Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

1. Nettiviestien mukaan monet kertovat kärsineensä jopa vuosia huonosta yöunesta.
    Tilapäinen unettomuus on kai useimmille tuttua. Voimakkaat tunne-elämykset, shokit usein syynä.

Maalla syntyneenä ja kasvaneena tiedän, rankka fyysinen työ vie unentulo kiusan suit sait.
    (tietenkin edellyttäen, että työ on mielekästä)

Katkaisen itse unettomuusputken alaraajojen hapoille treenauksella 2x viikossa.
    Se tapahtuu aika myöhään illalla: Sen jälkeen harva tv-ohjelmakaan enää kiinnostaa.
  2. Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Tällä epäkohteliaalla murjaisulla viittaan siihen, että asut väärässä ympäristössä.
    Että näin sinulla on saattanut olla syntymästäsi lähtien.

Sanot pelkotilojasi sietämättömiksi. Olet hakenut kestämättömään tilanteeseesi myös
    asiantuntija apua.

Uskon, että netissäkin olisi 'superpelkääjien' vertaisryhmiä, koska pelkohan on hyvin yleistä.
    Oikeasti itse olen elänyt hyvin pelkojen varjostaman elämän. Se on rapauttanut,
    lähes invalidisoinut elämäni.

Jonkun TV-dokkarin mukaan on olemassa erikoisen hermoherkkiä ihmisiä, sukupuolesta riippumatta.

Kun aikanaan jännitin sosiaalisia tilanteita, ostin apteekista Valrian nimistä lääkettä.
    Kerran tälläisen illan jälkeen heräsin aamulla kasvot aivat tunnottomina.

Koska olen erakoitunut, keinot etenkin - merkkisen itsetunnon kohentamiseksi piti hankkia
    kotikutoisiksi.

Poistin Joogalla pahaa oloani. Sitten aloin harrastaa omaehtoista mielikuvienohjausta.
    Netistä löysin Unio Mystica sivuilta kirjaesittelyn. Lena Johanssonin
    Reiki Parantava Energia. Tilasin kirjan.
    Sen avulla pääsin polulle, jota olen kulkenut
    nyt kolmatta vuotta.

Oli hirmuinen kynnys mennä Reikikurssille. Myöhemmin jatkokurssille
    Reikimeditaatiossa, kuten näissä vastaavissa, psyykeä ja persoonallisuutta syväluotaavissa
    järjestelmissä joutuu omassa yksinäisyydessä
    kohtaamaan omat pelkonsa, oman pienuutensa.

Olet nuori vielä. Sinulla on työsi. Uskon, ettei sinun tarvi raapia tietäsi ylös
    ulkomaailmaan "napajäätikön" alta. Itsetunnon kehittäminen on se salainen, välttämätön ase, jolla maailma kohdataan tasavertaisena.

Tiukinta on kohdata kuoleman majesteetin läheisyys. Kun sen pelkoa aikansa siedättää,
    ihmisten ja elämänpelko tuntuu vähäiseltä.

Voimia sinulle taistelussasi mielentyyneyden saavuttamisen kivisellä tiellä.