Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Voisihan tuo olla mahdollista. Voisin kuvitella että olisimme melkoisen eri mieltä useimmista asioista joten sovintoa pitäisi tehdä joka päivä, monta kertaa päivässä.
    Tosiaan puhut kyllä paljon aina kun tavataan, mutta mielestäni se on vain piristävää ja poikkeuksellista, kun yleensä suomalaiset naiset ovat hiljaisia ja vain silloin tällöin mölähtävät ääneen jotain sanoja, joista on vaikea edes saada selvää että mistä on kyse.
  2. Tuossa alla lainatussa tekstissä on kunnolliselta vaikuttava heppu ja ilmeisesti terve ja hyväkuntoinen, mukava, ihan tavallinen perusmies, eikä vaan onnistu naisten kanssa.
    Melkein vastakohta minulle... silti minä olen jutellut lukemattomien naisten kanssa, varmaan lähemmäs sadan, olen saanut viestejä kymmeniltä naisilta, eräs olisi tullut omalla autollaan luokseni monen sadan kilometrin päästä jos vaan olisin suostunut (suuttui kun en suostunut), ja toinenkin oli joku vastaava tapaus.. ehkä useampi, en muista enää. Jostain syystä olen aina tullut hyvin juttuun naisten kanssa.
    MIksi minä olin niin kiinnostava mutta tuo tavallinen ja kunnollinen kaveri ei ole! Jokainen joka on seurannut tätä ketjua tai mitä tahansa muuta ketjua mihin olen kirjoittanut tietää millainen minä olen, minulla ei ole mitään kuvitelmia että olisin millään tavalla kunnollinen tai hyvä ihminen.
    ***ttaa nuo naiset, ihan oikeasti, todella.

rakkausjaseksiartikkelit/a/201808062201114462
    Joitakin kertoja Pekka on mennyt juttelemaan festareilla tai bändien keikoilla naisille ja sanonut, että olisi kiva tavata uudestaan, mutta naiset eivät ole yleensä vastanneet hänelle mitään.
    – Naiset sanovat, että olet kiva tyyppi, mutta. Mikä se mutta on? En ole sitä keksinyt. En ole ylipainoinen, olen normaalinnäköinen, tulen toimeen ihmisten kanssa, enkä ole hankala ihminen.
    Naiset eivät vastaa viesteihin
    Pekalla on ollut muutaman kerran deitti-ilmoitus netissä ja hän on vastannut lukuisia kertoja naisten ilmoituksiin. Haastattelua edeltävällä viikolla Pekka vastasi kahden naisen deitti-ilmoitukseen.
    – Kumpikaan ei ole vastannut minulle. Keväällä vastasin liki 20 naisen ilmoitukseen, mutta yksikään ei kirjoittanut takaisin. Välillä jotkut naiset vastaavat pari kertaa, mutta sitten heistä ei enää kuulu.
    Omissa viesteissään Pekka on kertonut itsestään, harrastuksistaan ja maininnut esimerkiksi, jos hänellä on samoja kiinnostuksenkohteita kuin nainen on listannut ilmoituksessaan.
    – En ole lähettänyt vaan lauseen tai kahden viestejä.
    – Kerran eräs ihminen kertoi deittisivustolla, että on huono juttu, etten ole koskaan seurustellut. Miksi aina se, ettei ole seurustellut, otetaan esiin?" "
    "
  3. No sano nyt jotain erittäin monimutkaista joka on kotoisin Helvetin esikartanon labyrintista? Joku oma outo ajatuksesi joka käsittelee jotain metafyysistä ulottuvuutta, jotain ihan muuta kuin tätä ns. fyysistä maailmaa.