Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. En minä kyllä "vesitä" muuta kuin sinun käsitykset Sodomasta. Miehet sanovat tarkalleen mitä he aikoivat: pidellä pahoin, ja vielä pahemmin. Syy:oli tullut asumaan sinne muukalaisena ja pyrki hallitsemaan heitä.

Ja vajavaisella järjellä ajatellen joka paikassa on suuri enemmistö heteroita, missään ei homoja ole koko kaupunki.

3. Moos 18 on pitkä lista lähinnä ukkomiehille annettuja kieltoja; jotkut koskivat miehiä yleensä. Se miehen kanssa makaaminen on siis suunnattu kaikille miehille, koska miesten kanssa makaavat muutkin kuin homot. Koska se sanotaan näin. "älä makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan", niin se on kielto MIEHIILLE.

Eli se koskee kaikkia niitä ukkomiehiä, muita heteroja, ja homoja, jotka makaavat miehen kanssa, ei siis kiellä erikseen homoja. Muutenhan kiellossa ei olisi mitään järkeä; toiset saisivat vapaasti maata miehen kanssa, mutta toiset olisivat taas syntisiä.

En minä ole sanonut, että Jumalan mielestä syntisiä ovat heterot, vaan niin esitti Paavali. Olet kyllä väärämielisten kuningas. Sanoin, että jos homo vaihtaa, niin hän alkaa olemaan naisen kanssa. Ja Paavali ei kerro, että kukaan olisi "yhtynyt" mieheen, vaikka se on toki mahdollista. Teit omat johtopäätöksesi, et siteerannut.

Homohan ei ole mies, joka haluaa yhtyä mieheen, koska läheskään kaikki homot eivät halua tehdä sellaista. Homo on mies, joka on kiinnostunut miehistä, ei naisista. Kukin tekee sitten mitä tekee; eri asioita.

Homoutta on varmaan ollut iäisyyden ajan, mutta nyt on kyse siitä mitä Raamattu sanoo. Monissa maissahan homoavioliitotkin ovat jo hyväksyttyjä taas..
  2. Ai, biseksuaalisuus ja homous ovat itsensä pettämistä? Eikö ne ole kaksi seksuaalista suuntausta? Heteuresta on muuten Raamatussa niin paljon kieltoja, että on ihme, ettei sitä ole Raamatussa kielletty.

Ei saa katsoa naisia himoiten, pitää mennä naimisiin, että ei palaisi himon tulessa, aviomiesten pitää olla kuin heillä ei vaimoja olisikaan, ei saa maata naisen kanssa, jolla on kuukautiset, ei saa erotakaan kuin pettämisen takia, ei saa maata kenenkään isänsä muiden vaimojen kanssa, ei saa maata kenenkään sukuun kuuluvan kanssa. Ja myös miehen kanssa makaamien on kielletty, että kyllä on vaikeaa olla hetero.