Vapaa kuvaus

Email: [email protected]

Aloituksia

3

Kommenttia

9

  1. Sadmom
    Et todellakaan ole ainoa jonka vartalo on mennyt "pilalle" raskauksien myötä.
    Nyt on kyse asenteesta vartaloosi.
    Itse en häpeä vartaloani vaikka se on kammottavan näköinen.
    Omistan kaksi "takapuolta" eli normi pakarat sekä etupuolella alavatsani on kun pakarat, syynä leikkausarpi ensimmäisen lapseni hätäsektion takia.
    Kaikkea muuta kun kaunis, sellainen ällötys löllykkä roikkuu alavatsan paikalla.
    Rinnat,isot rinnat myös riippuvat.
    Asenne ratkaisee, ajattelen aina että jokainen arpi,kurttu ja roikkuva nahka on muisto jostain kauniista asiasta.
    Noo ei ihan jokainen...minulla on takanani 8 raskautta, joistaminulla on kaksi lasta, aikuista lasta, 31 vuotias tytär ja 22 vuotias poika.
    Tuossa välissä kuoli kaksi poikaani, sekä sain välillä keskenmenoja ym.
    Ole onnellinen lapsistasi ja vähät välitä arvista.
    Jumppaa mielesi hyväksi, koska silloin tiedät tehneesi kaikkesi vartalosi hyväksi.
    Olen ylipainoinen, mutta käyn uimarannalla, uimahallissa ja käytän trikoocapreja.
    Käy ne vartalolleni tai ei, en ajattele mitä muut ajattelevat ruhostani.
    Ainoa mitä en pue päälleni on tiukat ihon myötäiset paidat ja mekot, koska kellukka alavatsa pömpöttää.
    EN tunne itseinhoa ja minä sentään olen lihava, jota sinä et kirjoituksesi perusteella ole.
    En osaa antaa niksejä millä saisit itsesi hyväksymään vartalosi, mutta toivon että kirjoitukseni herättäisi sinussa ajatuksia ja sitä kautta pääsisit sinuksi vartalosi kanssa.
    Ihanaa kesän jatkoa toivottaa -Shapi-
  2. Jokainenhan voi puhua vain omasta puolestaan...näin teen minäkin.

    En todellakaan usko kaikkea mitä sätissä puhutaan.

    Itse henkilökohtaisesti puhun aina totta,se mitä itsestäni kerron on facktaa.

    Höystöjä voi tulla eli ns "lapinlisää" niinkun sanotaan..mutta se ei ole valehtelunhalua vaan oikeastaan vain määrätynlaista "huumoria".

    Profiilini on ollut rekattuna nyt n 5v.

    Tästä ajasta olen ollut pois useamman ½ vuotisen..eikä oikeastaan mikään ole muuttunut tänä aikana.

    Aiemminkin oli ns provoilijoita mutta ei siinä mittakaavassa kuin nyt.

    Tuntuu että jokaikisessä keskusteluhetkessä minkä vietän sätissä..haukutaan ja solvataan jotakuta.

    Toiset,solvatut lähtevät "leikkiin mukaan" johon nämä provoilijat tähtäävätkin.

    Maailmassa riittää ihmisiä,niin hyviä kuin pahojakin (ilkeitä)

    Kommenttiin että jokainen meistä hakee seuraa sätistä..
    noo allekirjoitan sen kyllä...mutta se onkin eriasia millaista seuraa.

    Toiset voivatkin hakea elämänkumppania,toiset sexiseikkailuja avio- tai avoliittonsa piristykseksi..mene ja tiedä.

    Minä voin käsi sydämmellä sanoa etten ole itselleni miestä hakemassa vaan nautin "vanhojen" tuttujen kanssa turisemisesta.

    +50 huoneessa on mielettömän hyviä tyyppejä ja nautin kirjoitella ja lukea heidän juttujaan.
    Välillä saa vatsa kippurassa ja vedet silmissä nauraa siellä.
    Se on sitä mitä minä sieltä haen.

    Olen sen verran sosiaalinen nainen,en kaunotar,en hoikka..päinvastoin ylipainoinen,tavallisen näköinen nainen..vikoineen päivineen...ja niitähän löytyy.
    Minua voisi kuvailla sanoilla omitunen,erikoinen ja erillainen yksilö...ei minun tarvitse miestä sätistä etsiä..kyllä live-elämässä seuraa on tarjolla...kaikesta huolimatta :o)

    Eli niihin kommentteihin seuranhausta ja roolipeleistä ...
    Shapi voi kuitata omasta puolestaan..ne bull shitiksi.

    Kovin monet tuppaavat yleistämään asioita.
    Liki kaikki naiset lokeroidaan "miehenkipeiksi" ja miehet taas muihin kategorioihin.
    Täytyisi muistaa että meitä on niin moneksi,olemme kuitenkin erillaisia.

    Se on hienoa jos joku kumppanin täältä sätistä löytää.
    Jokainenhan on jotain tarvettaan siellä purkamassa.
    Kuka liveseuraa,kuka kirjoitteluseuraa ja kuka mitäkin.

    Elämämme on niin kovin lyhyt katkeruuteen,kiusaamiseen,haukkumiseen sekä suremiseen...

    Ne jotka tarvitsevat useampia nikkejä sättäillessään niin so what..
    jokainen taapertaa tyylillään.

    Eletään elämämme täysillä...niin tekee Shapikin.

    Ihanaa alkavaa syksyä kaikille

    Toivotteleepi Shapi
  3. Olen sanaton...Wau