kevätparta ketuttaa

..miksi ei kasvateta talvipartaa? miksi kasvattaa kesäpartaa? kevätpartakin on tarpeeksi kuuma ja kutiava...

20

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heräsikysymys

      Jos mies, jolla on kesäparta, menee vaikka Etelänapamantereelle, niin muuttuko sen parta siellä yht´äkkiä talviparraksi?

      • mielestäni..ei muutu..jos on pohjoiselta pallonpuoliskolta ja elää kesäaikaa..

        paitsi jos on juuri ja juuri päiväntasaajan alapuolella jolloin milloin vain on kesäparta jos on parta.. tai sitten voi puhua sadekausiparrasta.. mutta siitä ei voi puhua etelänapamantereella joka on tietääkseni aina kylmä ja aika kuivakin.. vaikka olisi mikä vuodenaika tahansa..


      • Heräsikysymys
        pervokki kirjoitti:

        mielestäni..ei muutu..jos on pohjoiselta pallonpuoliskolta ja elää kesäaikaa..

        paitsi jos on juuri ja juuri päiväntasaajan alapuolella jolloin milloin vain on kesäparta jos on parta.. tai sitten voi puhua sadekausiparrasta.. mutta siitä ei voi puhua etelänapamantereella joka on tietääkseni aina kylmä ja aika kuivakin.. vaikka olisi mikä vuodenaika tahansa..

        Napa-alueilla jos ollaan , niin voidaanko enää puhua parrasta?


      • Heräsikysymys kirjoitti:

        Napa-alueilla jos ollaan , niin voidaanko enää puhua parrasta?

        ..varmaankin sitten napaparrasta jos navan alueilla ollaan..


      • pervokki kirjoitti:

        mielestäni..ei muutu..jos on pohjoiselta pallonpuoliskolta ja elää kesäaikaa..

        paitsi jos on juuri ja juuri päiväntasaajan alapuolella jolloin milloin vain on kesäparta jos on parta.. tai sitten voi puhua sadekausiparrasta.. mutta siitä ei voi puhua etelänapamantereella joka on tietääkseni aina kylmä ja aika kuivakin.. vaikka olisi mikä vuodenaika tahansa..

        Jakomielitautinen parrankasvattaja päiväntasaajalla?


      • ?
        LaardiBee kirjoitti:

        Jakomielitautinen parrankasvattaja päiväntasaajalla?

        kirjoitatko itsestäsi


      • ? kirjoitti:

        kirjoitatko itsestäsi

        Pitihän tähänkin vastata, ettet kuvittele itsestäsi liikoja.

        Jo armeijassa aikoinaan oppi, että toiset ihmiset ovat tosiaan ihan vaan tyhmiä. Eivät ilkeyttään, vaan ihan vaan rehellisesti.


    • Muistoja pohjolasta

      Mangeettiset navat saavat viisarin osoittamaan kohti pohjoista.

      • värähtääkö

        Viisari, näinkö o!o, vai näin (0!0)


      • tiesitkö että kompassin pohjoisviisari osoittaa kohti Maapallon magneettista etelänapaa? ;P


    • parta katoaa tästä kuontalosta aika rimpsakasti. se kutittaa ja ennenpitkää sieltä kuikuilee lude.

      • ..kyllä.. varmasti..sekä joskus viikon takainen menyy.. se katoaa karvoihin sitä mukaa kun parta kasvaa..

        pitää kai parta jättää narikkaan..viikonlopun rientojen ajaksi..


      • Silloin on jo myöhäistä, koska parranajon estää ludetyttö.


      • pervokki kirjoitti:

        ..kyllä.. varmasti..sekä joskus viikon takainen menyy.. se katoaa karvoihin sitä mukaa kun parta kasvaa..

        pitää kai parta jättää narikkaan..viikonlopun rientojen ajaksi..

        se kulttisarja missä tietäjällä oli parta josta ilmestyi milloin polkupyörä milloin atomikello
        sen sarjan dvd-paketti löytyy jokaisen parta-ihmisen kuontalosta :-)


      • LaardiBee kirjoitti:

        Silloin on jo myöhäistä, koska parranajon estää ludetyttö.

        ja kylmä sota siitä vielä puuttuu!


    • :))

      mies ilman partaa ei ole mies :)

      • höpöhöpöhöpö,,,

        no ei pidä paikkaansa, minä en tykkää parrakkaista äijistä ja kunnon miehiä ovat olleet


    • :))

      kunnon kuontalo kuitenki :)
      kyllä miehessä karvoja saa olla ja heti paljon :))

      • eikö totta

        makuasioista ei kannata kiistellä jokaiselle jotakin niin naiselle kuin miehelle;)
        maailma olisi huono paikka jos kaikki tykkäisivät samoista jutuista


      • :))
        eikö totta kirjoitti:

        makuasioista ei kannata kiistellä jokaiselle jotakin niin naiselle kuin miehelle;)
        maailma olisi huono paikka jos kaikki tykkäisivät samoista jutuista

        Joo voi siinä olla muutakin heti paljon kerronko ...en taida :))

        http://www.youtube.com/watch?v=8pDtlqNjRDw

        tämä ei hyvä ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe