Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä tiedä miksi kuolema saisi uskomaan mihinkään muuhun kuin kuoleman todellisuuteen.
Mikä olisi kyllä aika tärkeä juttu tajuta, ja omaa elämäänsä punnita sitä todellisuutta vasten.
Mutta henkimaailma on erittäin todellinen, se on ympärilläsi juuri nyt, et vain suostu sitä näkemään tai havainnoimaan millään tavoin.
Taivas: Kun katsot ylös näet sen, yöllä näet tähdet ym. Miksi sen olemassaoloon olisi nyt niin vaikeaa uskoa... Minun taas olisi hyvin vaikeaa olla uskomatta siihen, se on itsestäänselvyys. No, miten nyt itse kukin sen "taivaan" käsittää, itselläni on siitä realistinen versio mielessäni.
On mahdollista tavata läheisiä siellä, mutta ovatko ne nyt niin läheisiä enää siellä, enpä tiedä, eivät välttämättä ollenkaan ole niin. Se on aivan toinen maailma kuin tämä missä nyt olemme. Itse ainakaan en välittäisi omia sukulaisiani enää tavata tämän jälkeen. Lisäksi heillä voi olla muita menoja kun sinä itse sinne vihdoin pääset, mutta silti voi olla mahdollista tavata heitä mikäli niin tahtoo tehdä. Siellä ei ole aikaa, ei ollenkaan näitä rajoituksia mitä maan päällä on.
Sieltäpäin käydään myös maan päällä kylässä, katselemassa mitä tänne jääneille kurjille kuuluu. Usein ihmiset kohtaavat unessa menneitä henkilöitä, niin minäkin olen tehnyt monta kertaa. Itse en niin välittäisi sitä tehdä... mutta se halu tavata tulee heidän puoleltaan, ei minun. Usein kun täältä on muita sukulaisia lähdössä pois tulee uneeni joku jo mennyt käymään, useita kuukausia ennen sitä tapahtumaa.
Jumalan olemassaolo: Haluaisin kovasti väittää ettei jumalaa ole olemassa... mutta valehtelisin jos niin tekisin.
27.04.2024 17:12
Olen kokeillut yli kymmenen vuotta sitten, kaksi viikkoa yrittämistä joka yö, ja vihdoin onnistuin. Kesti vain muutamia sekunteja, mutta oli joka sekunnin arvoista. Kaksi kertaa vielä onnistuin siinä, siis joitain viikkoja myöhemmin, vain sekunteja taas kestoltaan. Kertakaikkiaan elämän muuttava kokemus.
Tarkoitat kuolemalla ilmeisesti kehosi kuolemista kun olet poissa. Itse en siitä olisi huolissani, vaan siitä jos jokin muu valtaa kehoni sillä välin....
Mutta tämä on erittäin epätodennäköistä, kun teet tälläistä niin paikalla on aina vartija (tai ainakin pitäisi olla), joka varmistaa kehosi ja vetää sinut takaisin sinne jos harhaudut suunnasta. En tiedä voiko kehoaan täysin edes jättää, vai onko siihen aina jonkinlainen yhteys(lanka), en ole ihan varma tästä seikasta.
27.04.2024 00:51
Minäkään en tätä ihan ymmärrä. Kun jos en kunnioittanut henkilöä hänen eläessään, miten nyt yhtäkkiä pystyn kunnioittamaan häntä hänen kuoltuaan? Ei se kuolema hänestä mitenkään hienoa ihmistä tehnyt millään tapaa, se vaan löi kuoliaaksi.
Tietysti täytyy käydä läpi hautajaiset ym. pakolliset kuviot, mutta en minä sitä kunnioitusta pysty taikomaan tyhjästä sitä kuollutta kohtaan.
27.04.2024 00:29
Tuo on totta, naisilla voi olla sellainen kyky aistia ja huomata pienetkin tunteen muutokset toisessa, ilmeet, asennot, äänensävy jne. ja tehdä päätelmiä ihan sen pohjalta.
Sen takia miehen pitää pysyä aina hillittynä ja etäisenä olemukseltaan. Jos ilmennät jotain tunteita, niin VALITSET sen tunteen mitä näytät, aina tilanteen mukaan.
