Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olenko liian innokas?
30.01.2025 08:48
Auta minua. Olet saanut minut mielettömän kiihkon valtaan haluan laueta "kanssai" niin pian kuin mahdollista.
30.01.2025 08:45
Ei tarvitse lukea, jos ei kiinnosta, saati kommentoida.
30.01.2025 08:33
Voin vannoa että en. En tarvitse sitä.
30.01.2025 08:30
Kerro jotku fantasiasi, niin lähden välittömästi runkkaamaan, voit kuvitella tekemistäni, tietäen että se tapahtuu toisaalla juuri sillä hetkellä.
30.01.2025 08:07
Kiihottaako ajatus että luen viestejäsi, ajatten sinua kun runkkaan?
30.01.2025 07:57
Huomenta S-R En usko että tilanteeni johtuu pelkästään siitä että olen ollut ilman seksiä kauan, aina minulla on pyörinyt sexi mielessä tosi aktiivisesti. Nyt kun olen miettinyt asiaa ja tunnistautuisin ihan ylpeästi nymfomaaniksi. Olisin todella valmis kunnolliseen seksi sessioon. En tarkoita vain esim. yhtä yötä tai edes yhtä viikonloppua, vaan kunnollista, vaikka viikon sessiota. Saisi ja voisi tehdä kaiken mitä haluaa, silloin kun haluaa. Olisipa tähän mahdollisuus (edellyttäisi ennen kaikkea saman henkisen ja suostuvan toisen osapuolen 😉 Oikea seksi retriitti. Siinä oppisi varmasti paljon. Ei olisi estoja eikä häpeää, sais rohkeasti esittää toiveet ja olettaa että ne otetaan vastaan niin kuin on tarkoitettu, eli päämääränä nautinto molemmille osapuolille.
Voisi olla touhussa, tavalla tai toisella vaikka koko ajan. Olkoon se sitten hyvää tavallista panemista, tutustumista rintojen sitomiseen (ja täytyy myöntää olen myös kiinnostunut kullin ja kivespussien sitomisesta). Tai ihan mitä vaan voitaisiin esimerkiksiksi sopia että koitan panna sinua niin hellästi, kun nukut, että et herää siihen, sitten voisi aamulla keskustella siitä millaisia unia näit. Niin paljon mahdollisuuksia!
Nyt taas on muna turvoksissa. Kerro jotain joka saa minut laukeamaan kun vedän käteen.
30.01.2025 07:20
Monikin teksti😉 Ehkä eniten teksteissä rehellisesti ilmaistu nauttimisen halu, vilpittömyys. Niistä tulee myös ilmi hyvyytesi. Näiden asioiden johdosta alan myös erottamaan viesteissä sinun oikeesti kirjoittamat ja käsittämättömän teeskentelijän lähettämät.
Huomenna uusiksi?
Voisit kertoa jonkun fantasian jota et ole toteuttanut, mutta haluaisit. Kerro miltä haluat sen tuntuvan, näyttävän tai maistuvan. Olisi mukavaa päästä heti aamusta " sinun kanssa" jälleen vetämään käteen (olenko tosiaan itsekin nymfomaani, kun kokoajan tekisi mieli panna sinua?)
30.01.2025 02:11
Riittää varmasti ajateltavaa, yhteiskunta on lyönyt niin kovan leiman kyseiselle toiminnalle, mutta ainoa jonka mielipiteellä on väliä, olet sinä itse.
Seksuaalinen aktiivisuus on myös jotenkin saanut huonon leiman. Siinä, ja palvelun tarjoamisessa sitä haluaville rahaa vastaan ei ole kummassakaan mitään väärää.
Ihmiset on liian usein julmia, haukkuvat ja vihoittelevat asioita kohtaan jotka on erilaisia suurista massoista.
En yritä enkä halua yllyttää sinua mihinkään, sanon vain että voit ylpeästi olla juuri sellainen kuin olet ja se mitä teet tai et on oma asiasi.
30.01.2025 01:52
Jos olet asian kanssa ok, kaikki meni haluamallasi tavalla ja sinun ehdoilla, en nä että siinä olisi mitään väärää. Ketään ei pakotettu tai satutettu.
Anna mennä vaan jos niin haluat ja muista olla varovainen.
29.01.2025 23:46
Ihanaa että olet antanut minulle eväät tommosiin kirjoituksiin. Sinun tarjoamat mahdollisuudet mielessä haaveilen.
Valitettavasti pitää alkaa pikkuhiljaa jo nukkumaan. Kävin jo runkkaamassa kun luin ekoja teksteja joita näin sinun kirjoittaneen. Olet saanut spermani lentämään kahdesti tänään, kiitos. Sääli vaan että spermat menee viemäristä alas 😭
Vielä joku päivä lihaa lihaan.😘
29.01.2025 23:42
Kukas se siellä?
Meneekö kyrpä nieluun asti?
29.01.2025 23:34
Elämäni tarina, olen yksin. Voin vain kuvitella millaista olisi kun olisi Suihkun Raikas nainen sängyssä lusikka asennossa. Hiljaa, rauhallisesti keinuen kova kyrpäni välillä mehukkaasa vitussai, pitkiäkin aikoja täynnä, täysin liikkumatta. Vaihdettaisiin reikää halusi mukaan. Ei kiirehdittäisi mihinkään, jos kiihko jossain vaiheessa olisi ylivoimainen ja laukeaisin sisääsi voisit imeä kalun takaisin paraati kuntoon ja minä voisin käydä sinun alakerrassa putsaamassa paikat huolellisesti kielelläni. Kaikki valmiina aloittaisimme uudestaan. Voisimme nukahtaa niin, minun kyrpäni sinun sisällä, selkäsi tiiviisti rintakehääni ja vatsaani vasten, käteni tukevasti kiinni rinnoissasi.
Hyvää yötä Suihkun Raikas
29.01.2025 22:55
Imuroisitpa minua. Kuinka syvälle pystyt ottamaan kalun suuhun ja nieletkö mielellään spermat?
.....Ajatukset eivät anna rauhaa.
29.01.2025 22:31
Onnituisipa tänään saada🏵️seuraa.
Kädet hikolee, vako hikoilee, tuntuu kuin posliinit kivespussini olisi turvonneet, tykyttävän kyrvän päässä on kirkas tippa ja pulssi korkea. Miten voit vaikuttaa minuun näin, vaikka en tunne sinua ollenkaan?
29.01.2025 22:06
Tic tac, tic tac... Kiima kasvaa. Odotus on herkkua kun mielikuvitus laukkaa. 🫣
29.01.2025 21:45
Ihana🏵️
Kiitos kun koitat myös pitää asiat asioina, etkä säikähtänyt pois, vaikka näit suoraan aiempia kirjotuksia, seison kyllä niiden takana.
Olisi kiva jos ihmiset pysyisivät Asiassa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa ei sanoisi mitään. Jos haluaa osallistua osallistuisi omalla nimimerkkillä. Aina voi olla myös lukematta, jos teksti ei miellytä.
Haluan sinusta realiaikaista runkkaus seuraa. Klo22?
29.01.2025 20:28
Keskustelu on nyt ihan harha teillä, yritin sanoa.
29.01.2025 19:33
Suihkun Raikas vakuutat minua vaan kokoajan enemmän 🥰
29.01.2025 19:20
Säkähditkö nyt pois Suihkun raikas? Kuten sanoin haluan olla näissä asioissa avoin.
29.01.2025 19:18
13 / 16