Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Olisipa sinulla nyt hetki aikaa meille. 19:30-23 pystyn taas vain pikaisiin viesteihin. Luen kyllä aina aika ajoin jos sinä olet kirjoittanut jotakin, ehdin lukemaan pidempiäkin viestejä😉 en vain pysty vastaamaan pitkästi.
  2. Omat päätöksesi tekemisistä ja tekemättä jättämistä ovat täysin ja yksin sinun. Niissä olet aina oikeassa, niinkuin kaikki haluinensa kanssa. Se että minun anaali ei sytytä sinua ei vähennä arvo jota annan sinulle ollenkaan, eukä todellakaan sulje pois sitä että olisin kiinnostunut sinun anaalista, jos saisin joskus mahdollisuuden tutustua siihen 🤩
    Melkein kaikki mitä olen itsekseni itselleni kokeillut on minulle täysin vierasta toisen ihmisen kanssa. Nautin vain todellakin seksistä ja kun sitä ei ole muuten olen ollut tutkimusmatkalla itseni kanssa.
    Minunkaan listalla ei ole varsinaine sitominen (liikkumisen rajoittaminen) kovin korkealla, tietysti oikeassa seurassa, yhteisymmärryksessä ja sopivassa kiimassa se voisi olla kiihottavaa. Sitominen jonka tiedän kiinnostavan minua on nimenomaan rintojen ja kyrvän sitominen, ajatuskin niistä saa minut turpoamaan. En myöskään ole kivun perään, s&m.
    Missään nimessä et ole hyljeksittävä henkilö. Olen iloinen että sanot miten asiat on, eikä sitä tarvitse pahoitella. Älä ikinä anna kenenkään tehdä sinulle mitään mitä et halua.
    Kiitos toisestakin viestistä tidät jo varmaan miltä tuntui lukea sitä🤤 Näyttää siltä että jos joskus päädymme tapaamaan meillä on edessä seksi liikkeessä käynti.
    Kiitos myös siitä miten kauniisti puhuit minusta. Sinäkin olet mielessäni, isoine nänneinisi, joka kerta kun harrastan "seksiä", valitettavasti aina yksin.
    Kun tiedän että et tumitses, etkä arvostele voin joskus kertoa muista tutkimuksista joita olen itsekseni itselleni tehnyt. Jos kiinnostaa? Voit sitten kysellä niistä lisää. Mutta lupaa että et säiköhdä.
  3. Asia ei kuulu sinulle.
  4. Et käytä tunnustasi?