Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jaanapasi
profiilit
jaanapasi
jaanapasi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakko kertoa,että omassa avioliitossani mies on juuri jäänyt kiinni suhteesta,jossa hän ei hirveän kauan ehtinyt olemaan n.6kk. Meillä oli lieviä ongelmia suhteen aikana mutta juuri sen takia..mies teki kärpäsestä härkäsen eli haki omaan pääkoppaan hyväksyntää pettämiselle..Meidän liitto ei enää jatku. Eli mieheni menetti ns.lapset, vaimon ja suhteen nainen jo tässä tilanteessa "ällötti" häntä jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan. Mieheni ei pysty elämään ajatuksen kanssa mitä meille teki ja miten pystyi moiseen ja miten on voinut satuttaa minua jota kuitenkin rakastaa,niinkun sinä vaimoasi. Sinulla on jo ollut tosi pitkä suhde ja se että lopetat sen seinään ei enää pelasta liittoasi,et pysty elämään sen valheen kanssa normaalisti. Sinun on pakko kertoa ihan oman itsesi takia,menetät tai et perheesi..sen riskin sinä olet ottanut kun olet sen suhteen aloittanut. Tee nyt hyvä mies miehen teko ja tunnusta..Sen jälkeen on hyvä mennä yksilöterapiaan. Ilmeisesti itse haluat jo pois suhteesta,koska olet ruvennut ajattelemaan noin. Me ollaan mieheni kanssa puhuttu niin paljon asioita paljastumisen jälkeen ja ei missään nimessä erota vihoissa. Toki ensinmäinen reaktio on viha.
Toivon todella että ymmärrät kuinka olet satuttunut vaimoasi ja kaikki se mitä saat niskaan on sinun otettava vastaan. Selivtä asiat ennenkun on liian myöhäistä..ihan itsesi kannalta.
21.08.2010 13:38
Tsemppiä:) Mullapa oli yhtä kusipää mies..Tavarat on vielä täällä erilleen tästä lähdetään..
13.08.2010 20:09
Juuri toi syyllistäminen ja puhelimen tyhjentämina ja alkoi pitää äänettömällä kotona.
Joka ilta piti lähteä käymään pikaisesti asioilla.
Suurin osa yhteyden pidosta tapahtui kuitenkin työaikana.
Mutta sen vaan huomaa...
13.08.2010 19:59
Kuulostat mun mieheltä. Mun mies vaan jäi juuri kiinni salasuhteesta. aika kauan sitä oli jatkunutkin. Meillä oli aika pitkälti sama tilanne. Mut teki kylmäksi oma riittämättömyys,tuntui etten saanut huomiota omalta mieheltäni henkisesti vaikka tilanteeni sitä vaati. nainen kuitenkin vaatii sen henkisen tason ennenkun on onnellinen. Kerroit,että olet ´paljon lasten kanssa? Entäs vaimon kanssa? Tarkoitan henkisesti..Kyseletkö miten vaimo voi ja kerrotko kuinka paljon hän sinulle merkitsee? Jutteletteko? Pääseekö vaimosi omille menoilleen ilman lapsia..käyttekö yhdessä missään? esim.kävelemässä? Neuvon sua,että älä lähde salasuhteesee..yrittäkää selvittää asiat ja jos asiat ei selviä..muuttakaa erilleen.Lapsethan on myös sulla joten niitä et menetä. Salasuhteessa on kuitenkin huono olla ja tuo vain hetkistä mielihyvää ja vaimollesi todella paljon pahaa,koska siitä jää aina kiinni.Sen vaan vaistoaa. Ei vaimollasi muita ole hän ei vain voi hyvin ja ei osaa tuoda sitä esille. Se miksi hän on mustasukkainen johtuu varmasti siitä,että tietää,mies ei elä ilman seksiä ja hakee sitä muualta ja potee samalla huonoa omatuntoa kun ei pysty sitä nyt sinulle tarjoamaan.
Tsemppiä ja selvittäkää asiat!! älä ole niinkun mun mies..nyt sillä ei ole salasuhdetta eikä vaimoa..(ellet sitten ole mun mies:)
13.08.2010 19:47
1 / 1