Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun on jotenkin hyvin vaikeaa yhdistää Euroviisuja politiikkaan. Mielestäni jonkun musiikkikappaleen äänestäminen ei ole poliittinen teko, tai ainakaan se ei ole sitä ollut tähänastisen ajanlaskun aikana, mutta ehkä se asia juuri nyt on muuttunut? Ehkä ihmiset tosiaan äänestivät israelia näyttääkseen poliittista tukeaan heille? En osaa sanoa.
Viittaat tuossa "yhteiseen hyvään", siis millä tavalla jonkin islamistien tukeminen mielestäsi edistää yhteistä hyvää? Varmaan myös keräsit rahaa Bin Ladenille aikoinaan edistääksesi yhteistä hyvää?
12.05.2024 18:02
Ja voisin vielä lisätä että minulla on kyllä muutakin tekemistä kuin miettiä jotain lähi-idän poliitiikkaa. Se on kyllä ihan kauimmaisena tärkeysjärjestyksessä pöydälläni. Tämä mainitsemasi ympäristönsuojelukin tulee sitä ennen, sekin koskettaa minua enemmän.
12.05.2024 17:45
Jos nyt pysyttäisiin aiheessa eikä lähdetä sinne vihreälle linjalle heti viemään keskustelua.
Millä tavalla tämä on mielestäsi "persuilua", viittaat ilmeisesti perussuomalaisiin? Itse en seuraa politiikkaa niin en tiedä niitten linjauksista mitään.
Ja voisitko selittää miksi juuri suomalaisten tulisi puuttua palestiinalaisten asioihin, tms. lähi-idän aisioihin?
12.05.2024 17:43
No tuo videolla oleva ohje on täyttä ***kaa alusta loppuun asti. Tuossahan ohjeistetaan että masentunut henkilö saa vetää kaverinsa mukaan sinne pohjamutiin, ei tuossa ole mitään järkeä! Aivan väärin niin monella tapaa kuin voi olla, sairasta touhua. Vain sairas henkilö neuvoo jotain tuollaista, vai onko hänellä ehkä jotkin vielä pahemmat motiivit taustalla.
Parempi jättää se sairas yksin sinne pohjalle kuin että se sairas vetää auttamishaluiset ja hyväntahtoiset ystävänsä samaan kuoppaan mukaan, ja lopulta ne kaikki haudataan sinne yhdessä ikuiseen lepoon.
Juuri tämän takia ihmiset pakenevat eivätkä halua olla tekemisissä sairastuneen kanssa.
12.05.2024 17:39
Varmasti se tapa millä puhutaan on väärä, alentuva, ja lisäksi ne neuvot mitä annetaan saattaa olla hyvinkin epärealistisia, kuten mene töihin, tai lähde juoksemaan maratonia tms. Kuitenkin neuvojilla saattaa taustalla olla ihan aito auttamisenhalu.
Henkilökohtaisesti tiedän että masennus poistuu kun poistat tunteesi jotka aiheuttavat sen masentuneen olotilan. Sitten jäljelle jää toki fyysiset ongelmat, joiden kanssa voi sitten vähän kerrassaan tehdä työtä, kuten fyysinen jaksaminen.
Vieläkin suosittelisin sinua menemään oikealle psykiatrille/psykologille, siis yksityiselle, joka tekisi kattavan analyysin ja sen perusteella päättelisi mistä sinun kohdallasi on kyse ja antaisi oikean diagnoosin.
Silti, vaikka tiedätkin itse niin hyvin että "mistä on kyse".
12.05.2024 17:14
Ainoa asia mikä tuossa koko jutussa ihmetyttää on se että miksi juuri nyt? Miksi se on nyt niin tärkeää saattaa kaikkien tietoon, mutta silloin kun se tapahtui niin se ei ollut tärkeää, päinvastoin, se piti salata. Mutta nyt sata vuotta myöhemmin kaikkien tulee saada tietää siitä, koko suomen kansan pitää kuulla se.
Mielestäsi seuraukset kertomisesta olivat siis pahemmat kuin se mitä eno sinulle teki?
Voisiko nyt joku ihan uusi liike lähteä liikkeelle jossa kehotetaan nuoria naisia kertomaan asioista nyt heti, silloin kun ne tapahtuvat, eikä joskus vuosikymmenien jälkeen.
12.05.2024 17:00
Minusta tuo kuvailemasi on jotain muuta kuin masennusta. Joku tunteisiin liittyvä mielenterveyden häiriö, josta sivuoireena saattaa olla masennusta. Mikäli tuollaisia oireita hoidetaan masennuksena (kuten hyvin usein tapahtuu) niin oikea syy jää piiloon ja oikea diagnoosi jää kokonaan tekemättä.
Nyt lisäät vielä taloudelliset syyt mukaan masennukseesi... siis jos saat rahaa niin masennuksesi paranee...
