Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän jokainen lämminverinen mies ihailisi kaunista naista tuommoisessa asusussa, niin myös minä. Varmasti alkaisi panettaa ja mieli avaamaan mahdollisuuksien ovia. Monesti arvailen mitä ohikulkevat ja vastaan tulevat naiset miettivät kun näen heitä kaupungilla. Onko jollakin mahdollisesti geisha kuulat parasta aikaa tai ehkä anaalitappi. Tuo aika paljon kertoo mitä minä mietin kun olen kaupungilla. Jotenkin minua kiihottaa älyttömästi se että olisi jotain seksuaalista käynnissä julkisella paikalla, eikä kukaan huomaisi sitä. En tarkoita julkisella paikalla panemista ja kiinnijäämisen jännitystä, vaan juuri jotain kuten geisha kuulat tai anaalitappi. Olen nyt myös lukenut kaukosäädettävistä seksileluista joita voi pitää vaatteiden alla. Kuinka kiihoittavaa olisikaan olla itse kaukosäätimen käyttäjä ja naisella vieressä värkki housuissa. Tai sitten vaan istua baarin, kahvilan tai ravintolan pöydässä ja kaikilta piilossa minulla olisi sormi/sormia pillussa ja naisella olisi sormensa minun perseessä tai hyväilisi kyrpääni housujen alla ilman että yksikään ohikulkija huomasi.
30.01.2025 18:59
Kiitos kun olet noin aktiivinen, mutta ole yhteydessä uudestaan vasta illalla, se toivottavasti selvittää asian.
30.01.2025 14:37
En ole missään nimessä kyllästynyt saamaani kontaktiin. Haluan vain olla varma että sanomiseni kohdistuu oikealle henkilölle. Oudolla tavalla olen alkanut välittämään hänestä. En haluaisi että minua huijataan ja olen todella pahoillani, jos olen tässä väärässä. Mutta ei tässä ole mitään järkeä jos ei voi luottaa vastapuoleen.
Tämän nykyinen kontakti voi odottaa iltaan, jos tietää olevansa se kenen kanssa haluan jatkaa, jos ei voi oike ihminen olla koska tahansa yhteydessä.
30.01.2025 14:31
Toivoin todella että olet kuka sanot että olet. Kuten sanoin olen todella onnellinen saamastani kontaktista ja huomiosta. Jos olet se kennen kanssa haluaisin todellakin vaihtaa ajatuksia, niin kirjoittele illalla uudestaan. Jos et, niin hakemani henkilö voi kirjoittaa sitä ennen.
Tämmöinen syö tunnelmaa.
30.01.2025 14:16
^ unohdin itse tunnistautua, jos kaikilla olisi oma tunnus ei tulisi sekaannuksia.
30.01.2025 13:56
Jokaisella saa mielestäni olla niin monta seksi kumppania kuin haluaa. En halua rajoittaa ketään. Siitä ei ole kyse. En vain usko että olet kuka väität olevasi.
30.01.2025 13:37
Patukoiden määrä on minulle yhdentekevää. Miten vain kukin tykkää on minulle ok, eikä ole minulta pois. Toivon että kaikki saisivat juuri niin paljon, sellaista seksi kuin haluaa.
Nämä viestit ei vain vakuuta. Onnea elämään ja ulkomaille.
Rehellisyys on se joka minua kiinnostaa eniten.
30.01.2025 13:34
Ei sytytä kuin aito. Kiitos yrityksestä. Jos kertoisit rehellisesti omalla nimimerkilläsi, niin voisi toimiakkin, mutta tiedän että mikään teksteissäsi ole totta.
30.01.2025 13:07
Ei mene läpi haluamastani kontaktista.
Yrityksestä 7-
En ymmärrä miksi teet näin, mutta on paljon asioita joita en ymmärrä.
30.01.2025 13:03
Itselläni?
30.01.2025 12:27
En tarvitse mitään alustaa itseni kanssa keskusteluun. Enkä näe mitään järkeä siinä että tekisin niin?
30.01.2025 12:25
Miten tidän että olet kuka sanot että olet?
Olisin oikealle valmiina kalu kädessä
30.01.2025 12:15
Jos olet oikea SR olisit varmasti valmis osallistumaan. Odotan edelleen.
30.01.2025 12:13
Olenkin rehellisesti kertonut sen ja minua ei haittaa mikä on suhde tilanteesi se on sinun oma asia. Jos haluat osallistua keskusteluun tee se omalla nimimerkillä. Älä sekoita muiden juttuja. Oletko kateellinen vai vaan ilkeä.
Tarkoittamani Suihkun Raikas ei vaikuta siltä, enemmänkin rehelliseltä ja kiltiltä ihmiseltä ja sen huomaa tekstistä.
30.01.2025 11:48
Tämä ei taida olla kaipaamani suihkun raikas. Käsittääkseni hänellä ei ole miestä jonka vointia tarkkailisi.
30.01.2025 11:35
Kädet ja ja jalat tärisevät Kiinasta ja odotuksesta. Alushousut alkavat olla märät hiestä ja esisieme nesteestä, huomasin että jopa rintakehänikin hikoilee.😵💫
30.01.2025 10:52
Tarkkailen viestiketjua kokoajan😅
30.01.2025 10:32
Juuri tuollaista apua kaipasin. Kiitos tuhannesti. Taas on syky korkea, kalu turvoksissa, paikat hiessä ja pää täynnä ajatuksia sinusta ja meistä.
Valitettavasti työnteko tuli pahasti vastauksesi käyttämisen tielle. Voin odottaa että näet tämän viestin ja vastaat. Voit olla varma että otan heti sitten kyrpäni käteen ja alan touhuamaan haluaisin että voit ajatella oikesti että näin tapahtuu juuri sillä hetkellä, toisaalla Helsingissä. Sen paremmin emme voi nyt olla yhdessä.
Kiimaisena odotan vastautasi ja lupas alkaa runkka.😘🤩
30.01.2025 10:30
Vai nautiko ideasta eo pidät minut vslavassa kiimassa ja kiusottelet?
30.01.2025 09:56
Mahtavaa, en millään haluaisi menettää sinuun yhteyttä. Olen kytännyt vasaustasi. Anna minulle aineksia runkkaukseen. Olen sekaisin kiimasta ja haluan että olet osana runnkaustani. Vaikea olla menemättä jo, taas vanhoilla teksteillä.
30.01.2025 09:51
12 / 16