Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Huomenta 🏵️ Oot mielessä joka hetki kun olen hereillä. Valitettavasti et ole vielä tullut uniini, näen usein "hyviä unia". Valitettavasti se on ollut ainoa asia mitä minulla on ollut pitkään aikaan seksiaalisella rintamalla.
  2. Onhan asiat mennyt solmuun tällä palstalla ja saan/huomaan viestejä välillä väärässä järjestyksessä.
    En ikinä puhuisi sinusta selkäsi takana, varsinkaan mitään sinun panemisesta tai raskaaksi tulemisesta. Muiden kanssa puhuminen seksuaalista asioista, jostakin kolmannesta ihmisestä, niin että hän on tunnistettavissa, mutta ei tiedä että tämmöistä kaskustelua käydään, ei ole tapaistani. En ole esimerkiksi koskaan kavereideni kanssa puhunut omista seksuaalisista tapahtumista. En ole koittanut päteä nais tarinoilla. Semmoinen ei kiinnosta minua, siinähän pettäisi myös luottamuksen, joka mielestäni annetaan, kun on seksistä kysymys. Lisäksi olemme vielä lähtökuopissa, hyvin kaukana mahdollisesta fyysisestä seksuaalisesta kohtaamisesta. Liikutaan vielä mielikuvien, fantasioiden ja halujen mahtavassa maailmassa.
    Sinä välität!!! Oikeasti teit nimimerkin. Se ainakin selventää hieman näitä sameita vesiä.
    Ihmeellistä että näin lyhyessä ja erikoisessa yhteydessä voi syntyä tunneside johonkin ihmiseen jota ei ole koskaan tavannut. Minusta tuntuu että minulle on käynyt näin sinun kanssa. Kiitos. En kaipaa ketään muuta tähän meidän hommaan.
    Ennen kuin taas olin nähnyt viestin jossa kerroit nimimerkistä lähtin yhden viestin. Siinä ehdotin huomiseksi informaation vaiho tapaamista. Tällä alustalla on näyteikkunassa, vaikka meillä onkin nimimerkit ja kuten sanoin en halua jakaa asioitani muiden kanssa, minulla on sinut.
    Huomiseen, yritän myös herätä aikaisin, jatketaan sitten, mahdollisuuksien mukaan. Toivottavasti nukut hyvin 😘
  3. Ei!!! En kestä. Koko päivän on ollut enemmän tai vähemmän kiimassa. Sinä ja sinun ihanuus on ollut mielessä non stop. Mietin vaan miten voisimme nauttia toisistamme. Voisin nuolla sinut ensimmäiseen orgasmiin. Saada sinut niin märäksi että saan nautittua niin paljon pillumehujasi että ei tule jano eikä nälkä pitkään aikaan. Nyt kun olisit kunnolla rento ja mätkä voisin tehdä sen mitä joskus nuorena keksin tehdä: ottaisin sinun pikkuhousut ja työntäisin ne niin syvälle pilluusi kuin vain sinusta hyvältä tuntuisi sitten alkaisin vetää niitä hitaasti ulos. Jos tämä tuntuisi hyvältä niin uudestaan ja uudestaan, niin monta kertaa kuin haluaisit. Voist pyytää että vedän pikkuhousut märästä ja kiimasta kouristelevasta pillusta välillä nopeammin. Saataisiin sinulle paikat ihanasti araksi. Olisin lauennut tässä vaiheessa jo monta kertaa varmasti. Tulisin ihanille rinnoillesi, kasvollesi suuhusi, ihan mihin itse haluaist. Voisin nuolla rintasi puhtaaksi spermasta ja samalla imeä nannisi kunnolla turvoksiin. Tämä varmaan jossain vaiheessa riittaisi ja pillusi olisi hyvin työstetty. Jotta tulos olisi vertailukelpoinen molemmille voisit sitoa narun tiukasti kassieni takaa ja kyrpani juuresta, niin että veri ei pääsisi pakenemaan, voisit ihailla kun kyrpani sykkisi, alkasi sinertaa , turpoaisi ja suonet tulisivat kunnolla esiin. Voisin laikia silla kovia nannejasi ja sitten kurittaist sita suussasi, Nautin siitä kun hampaita ei säästellä. Lopuksi olsimme kummatin loppu ja paikat arkana, varmasti onnellisia ja yha kiimasia.😐🤤😍
  4. Kiitos, mutta ei kiitos.
  5. Aivan varmasti sait katseita naisten rinnat ovat pääsääntöisesti yhdet kauneimmista asioista. Ja twerkkaus, vaikka onkin tanssia ja urheilullista semmosta, en pysty katsomaan ilman että ajatus lähtee laukalle. Olisi mahtavaa olla siinä alla makaamassa ja aina välillä laskeutuisit hieromaan märkää vakoasi naamaani oikeen kunnolla.
    Pari kysymystä, jos sallit? Miksi et ole vastannut mitään siihen että haluaisin sinun tietävän tarkalleen hetken kun olen jossakin sinä mielessä ja kyrpä kädessä tyydyttämässä itseäni? Minusta ajatus siitä on jotenkin kiihoittavaa.
    Toinen, miksi sinun sormi minun anaalissa on sinulle niin outo ajatus, Vaikka olisit valmis että panisin sinua peppuun ? Olen miettinyt että en voi pyytää vastapulta tekemään mitään mitä en olisi että tehtäisiin minulle (ainakin niin että osaa sanoa tuntuuko hyvältä vai ei. Anaaliseksissä olen juuri tässä asiassa, tiedän että tykkään (paljon ) kun voin panna, mutta en tiedä miltä saajasta tuntuu. Olen kuullut siitä hyviä asioita, ikinä en ole keltään saanut (ei varmasti ole saman tuntuista, kuin silloin kun tekee itse). Haluaisin että saisin joskus kokea naisen panevan minua kunnolla perseeseen jollakin välineellä. Sittenpähän tietäisin miltä tuntuu. Siinä on myös se että saan valtavaa nautintoa siitä kun näen/tiedän että toinen oapuoli nauttii. Se on oikeasti kaikista kiihottavinta ja tärkeintä seksissä, mielestäni. Kun olen nähnyt ja lukenut miten jotkut naiset nauttivat anaaliseksiästä, luulisin että se näyttäisi hyvältä ja kiihottaisi myös vastapuolta kun mina pantaisiin.