Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin ja onhan se toki ihan ***vetin ruman näköinen ilmestys!... itsekin välttelin sitä katsomasta... Mutta kyllä se laulaa osaa hyvin, ja korkealta, ei voi siitä valittaa yhtään.
13.05.2024 22:58
Mutta onko tuo "parta-akka" nyt sitten nainen vai eikö, vai oliko se nyt juuri se joku muu sukupuoli mistä paljon puhutaan? Kun vissiinhän se nykyään menee niin että sukupuolen saa henkilö itse valita oman mielensä mukaan, eikä sillä ole biologista korrelaatiota enää ollenkaan. Voin toki olla väärässä kun en ole tutkinut asiaa yhtään.
13.05.2024 22:55
Muistaakseni meillä on ikäeroa alle kymmenen vuotta.
Voisitko sinä nyt minua "vanhempana" kuvailla että millä tavoin tämä asia koskettaa sinua?
13.05.2024 22:51
Olisiko nyt kyseessä se jos ei ole kumpaakaan sukupuolta, ei sukupuolielimiä ollenkaan. Kaikenlaisia kehityshäiriöitä on kyllä olemassa. On lapsia jotka syntyvät kädettöminä ja jalattomina jne.
13.05.2024 19:02
Haha!... Huomasitko itse että kumosit oman lausumasi heti seuraavassa lausessasi:
>>Minusta seksuaalinen suuntautuneisuus ei tee kappaleesta hyvää eikä huonoa.>>
>>pakko myöntää, että sinä vuonna kun se partainen makkara-nainen esiintyi niin en häntä olisi äänestänyt>>
13.05.2024 18:59
Nuo viisut näyttäisivät nykyään olevan jonkin sortin poliittinen kokoontuminen, pisteitä annetaan poliittisin perustein. En ole näitä vuosiin seurannut ihmeemmin, joten itseänikin tämä yllätti.
Israel tuli viidenneksi, mikäli olisi saanut enemmän jury-ääniä niin olisi saattanut voittaa koko kisan.... olisi ollut mielenkiintoista nähdä tuo tapaus...
On kummallista miten taas kerran aivan yhtäkkiä anti-semitismi on nostanut päätään, ja nyt juutalaisia pitää varoa kuin ruttoa. Kääriäinenkin melkein tuhosi uransa ja julkisuuskuvansa kun vahingossa esiintyi samassa videossa juutalaisen kanssa. Varmaan monen julkisuuskuva vielä tahriintuu kun eivät muista että juutalaisia pitää välttää koskettamasta, ja eivät välttämättä tiedä jostain että on juutalainen ja vahingossa saattavat jutella tuon kanssa, ja joku toinen ottaa kuvan tilanteesta ja ura on ohi. Vaikeaksi on mennyt maailma, noin lievästi sanottuna.
13.05.2024 18:55
>>>on jäljellä vielä hautakivi tai rautaristi.>>
Tuo on kyllä ihan vaan pelkkää fantasiaa. Todellisuudessa hautakivet ajetaan kaatopaikalle jos omaiset lakkaavat maksamasta kirkolle vuokraa hautapaikasta. Siis jos et nyt satu olemaan jotain Mannerheimin sukua tms.
___
"Useita hylättyjä hautakiviä löytyi kiviröykkiöstä Helsingissä – Seurakunta ymmällään"
"Tampere Lapset löysivät tienposkeen hylättyjä hautakiviä Tampereen Lamminpäässä – Vieressä uusi kerrostaloalue Hautakiviläjät ovat noin kilometrin päässä Lamminpään hautausmaalta."
13.05.2024 18:39
Joillain henkilöillä on kova tarve suunnitella hautajaisiaan ym. minusta tämä kertoo sillä henkilöllä on jonkinlainen psykologinen tila/häiriö.
Itse haluaisin että minut räjäytetään dynamiitilla pieneksi silpuksi joka leviää luontoon/erämaahan laajalle alalle. Mutta en hetkeäkään usko siihen että tämä kuitenkaan tulisi toteutumaan millään tavalla, joten sitten minulle on ihan sama mitä käy.
En todellakaan käytä rajallista aikaani jonkun tälläisen asian pohtimiseen.
13.05.2024 17:20
Tutkimustuloksia ja näyttöä on siitä että Bisfenoli A, sekä muutamat muut kemikaalit vaikuttavat kasvavan lapsen kehitykseen, ja siitä vaikutuksesta on suoraan seurauksena nämä nykyajan "ilmiöt".
13.05.2024 17:16
Suomi ilmeisesti itse äänesti Israelia.
Suomen edustajat näyttivät täysin luottavan saavansa kaikkien LBGTXYZ+ henkilöiden äänet, näin ei käynyt koska Englanti oli lähtenyt kisaan täysin homoseksuaalisella esityksellä, ja he varmasti keräsivät pois nuo äänet. Jäljelle jäi ehkä vain itsensäpaljastajat, joita varmaan löytyy joka maasta. Jokatapauksessa LGBTQXYZ+ väki on vain pieni vähemmistö, useimmissa euroopan maissa vain 3-5% populaatiosta, paitsi saksassa 7%. Vaikka nämä henkilöt ovat hyvin yliedustettuina noissa kisoissa, eivät he silti pysty tulokseen vaikuttamaan kovinkaan paljoa. Joten suomen joukkueen taktiikka oli tuomittu epäonnistumaan alusta lähtien.
ps. Musiikissa ei mielestäni ole kyse sanoituksista, vaan sävelestä. Mutta euroviisuissa kyse on erittäin suuresti myös esityksestä.
13.05.2024 17:11
Ok, selvä... ilmeisesti mielestäsi se on hyvä ettei asioista puhuta silloin kun ne tapahtuvat, vaan että juuri näin pitääkin toimia että siitä puhutaan 50 vuotta myöhemmin, kun asianomaiset ovat kuolleet pois.
Tämä kulttuuri on teidän itsenne aikaansaamaa, ja sitä voi myös muuttaa jos siihen vaan olisi tahtoa.
Olisi huomattavasti helpompaa puhua asiasta silloin HETI kun jotain tapahtuu, ja jopa ennenkuin mitään vakavaa on tapahtunut, jos silloin kun herää epäilyksiä tai aavistus ettei kaikki ole kunnossa, silloin asiaan voisi puuttua ajoissa. Tämä on täysin naisten itsensä vastuulla, miksi keskenään asioista puhuminen on niin vaikeaa teille? Miksi heti hyökkäätte toistenne kimppuun vihamielisesti?
Tuo maineen pilaaminen pitäisi olla vakava pelote tekijälle, ei niinkään rikosoikeudellinen vastuu mitä on ehkä vaikea näyttää toteen, mutta se maine menee helposti, sen pitäisi riittää pelotteeksi ja estää näitä tekoja. JOS asioista vaan puhuttaisiin ääneen, heti.
13.05.2024 16:32
Minua kiinnostaisi tietää että miksi juuri sinä koet niin että lähi-idän tapahtumat ovat juuri sinun asiasi, ja juuri sinun täytyy yrittää vaikuttaa niihin tapahtumiin jollain tasolla suomesta käsin?
13.05.2024 00:19
Milloin minä mukamas olen puollustanut "israelin suorittamaa lasten massateurastusta"? En koskaan ole. Jopa hieman epäilen että tapahtuuko tuollaista massateurastusta ylipäätään edes oikeasti, kuullostaa ainakin hieman liioitellulta.
Ja voin jo valmiiksi todeta että en ollenkaan käytä alkoholia, huumeita, tai lääkkeitä (toisin kuin sinä). Lisäksi voin todeta että en ole koskaan äänestänyt eurovision-laulukilpailuissa, enkä myöskään äänestä eduskunta/presidentin/euro -vaaleissa.
12.05.2024 19:33
Kerroit juuri sujuvasti kumpaan osastoon itse kuuluit....
12.05.2024 19:02
Ehkä olet vaan unohtanut. Varmaan olit niin kovassa humalassa, tai huumeissa, ettet nyt vaan muista. En tiedä, näin vain arvelisin.
Jos kyseessä sitten oli poliittinen teko, niin Suomalaiset ovat nyt puhuneet, ei auta valitus enää tässä vaiheessa...
12.05.2024 18:59
Ymmärrän mitä tarkoitat, olet täysin oikeassa.
Tuollaisessa kuvailemassasi tilanteessa kaikkein parhainta olisi jos masentunut pääsisi kokonaan pois noiden sukulaistensa vaikutusvallan alaisuudesta, olisi vaikka yksin, yksinäisyyskin on parempi kokemus kuin syyllistäminen.
Tämä vihamielinen suhtautuminen masentuneeseen, erityisesti omilta lähimmiltä sukulaisiltaan, se on paha juttu, todella paha.
Entä jos tämä läheinen olisi sairastunut syöpään ja ihmiset vaan haukkuisivat miten se omaa syytäsi kun et huolehtinut ruokavaliostasi, ja poltit tupakkaa silloin joskus jne. Miksei näin tehdä yhtä hyvin, aivan sama asia! Eihän se syöpäkään päälle päin näy siitä sairastuneesta, ennenkuin on jo myöhäistä. Samanlainen yhtä näkymätön sairaus kyseessä, joka johtaa kuolemaan. Mutta toinen on oma vika ja toinen ei ole.
Mistä syystä mielenterveysongelmat ovat vaiettu ongelma, yritetään olla kuin niitä ei olisikaan. En tiedä. Pelko, ja häpeä ehkä.
12.05.2024 18:50
Olisiko kyse myötätunnosta?
Siitähän tuossa videolla olikin kyse, myötätunnosta. Käsitin itse sen vain toimintamallina, mutta kyseessä oli ehkä enemmän vain vertauskuva.
Tai ongelma on siinä että ihmisiltä puuttuu myötätuntoa sairaita kohtaan.
Myötätunnon puutteeseen on olemassa selitys, se on pelko. Pelko omasta sairastumisestaan, että henkilö menettäisi itse toimintakykynsä. Monilla ihmisillä on alttius sairastua masennukseen, erityisesti suomalaisilla se on korkeampi kuin useimmilla kansoilla. Nyt tämä jopa vihamielisesti suhtautuva henkilö suojelee omaa itseään ja varoo tunteilemasta liikoja, aistii sen masentuneen olotilan ja pelkää sitä, pelkää että se tarttuu häneen itseensä. Ei halua itse tuntea niitä tunteita joita masentunut kokee. Ihmiset eivät uskalla tuntea myötätuntoa.
12.05.2024 18:37
Ok, sitten en ollenkaan ymmärtänyt sitä mitä yritit ilmaista.
12.05.2024 18:29
Sinä?
Jos tuo euroviisu sitten oli poliittinen ohjelma, ja suomi osoitti sillä tukensa israelille, niin missä se ongelma on? Että suomalaiset äänestivät väärin, he olivat väärää mieltä... eivät siis ollenkaan samaa mieltä kun sinä olet.
12.05.2024 18:23
Katsoin tuon videon. Ja ymmärrän englantia varsin erinomaisesti, joten en tehnyt tulkintavirheitäkään.
Mielestäni videolla kuvailtu tapa on väärä, täysin väärä, ja johtaa vain useampien ihmisten sairastumiseen kuin siihen että masennus vähenisi.
Toki jokaisella on oikeus toimia niinkuin itse haluaa, vaikka siitä koituisi harmia itselleen, jatkuvastihan ihmiset tekevät kaikenlaista mikä aiheuttaa haittaa itselle, tupakoivat, käyttävät alkoholia jne. joten vapaa valinta sen suhteen. Mutta voidaanko sanoa että mieleltään sairastunut ihminen pystyy valitsemaan vapaasti, kun sairaus pakottaa sen toimimaan tietyillä tavoilla, poikkeavasti, tavoilla joilla se henkilö ei toimisi jos ei olisi sairas. Jos sairaus pääsee tarpeeksi pitkälle, henkilö saattaa joutua pakkohoitoon, silloin valinnanvapautta ei sillä henkilöllä enää ole.
12.05.2024 18:08
70 / 108