Olen naimisissa oleva keski-ikäinen mies. Rakastan vaimoani, tai ainakin niin uskon. Ongelmani on se, että petän häntä minua nuoremman varatun naisen kanssa jolla on kaksi alaikäistä lasta. Tämä nainen asuu noin 300km,n päässä minusta, emmekä tapaa kuin 4-5 kertaa vuodessa. Aina kun tapaamme harrastamme villiä seksiä ja olemme joka asennossa.
En vain tajua miksi teen niin. Vaimoni on kaunis, ihana, joka tavalla minulle sopiva nainen. Joka kerta kun olen pettänyt koen huonoa omaatuntoa, mutta tuntuu etten pääse tästä naisesta irti. Keksin aina valheita vaimolle kun käyn tämän naisen luona, emme hänen kotonaan vaan varaamme hotellin missä olemme koko päivän. Tunnen itseni alhaiseksi siaksi.
Mitä tehdä?
59
1508
Vastaukset
- +++
Lopeta hyvä mies tuo. Sinulla on paras vaimo sinulle, ja tuolla jännityksen hakemisella saatat menettää hänet. Keskity olennaiseen, hyvään vaimoosi.
- n
Voisin sättiä sinua ja saarnata sinulle moraalisaarnan, haukkua ties miksi mutta en voi tehdä sitä. Koska olen itse naisena (kuvauksesi mukainen nainen) mukana lähes vastaavanlaisessa tilanteessa.
Kai tiedostat sen, että tosiaan etsit ja haet ja saat vain arkeesi piristystä ja jännitystä? Kai se vastapuolikin tietää ja tiedostaa saman? Kai olette keskustelleet tästä keskenänne? Teillä taitaa olla molemmilla pitkät parisuhteet?
En osaa auttaa sinua pääsemään irti naisesta. Vain sinä voit sen tehdä mutta tiedän ettet pysty siihen. Et ennen kuin jompikumpi teistä jää kiinni. Silloin silmät avautuu, se ei tarkoita etteikö tunteita jäisi, mutta se tarkoittaa sitä että silloin sille touhulle tulee piste. Silloin voit menettää vaimosikin ja jäädä yksin. Tiedän senkin ettei tämän sanominen auta mitään, koska tunne (intohimo) vie eikä kysy lupaa. Meille juttu on selvä, jännitystä ja piristystä mutta on meillä mukana tunteitakin. - 67:nen
kuvitella tunteesi, koska oma vaimonikin on ok, hyvä äiti, kiva ihminen, ilo silmälle... Ei siis mitään nimettävissä olevaa vikaa, mutta kuitenkin jotain puuttuu.
Olen itse vastaavanlaisessa tilanteessa eli salasuhteessa upean naisen kanssa. Tapaamme kerran-pari kuukaudessa olosuhteiden salliessa ja toisin ajoin tunnen itseni alhaisimmasta alhaisimmaksi. Kuitenkaan en pysty lopettamaan, olen kahden naisen loukussa. Kai tässä pitää käydä jotenkin huonosti ennen kuin herään.- kertoa, että
huonosti käy. Helvetillinen kasa paskaa tulee putoamaan teidän perheenne päälle ja sitä ei voi millään estää. Lopettakaa ajoissa ja menkää vaikka terapiaan, että saatte päänne selväksi. Fakta on se, että puolison elämä menee palasiksi, eikä sitä korjaa entisenlaiseksi mikään taikatemppu. Jos ette välitä seurauksista, niin reilua on päästää se puolisokin heti etsimään sitä suurta rakkautta ja intohimoa jostain muualta, jos te ette sitä pysty hänelle rehellisesti antamaan. Hänellä on OIKEUS päättää itse kuinka ja millaisen ihmisen kanssa elämänsä ja vanhuutensa tulee viettämään. Kaikista vittumaisinta on varastaa toisen elämä valehtelemalla ja uskottelemalla kaiken olevan suhteessa hyvin.
- huono omatunto
kertoa, että kirjoitti:
huonosti käy. Helvetillinen kasa paskaa tulee putoamaan teidän perheenne päälle ja sitä ei voi millään estää. Lopettakaa ajoissa ja menkää vaikka terapiaan, että saatte päänne selväksi. Fakta on se, että puolison elämä menee palasiksi, eikä sitä korjaa entisenlaiseksi mikään taikatemppu. Jos ette välitä seurauksista, niin reilua on päästää se puolisokin heti etsimään sitä suurta rakkautta ja intohimoa jostain muualta, jos te ette sitä pysty hänelle rehellisesti antamaan. Hänellä on OIKEUS päättää itse kuinka ja millaisen ihmisen kanssa elämänsä ja vanhuutensa tulee viettämään. Kaikista vittumaisinta on varastaa toisen elämä valehtelemalla ja uskottelemalla kaiken olevan suhteessa hyvin.
että se kasa paskaa tulee putoamaan päälle ellen lopeta sikailuani. Haen kai jotain jännitystä elämääni, en vain tiedä miksi. Meillä on kotona kaikki kunnossa. Olemme keskustelleet asiasta tämän naisen kanssa, ja hänkin haluaisi lopettaa tämän, mutta ei kuitenkaan pysty. Minä en todellakaan halua erota vaimostani, mutta jos jään kiinni, niin olen varma, että ero tästä tulee.
Viimeksi heinäkuussa kun tapasin tämän naisen päätimme ettemme nyt harrasta seksiä, mutta kun puoli tuntia oli kulunut niin taas harrastimme oikein villiä seksiä pitkään. En haluaisi tavata enää tätä naista, mutta tänäänkin hän lähetti minulle tosi rohkeita textareita, ja tuntuu että olen jäänyt tähän naiseen koukkuun. - vaimosi ymmärtävän
huono omatunto kirjoitti:
että se kasa paskaa tulee putoamaan päälle ellen lopeta sikailuani. Haen kai jotain jännitystä elämääni, en vain tiedä miksi. Meillä on kotona kaikki kunnossa. Olemme keskustelleet asiasta tämän naisen kanssa, ja hänkin haluaisi lopettaa tämän, mutta ei kuitenkaan pysty. Minä en todellakaan halua erota vaimostani, mutta jos jään kiinni, niin olen varma, että ero tästä tulee.
Viimeksi heinäkuussa kun tapasin tämän naisen päätimme ettemme nyt harrasta seksiä, mutta kun puoli tuntia oli kulunut niin taas harrastimme oikein villiä seksiä pitkään. En haluaisi tavata enää tätä naista, mutta tänäänkin hän lähetti minulle tosi rohkeita textareita, ja tuntuu että olen jäänyt tähän naiseen koukkuun.tuon selityksesi,,,,,, ei ymmärrä. Luonteenlujuutesi ei vaan ole paras mahdollinen, eli olet heikko.
Mieti mitä tuntisit jos vaimosi tekisi sinulle samoin? Oletko mielestäsi sellainen mies jota vaimosi voi katsoa ihaillen ja ylpeyttä tuntien? Lopeta heti ja jos et itse pysty, niin hakeudu terapiaan, josta sinulle annetaan keinot selviytyä tästä riippuvuudestasi.
Vai etkö halua lopettaa, onko kysymys todellisuudessa siitä? - huono omatunto
vaimosi ymmärtävän kirjoitti:
tuon selityksesi,,,,,, ei ymmärrä. Luonteenlujuutesi ei vaan ole paras mahdollinen, eli olet heikko.
Mieti mitä tuntisit jos vaimosi tekisi sinulle samoin? Oletko mielestäsi sellainen mies jota vaimosi voi katsoa ihaillen ja ylpeyttä tuntien? Lopeta heti ja jos et itse pysty, niin hakeudu terapiaan, josta sinulle annetaan keinot selviytyä tästä riippuvuudestasi.
Vai etkö halua lopettaa, onko kysymys todellisuudessa siitä?Kyllä minun pitää hakeutua terapiaan. En tästä muuten selviä. En ole mies jota vaimo voi katsoa ihaillen ja ylpeyttä tuntien. Tiedän jos vaimoni tekisi samoin se murtaisi minut täysin. Hyvä että sanotaan suoraan. Olen sen verran pahan tempun vaimolleni tehnyt.
- hänelle ettet
Kyllä minun pitää hakeutua terapiaan. En tästä muuten selviä. En ole mies jota vaimo voi katsoa ihaillen ja ylpeyttä tuntien. Tiedän jos vaimoni tekisi samoin se murtaisi minut täysin. Hyvä että sanotaan suoraan. Olen sen verran pahan tempun vaimolleni tehnyt.
enään halua tavata, etkä halua minkäänlaista yhteydenottoa, ei edes mitä kuuluu viestiä. Sorrut joka kerta jos jatkuvasti pidät yhteyttä tähän naiseen. Voimia taistoo.
