Pieru alias perähenkäys luo aavemaisia ruskeita raitoja alus-kalsareihin.
pierun henkäys
7
115
Vastaukset
Nyt se korkki kiinni!
Nämä pierukohtaukset ovat elokuvanäyttelijöillekin vaikeita, saati sitten arkipäivän ihmisille! Tässä hissikohtaus gansterielokuvasta:
https://youtu.be/wjncBt8YIO0?t=135En voi koska avasin ruska väkevän vol 21 ..30 minuuttia sitten annos 8cl ja siihen reippaasti vettä enkä ole edes saanut sitä ensimmäistä annosta juotua..hernerokkaa syönyt sitäkin enemmän..
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
En voi koska avasin ruska väkevän vol 21 ..30 minuuttia sitten annos 8cl ja siihen reippaasti vettä enkä ole edes saanut sitä ensimmäistä annosta juotua..hernerokkaa syönyt sitäkin enemmän..
cl, on : o,80 dl, anteex. 0,80 dl, oo tuli tuohon edelliseen, olenko oikeassa?
Anonyymi kirjoitti:
cl, on : o,80 dl, anteex. 0,80 dl, oo tuli tuohon edelliseen, olenko oikeassa?
vajaa desi nyt täys desi mulla on mitta ja mitat muuten otin netin alkoholiannosvertailutaulukosta..
- Anonyymi
onko, kokemusta?
- Anonyymi
Naisillahan ne raidat näkyvät enemmän, koska "pikkarit" enemmän lähellä genetiittialuueilla! "tiukat/-kireät "pöksyt", siis kusi-/kakkaraidat, ainakin jos vaaleat pöksyt, mutta, he vaihtavat usemmammin, pöksyjä, kuin mihet… vai??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540