Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Enpä tiedä miksi kuolema saisi uskomaan mihinkään muuhun kuin kuoleman todellisuuteen.
    Mikä olisi kyllä aika tärkeä juttu tajuta, ja omaa elämäänsä punnita sitä todellisuutta vasten.

Mutta henkimaailma on erittäin todellinen, se on ympärilläsi juuri nyt, et vain suostu sitä näkemään tai havainnoimaan millään tavoin.

Taivas: Kun katsot ylös näet sen, yöllä näet tähdet ym. Miksi sen olemassaoloon olisi nyt niin vaikeaa uskoa... Minun taas olisi hyvin vaikeaa olla uskomatta siihen, se on itsestäänselvyys. No, miten nyt itse kukin sen "taivaan" käsittää, itselläni on siitä realistinen versio mielessäni.
    On mahdollista tavata läheisiä siellä, mutta ovatko ne nyt niin läheisiä enää siellä, enpä tiedä, eivät välttämättä ollenkaan ole niin. Se on aivan toinen maailma kuin tämä missä nyt olemme. Itse ainakaan en välittäisi omia sukulaisiani enää tavata tämän jälkeen. Lisäksi heillä voi olla muita menoja kun sinä itse sinne vihdoin pääset, mutta silti voi olla mahdollista tavata heitä mikäli niin tahtoo tehdä. Siellä ei ole aikaa, ei ollenkaan näitä rajoituksia mitä maan päällä on.
    Sieltäpäin käydään myös maan päällä kylässä, katselemassa mitä tänne jääneille kurjille kuuluu. Usein ihmiset kohtaavat unessa menneitä henkilöitä, niin minäkin olen tehnyt monta kertaa. Itse en niin välittäisi sitä tehdä... mutta se halu tavata tulee heidän puoleltaan, ei minun. Usein kun täältä on muita sukulaisia lähdössä pois tulee uneeni joku jo mennyt käymään, useita kuukausia ennen sitä tapahtumaa.

Jumalan olemassaolo: Haluaisin kovasti väittää ettei jumalaa ole olemassa... mutta valehtelisin jos niin tekisin.
  2. Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!