Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Persta. et siis tajua sitä tosiasiaa, että miesten kanssa makaavissa on ukkomiehiä, biseksuaalisia, sekä homoja. Siksi on aika tyhmää sanoa tuota Moosesta homoudesta puhuvana.

Tuskin biseksuaalinen mies kuvittelee olevansa homoudessa, jos on sekä naisten että miesten kanssa. Tai että ukkomies on homoudessa, jos välillä makaa miesten kanssa.

Homoutta tuo olisi, jos suunnilleen jokainen homo makaisi miehen kanssa. Mutta koska läheskään kaikki homot eivät miehen kanssa makaa, niin näin ollen tuo Mooses kertoo miesten kanssa makaavista miehistä. Niinhän Mooses sen sanoo; pertsa että kertoo homoudesta.

Elli jos pertsa ei tajua lainaamiaan tekstejä, niin taitaa olla parasta jättää asia sikseen. Jokainen kyllä löytää tämänkin asian Raamatusta ilman perstan opastusta ja teorisointia.
  2. Et sinä tajua sitten YHTÄÄN MITÄÄN, ARTO T.

Vaikka olikin hyvin sidottu rooli, niin kyllä Raamattu osaa kertoa siitä, että naiset pettivät miehiään. Eivät he nyt aivan seksuaalittomia kerrottu olleen. Raamatussa ei silti puhuta lesboudesta mitään, eikä homoudestakaan muuta kuin yhdessä lauseessa; ja siinäkin koskien vain osaa homoista. Kaikki homot läheskään eivät makaa.

Minä en kuvittele mitään: Jumala kielsi miehiä makaamasta miesten kanssa., mutta ei kieltänyt naisten välistä seksiä sanallakaan. En viitsi keksiä omia versioitani.

Jos Raamattu kertoo juutalaisesta kulttuurista, niin siihen on kuulunut monia vaimoja ja sivuvaimoja, orjattaren kanssa tehtyjä lapsia, ja miesten välinen liitto keskinäisen rakkautensa tähden. Ei ole ollut olemassakaan "seksuaalista kanssakäymistä ainoastaan miehen ja naisen välisessä avioliitossa".

Paavalille luonnonvastaista oli myös miehen pitkä tukka, ja hänen mielestään aviomiesten piti siitä lähtein elää kuin heillä ei vaimoja olisikaan. Onko järkevää juttua Paavalilla?

Mutta Room 1 ei kerro siitä mitä homot ovat, vaan siitä miten heterot olivat kiimoissaan hylätty olemaan saman sukupuolen kanssa, siis kun vaihtoivat.

Juuda taas valehtelee, sillä Jumala eikä Jeesus sano homoasioita kolmessa eri kohdassa Sodoman tuhon syyksi. Ja minkälaisia "luonnonvastaisia himoja" ovat viha muualta tulleita kohtaan ja väkivallan käyttö? Pitääkö olla mielikuvitusta, että saa väkivallan lihanhimoksi?

Kaikessa puuttuu se homoasia. Paavali päästää lesbot Jumalan valtakuntaan, ja ne homotkin, jotka eivät makaa miehen kanssa.
  3. PERTSA. Olet juuttunut pelkkään homouteen, vaikka kautta vuosien nimikristityt ovat puolustaneet vaikka mitä, ja on yleisesti on hyväksytty paljon syntejä.

Homoseksuaalinen elämä ei ole sen erikoisempaa kuin heteroseksuaalinen elämäkään, niistä minulla on vankka kokemus. Kumpaakaan ei Raamattu kiellä, vaikka molemmille on kieltoja. Ja mitä tehdään biseksuaaliselle elämälle; sinä ollaan sekä naisten että miesten kanssa kuka mitenkin.

Ja olet ottanut Paavalilta tuon luonnottoman lihan himon, vaikka ei homous johdu mistään himosta. Heterot tykkää vastakkaisesta, ja homot samasta sukupuolesta. Ei ne tule himoista, tai himottomuudesta.

Oletko huomannut, että Raamattu puhuu vain heterojen himoista: naisen katsomisesta himoiten; on parempi mennä naimisiin kuin palaa himon tulessa, heterot olivat niin himoissaan, että olivat vaihtaneet ja alkaneet olemaan nainen naisen kanssa ja mies miehen kanssa.

Sinä näet homoudessa perversioita, vaikka heterotkin tekevät vaikka mitä monen mielestä perverssejä juttuja. En tiedä itse mitä perverssiä on homoparin seksissä. Suuri osa lesboista ja homoista kun tekee aivan samoja seksijuttuja kuin heteroparitkin.

Itse käsitän seksin juuri rakkauden osoituksena; jos siitä kieltäytyy, niin mitä rakkautta se on olevinaan?