Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Itkumuurilla Herran kun kohtaat,
    puvun hohtavan sulle hän suo.
    Ristin tietä kun Jeesusta seuraat,
    pääset juhlahan Herrasi luo.
    Siellä miljoonat ostamat Herran
    voitonvirttä jo käy laulamaan.
    Itkumuurilla alkoi se kerran,
    taivaan kuorissa soi ainiaan.

    Näillä hengellisen laulun sanoilla haluan siunata hänen iäisyysmatkaansa.
    Rauha hänen sielulleen ja muistolleen.
  2. nämä keskustelut. Olen ollut jonkin verran mukana.

    lainataas vähän:
    niin ei takuulla ole tarkoitus että siitä jauhetaan täällä netissä saastaisilla ja perkeleen luomilla palstoilla. En enää yhtään ihmettele, että netin vaaroista niin paljon varoitetaan.

    Meitä varoitettiin juuri näistä netin lestadiolaispalstoista, ettei ole syytä edes uteliaisuudesta mennä sinne kurkkimaan. Nyt kuitenkin olen eksynyt ensi kerran tänne lueskelemaan tämän palstan kirjoitelmia ja rehellisesti sanoen, ei täällä tule muuta kuin pää kipeäksi. Oikea oli neuvo ja on syytä uskoa, ettei es-nuorien kannata tänne tulla kurkkimaan.

    Olen iloinen, että noin pian huomasit, mikä saastan paikka tämäkin netin palsta on.

    Kyllä nuori olet oikeassa. Sanonta kuuluu paskat putoaa rattailta pitää täälläkin paikkansa. Vielä kun ne pudonneet ovat saaneet kolhun sisinpään ja ovat vielä äänekkäitä.


    Keskustelutyylistä ja rumista sanoista me muut luemme aggressiot, jotka sydämissänne asuvat ja luikertelevat suusta ulos hampaiden raosta. Ja päälle huudetaan hallelujaa ym. Huh huh. Selkäpiitä karmii sellainen pilkka pyhistä asioista keskusteltaessa. Kyllä pitäisi pystyä keskustelemaan neutraalsiti. Sitten isot miehet itkevät ja haukkuvat totuuden torviksi ym:ksi, jos ollaan eri mieltä teidän kanssanne. Keskustele siinä sitten. Eikö teissä eriseuraisissa asukaan Jumalan rakkaus niinkuin yritätte selitellä?
    Lainaus loppu

    Siinä sitä rakkauden hedelmää. Miltäs maistuisi?
  3. mikä tekee siitä erityisesti ihanaa?

    Tässä on kyseessä sivistynyt uteliaisuus.

    Voitko luonnehtia jotenkin.