..aina sama juttu tähän aikaan vuodesta..taas ne kurkkii ikkunan takana...
taas se aika vuodesta
18
103
Vastaukset
- kenttätyöläinen
supo.
ei haittaa on puhtaat pussit. tyhjensin kahvitauolla. - *minä*
Nyt pitää olla kiltisti...myös Pervokin..:)))
Punanutut tarkkailee...ja talitiaiset kurkkii joka välissä, josko talintuoja olisi kotosalla.
Kaikki muuttuu...Nyt kun pitää lahjatoiveetkin kirjoittaa sähköisesti eikä saa viedä kirjeitä kuusen alle.
Kirjeen jos viet, niin heti on poliisit ja palokunta tutkimassa...räjähtääkö se...!- *minäkin*
Niin se maailma muuttuu. Joulukortitkin pitänee lähettää ritsoilla ampumalla.
Postien ja Itellojen ovilla alkaa olla huumekoirat nuuskimassa ja nuolemassa postimerkin valmiiksi, ettei vaan kukaan pistä huumetta merkin alle.
Pian kehotetaan lähettämään joulukortit ja paketit rahana pankkisiirrolla, ettei jää turhaa tilaa tulkinnoille, mitä paketti saattaisi sisältää? ..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..
- Glögi kunniaan.
pervokki kirjoitti:
..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..
Hehkuviini vineton korvike. Jouluksi.
Glögi kunniaan. kirjoitti:
Hehkuviini vineton korvike. Jouluksi.
..taidanpa stadissa käväistessä ostaa hehkuu..ja lonkkuu ja mennä vierailulle.. silti ikävä jää sorbusta ja vinettoo kohtaan..
*minäkin* kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu. Joulukortitkin pitänee lähettää ritsoilla ampumalla.
Postien ja Itellojen ovilla alkaa olla huumekoirat nuuskimassa ja nuolemassa postimerkin valmiiksi, ettei vaan kukaan pistä huumetta merkin alle.
Pian kehotetaan lähettämään joulukortit ja paketit rahana pankkisiirrolla, ettei jää turhaa tilaa tulkinnoille, mitä paketti saattaisi sisältää?vältin postin mielettömät ruuhkat kun ostin kortit ja merkit läheisestä tavaratalosta ,. postiin jos menee jonottamaan niin saattaa kestää 20-30min, talvitakki päällä mummojen töniessä ,.
pervokki kirjoitti:
..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..
taasko se lopetetaan ,.
hmm, jos pultsarilta kysyy mikä on pihlaja latinaksi, niin se sanoo että mistä minä tiedän ja ottaa hörpyn Sorbusta ,. ,. ,.- Stressaavaa kyllä.
HugaZaga kirjoitti:
vältin postin mielettömät ruuhkat kun ostin kortit ja merkit läheisestä tavaratalosta ,. postiin jos menee jonottamaan niin saattaa kestää 20-30min, talvitakki päällä mummojen töniessä ,.
Olet oikeassa.
Postissa jos missä näkyvät ne kuuluisat "ruuhkavuodet".
Eläkeläiset vain lisääntyvät. Mutta tosiasia tietysti on, että tuo lähestyvä joulukin lisää ruuhkia.
Poikkeuksellisesti tämän kerran lähetän joulukortteja, suljetussa kirjekuoressa, koska joudun lähettämään kutsukortteja erääseen juhlaan, vuoden vaihteen jälkeen. Menee samalla merkillä ja loput pystyn antamaan henk koht käteen tai postiluukkuun. En ole pihi vaan pirullinen :) Aina pahat mielessä :)
Mutta nuo olen hoitanut jo ajat sitten, ei tarvitse jonottaa vaan käydä tipauttamassa kirjelaatikkoon postissa. - Nostalgia mennyt:)
pervokki kirjoitti:
..taidanpa stadissa käväistessä ostaa hehkuu..ja lonkkuu ja mennä vierailulle.. silti ikävä jää sorbusta ja vinettoo kohtaan..
Ainahan ne parhaat ja legendaariset asiat lopetetaan. Eikö ole Sorbustakaan enää, Vineton jo veivät, onko Pihlajanmarja viiniäkään?
40 vuotta joskus 1971 sitten tuli, oliko se Karhu viina joka sisälsi kuminaa, halpaa ja hirveää, muistan kun kaverit ostivat ja irvistelivät, taisin maistaa itsekin. Onkohan sellaistakaan. - On on on.
HugaZaga kirjoitti:
taasko se lopetetaan ,.
hmm, jos pultsarilta kysyy mikä on pihlaja latinaksi, niin se sanoo että mistä minä tiedän ja ottaa hörpyn Sorbusta ,. ,. ,.Minä olen tavannut elävässä elämässä tosi pahasti alkoholisoituneen ex kemistin ja siltä kyllä tippui latinaa ja kaavoja ja koosteita kuin apteekin tietokoneelta. Hän jopa pystyi kemiallisin kaavoin 'perustelemaan' juomistaan, kunnes joka ainoa ilta klo 21-22 välillä sen muija ilmestyi baariin ja potki persielle (ihan oikeasti) ja käskytti kotiin.
Nimittäin heillä oli ollut sopimus, että hän saa juoda, istua iltaa kavereiden kanssa keppanan ääressä, mutta jos ei ole kotona klo 21 mennessä niin muija käy hätistelemässä :))) Näyttää se varmaan nololta:)
- ----
Ei tarvii tontuin ikkunan takkaa kurkkii ja kylymmee,ku netti o keksitty.Vähä hymmyy pyytän nettikameraan.No tulihan se sieltä.Jouluisiin näkymisiin.< ( ; )#
- ingalina
Kyllä vain tuntuu että joku kurkkii ikkunan takana nytkin kun selin päin istun ikkunaan.Toivottavasti se on ainakin kiltti tonttu;))
verokarhutko vai ulosottomies?:))
- Joku tuntematon?
Voisi olla tv-lupa tarkastaja. Vieläkin. Verokarju ei kurki ikkunasta, ei veronaaras.
Ulosantimies saattaisi kurkkiakin. ..periaatteessa kuka tahansa voi kurkkii siellä..jos asuu liian alhaalla.. tässä tapauksessa tonttu? on kiivennyt neljänteen kerrokseen..mahtaa huipata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773