Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IhanTuristinaTäällä
IhanTuristinaTäällä
IhanTuristinaTäällä
Vapaa kuvaus
Psalmi 119:19
"Minä olen muukalainen maan päällä;
älä salaa minulta käskyjäsi"
Aloituksia
8
Kommenttia
48
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
2.Piet.3:15-16 "
"ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN."
Ollaan varovaisia!!!
08.05.2024 16:24
2.Piet.3:15-16 "
"ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN."
Ollaan varovaisia!!!
08.05.2024 16:24
Room. 3:7
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Tuo on kirjoitustekniikkaa eli retoriikkaa. Oppikaa Lukemaan eikä lukemaan.
08.05.2024 16:19
Room. 3:7
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Tuo on kirjoitustekniikkaa eli retoriikkaa. Oppikaa Lukemaan eikä lukemaan.
08.05.2024 16:19
Mormonit eivät ole tulleet uskoon.
08.05.2024 10:00
Mormonit eivät ole tulleet uskoon.
08.05.2024 10:00
Onko kenellekään tullut mieleen, että itseään suurena ja sivistyneenä pitävä Ev.Lut. kirkko vauvakasteineen, piispoineen, ihmisten luokittelemisineen, mielistelemisineen ja sakramentteineen voisi olla vääräoppinen eksytyslahko?
08.05.2024 09:57
Onko kenellekään tullut mieleen, että itseään suurena ja sivistyneenä pitävä Ev.Lut. kirkko vauvakasteineen, piispoineen, ihmisten luokittelemisineen, mielistelemisineen ja sakramentteineen voisi olla vääräoppinen eksytyslahko?
08.05.2024 09:57
Kyllä Raamattu määrittelee juuri näin kuin on mainitussa kohdassa.
Ei ole myöskään "helluntai"kastetta. Kasteessa ihminen liitetään Jeesuksen seuraajaksi, ei minkään nimiseen seurakuntaan. Se tehdään Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen (jotkut vain Jeesuksen nimeen).
Mormonit eivät ole Jeesuksen seurakunta, vaikka nimi niin väittääkin. Siispä heidän antamansa kaste on pätemätön.
Harmi jos joku on tehnyt tuollaisen loikan.
08.05.2024 09:41
Kyllä Raamattu määrittelee juuri näin kuin on mainitussa kohdassa.
Ei ole myöskään "helluntai"kastetta. Kasteessa ihminen liitetään Jeesuksen seuraajaksi, ei minkään nimiseen seurakuntaan. Se tehdään Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen (jotkut vain Jeesuksen nimeen).
Mormonit eivät ole Jeesuksen seurakunta, vaikka nimi niin väittääkin. Siispä heidän antamansa kaste on pätemätön.
Harmi jos joku on tehnyt tuollaisen loikan.
08.05.2024 09:41
Ef.4:5-6
"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
yksi Jumala ja kaikkien Isä,
joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."
08.05.2024 09:09
Ef.4:5-6
"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
yksi Jumala ja kaikkien Isä,
joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."
08.05.2024 09:09
Ei ole olemassa uudestikastetta eikä toista kastetta. Raamatun mukaan on vain yksi kaste.
Vauvakaste on mitätön, koska sellaista ei ole Raamatussa. Kaste on pätevä, kun ihminen on tullut uskoon ja menee itse omasta päätöksestään kasteelle Se pätee koko loppuiän eikä sitä pidä uusia.
Tämä on Raamatun mukainen yksi kaste, ja sitä noudatetaan helluntailiikkeessä.
08.05.2024 09:05
Ei ole olemassa uudestikastetta eikä toista kastetta. Raamatun mukaan on vain yksi kaste.
Vauvakaste on mitätön, koska sellaista ei ole Raamatussa. Kaste on pätevä, kun ihminen on tullut uskoon ja menee itse omasta päätöksestään kasteelle Se pätee koko loppuiän eikä sitä pidä uusia.
Tämä on Raamatun mukainen yksi kaste, ja sitä noudatetaan helluntailiikkeessä.
08.05.2024 09:05
Joku kertoi kuulleensa taivaallisen pasuunan äänen. Sitä ei voinut verrata mihinkään ääneen maan päällä. Hän sanoi tienneensä välittömästi, että se oli Jumalan pasuuna.
Siinä on sama käsittämätön ilmiö kuin idän mailla. Kun Jeesus ilmestyy muslimille, hän tietää heti, että se on Jeesus.
07.05.2024 19:00
Joku kertoi kuulleensa taivaallisen pasuunan äänen. Sitä ei voinut verrata mihinkään ääneen maan päällä. Hän sanoi tienneensä välittömästi, että se oli Jumalan pasuuna.
Siinä on sama käsittämätön ilmiö kuin idän mailla. Kun Jeesus ilmestyy muslimille, hän tietää heti, että se on Jeesus.
07.05.2024 19:00
3 / 3