Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Kyllähän jokainen lämminverinen mies ihailisi kaunista naista tuommoisessa asusussa, niin myös minä. Varmasti alkaisi panettaa ja mieli avaamaan mahdollisuuksien ovia. Monesti arvailen mitä ohikulkevat ja vastaan tulevat naiset miettivät kun näen heitä kaupungilla. Onko jollakin mahdollisesti geisha kuulat parasta aikaa tai ehkä anaalitappi. Tuo aika paljon kertoo mitä minä mietin kun olen kaupungilla. Jotenkin minua kiihottaa älyttömästi se että olisi jotain seksuaalista käynnissä julkisella paikalla, eikä kukaan huomaisi sitä. En tarkoita julkisella paikalla panemista ja kiinnijäämisen jännitystä, vaan juuri jotain kuten geisha kuulat tai anaalitappi. Olen nyt myös lukenut kaukosäädettävistä seksileluista joita voi pitää vaatteiden alla. Kuinka kiihoittavaa olisikaan olla itse kaukosäätimen käyttäjä ja naisella vieressä värkki housuissa. Tai sitten vaan istua baarin, kahvilan tai ravintolan pöydässä ja kaikilta piilossa minulla olisi sormi/sormia pillussa ja naisella olisi sormensa minun perseessä tai hyväilisi kyrpääni housujen alla ilman että yksikään ohikulkija huomasi.
  2. Itselläni?