Onko täällä muita jolla on pehmytkudos sarkooma. Miten teillä menee,tiedän että aiheesta ei ole kiva keskustella. Mulla kasvain on sellaisessa paikassa että se sulkee toisen virtsaputken ja nyt on vedetty toisesta munuaisesta letku kusipussiin jota kanniskelen reidessä kiinnitettynä sellaisilla nauhoilla. Hoidot on kyllä pienentänyt kasvainta mutta leikata sitä ei vielä voi. Tätä helvettiä on kestänyt nyt puolitoista vuotta. Kyllä on henkinen kantti kovilla.
Pehmytkudos sarkooma
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201671
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881437Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651323NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube5241321Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231228- 421181
Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3001157Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611102- 661099
- 221036