taas se aika vuodesta

..aina sama juttu tähän aikaan vuodesta..taas ne kurkkii ikkunan takana...

18

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenttätyöläinen

      supo.

      ei haittaa on puhtaat pussit. tyhjensin kahvitauolla.

    • *minä*

      Nyt pitää olla kiltisti...myös Pervokin..:)))
      Punanutut tarkkailee...ja talitiaiset kurkkii joka välissä, josko talintuoja olisi kotosalla.
      Kaikki muuttuu...Nyt kun pitää lahjatoiveetkin kirjoittaa sähköisesti eikä saa viedä kirjeitä kuusen alle.
      Kirjeen jos viet, niin heti on poliisit ja palokunta tutkimassa...räjähtääkö se...!

      • *minäkin*

        Niin se maailma muuttuu. Joulukortitkin pitänee lähettää ritsoilla ampumalla.
        Postien ja Itellojen ovilla alkaa olla huumekoirat nuuskimassa ja nuolemassa postimerkin valmiiksi, ettei vaan kukaan pistä huumetta merkin alle.
        Pian kehotetaan lähettämään joulukortit ja paketit rahana pankkisiirrolla, ettei jää turhaa tilaa tulkinnoille, mitä paketti saattaisi sisältää?


      • ..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..


      • Glögi kunniaan.
        pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..

        Hehkuviini vineton korvike. Jouluksi.


      • Glögi kunniaan. kirjoitti:

        Hehkuviini vineton korvike. Jouluksi.

        ..taidanpa stadissa käväistessä ostaa hehkuu..ja lonkkuu ja mennä vierailulle.. silti ikävä jää sorbusta ja vinettoo kohtaan..


      • *minäkin* kirjoitti:

        Niin se maailma muuttuu. Joulukortitkin pitänee lähettää ritsoilla ampumalla.
        Postien ja Itellojen ovilla alkaa olla huumekoirat nuuskimassa ja nuolemassa postimerkin valmiiksi, ettei vaan kukaan pistä huumetta merkin alle.
        Pian kehotetaan lähettämään joulukortit ja paketit rahana pankkisiirrolla, ettei jää turhaa tilaa tulkinnoille, mitä paketti saattaisi sisältää?

        vältin postin mielettömät ruuhkat kun ostin kortit ja merkit läheisestä tavaratalosta ,. postiin jos menee jonottamaan niin saattaa kestää 20-30min, talvitakki päällä mummojen töniessä ,.


      • pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ne näki kun itkin kun tajusin ettei sorbusta enää valmisteta.. jos tapahtuisi joulun ihme..

        taasko se lopetetaan ,.
        hmm, jos pultsarilta kysyy mikä on pihlaja latinaksi, niin se sanoo että mistä minä tiedän ja ottaa hörpyn Sorbusta ,. ,. ,.


      • Stressaavaa kyllä.
        HugaZaga kirjoitti:

        vältin postin mielettömät ruuhkat kun ostin kortit ja merkit läheisestä tavaratalosta ,. postiin jos menee jonottamaan niin saattaa kestää 20-30min, talvitakki päällä mummojen töniessä ,.

        Olet oikeassa.
        Postissa jos missä näkyvät ne kuuluisat "ruuhkavuodet".
        Eläkeläiset vain lisääntyvät. Mutta tosiasia tietysti on, että tuo lähestyvä joulukin lisää ruuhkia.
        Poikkeuksellisesti tämän kerran lähetän joulukortteja, suljetussa kirjekuoressa, koska joudun lähettämään kutsukortteja erääseen juhlaan, vuoden vaihteen jälkeen. Menee samalla merkillä ja loput pystyn antamaan henk koht käteen tai postiluukkuun. En ole pihi vaan pirullinen :) Aina pahat mielessä :)

        Mutta nuo olen hoitanut jo ajat sitten, ei tarvitse jonottaa vaan käydä tipauttamassa kirjelaatikkoon postissa.


      • Nostalgia mennyt:)
        pervokki kirjoitti:

        ..taidanpa stadissa käväistessä ostaa hehkuu..ja lonkkuu ja mennä vierailulle.. silti ikävä jää sorbusta ja vinettoo kohtaan..

        Ainahan ne parhaat ja legendaariset asiat lopetetaan. Eikö ole Sorbustakaan enää, Vineton jo veivät, onko Pihlajanmarja viiniäkään?

        40 vuotta joskus 1971 sitten tuli, oliko se Karhu viina joka sisälsi kuminaa, halpaa ja hirveää, muistan kun kaverit ostivat ja irvistelivät, taisin maistaa itsekin. Onkohan sellaistakaan.


      • On on on.
        HugaZaga kirjoitti:

        taasko se lopetetaan ,.
        hmm, jos pultsarilta kysyy mikä on pihlaja latinaksi, niin se sanoo että mistä minä tiedän ja ottaa hörpyn Sorbusta ,. ,. ,.

        Minä olen tavannut elävässä elämässä tosi pahasti alkoholisoituneen ex kemistin ja siltä kyllä tippui latinaa ja kaavoja ja koosteita kuin apteekin tietokoneelta. Hän jopa pystyi kemiallisin kaavoin 'perustelemaan' juomistaan, kunnes joka ainoa ilta klo 21-22 välillä sen muija ilmestyi baariin ja potki persielle (ihan oikeasti) ja käskytti kotiin.

        Nimittäin heillä oli ollut sopimus, että hän saa juoda, istua iltaa kavereiden kanssa keppanan ääressä, mutta jos ei ole kotona klo 21 mennessä niin muija käy hätistelemässä :))) Näyttää se varmaan nololta:)


    • ----

      Ei tarvii tontuin ikkunan takkaa kurkkii ja kylymmee,ku netti o keksitty.Vähä hymmyy pyytän nettikameraan.No tulihan se sieltä.Jouluisiin näkymisiin.< ( ; )#

      • tontut tarttee ulkoiluu ..pölyttyy muuten netin ääreen ja silmät sokeutuu..


    • ingalina

      Kyllä vain tuntuu että joku kurkkii ikkunan takana nytkin kun selin päin istun ikkunaan.Toivottavasti se on ainakin kiltti tonttu;))

      • jep..toivottavasti se on tonttu.. ei joku ihan muu.. spookiii


    • verokarhutko vai ulosottomies?:))

      • Joku tuntematon?

        Voisi olla tv-lupa tarkastaja. Vieläkin. Verokarju ei kurki ikkunasta, ei veronaaras.
        Ulosantimies saattaisi kurkkiakin.


      • ..periaatteessa kuka tahansa voi kurkkii siellä..jos asuu liian alhaalla.. tässä tapauksessa tonttu? on kiivennyt neljänteen kerrokseen..mahtaa huipata..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe