Onko järkee vai

Vanha Julli30

EI!?

Lueskelin hetken tätä palstaa ja en törmännyt yhteenkään järkevään keskusteluun. Lähinnä väitellään siitä mitä metallin alalajia mikäkin bändi edustaa. Järkevätkin keskustelut päättyvät johonkin päättömään väittelyyn siitä mihinkä kategoriaan luokitellaan tai väittelyyn siitä onko hyvää vai ei. Mitä järkeä tällaisessa keskustelussa on? Kun kuitenkin lähes kaikki bändit ja artistit voi nykyään luokitella alakategoriaan musiikki. Se on tehty kuunneltavaksi. Ja kuuntelemalla selviää kuinka hyvää se on. Tehkäämme siis niin.

Ja lopetetaan tälläset turhat "keskustelut".

3

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Pääasia on kai, miltä musiikki kuulostaa. Oli se sitten mitä lajia tahansa. Tai jonkun musiikkilajin alalajia. Joskus, kun ottaa osaa johonkin keskusteluun, niin heti joku "viisaampi" lähtee korjaamaan kirjoitusta. Ihmisellä on varmaan tarve olla tietäväisempi, kuin muut. Tai paremminkin tuoda se julki.

      • Knotitar

        olen huomannut tuon saman. Joidenkin mielestä pakollinen rekisteröityminen vähentäisi riidankylväjien vaikutusta, mutta kas kummaa...nämä kaksi kaveria eivät ole rekisteröityneítä käyttäjiä ja silti löytyy paljon järkevämpää sanottavaa kuin monella muulla täällä.

        Kyllä se on näköjään ihan henkilöstä kiinni, toiset näkevät vaivaa nimimerkin rekisteröimiseen, niin että kaikki sitten varmasti tietävät kuka on nyt haukkumassa toisten mielipiteitä.

        Muuten ihan ok juttua täällä on ja moneen kysymykseen saa nopeasti vastauksen niiltä, jotka enemmän tietävät.


      • Knotitar kirjoitti:

        olen huomannut tuon saman. Joidenkin mielestä pakollinen rekisteröityminen vähentäisi riidankylväjien vaikutusta, mutta kas kummaa...nämä kaksi kaveria eivät ole rekisteröityneítä käyttäjiä ja silti löytyy paljon järkevämpää sanottavaa kuin monella muulla täällä.

        Kyllä se on näköjään ihan henkilöstä kiinni, toiset näkevät vaivaa nimimerkin rekisteröimiseen, niin että kaikki sitten varmasti tietävät kuka on nyt haukkumassa toisten mielipiteitä.

        Muuten ihan ok juttua täällä on ja moneen kysymykseen saa nopeasti vastauksen niiltä, jotka enemmän tietävät.

        On huomattu että jos täällä aloittaa keskustelun ihan järkevästäkin aiheesta niin ei mene hetkeäkään kun joku rekisteröimätön käyttäjä tulee ja täyttää koko koko keskustelun pelkällä roskalla. Olen huomannut että täällä on muutama sama tyyppi jotka keksivät aina jotain negatiivista sanottavaa. Ikäänkuin oikein etsimällä etsisi muiden kirjoituksista jotain negatiivista. Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä. Niin pitääkin olla ja se on ok, mutta nuo muutamat käyttäjät vie sen keskustelun aina pois siitä aiheesta ja sen jälkeen lopputulos on usein pelkkää kiistelyä ja toisten nälvimistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe