Vapaa kuvaus

Linkit: http://www.megadeth.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

434

  1. Musiikkimakuni onkin täydellinen, kun itse siitä vastaan. Aivan sama minkälaista paskaa itse kuuntelet. Sinähän se kävit haukkumaan minun top 5 valintojani ja pistin vaan samalla mitalla perusteluineen takasin.
  2. 1. Todella hyvä että Dave sai lähdöt Metallicasta. Sen jälkeen syntyi jotain paljon parempaa eli Megadeth. Alkuaikana Megadethiin etsittiin laulajaa, mutta sellaista ei tuntunut löytyvän niin Dave lupasi hoitaa sen homman ja ajaa asiansa siinä hommassa ihan hyvin. Kitaristinahan Dave on tosi hyvä ja nopea käsistänsä varsinkin kun kommentissasi oli sitä makua että vertasit miestä taas Hetfieldiin joka on pelkkä komppikitaristi eikä soita sooloja läheskään yhtä paljon kuin Dave laulamisen ohella. Eikä noita bändejä pidä verrata toisiinsa se on niin naurettavaa hommaa kun kuitenkin musiikkikin eroaa todella paljon toisistaan. Livenä bändi on nykyäänkin vielä siistiä katsottavaa, vaikkei alkuajan loisteliaisuuteen päästäkkään. Ja sen verran tuosta huumeiden käytöstä että tuo tuntuu olevan varsinkin 80 luvulla alottaneiden bändien pahe. eipähän käytä enään vaan pääsi koukusta irti.

    2. Manowar ei ole vitsi, mutta teräsbetoni on. Ne plagioi kun Manowar taas on oikeesti helkutin kova bändi. Vokalistissa on kehumista, jollet sitä huomaa niin olet kyllä aika sälli.

    3. Iron maiden on huippu, mutta olet näköjään taas näitä tyyppejä että vittu mä oon hevari kuuntelen Metallicaa ja Iron maidenia.

    4. Ei yhtään hyvää levyä?? olet vissiin päästäsi vialla. Jos metallia kuuntelet luulisi sinuun silloin edes jotkut priestin levyistä uppoavan

    5. Juuri se niissä kahdessa ensimmäisessä levyssä niin hienoa onkin kolkkoa brutaalia mättöä. Coma of souls on juuri levy missä on jo niin kliinit soundit että se ei enään vedä vertoja lähellekkään ennen sitä tulleita levyjä. Kreator ei siis ole sinua varten jollet ymmärrä heidän musiikkiaan.