jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
viinuripervokki
..ny juodaan valkosta viinii kun pää oli aamullakin omituisen "kevyt" hitto..nyt sais harjavallasta hyvän..mutta ei sa459vehkajärven säteily hauki
..kilossa haukkee 1300 cesiumii..syökää possuuu.. juokaa kossuu...359..kovasti ihmettelin..
..minne rahat onmenny jonnekin?..sit tajusin..onhan tässä kohat ryypätty kaks viikkoo..olo on sen mukainen..159- 059
oluet yhessä vaiheessa
..oluet oli loppu mutta viikiknkisima se viikinkisima vatsa pitsi vatsan mörisemään.. ja perseen paukkuun.. laitaan koke059toivotko jouluksi
Toivotko Jouluksi valkeaa lunta? Vietätkö Joulua ollenkaan? Minä odotan ja vietän ja kinkkuukin pukkaa joka Joulu vaikke559Jodii-o-dei
jodii kaapit täys.. säteilypuku päällä.. uudenvuoden tinasta lyijykuori pitkin asunnon ulkoseiniä.. nyt vaan oottelee s158- 558
kieroosi on
Kieroosi.. lat"vittumus dumbus"..on ihmisten keskuudessa leviävä aivoperäinen sairaus.. se mädättää kirroosin lailla aiv158eilen pierasin
..eilen pierasin kattoon eiku lensin kattoon..eiku pierasin ja lensin kattoon.. nyt sataa sataa ropisee sisään ..eikö ku257- 357
en halua juicen vatsaa
..viinan ja oluen juonti loppu pikapuoliin kaks viikkoo sitten mutta vatsa on tullu jäädäkseen..perkele.. ja nyt on perj557alkoholi,raju rakastajatar..
Alkoholi tuo raju rakastajatar. Alussa menee kovaa kun rakastajatar/alkoholi alkaa vaikuttaa..tässä vaiheessa vie rahaa,157huuhaamedia
Luen huuhaa mediaa mielummin kun mitään nykysomeälypaskaaja juttuja. Luen raamattuakin paremmin kuin joku helkkarin atei557giving up..hard to do
kielteytymys on kauheeta..aiheuttaa ääri-ilmiöitä.. jossain craggy islandillakin.. https://www.youtube.com/watch?v=_NZn7057huomenna huomenna
..kaks viikkoo kossutta..vasta tänään tuli pieni mieliteko..mut jos kuitenki vasta lauantaina ..jos ja ehkä kuitenkin..056jumalan rankasu
Se on nyt tulossa.. asteroidi99942 Apophis ..viimestään 2036.. tulee kunnon talvi ja mä pääsen pilkille.. koko vuodeksi.456- 056
pääsiäispipanan jänis
Jänis on siis märehtijä.. mutta myöskin murehtija (pervokin aikakirjat osa 3)..ja se asui lupikon terpassa harvei keitel456pervokin keskiviikko
aamulla olin jo tehnyt suunnitelmani mutta sitten kun pienet asiat yksi kerrallaan alkoivat mennä pieleen otin suunnitel1356