jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
Herra Rupsu ja borssikeitto
"hei, olen herra rupsu ja tulen teille kylään borssikaalikeiton jälkeen"?? näin väitti eräs herra kun olin laittamassa b4118kevätparta ketuttaa
..miksi ei kasvateta talvipartaa? miksi kasvattaa kesäpartaa? kevätpartakin on tarpeeksi kuuma ja kutiava...20118voiiiiiiiii eiiiiiiiiiiiii
..yömyssyy jäljellä' eikä ketään tuttuuuuu.. ei muuallakaan... noh ehkä heitän tämän naammaan ja alan oottelen huomisen0118aimi viinitalo...
..hakkaa ukkoonsa jurrissa että sillai siinä nainen sukunimee myöten ja biisii rehab.. http://www.youtube.com/watch?v=L0118ala kartee
..vieraille tännän..meny.. kukka/parsakalikeittoo alkupalaks.. kermalla ja valkosipulilla.. kanapastaa.. pääruuaks.. juu2118eduardo helmutt mankelotti
..juooru.. kuuluisa italialais belgialainen tenorioääni meinaa liittyy salassa pidettyyn huuhaankuoroon.. huuhaakuorolai2118sainpa ajatuksen
..hassun tuossa puolukkaviinimehulöitkussa.. teinpä kaalikeittoooo vaikkeee oo lammastakaa... muahhahahahahahahahaahhaah2117löysin kaheliuksen klavikordin
Mä löysin muuten kaheliuksen harjoitusklavikordin mökiltä. Ei oo mun mökki mutta ns suvun mökki tuolla varsinaisessa suo5117- 5117
tulevaisuuden pierueet
..se minkä eilen aloitin jatkuu tänäänkin..kuinka paljon kaasua mahtuu mahaan?4117jänis venytetään
..jänis venytetään jotta siitä tulee jänis..muuten se on marsu.. jep jänis tai sitten rusakko tahi pupu vähä niinku ulk4116taas se aika vuodesta
..aina sama juttu tähän aikaan vuodesta..taas ne kurkkii ikkunan takana...18116pop pop
..kaisaniemi pop.. popittaa.. harmi vaan tätä sään harmautta.. no joo eilen otin reippaasti kummallekin jalallle.. pääsi0116- 0116
yksinkertainen ajattelu
Kummastakohan on enemmän päänvaivaa?? Yksinkertaisesta vai kaksinkertaisesta ajattelusta? Yksinkertainen ajattelu kuulos2116- 7115
juustonhaisu
Tässä kotonani suihkusta tulleena piereskelleksäni, aloin pohtimaan ihan vaan semmosta asiaa että... Haiseeko pieruni t8115kun helleputki..
..nyt alkaa..lisko löhöilee..tarttee vaan virvoketta.. sekä virvokevettä kuten suihku letku.. ja ne bikinitytöt..jotka t6115pitkää kapeeta..lyhyttäpaksua???
..onko koolla väliä? ..mitä helkkarii pistän juhannusgrilliin?.. ryynärii vai lihaisaa? vai pistänkö elämän risaseks ja10115solumuisti?
..se on see solumuisti joka pakottaa käymää tääll..huuhaa sairasta kudosta ei sinen solumuisti mennä halua..ehei.not nev2115