Jos henkilö on loppuunpalanut, eikä jaksa tehdä mitään, niin ehkä on hyvä olla tekemättä mitään jonkin aikaa. Sitten alkaa rakentamaan omaa elämää uudestaan aivan eri lähtökohdista kuin on aiemmin tehnyt. Koska jotain on aiemmin tehnyt ihan väärin jos tuo on lopputulos.
12.05.2024 16:54
Ehkä voisit mielenosoituksellisesti jäädä pois niistä hautajaisista. Keksit jonkun toimivan tekosyyn, olet nainen niin varmasti osaat tuon hyvin.
Ehkä riitely ei ole kovin hyvä idea, parempi olisi vaan ottaa etäisyyttä niihin sukulaisiin.
Itse en välitä sekaantua mihinkään tuollaiseen, ainoa missä pakosti käyn ovat lähisukulaisteni hautajaiset, ja jotka joudun vielä itse järjestämään.
12.05.2024 16:46
Pitäisikö tästä nyt tehdä jonkinlainen poliittinen päätelmä? Että sinä olet VÄHEMMISTÖSSÄ mielipiteesi kanssa.
Siis voisi päätellä että suuri osa suomalaisista kannattaa israelin sotaa, tai suhtautuu neutraalisti ilman ihmeempiä mielipiteitä sen suhteen.
Itse olen neutraali. Tehkööt minun puolestani mitä lystäävät, ei ole minun asiani se milään tapaa. En tiedä aiheesta tarpeeksi jotta voisin tehdä mitään vakavia johtopäätöksiä, ja toisekseen aihe ei kiinnosta/kosketa minua mitenkään, joten en aio alkaa selvittämään asiaa jotta voisin muodostaa mielipidettä sen suhteen. Kolmanneksi vaikutusmahdollisuuteni johonkin mitä lähi-idässä tapahtuu on tasan nolla.
12.05.2024 16:41
Voisin kysyä sinulta että onko mielestäsi oikea toimintamalli sellainen että annetaan mielisairaan ihmisen tehdä juuri niinkuin se itse haluaa, ja muiden pitää vaan ymmärtää? Siis toisten ihmisten rooli on ymmärtäjä, se on ok mielestäsi?
12.05.2024 16:31
Ei anna. Se viesti on omassa mielessäsi jo valmiina ja yhdistät sen heti tekstiin jossa joku kritisoi masentuneita ja masentuneiden kanssa tekemisissä olevia.
12.05.2024 16:29
On kahdenlaisia ihmistyyppejä jotka polttavat tupakkaa, yksi on kusipäät, ja toinen on mielenterveyspotilaat.
En ota kantaa itse toiminnan järkevyyteen, kukin tehkööt mitä lystää ja eläkööt niinkuin haluaa.
12.05.2024 16:21
En ole sanonut mitään tuollaista.
12.05.2024 16:11
Ei ole ihan yksinkertaista. Olen selvittänyt asiaa jo vuosia sitten.
Joku aika sitten vuoden ajan juttelin ulkomaalaisten naisten kanssa, ja oli ne tosi upean näköisiä kyllä, ja mukava keskustella jne.. mutta lopulta selvisi että halusivat vaan rahaa..kaikki ne oli niitä samoja, ei mitään muuta motivaatiota. Eräskin, sen jälkeen kun en ollut halukas lähettämään rahaa hänelle, alkoi nauramaan ja sanoi että uskoitko todella oikeasti että voisit saada jonkun naisen itsellesi täältä... että semmoista. Että kaikki ne naiset on ihan niitä samoja kuitenkin pohjimmiltaan, vaikka olisikin eri kulttuurista kotoisin. Aina voi oppia uusia asioita näköjään, tosin nyt olen jo oppinut ihan tarpeeksi.
12.05.2024 00:51
Viro ja suomi saa jaetun viimeisen sijan.... liian vaikea päättää kumpi on huonompi.
12.05.2024 00:33
Alkaa näyttää siltä että suomella on mahdollisuudet tavoitella ainoastaan viimeistä sijaa. Nämä kaikki muut esitykset on niin hienoja, ja kappaleissa on tunnelmaa ja sisältöä ja tarinaa. Laulajat ovat kauniita ja päteviä. Suomella ei minkäänlaisia mahdollisuuksia noita vastaan.
11.05.2024 23:58
No on! Todella kaunis.
Kreikkalaiset sukujuuret ja ikä 17v... nyt olikin oikeasti nuori..
11.05.2024 23:56
Armenialla oli myös nätin näköinen nainen esiintymässä, aika tyttömäisen oloinen... kovin nuoren näköinen on. Jaa, sehän onkin 27 vuotias... ei se mikään pikkutyttö ollutkaan.
11.05.2024 23:46
Sillä on ikää 29v, ja näyttää jo kulahtaneelta, liian vanha... Valkoiset naiset kestää huonosti ajan hammasta, se puree niiltä pinnan huonoksi aika äkkiä. Olisiko auringon vaikutus valkoiseen ihoon eräs syy siihen.
11.05.2024 23:39
Kaleen näyttää aika lailla suomalaiselta. Jättäisin väliin tuon, kiinnostus nolla.
11.05.2024 23:28
71 / 108