Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Ihan kaikista etuuksista, joka ainoasta. Joo tajuan että mielestäsi naisilla ei ole mitään etuuksia, vaan kaikki on kurjaa ja alistettua ja sorrettua.... Olet oikeasti typerys jos et tajua sen vertaa mitä etuja sinulla on.

Naisilla on vapaaehtoinen maanpuollustus.
    Naisilla on kiintiöt eri työaloilla, ja julkisissa elimissä, nyt halutaan kiintiö hallitukseen ja pörssiin ym. ym. Se tarkoittaa että sinne pääsee täysin epäpätevä henkilö vain ja ainoastaan sukupuolen perusteella, siis vain sillä perusteella koska hän on nainen.

Naisilla on omat erilliset pukuhuoneet, naisilla on omat erilliset WC:t, ja nyt on jopa naisille omia kuntosalivuoroja, ja uimahallivuoroja,on erilliset saunat naisia varten, ja ties mitä, loputon lista etuuksia mitkä on tehty erikseen vain naisia varten.
    Ja jos joku laskisi paljonko tuo kaikki kustantaa mitä naisten eteen on tehty, se on hirvittävä rahasumma joka on heitetty pelkkään turhamaisuuteen. Vähän kerrassaan tämä kaikki nakertaa yhteiskuntaa ja lisää kuluja ja menoja. Ja jos tuo suuntaus jatkuu entisellään, tai vieläpä lisääntyy niin tälläisen kaksijakoisen yhteiskunnan pyörittämisestä tulee aina vain kalliimpaa ja vaativampaa.
  2. Tuli mieleeni että itse kun joskus vuosikausia sitten keskustelin naisten kanssa nettitreffeissä, niin halusin nähdä ne livenä kameran kuvassa, sitten käskin niitä pyörähtämään ympäri kameran edessä... siitä selvisi useimpien kohdalla hyvin äkkiä ettei minulla ole mitään kiinnostusta heitä kohtaan.