Jonne195
![]()
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Pehmytkudos sarkooma
Onko täällä muita jolla on pehmytkudos sarkooma. Miten teillä menee,tiedän että aiheesta ei ole kiva keskustella. Mulla0271Tyksin ruoka
Jouduin tyksiin sairauteni takia,ruoka täällä on niin pahaa että minä en ainakaan pysty syömään sitä ollenkaan. Nytkin o1175