Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. Herra Rupsu ja borssikeitto

    "hei, olen herra rupsu ja tulen teille kylään borssikaalikeiton jälkeen"?? näin väitti eräs herra kun olin laittamassa b
    Huuhaa
    4
    118
  2. kevätparta ketuttaa

    ..miksi ei kasvateta talvipartaa? miksi kasvattaa kesäpartaa? kevätpartakin on tarpeeksi kuuma ja kutiava...
    Kahvikeskustelut
    20
    118
  3. voiiiiiiiii eiiiiiiiiiiiii

    ..yömyssyy jäljellä' eikä ketään tuttuuuuu.. ei muuallakaan... noh ehkä heitän tämän naammaan ja alan oottelen huomisen
    Huuhaa
    0
    118
  4. aimi viinitalo...

    ..hakkaa ukkoonsa jurrissa että sillai siinä nainen sukunimee myöten ja biisii rehab.. http://www.youtube.com/watch?v=L
    Huuhaa
    0
    118
  5. ala kartee

    ..vieraille tännän..meny.. kukka/parsakalikeittoo alkupalaks.. kermalla ja valkosipulilla.. kanapastaa.. pääruuaks.. juu
    Huuhaa
    2
    118
  6. eduardo helmutt mankelotti

    ..juooru.. kuuluisa italialais belgialainen tenorioääni meinaa liittyy salassa pidettyyn huuhaankuoroon.. huuhaakuorolai
    Huuhaa
    2
    118
  7. sainpa ajatuksen

    ..hassun tuossa puolukkaviinimehulöitkussa.. teinpä kaalikeittoooo vaikkeee oo lammastakaa... muahhahahahahahahahaahhaah
    Huuhaa
    2
    117
  8. löysin kaheliuksen klavikordin

    Mä löysin muuten kaheliuksen harjoitusklavikordin mökiltä. Ei oo mun mökki mutta ns suvun mökki tuolla varsinaisessa suo
    Huuhaa
    5
    117
  9. 523467

    ..vikakone kusee hhhahahahahahahaahahaha
    Huuhaa
    5
    117
  10. tulevaisuuden pierueet

    ..se minkä eilen aloitin jatkuu tänäänkin..kuinka paljon kaasua mahtuu mahaan?
    Huuhaa
    4
    117
  11. jänis venytetään

    ..jänis venytetään jotta siitä tulee jänis..muuten se on marsu.. jep jänis tai sitten rusakko tahi pupu vähä niinku ulk
    Huuhaa
    4
    116
  12. taas se aika vuodesta

    ..aina sama juttu tähän aikaan vuodesta..taas ne kurkkii ikkunan takana...
    Kahvikeskustelut
    18
    116
  13. pop pop

    ..kaisaniemi pop.. popittaa.. harmi vaan tätä sään harmautta.. no joo eilen otin reippaasti kummallekin jalallle.. pääsi
    Huuhaa
    0
    116
  14. letkeetä lauantaita

    ..mää lähden nyt valmistautumaan...
    Huuhaa
    0
    116
  15. yksinkertainen ajattelu

    Kummastakohan on enemmän päänvaivaa?? Yksinkertaisesta vai kaksinkertaisesta ajattelusta? Yksinkertainen ajattelu kuulos
    Huuhaa
    2
    116
  16. pierun henkäys

    Pieru alias perähenkäys luo aavemaisia ruskeita raitoja alus-kalsareihin.
    Huuhaa
    7
    115
  17. juustonhaisu

    Tässä kotonani suihkusta tulleena piereskelleksäni, aloin pohtimaan ihan vaan semmosta asiaa että... Haiseeko pieruni t
    Huuhaa
    8
    115
  18. kun helleputki..

    ..nyt alkaa..lisko löhöilee..tarttee vaan virvoketta.. sekä virvokevettä kuten suihku letku.. ja ne bikinitytöt..jotka t
    Huuhaa
    6
    115
  19. pitkää kapeeta..lyhyttäpaksua???

    ..onko koolla väliä? ..mitä helkkarii pistän juhannusgrilliin?.. ryynärii vai lihaisaa? vai pistänkö elämän risaseks ja
    Huuhaa
    10
    115
  20. solumuisti?

    ..se on see solumuisti joka pakottaa käymää tääll..huuhaa sairasta kudosta ei sinen solumuisti mennä halua..ehei.not nev
    Kahvikeskustelut
    2
    115