- joku välistä
Viimeksi heinäkuussa kun tapasin tämän naisen päätimme ettemme nyt harrasta seksiä, mutta kun puoli tuntia oli kulunut niin taas harrastimme oikein villiä seksiä pitkään. En haluaisi tavata enää tätä naista, mutta tänäänkin hän lähetti minulle tosi rohkeita textareita, ja tuntuu että olen jäänyt tähän naiseen koukkuun.Siis te olette kuitenkin yhteydessä toisiinne tapaamistenne välissä, kun nainen kerran textailee sulle..hupsis, mitäs jos sun vaimosi näkisi ne viestit vahingossa?
Anteeksi vain mutta tämä on vain minun mielipide asiasta, mutta mitä se terapia tässä auttaa?
Jos on tunteita pelissä niin...? Vieras terapeutti tätikö se saa sinun silmäsi avautumaan ja sen tädin avullako pystyt tappamaan tunteesi ja lopettamaan? Mielenkiintoista...ja ennenkuulumatonta. Kerro sitten tänne auttoiko terapia niin siitä olisi apua aika monelle tämän palstan niin miehelle kuin naisellekin. - tässä tunteita
joku välistä kirjoitti:
Siis te olette kuitenkin yhteydessä toisiinne tapaamistenne välissä, kun nainen kerran textailee sulle..hupsis, mitäs jos sun vaimosi näkisi ne viestit vahingossa?
Anteeksi vain mutta tämä on vain minun mielipide asiasta, mutta mitä se terapia tässä auttaa?
Jos on tunteita pelissä niin...? Vieras terapeutti tätikö se saa sinun silmäsi avautumaan ja sen tädin avullako pystyt tappamaan tunteesi ja lopettamaan? Mielenkiintoista...ja ennenkuulumatonta. Kerro sitten tänne auttoiko terapia niin siitä olisi apua aika monelle tämän palstan niin miehelle kuin naisellekin.pelissä ja ketä kohtaan? Himoako? En ymmärrä ihmisiä jotka ovat himojensa vietävissä ja sallivat itselleen KAIKEN ja vielä uskovat, että heitä ymmärretään. Joistain himoistaan voi myös kieltäytyä ja miettiä asian seurauksia, mutta jos sinä et siihen pysty, niin kertooko se piirre sinusta jotain läheisillesi? Anteeksi vain, mutta se terapeuttina toimiva täti tai setä voi saada silmät avautumaan ja huomaamaan mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi. Älä selittele heikkouttasi.
- joku välistä
tässä tunteita kirjoitti:
pelissä ja ketä kohtaan? Himoako? En ymmärrä ihmisiä jotka ovat himojensa vietävissä ja sallivat itselleen KAIKEN ja vielä uskovat, että heitä ymmärretään. Joistain himoistaan voi myös kieltäytyä ja miettiä asian seurauksia, mutta jos sinä et siihen pysty, niin kertooko se piirre sinusta jotain läheisillesi? Anteeksi vain, mutta se terapeuttina toimiva täti tai setä voi saada silmät avautumaan ja huomaamaan mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi. Älä selittele heikkouttasi.
Sitähän minäkin! Ei kukaan muu kuin ap ite pysty lähtemään 2suhteestaan, ei sitä tee mikään ulkouolinen terpaerutti.
Tunteita on pakko olla pelissä, en usko pelkkään himoon. Nim.kokemusta on. Se jatkuu näin ja ap koittaa vaan elää huonon omantunnon kanssa ja toivottavasti et jää kiinni (pidä siitä huoli!) tai sitten lopettaa. Tai nujertaa huonon omantunnon ja jatkaa edelleen ja katsoo ettei jää kiinni. - välistä ja välistä
joku välistä kirjoitti:
Sitähän minäkin! Ei kukaan muu kuin ap ite pysty lähtemään 2suhteestaan, ei sitä tee mikään ulkouolinen terpaerutti.
Tunteita on pakko olla pelissä, en usko pelkkään himoon. Nim.kokemusta on. Se jatkuu näin ja ap koittaa vaan elää huonon omantunnon kanssa ja toivottavasti et jää kiinni (pidä siitä huoli!) tai sitten lopettaa. Tai nujertaa huonon omantunnon ja jatkaa edelleen ja katsoo ettei jää kiinni.Kerro meille kokemuksestasi ja siitä miksi yleensä saatoit itsesi ko.tilanteeseen?
- 67:nen
joku välistä kirjoitti:
Tunteita on pakko olla pelissä, en usko pelkkään himoon. Nim.kokemusta on. Se jatkuu näin ja ap koittaa vaan elää huonon omantunnon kanssa ja toivottavasti et jää kiinni (pidä siitä huoli!) tai sitten lopettaa. Tai nujertaa huonon omantunnon ja jatkaa edelleen ja katsoo ettei jää kiinni.olen myös... Että kun itselläni ei ole mitään "mahtavaa tahtotilaa" irroittaa itseäni toisesta naisesta, miten sen joku terapeutti saisi aikaan? Ja siksi toiseksi: vaimon mielestä meillä on kaikki ok, joten miten edes selittäisin, että tässä nyt pitää parisuhdeterapeutilla vai mikä se nyt onkaan alkaa käydä? Tai vaikka kävisin muuten vain ammattiauttajalla tähän hommaan apua hakemassa, niin vaimo kääntäisi jokaisen kiven ja kannon saadakseen selville, mikä minua pännii. Enhän minä voi sitä sanoa, että no kuule kulta, mulla on tässä ollut toinen nainen X vuotta jo ja nyt ajattelin, että terapeutti auttaa minut siitä eroon.
Tunteita on kyllä pelissä. Aloin asiaa miettiä tänään tosissaan ja piru vie, kyllä taidan olla rakastunut toiseen naiseen. Hitto, ei hyvältä näytä, vaikka enimmän osan aikaa tunnen olevani ihan onnellinen mies. - tuo näyttää
67:nen kirjoitti:
olen myös... Että kun itselläni ei ole mitään "mahtavaa tahtotilaa" irroittaa itseäni toisesta naisesta, miten sen joku terapeutti saisi aikaan? Ja siksi toiseksi: vaimon mielestä meillä on kaikki ok, joten miten edes selittäisin, että tässä nyt pitää parisuhdeterapeutilla vai mikä se nyt onkaan alkaa käydä? Tai vaikka kävisin muuten vain ammattiauttajalla tähän hommaan apua hakemassa, niin vaimo kääntäisi jokaisen kiven ja kannon saadakseen selville, mikä minua pännii. Enhän minä voi sitä sanoa, että no kuule kulta, mulla on tässä ollut toinen nainen X vuotta jo ja nyt ajattelin, että terapeutti auttaa minut siitä eroon.
Tunteita on kyllä pelissä. Aloin asiaa miettiä tänään tosissaan ja piru vie, kyllä taidan olla rakastunut toiseen naiseen. Hitto, ei hyvältä näytä, vaikka enimmän osan aikaa tunnen olevani ihan onnellinen mies.ja nyt vaan suoraselkäisenä miehenä annat myös vaimollesi mahdollisuuden etsiä se mies joka on hänen arvoisensa. Älä roiku ihmisessä joka ei enään merkitse sinulle mitään. Pakkaa tavarasi ja aloita elämä rakastamasi ihmisen kanssa.
- välistä
tuo näyttää kirjoitti:
ja nyt vaan suoraselkäisenä miehenä annat myös vaimollesi mahdollisuuden etsiä se mies joka on hänen arvoisensa. Älä roiku ihmisessä joka ei enään merkitse sinulle mitään. Pakkaa tavarasi ja aloita elämä rakastamasi ihmisen kanssa.
Hänellä voi olla tunteita pelissä molempiin naisiin! kahta voi rakastaa yhtä aikaa ja vaikka viittäkin, eri tavalla vain.
Edelleen sitä mieltä: se mitä ei tiedä ei voi satuttaa.
Ja kun oikeesti vastapuolet pitää huolen siitä ettei käry käy, niin kaikki ovat onnellisia. Miksi pilata sen naisen elämä jos liitto on hyvä. jos miehellä on sivusuhde josta toinen ei tiedä, miten se muka satuttaa??? Enemmän se satuttaa jos nyt tai myöhemmin mennään heittämään se huonon omantunnon taakka oman naisen niskaan.
juu olen paha ihminen ja nainen vielä mutta jokainen tietää että tämä on tosi. turha olla tekopyhä ja leikkiä hyvää, joku kaunis päivä teidänkin eteenne voi tulla sama tilanne. Pyytämättä, tilaamatta. - et ole tuota
välistä kirjoitti:
Hänellä voi olla tunteita pelissä molempiin naisiin! kahta voi rakastaa yhtä aikaa ja vaikka viittäkin, eri tavalla vain.
Edelleen sitä mieltä: se mitä ei tiedä ei voi satuttaa.
Ja kun oikeesti vastapuolet pitää huolen siitä ettei käry käy, niin kaikki ovat onnellisia. Miksi pilata sen naisen elämä jos liitto on hyvä. jos miehellä on sivusuhde josta toinen ei tiedä, miten se muka satuttaa??? Enemmän se satuttaa jos nyt tai myöhemmin mennään heittämään se huonon omantunnon taakka oman naisen niskaan.
juu olen paha ihminen ja nainen vielä mutta jokainen tietää että tämä on tosi. turha olla tekopyhä ja leikkiä hyvää, joku kaunis päivä teidänkin eteenne voi tulla sama tilanne. Pyytämättä, tilaamatta.mieltä, jos se koskisi sinun miestäsi. Ymmärrän että itsellesi sallit sen koska et ilmeisesti osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Henkilökohtaisesti haluan olla miehelleni ainoa ja jos se ei hänelle riitä, niin hommataan sitten joku toinen joka ajattelee kanssani asiasta samoin. Minun mielipiteeni ei ole ainut oikea, eikä myöskään sinun, joten jokainen tyylillään, mutta kuitenkin siten, ettei loukkaa tarpeettomasti ketään ihmistä. Miksi yleensä aloittaa parisuhde, jos ei kuitenkaan ole valmis sitoutumaan yhteen ihmiseen ja mielipide on se mikä sinulla tästä asiasta on?
- välistä
et ole tuota kirjoitti:
mieltä, jos se koskisi sinun miestäsi. Ymmärrän että itsellesi sallit sen koska et ilmeisesti osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Henkilökohtaisesti haluan olla miehelleni ainoa ja jos se ei hänelle riitä, niin hommataan sitten joku toinen joka ajattelee kanssani asiasta samoin. Minun mielipiteeni ei ole ainut oikea, eikä myöskään sinun, joten jokainen tyylillään, mutta kuitenkin siten, ettei loukkaa tarpeettomasti ketään ihmistä. Miksi yleensä aloittaa parisuhde, jos ei kuitenkaan ole valmis sitoutumaan yhteen ihmiseen ja mielipide on se mikä sinulla tästä asiasta on?
olen sitä mieltä. vaikka se koskisi miestäni. enhän minä tiedä vaikka hänellä nytkin olisi jotain jonkun kanssa. kun ei tiedä, ei satu.
- n26v...
Viimeksi heinäkuussa kun tapasin tämän naisen päätimme ettemme nyt harrasta seksiä, mutta kun puoli tuntia oli kulunut niin taas harrastimme oikein villiä seksiä pitkään. En haluaisi tavata enää tätä naista, mutta tänäänkin hän lähetti minulle tosi rohkeita textareita, ja tuntuu että olen jäänyt tähän naiseen koukkuun.En voi uskoa noita satuja, et kaikki on kunnossa... Hyvin menee ja onnellisia ollaan... Vaimo on niin ihana mut silti panen vierasta!!! Tää on mun mielipide, mut en voi ymmärtää. Jonku täytyy olla vialla, jos pettää. Ehkä sit vaan se ettet saa sieltä kotonta sitä jännitystä ja intohimoa!?!? Joo ja voin tunnustaa... Petän itse miestäni puolet vanhemman miehen kanssa. Mun ja mieheni liitossa kaikki on jo menetetty.
- ylhäinen lehmä
Kyllä minun pitää hakeutua terapiaan. En tästä muuten selviä. En ole mies jota vaimo voi katsoa ihaillen ja ylpeyttä tuntien. Tiedän jos vaimoni tekisi samoin se murtaisi minut täysin. Hyvä että sanotaan suoraan. Olen sen verran pahan tempun vaimolleni tehnyt.
alhainen sika on juuri oikea nimitys sinunlaisellesi
- miksi???
Siis huono omatunto. Teet nyt sitä pahinta temppua vaimollesi , mitä vaan voi tehdä. Sulla kuule ei ole muita vaihtoehtoja kun pudottaa toinen matkastasta, Ellet halua että kaikkia sattuu..ihan sua itseäkin. Ei ole helppoa sulla ja ei käy tosiaan kateeksi.
- huono omatunto
että vaimoni on mitä viimeisein päälle kaunis nainen. Tämä salarakas jää kauaksi vaimoni ulkonäöstä. Ja vaimoni kanssa seksi pelaa myös loistavasti. Silti petän vaimoani. Siis minä olen idiootti. Te jotka tuomotsitte minut olette aivan oikeassa. Teidän mielipiteenne ovat antaneet minulle ajattelemisen aihetta. Kuten jo sanoin jos jatkan tätä salasuhdetta jään varmaan jossain vaiheessa kiinni. Kyllä minun nyt pitää ottaa järki käteen. Tämä suhde on jatkunut jo kolme vuotta. Sinä aikana olemme tavanneet ehkä 15 kertaa, ja aina on ollut seksi mukana. Tämä varattu nainen pettää miestään omien sanojensa mukaan siksi, että mies on kylmä häntä kohtaan. Tiedä sitten onko se totta.
- näin onkin
että vaimoni on mitä viimeisein päälle kaunis nainen. Tämä salarakas jää kauaksi vaimoni ulkonäöstä. Ja vaimoni kanssa seksi pelaa myös loistavasti. Silti petän vaimoani. Siis minä olen idiootti. Te jotka tuomotsitte minut olette aivan oikeassa. Teidän mielipiteenne ovat antaneet minulle ajattelemisen aihetta. Kuten jo sanoin jos jatkan tätä salasuhdetta jään varmaan jossain vaiheessa kiinni. Kyllä minun nyt pitää ottaa järki käteen. Tämä suhde on jatkunut jo kolme vuotta. Sinä aikana olemme tavanneet ehkä 15 kertaa, ja aina on ollut seksi mukana. Tämä varattu nainen pettää miestään omien sanojensa mukaan siksi, että mies on kylmä häntä kohtaan. Tiedä sitten onko se totta.
että kakkonen on kaikinpuolin ykköstä vaatimattomampi. Tunteeko miehet itsensä enemmän halutuksi kun nainen on tavallaan tasollisesti heitä alempana. Kakkoset taas saavat itsetunnon pönkitystä kun tällaiset Alfa urokset ovat heistä edes pimpinverran kiinnostuneita. Parasta heille on kun tuntee, tai tietää vaimon ja saa kuvitella olevansa tuota kaunista, mutta ah niin kylmää ihmistä jollainlailla parempi.
- moraalinvartijatar
sinulla on ilmiselvä vanhenemisen pelko. Haet tästä nuoremmasta naisesta elämyksiä että olisit itse edelleen yhtä nuori kuin silloin kun elämä ruletti muutenkin.
Olet epäkypsä, itsekäs paskiainen jonka pitäisi kasvaa vihdoin omiin kuoseihinsa.
Vaimoasi et kakesta päättäen edes ansaitse. Vaikutat häneen verrattuna alamittaiselta ja sekös panee uusintoihin aina vaan tämän korvikkeen kanssa.
Toivottavasti vaimosi saa tietää sikailuistasi ja jättää sinut saadakseen arvoisensa elämänkumppanin.
Paras mitä voisit tehdä on kertoa hänelle.- tiedä onko noinkaan
Jos tämä mies haluaa oikeasti ratkaista tämän ongelman ja yrittää olla vaimonsa arvoinen, niin onhan sekin jo jotain. Se, että myöntää ja ymmärtää tehneensä väärin ja haluaa muuttua on mielestäni jo askel eteenpäin. Sellaisessa tapauksessa toivon ettei vaimo koskaan saa tietää mitä hänen selkänsä takana on tapahtunut. Sitä toivon sydämeni pohjasta, ettei tämä kakkonen kuvittele olevansa korvaamaton ja jää roikkumaan ja piinaamaan miestä kun yhteydenpito loppuu.
- 10+13
tiedä onko noinkaan kirjoitti:
Jos tämä mies haluaa oikeasti ratkaista tämän ongelman ja yrittää olla vaimonsa arvoinen, niin onhan sekin jo jotain. Se, että myöntää ja ymmärtää tehneensä väärin ja haluaa muuttua on mielestäni jo askel eteenpäin. Sellaisessa tapauksessa toivon ettei vaimo koskaan saa tietää mitä hänen selkänsä takana on tapahtunut. Sitä toivon sydämeni pohjasta, ettei tämä kakkonen kuvittele olevansa korvaamaton ja jää roikkumaan ja piinaamaan miestä kun yhteydenpito loppuu.
saattaa jäädä 'roikkumaan' miehen perään, jos mies hänet yhtäkkiä jättää. Katsos kukaan ei ole lelu, joka otetaan käyttöön ja sit kun ei oo enää kivaa, heitetään nurkkaan. Sinä ajattelet, että vaimon ei tulisi tietää ja mies pääsee kuin koira veräjästä ja sit kaikki on ihan hyvin, niinkö? Vaan ei oo ihan hyvin. Syy, miksi mies oli salasuhteessa toiseen naiseen, jäi käsittelemättä, ja hän voi tehdä sen jossain vaiheessa uudelleen. Vaimoko täytyy pitää pimennossa, jos toisella on ollut pitkä salasuhde. Vaimon selän takana on puuhattu, pidetty pellenä, ja hän ei saisi tietää mitään!
- tapauksessa tämä
10+13 kirjoitti:
saattaa jäädä 'roikkumaan' miehen perään, jos mies hänet yhtäkkiä jättää. Katsos kukaan ei ole lelu, joka otetaan käyttöön ja sit kun ei oo enää kivaa, heitetään nurkkaan. Sinä ajattelet, että vaimon ei tulisi tietää ja mies pääsee kuin koira veräjästä ja sit kaikki on ihan hyvin, niinkö? Vaan ei oo ihan hyvin. Syy, miksi mies oli salasuhteessa toiseen naiseen, jäi käsittelemättä, ja hän voi tehdä sen jossain vaiheessa uudelleen. Vaimoko täytyy pitää pimennossa, jos toisella on ollut pitkä salasuhde. Vaimon selän takana on puuhattu, pidetty pellenä, ja hän ei saisi tietää mitään!
kakkonen on ilmeisesti jonkun toisen aviovaimo, joka on kokoajan tiennyt mikä on homman nimi. Kumpiko varatuista on se lelu ja kummallekko? Jos tämä kakkonen jäisi roikkumaan, niin silloin hän olisi kuvitellut olevansa jotain muuta miehelle kuin on. Kaksi varattua, näennäisesti turvallista, mutta kun naisilla on tapana rakastua naintikavereihinsa niin.............
- huono omatunto
tapauksessa tämä kirjoitti:
kakkonen on ilmeisesti jonkun toisen aviovaimo, joka on kokoajan tiennyt mikä on homman nimi. Kumpiko varatuista on se lelu ja kummallekko? Jos tämä kakkonen jäisi roikkumaan, niin silloin hän olisi kuvitellut olevansa jotain muuta miehelle kuin on. Kaksi varattua, näennäisesti turvallista, mutta kun naisilla on tapana rakastua naintikavereihinsa niin.............
pelottaakin kun tämä rakastajatar sanoo olevansa rakastunut minuun. Minä en halua erota vaimostani, mutta tiedän että ero tulee jos en lopeta sekoilujani. Tämä nainen ei kylläkään uskalla ottaa yhteyttä vaimooni vaikka lopettaisin suhteeni häneen. Minä en voi sanoa olevani rakastunut tähän toiseen naiseen. Tunne mitä tunnen häntä kohtaan on lähinnä himoa, mutta ei rakkautta. Meidän pitäisi taas tavata syyskuun lopulla, mutta tiedän nyt että tämä suhde on pantava poikki nyt heti.
- kokemusta karvaasti
pelottaakin kun tämä rakastajatar sanoo olevansa rakastunut minuun. Minä en halua erota vaimostani, mutta tiedän että ero tulee jos en lopeta sekoilujani. Tämä nainen ei kylläkään uskalla ottaa yhteyttä vaimooni vaikka lopettaisin suhteeni häneen. Minä en voi sanoa olevani rakastunut tähän toiseen naiseen. Tunne mitä tunnen häntä kohtaan on lähinnä himoa, mutta ei rakkautta. Meidän pitäisi taas tavata syyskuun lopulla, mutta tiedän nyt että tämä suhde on pantava poikki nyt heti.
Kyllä toi tilanne vaatii kunnon herätyksen, iskun kasvoihin, ei se suunta siitä muuksi ennen muutu. Jos muuttuu koskaan. Ja se isku on se kun kaikki paljastuu ja homma repeää käsiin. Petettyä sattuu tuhottomasti, mutta uskon , että vielä pahempaa on sulla. Varsinkin kun tunnut katuvan jo muttet löydä keinoa ulos. Siinä menee kaikki, vaimoja lapset ja koti ja pahinta: sä olet sen itse valinnut. Se siinä pahinta tulee olemaan. Harmi, että menit itseltäs noin hukkaan.Vierivä kivi ei suuntaansa muuta ellei jotain radikaalia tapahdu. Tavallaan sympatiseeraan sua, sulla oli kaikki avaimet onneen, mutta olit itsekäs, omien halujen vietävänä. Räjähdyksen jälkeen ei koskaan näytä hyvältä.
- huono omatunto
kokemusta karvaasti kirjoitti:
Kyllä toi tilanne vaatii kunnon herätyksen, iskun kasvoihin, ei se suunta siitä muuksi ennen muutu. Jos muuttuu koskaan. Ja se isku on se kun kaikki paljastuu ja homma repeää käsiin. Petettyä sattuu tuhottomasti, mutta uskon , että vielä pahempaa on sulla. Varsinkin kun tunnut katuvan jo muttet löydä keinoa ulos. Siinä menee kaikki, vaimoja lapset ja koti ja pahinta: sä olet sen itse valinnut. Se siinä pahinta tulee olemaan. Harmi, että menit itseltäs noin hukkaan.Vierivä kivi ei suuntaansa muuta ellei jotain radikaalia tapahdu. Tavallaan sympatiseeraan sua, sulla oli kaikki avaimet onneen, mutta olit itsekäs, omien halujen vietävänä. Räjähdyksen jälkeen ei koskaan näytä hyvältä.
soppani keittänyt, ja itse se soppa on myös syötävä. En halua paljastua, muutoin koko liittoni hajoaa, niin itsekkäästi kuin asiaa ajattelen, niin näin se kuitenkin on. Vaimoni kun tunnen jo lähes parinkymmenen vuoden liiton aikana hyvin, niin hän ei minua ole pettänyt, ja minullekin tämä on ensimmäinen petoskumppani kenen kanssa petän, ja se saa jäädä myös viimeiseksi. Perkele, että mies voi olla tyhmä.
- kokemusta karvaasti
soppani keittänyt, ja itse se soppa on myös syötävä. En halua paljastua, muutoin koko liittoni hajoaa, niin itsekkäästi kuin asiaa ajattelen, niin näin se kuitenkin on. Vaimoni kun tunnen jo lähes parinkymmenen vuoden liiton aikana hyvin, niin hän ei minua ole pettänyt, ja minullekin tämä on ensimmäinen petoskumppani kenen kanssa petän, ja se saa jäädä myös viimeiseksi. Perkele, että mies voi olla tyhmä.
sitten sun on löydettävä itestäs se voima lopettaa se suhde. Tiedätkö, se nainen ja seksi on ihanaa, koukuttavaa, hekumallista, nyt. Mutta jos tää repee, sun tekee mieli oksentaa koko ajan ja ihmettelet miten helvetissä selviät seuraavaan päivään. Suhde muuttuu siinä hetkessä joksin aivan muuksi: turhaksi, mitäänsanomattomaksi, pinnalliseksi. Kasva nyt hyvä mies ja näe tulevaisuuteen. Sun kohdalla se on helppo ennustaa. AUTA ITTEÄS JA PERHETTÄS NYT. Tutki itseäsi, vaikka siellä terapiassa. Mikään, ei ihan oikeasti mikään ole tärkeämpää kuin lähimmäiset ja omat rakkaat. Vaikutat kaikesta huolimatta ajattelevalta mieheltä, se voi vielä pelastaa sut ja perheesi. Mene yksilöterapiaan.
