Saako kuulla ysäri musiikkia taivaassa?

Anonyymi-ap

Lemppari musiikkini on nousussa kristillisen kuivan kauden jälkeen uudestaan kuin Jeesus.

28

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Symbaalien ja pasuunoiden ikuinen soitto alkais vituutta parissa vuorokaudessa.

      • Anonyymi

        Ei alkaisi. Taivaassa ei tule kärsimään mistään. Kaikki negatiivinen ihmisestä jää ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alkaisi. Taivaassa ei tule kärsimään mistään. Kaikki negatiivinen ihmisestä jää ulkopuolelle.

        En jaksais pasuunoiden jatkuvaa toistoa ja hopeakellojen tiu'utkin varmaan kyllästyttäisi yhdessä vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksais pasuunoiden jatkuvaa toistoa ja hopeakellojen tiu'utkin varmaan kyllästyttäisi yhdessä vuorokaudessa.

        Taivaassa ei ole mitään mitä ei jaksa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei alkaisi. Taivaassa ei tule kärsimään mistään. Kaikki negatiivinen ihmisestä jää ulkopuolelle.

        Tarkoittaako tämä sitä että hihhulit, jotka täällä "maan päällä" pilaavat normaalia elämänmenoa eivät pääse taivaaseen? Eli että minun ei tarvitsisi kuunnella siellä taivaassa ollenkaan esim Arto TTT tai aito-laisen jorinoita...


    • Anonyymi

      Et, koska kristinuskoon ei kuulu taivas ollenkaan, ja Jeesuksen opetukset eivät ole voimassa, joiden mukaan se taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme eläessä. Jos Jeesuksen opetukset olisivat voimassa, niin saisit.

    • Anonyymi

      siellä vietetään aina ysärisunnuntaita 🤣

      • Anonyymi

        Oh siis krapulassa?


      • Anonyymi

        Kasarin kansia siellä vaan paukutellaan retroperjantaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasarin kansia siellä vaan paukutellaan retroperjantaina

        Harppuja pilven linnoissa.


    • Anonyymi

      Se on helvetti, jossa joutuu kuuntelemaan ysärirenkutusta.

      No Nirvanalla on joku liki kuunneltava, mutta sopiiko ne biisit taivaan tunnelmaan? Sheryl Crowta voi kuunnella sopivassa nousuhumalassa (eikö taivaassa ole ikuinen nousuhumala?), mutta muuten...

      Joku Ace of Base tai Britney Spears & Autotune?!? Ei helvetti? Tai "voi Jeesus"?

      • Anonyymi

        Ukko Jumala thunderoi taivaassa.


      • Anonyymi

        Näin on. Ei DJ Jesse soita kuin 1960- ja 1970-luvun musaa. Joku aivan harvinainen 1980-luvun helmi voi mukaan mahtua.

        Led Zeppelin on varma suosikki - niillähän on se Stairway to Heaven -biisikin. Harrisonin My Sweet Lord ei ole sekään huono, vaikka vähän renkutus. Mahtuuko soittolistalle King Crimson? Nimihän viittaa siihen alakerran talonmieheen... Mutta musiikki on taivaallista.


    • Joku kertoi kuulleensa taivaallisen pasuunan äänen. Sitä ei voinut verrata mihinkään ääneen maan päällä. Hän sanoi tienneensä välittömästi, että se oli Jumalan pasuuna.

      Siinä on sama käsittämätön ilmiö kuin idän mailla. Kun Jeesus ilmestyy muslimille, hän tietää heti, että se on Jeesus.

      • Anonyymi

        No, ainoa Raamatun taivas on Jeesuksen opetuksin meissä ja meidän ympärillämme eläessämme, joiden opetusten vuoksi Jeesus tapettiin. Ja tuosta surmasta luotiin kristinusko, jossa opissa ei ole mitään taivasta, vaan kiroukseksi kirottu tosi Jumala Jeesuksen nimeen, joka johdattaa seuraajansa helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ainoa Raamatun taivas on Jeesuksen opetuksin meissä ja meidän ympärillämme eläessämme, joiden opetusten vuoksi Jeesus tapettiin. Ja tuosta surmasta luotiin kristinusko, jossa opissa ei ole mitään taivasta, vaan kiroukseksi kirottu tosi Jumala Jeesuksen nimeen, joka johdattaa seuraajansa helvettiin.

        Mistä se pasuunan soitto sitten kuuluisi ja mistä muslimit näkevät kirotun Jeesuksen ilmestyvän, on sitten toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se pasuunan soitto sitten kuuluisi ja mistä muslimit näkevät kirotun Jeesuksen ilmestyvän, on sitten toinen juttu.

        2000 vuotta kohta kulunut juutalaisen lukemasta kirouksesta Jeesuksen päälle (Gal.3:13), mutta ei ole löytynyt yhtään harrasta uskovaista edes pohtimaan, että miten tuo kirous purettaisiin, kun ovat sillai kivasti vain källötelleet 'yksin uskosta' ja 'yksin armosta' kuvitelmissaan peladtua palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7) vailla järjen häivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000 vuotta kohta kulunut juutalaisen lukemasta kirouksesta Jeesuksen päälle (Gal.3:13), mutta ei ole löytynyt yhtään harrasta uskovaista edes pohtimaan, että miten tuo kirous purettaisiin, kun ovat sillai kivasti vain källötelleet 'yksin uskosta' ja 'yksin armosta' kuvitelmissaan peladtua palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7) vailla järjen häivää.

        Sitä en tiedä, että tarvitaanko tähän edes järki, mutta se huolettaa, että meidän virallinen hallituksen politiikka tulee suoraan EU:n pääkallopaikalta (sananmukaisesti) uudella perustuslailla ilman demokratiaa, joka järjestelmä on luotu kristinuskon 'arvo' maailmalla.

