmisessä näin. Se on normaalia.

• Anonyymi

Miehen pitäisi rehellisesti kertoa jos on vapaa eikä valehdella olevansa kihloissa.

• Anonyymi

Tuohan korjaa itse itsensä.

Sinä et halua valehtelijaa, ja hän valehteli päästäkseen sinusta eroon.

• Anonyymi

Jos ihmisellä ei ole syömätapoja, syö suu auki äänekkäästi maiskuttaen ja ryystää juomaa en pysty elämään tällaisen ihmisen kanssa. Toinen on, jos hän on vasemmistolainen niin ei arvomaailma kohtaa.

• Anonyymi

En sietäisi perussuomalaista

• Anonyymi

No jos ihastuu, niin se tapahtuu toisen olemukseen, eikä tuossa vaiheessa tiedä edes välttämättä, jos on huono vastakkaisen sukupuolen kanssa juttelemisessa, onko toisella lapsia.

Mutta kaikin tavoin yrittäisin minäkin tunteeni viilentää, jos tulisi tieto lapsista.

Toinen asia on miehekäs käytös. Versus suomalaisten poikien. En usko voivani ihastua aikuiseen, joka käyttäytyisi kuin suomalaiset pojat. Rehvakkuus, kauhean äänekäs mölyäminen porukassa esimerkiksi uimarannoilla, suunsoitto, kovaäänisyys, möyke, huutaminen. Kaikki suomalaiset tytöt varmasti saaneet tarpeekseen tuosta.

Ne pari kertaa kun olen ihastunut, kohde on rauhallisen oloinen ja ei puhu kovaäänisesti tai käyttäydy äkkipikaisesti edes ollessaan osa ryhmää. Tietenkään toista ei tunne, ja virhearvioita voi tehdä ja joskus kaikki käyytäytyvät itselleen epäluonteenomaisesti esim stressin vaikutuksen alla.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      194
      10381
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      22
      9717
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      172
      8326
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      303
      7811
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      183
      6677
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      89
      6089
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      66
      5921
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      103
      4977
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      27
      4031
    10. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      5
      3244
    Aihe