Jänis on siis märehtijä.. mutta myöskin murehtija (pervokin aikakirjat osa 3)..ja se asui lupikon terpassa harvei keiteleellä vai pilavedelläkö?
pääsiäispipanan jänis
4
56
Vastaukset
- a-no
Teppana Jänis veti legendaarisen akustisen keikan Helsingin Laulujuhlilla vuonna 1900. En ollut itse paikalla, mutta uskon aikalaisten todistukseen. Noita juhlia on verrattu myöhemmin järjestettyyn Woodstock- festareihin ja jopa Tuska- festivaaleihin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teppo_Jänis
Kekkonen syntyi tuon keikan aikana piipulliseen savutorppaan. Tuo piippu oli vain sen ajan statussymboli ja se poistettiin Kekkosen tultua presidentiksi.Aikalaisten todistukset voi olla vähän niin ja näin kun historiaa kaunistellaan. Onko piipun poistokin historian kaunistelua? Tässä tapauksessa?
- kesäturisti
Olen käynyt Lepikontorpalla, Kekkosen syntymäpaikassa Visuvedellä. Olin niin pöllyssä etten muista että pääsikö sinne sisälle. Ottomiehen näköinen mies toimi vahtimestarina. Kertoi odottavansa syksyä että pääsee jäneksiä metsästään. Kuskiltamme se kysys että onko sillä tietoo.
Akseli-akselipoika Gallella oli huvila hiukan Lepikosta Ruoveden keskustan suuntaan.Itse en oo käyny tupikon lerpalla vaikka kekkosfani oonkin. No vielä jalat kantaa. Paljon on suomea näkemättä taiteilija-ateljeita ja huviloita vaikka ympäri ämpäri euruuppaa pyörinykki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568