Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Mutta onko tuo "parta-akka" nyt sitten nainen vai eikö, vai oliko se nyt juuri se joku muu sukupuoli mistä paljon puhutaan? Kun vissiinhän se nykyään menee niin että sukupuolen saa henkilö itse valita oman mielensä mukaan, eikä sillä ole biologista korrelaatiota enää ollenkaan. Voin toki olla väärässä kun en ole tutkinut asiaa yhtään.
  2. Katsoin tuon videon. Ja ymmärrän englantia varsin erinomaisesti, joten en tehnyt tulkintavirheitäkään.
    Mielestäni videolla kuvailtu tapa on väärä, täysin väärä, ja johtaa vain useampien ihmisten sairastumiseen kuin siihen että masennus vähenisi.

Toki jokaisella on oikeus toimia niinkuin itse haluaa, vaikka siitä koituisi harmia itselleen, jatkuvastihan ihmiset tekevät kaikenlaista mikä aiheuttaa haittaa itselle, tupakoivat, käyttävät alkoholia jne. joten vapaa valinta sen suhteen. Mutta voidaanko sanoa että mieleltään sairastunut ihminen pystyy valitsemaan vapaasti, kun sairaus pakottaa sen toimimaan tietyillä tavoilla, poikkeavasti, tavoilla joilla se henkilö ei toimisi jos ei olisi sairas. Jos sairaus pääsee tarpeeksi pitkälle, henkilö saattaa joutua pakkohoitoon, silloin valinnanvapautta ei sillä henkilöllä enää ole.