Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisihan tuo olla mahdollista. Voisin kuvitella että olisimme melkoisen eri mieltä useimmista asioista joten sovintoa pitäisi tehdä joka päivä, monta kertaa päivässä.
Tosiaan puhut kyllä paljon aina kun tavataan, mutta mielestäni se on vain piristävää ja poikkeuksellista, kun yleensä suomalaiset naiset ovat hiljaisia ja vain silloin tällöin mölähtävät ääneen jotain sanoja, joista on vaikea edes saada selvää että mistä on kyse.
09.04.2024 17:45
Kuka mahtaa olla Atate, ehkä joku filosofi? Myöhäis-antiikin aikakaudelta?
09.04.2024 17:09
Ihan vinkkinä sanoisin että jätä se sisin tai ulkokuoren alla oleva rauhaan, älä ota siitä selvää, petyt varmasti. Ulkokuoren alla odottaa vain valtava pettymys. On helpompaa kun keskityt vaan siihen ulkoiseen kauneuteen niin pysyt itse positiivisena ja kaikki sujuu hyvin, älä koettele onneasi liikaa.
09.04.2024 17:06
En tiennyt, mutta en ihmettele yhtään. Se on melko itsestään selvää.
09.04.2024 16:57
Haha!... ehkäpä, en osaa sanoa kun en tiedä tuosta tyypistä mitään muuta kuin tuon artikkelin verran. Voi toki olla niinkin että hänellä on täsmälleen se sama ongelma kuin minullakin.
Mutta mielestäni tuossa tuotiin esiin että naiset eivät vastaa hänelle, naiset eivät halua edes jutella hänen kanssaan. Minä kyllä olen jutellut paljon naisten kanssa, ja on myös selvinnyt se syy miksi en ole kelvollinen, se syy on heikko terveyteni. Esim. masennuksen kanssa kamppaileva nainen ei halunnut olla kanssani tekemisissä koska minä olen myös masentunut, hän halusi terveen miehen joka nostaa hänet masennuksesta pois. Tämä on se naisten logiikka seurustelussa, ja kaikessa muussakin varmaankin.
Entä onko sinulla selitystä että miksi niitten tatuoitujen lyhyttukkaisten naisten pitää käyttäytyä sillä tavalla, miksi se elämäntyyli on niillä niin ***seestä? Että ne monet naiset pilaavat itsensä täysin jo alle 20 -vuotiaina. Miksi, onko se sitten niin hienoa vai mikä on syynä, näkevät elokuvissa laitapuolen (huume) naisia ja haluavat olla samanlaisia. En vaan tajua.
09.04.2024 16:50
Tuossa alla lainatussa tekstissä on kunnolliselta vaikuttava heppu ja ilmeisesti terve ja hyväkuntoinen, mukava, ihan tavallinen perusmies, eikä vaan onnistu naisten kanssa.
Melkein vastakohta minulle... silti minä olen jutellut lukemattomien naisten kanssa, varmaan lähemmäs sadan, olen saanut viestejä kymmeniltä naisilta, eräs olisi tullut omalla autollaan luokseni monen sadan kilometrin päästä jos vaan olisin suostunut (suuttui kun en suostunut), ja toinenkin oli joku vastaava tapaus.. ehkä useampi, en muista enää. Jostain syystä olen aina tullut hyvin juttuun naisten kanssa.
MIksi minä olin niin kiinnostava mutta tuo tavallinen ja kunnollinen kaveri ei ole! Jokainen joka on seurannut tätä ketjua tai mitä tahansa muuta ketjua mihin olen kirjoittanut tietää millainen minä olen, minulla ei ole mitään kuvitelmia että olisin millään tavalla kunnollinen tai hyvä ihminen.
***ttaa nuo naiset, ihan oikeasti, todella.
rakkausjaseksiartikkelit/a/201808062201114462
Joitakin kertoja Pekka on mennyt juttelemaan festareilla tai bändien keikoilla naisille ja sanonut, että olisi kiva tavata uudestaan, mutta naiset eivät ole yleensä vastanneet hänelle mitään.
– Naiset sanovat, että olet kiva tyyppi, mutta. Mikä se mutta on? En ole sitä keksinyt. En ole ylipainoinen, olen normaalinnäköinen, tulen toimeen ihmisten kanssa, enkä ole hankala ihminen.