Nuori mies voi oppia paljon seuraamalla englantilaisten gentlemanien käytöstä ja puhetta, se on lähes täydellistä. Ja kuten joku saattaisi huomauttaa, se käytös on vain opittua esitystä, ja monesti nämä gentlemanit ovat kaikkea muuta kuin herrasmiehiä oikealta luonteeltaan... mutta se todellinen luonne paljastuu vasta siinä vaiheessa kun mies on saanut naisesta tarpeekseen eikä enää jaksa sitä katsella.
27.04.2024 00:13
"Hyvät ystävät" häikäilemättä käyttävät hyväksi kaikkea mitä eteen tulee.
Se ns. rakkaus on aivojen kemiallinen häiriötila, melko vakava sellainen, ja jos joku huomaa että toinen on sekaisin kuin käki, hän hyvin todennäköisesti käyttää sitä tilannetta hyväkseen tavalla tai toisella.
Yleisesti miesten kannattaisi välttää kaikenlaisia rakkaudenosoituksia tai julistuksia, pitää pää kylmänä ja pysyä kohteliaana ja etäisenä. Nainen taas pelaa täysin toisinpäin ja esittää niitä rakkaudentunteita äänekkäästi, vaikkei niitä oikeasti juuri olisikaan. Miehen ei kannata tuohon peliin lähteä mukaan ollenkaan, ne naisen "rakkaudentunteet" kun katoavat hyvinkin pian pois, sellaisen takia ei kertakaikkiaan kannata tehdä yhtään mitään.
27.04.2024 00:06
Jos olet mies, ÄLÄ USKO NÄITTEN NAISTEN VALHEITA!
Niiden tarkoituksena on saada sinut ansaan, paljastamaan heikot kohtasi, saamaan esiin epävarmuutesi. Kun sen erehdyt tekemään niin saat siitä kuulla pitkän aikaa, lopuksi nainen sanoo että ei voi enää olla kanssasi. Sanoo syyksi ties mitä, mutta oikea syy on se että vain yhden kerran paljastit epävarmuutesi jossain asiassa.
Älä tee virheitä. Mieti mitä sanot ääneen.
26.04.2024 23:56
TÄYTTÄ PÖTYÄ! Ei mitään kosketusta reaalimaailmaan tuolla höpötyksellä. Feminististä propagandaa lähinnä...
Tietysti jos tavoite on karkoittaa naiset pois luotasi... sitten tuo kuvailemasi toki on hyvä toimintamalli.
26.04.2024 23:50
Kerro ihmeessä jos tiedät jotain... tai voit tietysti vaan kommentoida.
Ja kuten tuossa yllä joku sanoi, tänne voi tietysti purkaa kaikenlaista, kun on anonyymina.
Silloinkin on tietysti pieni mahdollisuus että se nainen tunnistaisi sinut jostain pikkuseikasta mitä et huomaa itse, ja siitä seuraisi heti ongelmia.
26.04.2024 23:43
Oletko kenties kovin nuori henkilö? Jotenkin vaan saan nuoren vaikutelman sinusta.
Onko tilanteesi sellainen ettet pääse eroon noista kiusaajistasi?
Jumala nyt ei ketään auta... ei välitä vaikka miten pyydät ja rukoilet. Minäkin joskus nuorena sitä jumalaa rukoilin, mutta ikinä se ei tehnyt mitään hyväkseni. Se kaikki energia on hukkaan heitettyä mitä jumalaan kohdistat.
En tiedä mistä voisit apua saada tilanteeseesi, mutta se on melko varmaa että jumalan suunnasta sitä ei ole tulossa.
Ehkä on jossain olemassa tälläisiä "jumalan valittuja" jotka saavat kaiken ja kaikki aina onnistuu kun vaan pistää kädet ristiin, tosin tietäisit jo aika varmasti tässä vaiheessa jos itse kuuluisit heihin...
26.04.2024 23:30
Kommentoin vain yleisellä tasolla kun en aloittajasta mitään tiedä. Mutta noin yleisesti ottaen... pidä tuollaiset ajatukset ja tunteet ihan itselläsi. Jos näytät naiselle olevasi heikko ja surkea, niin saat kenkää ennemmin kuin tajuatkaan. Naisen tunteet katoaa sillä sekunnilla kun esität hänelle syvimpiä tuntemuksiasi ja kerrot epävarmuudestasi. Älä tee ikinä niin. Ole mies. Mies ei tunne, ei välitä, ei liikutu (paitsi siitä naisesta joka on kohteesi). Vakuutan että saat naisilta pohjattomasti ihailua jos pidät itsesi koossa ja pysyt henkisesti vahvana, itsevarmana, hievahtamatta vaikka mitä tapahtuisi.
26.04.2024 23:10
Toivon että sinä pääset vielä itse sinne kirkkoosi uhriksi alttarille.
Siis mielestäsi raamatun sanaa ei saa lainata eikä tulkita kukaan muu kuin naispappi kirkossa, ja sitä tulee kuunnella ja uskoa kaikki mitä se siellä sanoo?
Kirjaimellisesti aidossa raamatussa puhutaan israelilaisista, israelin kansasta. Mikäli et siihen kansaan kuulu niin eihän se kirja eikä ne säännöt ole sinua varten alkuunkaan. Se on ihan omaa keksintöäsi että nuo asiat ulotetaan myös sinulle kuuluviksi, kirjan tekstin mukaan näin ei kuitenkaan ole.
26.04.2024 17:04
Minäkö outo.... En kait... Mistä sellaista keksit..?
Olisiko se sana mitä haet "häiritsevä" ?
26.04.2024 01:36
Mitä nuo valinnat oikein ovat mistä puhut?
Ja kuinka sinulla on elämässäsi niin paljon valinnanmahdollisuuksia olemassa, oletko kenties miljonääri tai jotain?
26.04.2024 01:26
Vai että vielä jeesuksen käskyjä. Mites ne raamatun kymmenen käskyä, et ole niitä ajatellut noudattaa sitten? Eikö tarvitse niitä nyt enää noudattaa kun jeesus tuli julistamaan vapautusta synneistä? Nyt on vaan jeesus sitä ja jeesus tätä, hällä väliä millään muulla enää.
26.04.2024 01:00
On se vaan verinen kirja... bloody hell noita juttuja piisaa....
26.04.2024 00:57
>>>Jumala pesee kasteessa synnit pois, perisynnin kadotustuomio mukaan lukien ja antaa Pyhän uskon Hengen lahjan sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi>>
Aivan naurettavaa pötyä! Ihan oikeastiko te uskotte tuohon?
Että kun teett jotain maagisia kasteita ja sinettejä niin syntinne ovat" poispestyt".... niinkö... Siis tuohan on aivan naurettavaa. Ja vielä saatte "lahjan" kaupan päälle... kas kun ei tikkaria ja karkkia...
Kyllä te niistä synneistänne vastuuseen vielä joudutte vaikka kuinka yrittäisitte niitä kuinka kieltää, ja kiertää vastuuta ties minkä taikatemppujen kautta.
26.04.2024 00:52
Kysymys on liian epätarkka tarkempaa vastausta varten.
Lisäksi vastaus olisi jokatapauksessa epätarkka vaikka kysymys olisikin tarkempi. Vastauksesta muodostuisi liian monitahoinen, liikaa mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Vastaus on yksilöllinen.
26.04.2024 00:16
Yleensä tuollaisilla merkkihenkilöillä kuten Putin, on erillainen karman laki. Kuten esimerkiksi Hitler, joka oli vapaa karmallisista seurauksista. En voi varmaksi sanoa että onko juuti Putin tälläinen erityishenkilö, mutta olettaisin niin. Tälläinen merkkihenkilö on etukäteen koulittu tehtäväänsä varten, ja maan päälle saapuessaan hänellä on selkeät tavoitteet ja päämäärät. Ja kummasti kuin sallimuksen kautta hän saavuttaa päämääränsä helposti. Tämä saa hänet itsensä uskomaan olevansa kuin jumala, jolle kaikki on mahdollista. Kuitenkin tämän mahtavuuden tavoittelu yleensä kaatuu jossain vaiheessa omaan mahdottomuuteensa.
26.04.2024 00:10
Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!
25.04.2024 23:16
Täytyy nyt heti tehdä pieni korjaus edelliseen... riippuu tietysti ihan siitä millä tavalla määrittelet älykkyyden tai superälykkyyden, joku matemaattisesti suuntautunut super-älykkö voi olla kaikessa muussa elämässään täysin pihalla, eikä tajua esim. sosiaalisista kuvioista yhtään mitään, tai ihmisistä ylipäätään tai maailman menosta mitään. Silti älykkyystestissä hän saattaa sijoittua muiden yläpuolelle helpostikin, ja voi olla ammatiltaan professori ja yliopiston opettaja.
25.04.2024 17:57
82 / 108