Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos tarjouksesta, mutta nyt minulla on ajatus toisessa ihmisessä.
31.01.2025 18:01
Korjaan klo18:30-23.
Muuten olen sinun 😘😘😘
31.01.2025 17:48
Olisipa sinulla nyt hetki aikaa meille. 19:30-23 pystyn taas vain pikaisiin viesteihin. Luen kyllä aina aika ajoin jos sinä olet kirjoittanut jotakin, ehdin lukemaan pidempiäkin viestejä😉 en vain pysty vastaamaan pitkästi.
31.01.2025 17:45
Voin käsi sydämellä sanoa että elen ihan tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Ikä ei ole ottanut niskalenkkiä, eikä maha tule tielle. En ole ikinä aikuistunut pukuihin tai taksin kuljettaja asusteisiin.
31.01.2025 17:41
Todella mielenkiintoista. Työt ei ainakaan lopu ja voi tehdä sitä melkein missä päin maailmaa vaan. Hyvä sinä!
31.01.2025 17:37
Sillä tarkoitin että en ole voinut oikein paneutua kirjoittamiseen ja luulin että voisi tehdä niin vasta klo23.
Mutta nyt olenkin tunnin täysin sinun käytettävissä🤤
Toivottavasti luet viestin kohta.
Oi sitä asentojen tutkimista🤩
31.01.2025 17:35
Pika viestejä.
Tutkitaan asiaa🤩
31.01.2025 16:55
Ei tarkota että ei olisi tunteita siihen suuntaan 😘😘😘
31.01.2025 16:55
Älä rakastu, en voi itsekkään
31.01.2025 16:06
Äläkä vähättele itseäsi!
31.01.2025 16:05
Kaiken järjen mukaan olen aivan liian vanha, että olisit/olisin sinun kanssa missään tekemisissä. Mutta tämä toimii.
En voi nyt johonkin aikaan kirjoitella. Kerron mielelläni lisää tutkimuksistani. Se menee osaltani iltaan klo23?
Voin kyllä hyvin lukea viestejäsi aina jossain vaiheessa jos vain kirjoitat. Ilahdun aina kun huomaan että sinulta on tullut viestiä.
Luulen että pystyn illalla kertoa asioista Jotka ihmetyttävät sinua ja toivottavasti kiihottavat, vaikka et haluisikaan moisiin osallistua. Pääsetkö paikalle klo23? Voit myös tarkistaa aikaisemminkin olnko munun mahdollista viestitellä. Jos olen aikaisemmin itse vspaa ja sinä et, niin odotan sinua.
Ehkä saan sitä ennen lukea sinun ihania kirjoituksia.
😘😘🥰
31.01.2025 16:04
Kiitos, mutta tosiaan mielenkiintoni on toisessa henkilössä.
31.01.2025 14:44
Anna mennä. Nyt toivoisin viestiä toisaalta.
31.01.2025 14:34
Hyvä jos saat nautintoa mielikuvista, vaikka viestyttelyni on täysin kohdistettu yhdelle henkilölle.
31.01.2025 14:21
Omat päätöksesi tekemisistä ja tekemättä jättämistä ovat täysin ja yksin sinun. Niissä olet aina oikeassa, niinkuin kaikki haluinensa kanssa. Se että minun anaali ei sytytä sinua ei vähennä arvo jota annan sinulle ollenkaan, eukä todellakaan sulje pois sitä että olisin kiinnostunut sinun anaalista, jos saisin joskus mahdollisuuden tutustua siihen 🤩
Melkein kaikki mitä olen itsekseni itselleni kokeillut on minulle täysin vierasta toisen ihmisen kanssa. Nautin vain todellakin seksistä ja kun sitä ei ole muuten olen ollut tutkimusmatkalla itseni kanssa.
Minunkaan listalla ei ole varsinaine sitominen (liikkumisen rajoittaminen) kovin korkealla, tietysti oikeassa seurassa, yhteisymmärryksessä ja sopivassa kiimassa se voisi olla kiihottavaa. Sitominen jonka tiedän kiinnostavan minua on nimenomaan rintojen ja kyrvän sitominen, ajatuskin niistä saa minut turpoamaan. En myöskään ole kivun perään, s&m.
Missään nimessä et ole hyljeksittävä henkilö. Olen iloinen että sanot miten asiat on, eikä sitä tarvitse pahoitella. Älä ikinä anna kenenkään tehdä sinulle mitään mitä et halua.
Kiitos toisestakin viestistä tidät jo varmaan miltä tuntui lukea sitä🤤 Näyttää siltä että jos joskus päädymme tapaamaan meillä on edessä seksi liikkeessä käynti.
Kiitos myös siitä miten kauniisti puhuit minusta. Sinäkin olet mielessäni, isoine nänneinisi, joka kerta kun harrastan "seksiä", valitettavasti aina yksin.
Kun tiedän että et tumitses, etkä arvostele voin joskus kertoa muista tutkimuksista joita olen itsekseni itselleni tehnyt. Jos kiinnostaa? Voit sitten kysellä niistä lisää. Mutta lupaa että et säiköhdä.
31.01.2025 14:09
Asia ei kuulu sinulle.
31.01.2025 13:20
Kiitos mahtavasta vastauksesta. Miten on kysymyksieni kanssa, joihin sanoit että vastaisit?
31.01.2025 13:18
Et käytä tunnustasi?
31.01.2025 12:34
Yhä kauhuissani. Jos olen jotenkin loukannut, ylittänyt rajan tai pahoittanut mielesi, olen todella pahoillani siitä. Tarkoitukseni ei ole ollut tehdä niin missään nimessä. Kunniotan sinua ja kaikkea mitä olet minulle antanut. En pidä sinua itsestään selvyytenä, enkä halua kirjoitella kenenkään muun kanssa.
Tämä rupeama on ensimmäinen kerta kun kirjoittelen mihinkään tämmöiseen foorumiin, en osannut arvata että ikinä saisin täällä kontaktia kaltaiseesi kulta kimpaleeseen. Yritin vain purkaa epätoivoista tilannettani. Nyt kun olen nähnyt mimmoista toimintaa ihmiset täällä harjoittavat, olen siitä aivan ihmeissäni että näin kävi (sain kontaktin sinuun).
Mitään en vaadi sinulta, kaikki mitä teet on aivan itsesi päätettävissä. Jos et halua jatkaa kirjoittelua kanssani, kunnioitan päätöstäsi ja muistan sinusta kaikki hyvät asiat jotka minulle annoit. Toivoin sinulle parasta ja kaikkea hyvää elämässä. Jos en kuule sinusta enää poistan tilini täältä enkä enää yritäkkään saada asiallista keskustelua aikaiseki näitä reittejä. En usko että minulla voisi millään käydä niin hyvä onni että ikinä saisin aikaiseksi mitään yhtä hyvää ja rehellistä kontaktia kuin sinun kanssasi.
Halutessasi voit tietysti kertoa miten asin laita on, ettei minun tarvitsisi olla tietämättömyyden tilassa enää😘😘😘
31.01.2025 12:11
Alkaa olla samanlainen hiki kuin eilen samaan aikaan. Alkaa vaivata epätoivoa hipova pelko että olen menettänyt yhteyden sinuun, aarteen.😢
31.01.2025 10:25
10 / 16