Naiset eivät vastaa viesteihin
Pekalla on ollut muutaman kerran deitti-ilmoitus netissä ja hän on vastannut lukuisia kertoja naisten ilmoituksiin. Haastattelua edeltävällä viikolla Pekka vastasi kahden naisen deitti-ilmoitukseen.
– Kumpikaan ei ole vastannut minulle. Keväällä vastasin liki 20 naisen ilmoitukseen, mutta yksikään ei kirjoittanut takaisin. Välillä jotkut naiset vastaavat pari kertaa, mutta sitten heistä ei enää kuulu.
Omissa viesteissään Pekka on kertonut itsestään, harrastuksistaan ja maininnut esimerkiksi, jos hänellä on samoja kiinnostuksenkohteita kuin nainen on listannut ilmoituksessaan.
– En ole lähettänyt vaan lauseen tai kahden viestejä.
– Kerran eräs ihminen kertoi deittisivustolla, että on huono juttu, etten ole koskaan seurustellut. Miksi aina se, ettei ole seurustellut, otetaan esiin?" "
"
09.04.2024 01:18
>>> tietää että sitä kuuntelee muutama tuhat ihmistä ja myös naisia joukossa ollen, on täyttä ymmärtämättömyyttä ja ylimielisyyttä ( jos ymmärrät sanan ; ylimielisyys merkityksen) laukoa päästään " tosiasioita sellaisina kuin ne ovat itselle" . >>
Mutta jos kyseessä olisivat olleet naiset niin he kyllä olisivat saaneet laukoa päästään "tosiasioita" juuri sellaisena kuin he itse ne näkevät. Koska heillä on siihen oikeus.
Millä perusteilla sensuroidaan väärä mielipide joka miehellä on, siis kuka tähän antaa valtuudet, mikä oikeus jollain henkilöllä on päättää että mikä on väärä mielipide ja mikä oikea, mitä saa sanoa ääneen ja mitä ei. Kyse on siis ainoastaan ääneen sanomisesta, koska nämä ajatukset ovat silti ihmisten päässä sisällä, vaikkeivat he niitä ääneen lausuisikaan.
Olen täysin eri mieltä siitä kuka tässä tapauksessa on se ylimielinen osapuoli.
08.04.2024 17:20
>>>tajuamatta että ovat rumiluksia, siis kuvittelevat olevansa kaunottaria ja ajattelevat sekä käyttäytyvät siten kuin kaunottaret tekevät.>>>
Tässä olet totuuden äärellä, tämä on se iso ongelma naisilla, he kaikki kuvittelevat olevansa jotain ihmeen prinsessoja ja odottavat sitä ruusuista kohtelua osakseen, tai vaativat sitä. Vaikka oikeasti kaunottaria niistä on joku 2% ehkä, jotka saavat (ansaitsevat) sitä kohtelua. Realismi ja kosketus todelliseen maailmaan on täysin kateissa naisilla, ja heidän täytyy se jostain löytää. Parasta on nyt sanoa suorat sanat kaikille naisille jotka odottavat/vaativat sitä prinsessana kohtelua, että nyt on tasa-arvon aika koittanut prinsessoillekin.. (tai prinsessaksi identifioituvalle, prinsessa-oletetulle).
08.04.2024 17:00
Kertakaikkiaan loistava elokuva kaikin tavoin, olen nähnyt jo varmaan neljään kertaan sen mutta katson vielä varmaan uudestaankin. Ja sen jatko-osan jos se tulee taas.
Tuossa elokuvassa sivujuonena näkyi niin realistisella tavalla se miten käy kun nainen alkaa miehen töihin, sellaiseen työhön mihin sillä ei ole mitään asiaa mennä lähellekään. Just noin siinä kävisi, nainen tosin selvisi mutta hädintuskin hengissä, sekaantui asioihin mitkä sille ei kuulu, ja sotki tehtäviä monella tavalla. Tuo on kyllä niin realistinen kuin vaan elokuva voi olla.. ja käsikirjoittaja on nero.
08.04.2024 01:31
Olemassaoloa on pohdittu aikojen alusta asti. Sokrates, Platon, Plotinos jne. nämä ovat kuuluisia nimiä, ja he ovat saaneet aatteensa jo heitä edeltäneiltä ajattelijoilta. Melkoisen arvostettuja henkilöitä olleet aina, kuninkaat ja hallitsijat ovat kysyneet heiltä neuvoja.
Tähtitiede, näkyy valoja taivaalla, sitten tehdään niistä mielikuvituksellisia päätelmiä jotka eivät pohjaudu mihinkään todellisuuteen. Enpä tiedä... eivät ole ihan verrattavissa olevia aloja, varmaankin ihan eri henkilöille suunnattuja.
Kaikki älylliset olennot pohtivat sitä mistä ovat tulleet, mitä kuolema on ja mitä kuoleman jälkeen on. Se on älyllisyyden merkki.
08.04.2024 01:23
Mahtava kirjoitus! Kertakaikkiaan. Niin paljon asiaa. Todella valtava kontrasti tämän kaiken tyhjäpäisyyden jälkeen..
Mutta... no, kiintymys, totta se on kyllä jotain mitä en ole miettinytkään, eläimilläkin on sitä ja ihmisillä voi ehkä olla. Ehkä joku miedompi rakkauden versio. Mutta eläimillä näitä esiintyy varmaan lähinnä vaan lemmikki eläimissä, en usko että luonnossa tälläistä pahemmin on, siellä kun omat poikasetkin syödään jos tarve on.
Rakkaus johtuu kemikaalikoktailista aivoissa, oksitosiini, serotoniini, endorfiini, dopamiini aiheuttavat sen tunteen, se voidaan saada aikaan milloin tahansa näillä aineilla. MDA on eräs huume joka aiheuttaa rakkauden tuntemuksen. Se on siis fyysinen tunne joka on peräisin aivoista.
Tämä siis tässä fyysisessä maailmassa.
En mene sanomaan etteikö ei-fyysisissä ulottuvuuksissa olisi rakkautta, henkisellä tasolla, kun en tiedä, en ole sellaista koskaan nähnyt missään. Maan päällä sitä en missään tapauksessa usko olevan.
08.04.2024 01:09
Kosmologia on mielikuvituksen tuotetta lähelle 90 prosenttisesti.
08.04.2024 00:52
Ok, hyvä alku jollekin. Parempi kuin ihan tyhjää.
08.04.2024 00:49
Olet kaikkien olevaisuuksien aikojen tyhjäpäisin ihminen mitä
on ikinä ollut olemassa koko maailmankaikkeuden olemassaolon aikana!!!
Mutta tunteet sinulla on kyllä hallussa erittäin hyvin,
pakko myöntää, niistä tunnut tietävän kaiken mahdollisen.
08.04.2024 00:46
Miehet eivät halunneet huorata Hitlerin kanssa.
08.04.2024 00:39
Ok, no mitä ne sinun mielenkiinnon kohteesi sitten ovat?
08.04.2024 00:37
No sano nyt jotain erittäin monimutkaista joka on kotoisin Helvetin esikartanon labyrintista? Joku oma outo ajatuksesi joka käsittelee jotain metafyysistä ulottuvuutta, jotain ihan muuta kuin tätä ns. fyysistä maailmaa.
08.04.2024 00:32
Okei.... loputonta SELITYSTÄ... jos se sinusta siten kuullostaa paremmalta..
08.04.2024 00:16
Alkoholinkäyttö on geneettistä.
Etkö ihan oikeasti ikinä ajattele mitään, siis mitään muuta kuin sitä arkipäiväistä elämääsi? Katseletko ikinä yöllä tähtiä ja mietit... edes jotain?
Minulle arkipäiväinen elämä on yhtä Helvettiä, saman rutiinin toistoa päivästä toiseen. Ainoa mikä siihen tuo muutosta on se, jos minulla on aikaa miettiä jotain suurempia asioita kuin tämä elämä. Ja tietysti yritän järjestää aikaa, mutta kun sitä ei vaan ole. Tosin on vaativiakin asioita jotka vaativat suunnittelua ja harkintaa ja tarkkaa työtä, mutta ihan oikeasti en niitäkään välittäisi tehdä jos voisin ne jättää väliin, mielummin ajattelisin, ja suuntaisin huomioni johonkin muualle.
08.04.2024 00:14
Voihan tsiisus!... olet yksinkertaisin ihminen kenen kanssa olen koko elämäni aikana jutellut!.... kertakaikkiaan hämmästyttävää, en tiedä mitä enää sanoa. Olen vaan hämmentynyt. Voitit yksinkertaisesti yksinkertaisuudellasi.
08.04.2024 00:00
98 / 108