        Löydätte sen laittaman googlehakuun luvun 322 (ei Raamatun 1.Moos.3:22 Luojajumalan sanat), jos näkyviin tulee pääkallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä, että tarvitaanko tähän edes järki, mutta se huolettaa, että meidän virallinen hallituksen politiikka tulee suoraan EU:n pääkallopaikalta (sananmukaisesti) uudella perustuslailla ilman demokratiaa, joka järjestelmä on luotu kristinuskon 'arvo' maailmalla.

        Löydätte sen laittaman googlehakuun luvun 322 (ei Raamatun 1.Moos.3:22 Luojajumalan sanat), jos näkyviin tulee pääkallo.

        Löytyikö? Tunnus on tuttu myös natsi-Saksasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyikö? Tunnus on tuttu myös natsi-Saksasta.

        "SS-Totenkopfverbände (suom. Pääkallo-joukko-osastot) perustettiin alkujaan natsi-Saksan keskitysleirien vartiointiorganisaatioksi. Osasto perustettiin vuoden 1933 lopulla ja sen komentajaksi nimitettiin epävirallisesti SS-Standartenführer Theodor Eicke.

        SS-Totenkopfverbände oli SS-Verfügungstruppen ohella ainoa aseistettu ja kokopäivätoiminen SS-osasto vuonna 1933. Vuoden 1934 puoliväliin tultaessa sen komentaja Theodor Eicke oli ylennetty SS-Brigadeführeriksi, ja Totenkopfverbände oli laajentunut useisiin yksiköihin niin, että käytännössä jokaisella keskitysleirillä oli oma yksikkönsä.

        SS-Totenkopfverbändella oli myös suuri osuus pitkien puukkojen yönä 30. kesäkuuta 1934 tapahtuneisiin SA-johtajien sekä muiden tuona yönä kuolleiden teloittamiseen. Menestyksekkään operaation johdosta Eicke nimitettiin virallisesti keskitysleirien tarkastajaksi ja SS-Totenkopfverbänden komentajaksi.

        Nimityksensä jälkeen Eicke uudelleenjärjesti ja laajensi Totenkopfverbänden viideksi Sturmbanneksi eli pataljoonaksi, jotka olivat:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/SS-Totenkopfverbände

        Pääkalloseura Yhdysvalloissa, josta ovat tulleet niin CIA:n tiedustelujohtajat kuin Yhdysvaltain presidentitkin perinteisesti on Hitlerin ntsi-Saksan salaseura Thulen järjestö.

        Elämmeköhän isossa keskitysleirissä, mutta emme tajua sitä?


      • Anonyymi

        Kumma että Jumala käyttää vaskipuhaltimia aivan kuten pari tuhatta vuotta sitten lähi-idässä eikä jotain Thereminin kaltaista ylimaallista uljellussoitinta, jonka äänellä lukemattomiin kauhuelokuviin on saatu yliluonnollisen uhkaava tunnelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma että Jumala käyttää vaskipuhaltimia aivan kuten pari tuhatta vuotta sitten lähi-idässä eikä jotain Thereminin kaltaista ylimaallista uljellussoitinta, jonka äänellä lukemattomiin kauhuelokuviin on saatu yliluonnollisen uhkaava tunnelma.

        Tutkimattomat ovat Herran tiet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SS-Totenkopfverbände (suom. Pääkallo-joukko-osastot) perustettiin alkujaan natsi-Saksan keskitysleirien vartiointiorganisaatioksi. Osasto perustettiin vuoden 1933 lopulla ja sen komentajaksi nimitettiin epävirallisesti SS-Standartenführer Theodor Eicke.

        SS-Totenkopfverbände oli SS-Verfügungstruppen ohella ainoa aseistettu ja kokopäivätoiminen SS-osasto vuonna 1933. Vuoden 1934 puoliväliin tultaessa sen komentaja Theodor Eicke oli ylennetty SS-Brigadeführeriksi, ja Totenkopfverbände oli laajentunut useisiin yksiköihin niin, että käytännössä jokaisella keskitysleirillä oli oma yksikkönsä.

        SS-Totenkopfverbändella oli myös suuri osuus pitkien puukkojen yönä 30. kesäkuuta 1934 tapahtuneisiin SA-johtajien sekä muiden tuona yönä kuolleiden teloittamiseen. Menestyksekkään operaation johdosta Eicke nimitettiin virallisesti keskitysleirien tarkastajaksi ja SS-Totenkopfverbänden komentajaksi.

        Nimityksensä jälkeen Eicke uudelleenjärjesti ja laajensi Totenkopfverbänden viideksi Sturmbanneksi eli pataljoonaksi, jotka olivat:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/SS-Totenkopfverbände

        Pääkalloseura Yhdysvalloissa, josta ovat tulleet niin CIA:n tiedustelujohtajat kuin Yhdysvaltain presidentitkin perinteisesti on Hitlerin ntsi-Saksan salaseura Thulen järjestö.

        Elämmeköhän isossa keskitysleirissä, mutta emme tajua sitä?

        SA joukkojen Tynkkyset teloitettiin.


    • Aika hauska kysymys. No, meillä jokaisella lienee oma makunsa musiikin suhteen.
      Itse en kyllä haluaisi kuulla 90 luvun musiikkia. Enemmän se kuulostaa kidutukselta :D

      Mutta makuja on kaikenlaisia.

    • Anonyymi

      🤭Ajattelitko pysyä paikallasi?

    • Anonyymi

      No ihan varmasti

      • Anonyymi

        hyvää musiikkia sielä varman on


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe