Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Veikkaan että v.2020 olemme yhä EU-jäsenvaltio. Valtion lainatilanne on nykyistä paremmassa tilassa.
    Olisin 82v. jos eläisin. Olisi iso haaste elää vielä niin ettei tarvittis turvautua yhteiskunnan turvaverkossa eläjäksi.

    Suomalaiset hyväksyvät tiukan säästölinjan jos tunnelin päähän tulee valoa ilman ettei se ole vastaan tuleva juna, samalla raiteella.
  2. Totuus on vaikea aihe kun niiden totuuksien määrä luku on määrätön. Luonnolla on omat lakinsa. Niihin me joudutaan mukautumaan.