Jänis on siis märehtijä.. mutta myöskin murehtija (pervokin aikakirjat osa 3)..ja se asui lupikon terpassa harvei keiteleellä vai pilavedelläkö?
pääsiäispipanan jänis
4
<50
Vastaukset
- a-no
Teppana Jänis veti legendaarisen akustisen keikan Helsingin Laulujuhlilla vuonna 1900. En ollut itse paikalla, mutta uskon aikalaisten todistukseen. Noita juhlia on verrattu myöhemmin järjestettyyn Woodstock- festareihin ja jopa Tuska- festivaaleihin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teppo_Jänis
Kekkonen syntyi tuon keikan aikana piipulliseen savutorppaan. Tuo piippu oli vain sen ajan statussymboli ja se poistettiin Kekkosen tultua presidentiksi.Aikalaisten todistukset voi olla vähän niin ja näin kun historiaa kaunistellaan. Onko piipun poistokin historian kaunistelua? Tässä tapauksessa?
- kesäturisti
Olen käynyt Lepikontorpalla, Kekkosen syntymäpaikassa Visuvedellä. Olin niin pöllyssä etten muista että pääsikö sinne sisälle. Ottomiehen näköinen mies toimi vahtimestarina. Kertoi odottavansa syksyä että pääsee jäneksiä metsästään. Kuskiltamme se kysys että onko sillä tietoo.
Akseli-akselipoika Gallella oli huvila hiukan Lepikosta Ruoveden keskustan suuntaan.Itse en oo käyny tupikon lerpalla vaikka kekkosfani oonkin. No vielä jalat kantaa. Paljon on suomea näkemättä taiteilija-ateljeita ja huviloita vaikka ympäri ämpäri euruuppaa pyörinykki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664157Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833754- 423245
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222447Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa532257- 482095
- 471798
- 361750
- 301586