- huono omatunto
kokemusta karvaasti kirjoitti:
sitten sun on löydettävä itestäs se voima lopettaa se suhde. Tiedätkö, se nainen ja seksi on ihanaa, koukuttavaa, hekumallista, nyt. Mutta jos tää repee, sun tekee mieli oksentaa koko ajan ja ihmettelet miten helvetissä selviät seuraavaan päivään. Suhde muuttuu siinä hetkessä joksin aivan muuksi: turhaksi, mitäänsanomattomaksi, pinnalliseksi. Kasva nyt hyvä mies ja näe tulevaisuuteen. Sun kohdalla se on helppo ennustaa. AUTA ITTEÄS JA PERHETTÄS NYT. Tutki itseäsi, vaikka siellä terapiassa. Mikään, ei ihan oikeasti mikään ole tärkeämpää kuin lähimmäiset ja omat rakkaat. Vaikutat kaikesta huolimatta ajattelevalta mieheltä, se voi vielä pelastaa sut ja perheesi. Mene yksilöterapiaan.
sinulle kokemusta karvaasti. Teen niinkuin neuvoit minua. Menen siihen yksilöterapiaan. Saako kysyä, että oletko käynyt saman asian läpi, vai mikä on tilanteesi?
- .....8970987
sinulle kokemusta karvaasti. Teen niinkuin neuvoit minua. Menen siihen yksilöterapiaan. Saako kysyä, että oletko käynyt saman asian läpi, vai mikä on tilanteesi?
dumpata se kakkonen nii voit aina kusettaa sille että jäit vaimolle kiinni :)
- 5+15
Sinä olet saanut kovasti empatiaa ja sääliä ja neuvoja kakkosen dumppaamiseksi. Hän on rakastunut sinuun, sinä olet lähinnä pitänyt hauskaa. Ja nyt sinä jotenkin siististi yrität hankkiutua hänestä eroon ja toisaalta säilyttää sen kaiken hyvän, mikä elämässäsi on. Sinä todennäköisesti tulet tästä selviämään kuiville, niin on oma napa sinulle rakas. Vastuuta et ole tapahtuneesta valmis ottamaan. Oli munaa pettää vaimoa, mutta ei munaa kantaa vastuuta seurauksista. Minä en tunne sinua kohtaan sääliä, sinäkään et sääli ketään, ajattelet vain itseäsi ja omaa etuasi.
p.s. jos tämä mies olisi nainen, aviovaimo, ja kirjoittaisi nämä samat kommentit, h änet olisi teilattu húoraksi, huonoksi äidiksi ja tuomittu helvettiin. - kakkonen on
5+15 kirjoitti:
Sinä olet saanut kovasti empatiaa ja sääliä ja neuvoja kakkosen dumppaamiseksi. Hän on rakastunut sinuun, sinä olet lähinnä pitänyt hauskaa. Ja nyt sinä jotenkin siististi yrität hankkiutua hänestä eroon ja toisaalta säilyttää sen kaiken hyvän, mikä elämässäsi on. Sinä todennäköisesti tulet tästä selviämään kuiville, niin on oma napa sinulle rakas. Vastuuta et ole tapahtuneesta valmis ottamaan. Oli munaa pettää vaimoa, mutta ei munaa kantaa vastuuta seurauksista. Minä en tunne sinua kohtaan sääliä, sinäkään et sääli ketään, ajattelet vain itseäsi ja omaa etuasi.
p.s. jos tämä mies olisi nainen, aviovaimo, ja kirjoittaisi nämä samat kommentit, h änet olisi teilattu húoraksi, huonoksi äidiksi ja tuomittu helvettiin.jonkun aviovaimo, ei mikään puhdas pulmunen, eikä huijattu sinisilmäinen tyttönen. Itseään saa syyttää rakastumisesta, miksi ei lopettanut silloin kun näitä tunteita ei vielä ollut. Leikkiin lähti myös hän tietoisesti ja seurauksista välittämättä. Sääli en kumpaakaan, mutta virheitä tehdään ja niistä toivonmukaan jotain opitaan.
Pakko kertoa,että omassa avioliitossani mies on juuri jäänyt kiinni suhteesta,jossa hän ei hirveän kauan ehtinyt olemaan n.6kk. Meillä oli lieviä ongelmia suhteen aikana mutta juuri sen takia..mies teki kärpäsestä härkäsen eli haki omaan pääkoppaan hyväksyntää pettämiselle..Meidän liitto ei enää jatku. Eli mieheni menetti ns.lapset, vaimon ja suhteen nainen jo tässä tilanteessa "ällötti" häntä jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan. Mieheni ei pysty elämään ajatuksen kanssa mitä meille teki ja miten pystyi moiseen ja miten on voinut satuttaa minua jota kuitenkin rakastaa,niinkun sinä vaimoasi. Sinulla on jo ollut tosi pitkä suhde ja se että lopetat sen seinään ei enää pelasta liittoasi,et pysty elämään sen valheen kanssa normaalisti. Sinun on pakko kertoa ihan oman itsesi takia,menetät tai et perheesi..sen riskin sinä olet ottanut kun olet sen suhteen aloittanut. Tee nyt hyvä mies miehen teko ja tunnusta..Sen jälkeen on hyvä mennä yksilöterapiaan. Ilmeisesti itse haluat jo pois suhteesta,koska olet ruvennut ajattelemaan noin. Me ollaan mieheni kanssa puhuttu niin paljon asioita paljastumisen jälkeen ja ei missään nimessä erota vihoissa. Toki ensinmäinen reaktio on viha.
Toivon todella että ymmärrät kuinka olet satuttunut vaimoasi ja kaikki se mitä saat niskaan on sinun otettava vastaan. Selivtä asiat ennenkun on liian myöhäistä..ihan itsesi kannalta.- huono omatunto
kakkonen on kirjoitti:
jonkun aviovaimo, ei mikään puhdas pulmunen, eikä huijattu sinisilmäinen tyttönen. Itseään saa syyttää rakastumisesta, miksi ei lopettanut silloin kun näitä tunteita ei vielä ollut. Leikkiin lähti myös hän tietoisesti ja seurauksista välittämättä. Sääli en kumpaakaan, mutta virheitä tehdään ja niistä toivonmukaan jotain opitaan.
molemmat olemme tähän tilanteeseen yhtä paljon syyllisiä, niin tämä toinen nainen kuin minäkin. Myös tämä nainen on lähtenyt tietoisesti pettämään omaa miestään. En halua puolustella mitenkään itseäni, mutta kyllä tämä nainen on ollut minua aloiteellisempi. Hän on se joka minulle viestittelee päivittäin (työpuhelimeeni), ja haluaisi tavata minua useammin. Kärsin jo nyt riittävän huonosta olosta, ja tiedän että tämä homma laitetaan nyt poikki, enkä enää tapaa tätä naista.
- samoilla linjoilla
jht1 kirjoitti:
Pakko kertoa,että omassa avioliitossani mies on juuri jäänyt kiinni suhteesta,jossa hän ei hirveän kauan ehtinyt olemaan n.6kk. Meillä oli lieviä ongelmia suhteen aikana mutta juuri sen takia..mies teki kärpäsestä härkäsen eli haki omaan pääkoppaan hyväksyntää pettämiselle..Meidän liitto ei enää jatku. Eli mieheni menetti ns.lapset, vaimon ja suhteen nainen jo tässä tilanteessa "ällötti" häntä jos ymmärrät mitä sillä tarkoitan. Mieheni ei pysty elämään ajatuksen kanssa mitä meille teki ja miten pystyi moiseen ja miten on voinut satuttaa minua jota kuitenkin rakastaa,niinkun sinä vaimoasi. Sinulla on jo ollut tosi pitkä suhde ja se että lopetat sen seinään ei enää pelasta liittoasi,et pysty elämään sen valheen kanssa normaalisti. Sinun on pakko kertoa ihan oman itsesi takia,menetät tai et perheesi..sen riskin sinä olet ottanut kun olet sen suhteen aloittanut. Tee nyt hyvä mies miehen teko ja tunnusta..Sen jälkeen on hyvä mennä yksilöterapiaan. Ilmeisesti itse haluat jo pois suhteesta,koska olet ruvennut ajattelemaan noin. Me ollaan mieheni kanssa puhuttu niin paljon asioita paljastumisen jälkeen ja ei missään nimessä erota vihoissa. Toki ensinmäinen reaktio on viha.
Toivon todella että ymmärrät kuinka olet satuttunut vaimoasi ja kaikki se mitä saat niskaan on sinun otettava vastaan. Selivtä asiat ennenkun on liian myöhäistä..ihan itsesi kannalta.mutta, on kaksipiippuinen juttu tuo tunnustaminen. Tarpeeksi on sulla kuitenkin itses kanssa selviämistä ilman sitä tunnustustakin. Ehkäpä se tietoisuus ja häpeä siitä mitä on tullut tehtyä, on se sun rangaistus tästä teostasi. Vaikea sun on selvitä tästä yksin. Mitä jos tekisit niin, että käyt sielä terapiassa ja katso miten asiat etenee. Voit keskustella sielä siitä miten olisi parasta kaikkien kannalta tämä asia hoitaa. Apua sä tarvitset, se on fakta.
- 11+11
molemmat olemme tähän tilanteeseen yhtä paljon syyllisiä, niin tämä toinen nainen kuin minäkin. Myös tämä nainen on lähtenyt tietoisesti pettämään omaa miestään. En halua puolustella mitenkään itseäni, mutta kyllä tämä nainen on ollut minua aloiteellisempi. Hän on se joka minulle viestittelee päivittäin (työpuhelimeeni), ja haluaisi tavata minua useammin. Kärsin jo nyt riittävän huonosta olosta, ja tiedän että tämä homma laitetaan nyt poikki, enkä enää tapaa tätä naista.
vähättele osuuttasi salasuhteessa. Siihenkin tarvitaan kaksi. Sinä olet ollut siinä vapaaehotoisesti, kukaan ei sinua ole siihen pakottanut. Nyt jo vikiset täällä palstalla, että nainen oli aloitteellisempi..vaimolle selität varmaan käryn käytyä, että se nainen suorastaan pakotti sinut seksiin kanssaan! Kuulostat vastuuttomalta vellihousulta. Jos lopetat suhteen yhtäkkiä, taakse jää jätetty, katkera kakkonen. Hän voi koska vaan sut käräyttää. Älä luulekaan, että rakastuneen naisen (sinähän kirjoitit, että nainen on rakastunut) jätät jälkeesi siististi. Taitaa olla niin, että nyt on tullut aika ottaa vastuu tekemisistään, tavalla tai toisella..mutta sehän vallan pelottaa tuollaista vellihousua! Se suhde ei ollutkaan kivaa pikkuleikkiä, vaan siinä on ollut kaksi, elävää ihmistä.
- huono omatunto
11+11 kirjoitti:
vähättele osuuttasi salasuhteessa. Siihenkin tarvitaan kaksi. Sinä olet ollut siinä vapaaehotoisesti, kukaan ei sinua ole siihen pakottanut. Nyt jo vikiset täällä palstalla, että nainen oli aloitteellisempi..vaimolle selität varmaan käryn käytyä, että se nainen suorastaan pakotti sinut seksiin kanssaan! Kuulostat vastuuttomalta vellihousulta. Jos lopetat suhteen yhtäkkiä, taakse jää jätetty, katkera kakkonen. Hän voi koska vaan sut käräyttää. Älä luulekaan, että rakastuneen naisen (sinähän kirjoitit, että nainen on rakastunut) jätät jälkeesi siististi. Taitaa olla niin, että nyt on tullut aika ottaa vastuu tekemisistään, tavalla tai toisella..mutta sehän vallan pelottaa tuollaista vellihousua! Se suhde ei ollutkaan kivaa pikkuleikkiä, vaan siinä on ollut kaksi, elävää ihmistä.
kaksi kun petetään. Tarkoitin lähinnä sitä kun sanoin tuossa jollekin kirjoittajalle, kun hän totesi minun pitäneen vain hauskaa tämän naisen kustannuksella. Totuushan on se, että me molemmat tiedämme, että se mitä teemme on väärin. Enkä halua vähätellä sitä että olisin jotenkin puhdas pulmunen. Kai minä sitten olen vastuuton vellihousu, ei kai sitä kannata kieltää.
Ja kuten sanoin, itse olen soppani keittänyt, ja itse se pitää myös syödä. Vain yksi asia on varma, suhde tähän naiseen loppui nyt. laitoin aamulla viestin missä totesin, etten halua enää jatkaa salasuhdetta hänen kanssa. - kysyä???????????????
kaksi kun petetään. Tarkoitin lähinnä sitä kun sanoin tuossa jollekin kirjoittajalle, kun hän totesi minun pitäneen vain hauskaa tämän naisen kustannuksella. Totuushan on se, että me molemmat tiedämme, että se mitä teemme on väärin. Enkä halua vähätellä sitä että olisin jotenkin puhdas pulmunen. Kai minä sitten olen vastuuton vellihousu, ei kai sitä kannata kieltää.
Ja kuten sanoin, itse olen soppani keittänyt, ja itse se pitää myös syödä. Vain yksi asia on varma, suhde tähän naiseen loppui nyt. laitoin aamulla viestin missä totesin, etten halua enää jatkaa salasuhdetta hänen kanssa.Saitko takaisin minkäänlaista kommenttia? Hyväksyikö vastapuoli mukisematta päätöksesi?
- huono omatunto
kysyä??????????????? kirjoitti:
Saitko takaisin minkäänlaista kommenttia? Hyväksyikö vastapuoli mukisematta päätöksesi?
vastannut mitään. Tosin välillä häneltä kestää vastaaminen monia tunteja. Ainakin olen tehnyt asiani selväksi.
- entinen salarakas
vastannut mitään. Tosin välillä häneltä kestää vastaaminen monia tunteja. Ainakin olen tehnyt asiani selväksi.
varatuilla myös salasuhde pitkään. Lopettaminen ei onnistunut ensi yritykseen, vaan vasta kolmannella kerralla. Kun suhde oli päättynyt (siis eka päättyminen), hetken päästä tuli toista valtava ikävä, kun tajusi,e ttei enää koskaan ikinä milloinkaan häntä näe. Mulla oli kyseistä miestä niin ikävä, että vartaloon sattui, siis tuntui koko vartalossa kipuna ja itkin joka ilta ikävästä nukkumaan mennessä. Aloimme jälleen olla yhdessä, mieskin oli ikävöinyt mua valtavan paljon. Lopulta onnistuimme suhteen päättämään..siitä on nyt puolitoista vuotta, eikä päiväkään oo mennyt, etten ole häntä ajatellut.
Et kai jättänyt tekstiviestilla..? Eikö olisi ollut sopivaa päättää suhde arkena puhumalla asia puhelimessa. Tekstarilla jättäminen sattuu ja voi ruokkia vihan tunteita edelleen. - 19+3
5+15 kirjoitti:
p.s. jos tämä mies olisi nainen, aviovaimo, ja kirjoittaisi nämä samat kommentit, h änet olisi teilattu húoraksi, huonoksi äidiksi ja tuomittu helvettiin.Hienosti sanottu 5 15... Munaa on pettää, mut ei ole munaa kantaa seurauksia. Säälittävää!!!
- sdgäsdhg
No mut sitähän sä olet, alhainen sika, ihan niinkuin itse kirjoitit.
On se "hienoa" että sulla on todella hieno ja sinulle sopiva vaimo, mutta ikävä kyllä et näy arvostavan sitä mitä sinulla on, kun kerta muutaman panokeikan takia pitää sekin riskeerata.
Ja jos joku päivä (toivottavasti) jäät kiinni tosta salasuhteesta, toivon TODELLA että ne panokeikat oli sen arvoisia.
Mikä vittu siinä on että on paljon ihmisiä joilla on asiat hyvin, mutta siitä huolimatta selkärankaa ei löydy millään?!?? Mutta sitten itketään kyllä krokotiilinkyyneitä kun paskat on jo housussa.- sika ja vellihousu
Minulllla vaimo ja lapset. Elämä tyysteitä ja rauhallista. Kaunis vaimo, koti ja kaikki ok, yhteistä elämää takana 20 v. Kaikki itsestään selvää...
Jokin saatanan aivotus sai minut pyytämään erästä naista, jonka olin tuntenut asioinnin kautta, lounaalle....
Salaisia tapaamisia,textareita ja sähköposteja. Sitten tuli käry, kohtalon vai itseni tarkoittamaa???
Olen elänyt yhtä helvettiä itseni kanssa sen jälkeen. Vaimo on täysin lukossa, kaikki sos.elämä poikki muihin. Olemme omasta ehdotuksesta käyneet perheneuvolassa, vaimolla oma psykiatri, lasten koulunkäynti mättää.
TÄMÄ ON HELVETTI, ja vain koska halusin jotain muuta, MITÄ? TÄTÄ?
Mitä tekee "kakkonen" (myös varattu). Vaimoni soittaessa hänelle kehuu meidän 2.suhdetta!!!.
Ihan oikeasti olin ihastunut häneen ja kaikki oli helppoa, ei arkea, ei huolia. En enää ymmärrä mitä näin hänessa, nyt näen vain pelkän kylmyyden ja ylimielisyyden.JA VAIMONI TUSKAN. Ja hänen viisauden, ettei ottanut yhteyttä "kakkoseni" puolisoon.
En ymmärrä enää itseäni vaikka kuinka yritän, mikä sai minut tekemään tämän. TÄMÄ ON HELVETTI.
Oikeasti Rakas Vaimoni, RAKASTAN SINUA! Olen vain vellihousu ja täyssika - kaisu12
sika ja vellihousu kirjoitti:
Minulllla vaimo ja lapset. Elämä tyysteitä ja rauhallista. Kaunis vaimo, koti ja kaikki ok, yhteistä elämää takana 20 v. Kaikki itsestään selvää...
Jokin saatanan aivotus sai minut pyytämään erästä naista, jonka olin tuntenut asioinnin kautta, lounaalle....
Salaisia tapaamisia,textareita ja sähköposteja. Sitten tuli käry, kohtalon vai itseni tarkoittamaa???
Olen elänyt yhtä helvettiä itseni kanssa sen jälkeen. Vaimo on täysin lukossa, kaikki sos.elämä poikki muihin. Olemme omasta ehdotuksesta käyneet perheneuvolassa, vaimolla oma psykiatri, lasten koulunkäynti mättää.
Mitä tekee "kakkonen" (myös varattu). Vaimoni soittaessa hänelle kehuu meidän 2.suhdetta!!!.
Ihan oikeasti olin ihastunut häneen ja kaikki oli helppoa, ei arkea, ei huolia. En enää ymmärrä mitä näin hänessa, nyt näen vain pelkän kylmyyden ja ylimielisyyden.JA VAIMONI TUSKAN. Ja hänen viisauden, ettei ottanut yhteyttä "kakkoseni" puolisoon.
En ymmärrä enää itseäni vaikka kuinka yritän, mikä sai minut tekemään tämän. TÄMÄ ON HELVETTI.
Oikeasti Rakas Vaimoni, RAKASTAN SINUA! Olen vain vellihousu ja täyssika..sen jälkeen kun käry käy..Mikähän sinuun tosiaankin meni? Olisiko niin hullusti käynyt, että se kakkosnainen sinut vikitteli vaikket tahtonut?? Pyysit vain vaatimattomalle lounaalle ilman muuta tarkoitusta, ja sitten se lunttu keksi ruveta tekstaileen sun muuta sellaista, joka rikkoo Liiton?
Käryn jälkeen käy noin. Mies katuu, koska vaimo kärsii..Kakkosen tunteista viis, kunhan saadaan nollattua kaikki tapahtunut. Ajatelkaa aina ensin lapsianne, ennekuin yleensä petätte, lapset ovat tärkeimmät -ei niinkään vaimo tai kakkonen tai sinä itse. lapset ensin - kokemusta on
kaisu12 kirjoitti:
..sen jälkeen kun käry käy..Mikähän sinuun tosiaankin meni? Olisiko niin hullusti käynyt, että se kakkosnainen sinut vikitteli vaikket tahtonut?? Pyysit vain vaatimattomalle lounaalle ilman muuta tarkoitusta, ja sitten se lunttu keksi ruveta tekstaileen sun muuta sellaista, joka rikkoo Liiton?
Käryn jälkeen käy noin. Mies katuu, koska vaimo kärsii..Kakkosen tunteista viis, kunhan saadaan nollattua kaikki tapahtunut. Ajatelkaa aina ensin lapsianne, ennekuin yleensä petätte, lapset ovat tärkeimmät -ei niinkään vaimo tai kakkonen tai sinä itse. lapset ensinKuus vuotta sitten mieheni kärähti uskottomuudesta ja se oli yhtä helvettiä. Henkisiä ongelmia koko perheelle ja hänelle itselleen. Jäätiin yhteen mutta ei tuo koskaan mee pois mielestä. Kertoi ettei ikinä olis ryhtyny koko asiaan jos olis tienny mikä souvinki siitä syntyy.
Ja se hairahdus oli tapaus sinänsä. Kävin katsomassa kasvosta kasvoihin. En ymmärrä mikä hänessä miestäni kiehtoi. Ei juuri minkään näköinen ja ylipainoinen. Ja ilkeä ku piru. Lähetti todella ikäviä tekstareita ja häiriköi öisin soittamalla. Huh, onneksi siitä päästiin.
Mutta mies osoitti ettei ole minkäänlaisen luottamuksen arvoinen. Nyt lasken kuukausia siihen että nuorimmainen saa koulut loppuun ja muuttaa omilleen. Sitten tulee ero, ja tuntuu hyvältä yllättää paskiainen ykskaks tuollaisella uutisella. - huono omatunto
sika ja vellihousu kirjoitti:
Oikeasti Rakas Vaimoni, RAKASTAN SINUA! Olen vain vellihousu ja täyssikasika ja vellihousu. Tässä juuri nähdään se, että kun mies ajattelee alapäällä, eikä yläpäällä niin siinä käy huonosti. Jos hakee jännitystä elämään menemällä vieraisiin naisiin, niin sen jälkeen alkaa se helvetti. En tajua mikä minuunkin meni kun lähdin suhteeseen toiseen naiseen, ja lisäksi vielä varattuun. Tai yleensä salasuhde on sellainen, että molemmat ovat varattuja. Olen tullut siihen tulokseen, että kai minulla on kusta päässä kun petän mitä ihaninta vaimoani. Mutta nyt se saa olla loppu.
- huono omatunto
sika ja vellihousu. Tässä juuri nähdään se, että kun mies ajattelee alapäällä, eikä yläpäällä niin siinä käy huonosti. Jos hakee jännitystä elämään menemällä vieraisiin naisiin, niin sen jälkeen alkaa se helvetti. En tajua mikä minuunkin meni kun lähdin suhteeseen toiseen naiseen, ja lisäksi vielä varattuun. Tai yleensä salasuhde on sellainen, että molemmat ovat varattuja. Olen tullut siihen tulokseen, että kai minulla on kusta päässä kun petän mitä ihaninta vaimoani. Mutta nyt se saa olla loppu.
paskiainen ja vellihousu, myönnän sen, mutta nyt en enää petä vaimoani. Kannan lopun ikäni tästä asiasta huonoa omaatuntoa. Aion jossain vaiheessa kertoa asiasta vaimolleni, siitäkin huolimatta, että tulee ero. Nyt en vielä siihen pysty.
- tosi rakkaus kestää
paskiainen ja vellihousu, myönnän sen, mutta nyt en enää petä vaimoani. Kannan lopun ikäni tästä asiasta huonoa omaatuntoa. Aion jossain vaiheessa kertoa asiasta vaimolleni, siitäkin huolimatta, että tulee ero. Nyt en vielä siihen pysty.
Älä herrantähden kerro, kanna itse omat syntisi. Tunnusta vasta kuolinvuoteella jos silloinkaan. Mitä ei tiedä, sitä ei sure.
Oma mieheni ei kertonut pettämisestään, tulin sen tietämään, ja petin itsekin . Silloin ymmärsin mistä oli kysymys. Vain elämää. - en tahtonut tietää
Oma exäni kertoi "tunnontuskissaan". Helvettihän siitä alkoi koko perheelle. Lapset kärsi, minä kärsin ja ex kärsi.
Parasta olis ollut että ex olisi vaan yksin kärsinyt ja me muut porskutettu tietämättöminä eteenpäin.
Se on niin totta että mitä ei tiedä, niin se ei satuta. - Vahvuutta sinulle
Joku kirjoittikin, että jossain kriisissä olisi hyvä käsitellä asiaa. Samaa mieltä. Jos mietitään eroa ja suhteen jatkamista, silloin pitäisi ottaa kaikki suhteeseen vaikuttavat asiat esille. Myös ne pahat.
Mielestäni kertominen ei kannata, jos suhde on ollut vain vähäinen, esim. kerran tai pari tapaamista. Mutta jos on tapaillut vaikkapa vuoden, tai useamman kerran kuukaudessa, se on jo eri asia. Silloin pitäisi kertoa.
Mietityttää, ettei kaikki ole voinut olla kunnossa kun toisen kelkkaan lähtee. Toivottavasti saat rohkeutta siivota kunnolla jälkesi ja toimit omantuntosi mukaan! - Tyrvänen
kokemusta on kirjoitti:
Kuus vuotta sitten mieheni kärähti uskottomuudesta ja se oli yhtä helvettiä. Henkisiä ongelmia koko perheelle ja hänelle itselleen. Jäätiin yhteen mutta ei tuo koskaan mee pois mielestä. Kertoi ettei ikinä olis ryhtyny koko asiaan jos olis tienny mikä souvinki siitä syntyy.
Ja se hairahdus oli tapaus sinänsä. Kävin katsomassa kasvosta kasvoihin. En ymmärrä mikä hänessä miestäni kiehtoi. Ei juuri minkään näköinen ja ylipainoinen. Ja ilkeä ku piru. Lähetti todella ikäviä tekstareita ja häiriköi öisin soittamalla. Huh, onneksi siitä päästiin.
Mutta mies osoitti ettei ole minkäänlaisen luottamuksen arvoinen. Nyt lasken kuukausia siihen että nuorimmainen saa koulut loppuun ja muuttaa omilleen. Sitten tulee ero, ja tuntuu hyvältä yllättää paskiainen ykskaks tuollaisella uutisella.teet oikein, yllätysero tekee miehelle hyvää. Nauti elämästäsi ja hanki parempaa miesseuraa.
- Ole rehellinen
Jos olisin vaimosi, haluaisin tietää. Pitäähän hänellä olla oikeus valita haluaako hän sinut enää. Voitko oikeasti jatkaa suhdetta rehelliseltä pohjalta, jos tilanteenne on tuo? Olisi eri asia, jos olisit vain kerran erehtynyt. Mutta kun suhde on jatkunut noin pitkään... Aina joku tietää, ja asioilla on taipumusta tulla julki. Joku möläyttää tai joku katkera toinen nainen laittaa nimettömänä sähköpostia... Mikä sitten on se oikea hetki kertoa, sitä ei tiedä kukaan, (ehkäpä jonkun kriisin yhteydessä?), mutta jos asia tulee ilmi jonkun muun kautta, hetki on taatusti väärä.
Tunnusta tyhmät tekosi, ja menkää yhdessä terapiaan. Taidatte tarvita sitä kumpanenkin. Suhde ei voi rakentua valheelle. - Pöhpuh
kakkosia, no tässä yksi kakkonen joka on syvästi ihastunut mieheen mutta joka pystyy pitämään itsensä kuosissa ja kurissa tuli vastaan mitä vaan! Kun me joskus lopetamme, se sitten vaan loppuu. Piste. En halua olla mikään riippakivi tai roikkuja, se olisi noloa sekä ihan arvotonta. Omaan rautaisen luonteen mitä tulee päätöksiin tai selkärankaan, kiitos opettavaisen elämäni, ei ole olllut helppoa mutta aina on selvitty.
Pidän mielelläni täysin oman elämäni ja sitten hänen kanssaan omat jutut, siinä välissä ei mitään kontakteja. Ei pienintäkään, ja voi mennä kuukausia ettei kuulla tai nähdä.
Aloittaja miehelle toivon että otti opikseen, kaikkiin naisiin ei ole luottaminen. Satuit törmäämään juuri heikkoluonteiseen hömppään. Ehkä menit antamaan sille pikkusormen, jonkin vihin ehkä mistä nainen sai päähänsä sun tuntevan enemmän. Vaikka se mies sanoisi rakastavansa minua, en uskoisi häntä, en usko muutakuin pelkkään himoon ja pitämiseen.- huono omatunto
ensimmäistä kertaa elokuussa, ja nyt olen pysynyt tästä toisesta naisesta erossa. En halua enää koskaan pettää vaimoani. Olen kärsinyt masennuksesta kun petin vaimoani, mutta nyt tiedän että en todellakaan halua enää missään tilanteessa pettää vaimoani.
- tylytystä petetyltä
ensimmäistä kertaa elokuussa, ja nyt olen pysynyt tästä toisesta naisesta erossa. En halua enää koskaan pettää vaimoani. Olen kärsinyt masennuksesta kun petin vaimoani, mutta nyt tiedän että en todellakaan halua enää missään tilanteessa pettää vaimoani.
Minun entinen mieheni petti, oli pitkässä salasuhteessa ja panttasi tietoa vuoden suhteen päättymisen jälkeen. Oli ajattelevinaan minun tunteita, kun ei kertonut. Kyllä minä vaistosin että jotain on vialla. Ja eräs ilta hän ei enää kestänyt vaan tunnusti. Tottakai järkytyin ja menin hajalle. Mies yritti lieventää tekoaan sillä että toisteli kokoajan että se suhde on jo ohi, että hän oppi siitä. Hän oppi? Piti sitten mennä pettämään että tajuaa että ei halua pettää? Toiset tietävät sen muutenkin. Ärsytti se selittely. Ja vielä enemmän se, että hän oli tosiaan ajatellut että ei kertoisi ikinä, ettei minusta tuntuisi pahalta! Eli olisin vain tyytyväisenä elellyt pettäneen sian kanssa ja kuvitellut hänen olevan kultainen uskollinen mies. Vähän ehkä ihmetellyt kun naisen vaisto ilmoitti että jokin miestä vaivaa.
Sinun mielestäsi on varmaan myös ihan ok jatkaa onnellisesti vaimosi kanssa, niin että hän ei tiedä millaisen ihmisen kanssa on naimisissa. Niin että hän luulee että hänellä on hyvä mies? Ainiin, sinähän olet jo oppinut läksysi, kaikki hyvin siis? Et ajattele muuta kuin sitä että onneksi osasit lopettaa ajoissa ettet SINÄ vain kärähdä ja joudu kärsimään. Sinä petit häntä. Sinä et arvostanut ja kunnioittanut vaimoasi sen vertaa että olisit pystynyt olemaan uskollinen, et välttänyt. Olet aikuinen ihminen, teit tekosi ihan tiedostaen. Älä esitä että tieto siitä että pettäminen on väärin tuli sinulle jotenkin jälkikäteen. Ansaitseeko vaimosi todella sinut? Eikö hän ansaitsisi tietää ja valita kenen kanssa viettää elämänsä? Jos asia on mielestäsi niin että tieto lisää tuskaa, eli et aio kertoa, niin sittenhän voit rillutella miten vain hänen selkänsä takana, kunhan hän ei vaan saa tietää. Sekö on ok? Mieti haluaisitko itse tietää jos vaimosi panisi muita? - 2345
Toivon totisesti ettei vaimosi saa koskaan tietää.Itse sain mieheni kiinni 3,5 vuotta sitten.Maailmani hajosi pieniin palasiin,sairastuin vakavaan masennukseen laihduin 15 kiloa ruoka ei pysynyt sisällä en nukkunut kroppa meni tosi kamalaan kuntoon.Mutta yllätys oli että mieheni ei halunnut erota,itse olin jo pakannut tavaroitani,kun mies pyysi uutta mahdollisuutta.Mietin pitkään mitä tekisin,mutta päätin sitten katsoa muuttuuko mies.Ja kyllä muuttui joka tavalla,hän ihan tosissaan on yrittänyt saada luottamuksen takaisin.Mutta helppo tie tämä ei ole ollut,vielä joskus saan tosi pahoja itkukohtauksia,ei sitä koskaan unohda se on selvä.Mutta meidän tapauksessa kun mies suhteen sinne toiseen suuntaan lopetti,ei ollut sille kakkoselle mieleen.Rupesi kans nuo minun puhelimeni tukkeutumaan kun hän lähetti jos jonkun näköistä viestiä,ei uskonut vaikka mieheni kuulteni pyysi että hän jättäisi meidät rauhaan.Mieheni meni ja vaihtoi molemmille salanumerot,vaihtoi myös työmaansa joten kyllä uskon että mieheni on tosissaan.Mutta sen sanon että tuollainen toiminta omaa puolisoa kohtaan ei ole oikein eikä hyväksyttävää,vaikka miten selittäisi.Kukaan ihminen ei ansaitse tuollaista kohtelua,ja jonkun terveys voi kärsiä tosi pahasti.Minä olin tosi sairas ja sain kauan tehdä töitä että sain itseni kuntoon.En varmaan koskaan tule kuntoon sillä tavalla mitä olin ennen tätä kaikkea.Ja vielä joskus kun yksin asioita mietin,minulle tulee tosi paha olla.Mieheni mukaan kaikki oli kunnossa,hän pisti viinan piikkiin koko asianMieheno joi siihen aikaan aikatavalla,mutta tämän jutun jälkeen ei ole kirkkaisiin koskenutkaan,ei kulje yksin missään.Minä en ole sitä vaatinut,itse on päätöksensä tehnyt myös tämän asian kanssa.Toivon että saat voimia toimia oikein,vaimosi ei ansaitse tuota.
- alko ahistaan
"Aina kun tapaamme harrastamme villiä seksiä ja olemme joka asennossa."
Jospa pettämisesi juontaa juurensa tuosta. Tuonhan pitäisi olla ihan normaalia, tavallista seksiä. Mitähän mahdat vaimosi kanssa harrastaa, pimeässä peiton alla kerran viikossa saunan jälkeen, 10 min sessio esileikkeineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke623085- 1362194
- 921828
- 1641445
- 651386
- 841362
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?731361- 691142
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂771110Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t341048