Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suihkunraikas kun olet olisi mahtavaa päästä siirtämään bikini sivuun ja dipata mansikka sinun mehukkaaseen pilluun ja syödä se. Yksi toisensa perään, aina syvemmälle, aina kosteammaksi ja herkullisemmaksi.
27.01.2025 22:27
Onko sulla mitään ajatusta miten yksityisempi viestittely onnistuisi, turvallisesti?
Meinaan räjähtää jakamisen ja kuulemisen halusta.
Töissäkin tänään oli lahje täynnä kun luin viestejä joissa kerroit itsesi.
Kohti kosketusta?
27.01.2025 19:27
Hyvä suihkunraikas. Uskoisin että saisit paljon iloa rintojen sitomisesta. Rinnat ovat mahtavasti pystyssä, veren pakkautuessa niihin väri alkaa mennä sinertäväksi ja kaikki kosketukset voimistuvat moninkertaisesti. Esteettistä ja antoisaa. Itselläni on ollut nuruudessa kokemuksi siitä, eikä ajatus ole jättänyt rauhaan. Nyttenkin kirjoittaessa kyrpä turpoaa ja tekisi mieli runkkaa pelkästä mielikuvasta.
Minulla on ollut ilo tuntea yksi kaltaisesi nautiskeleva seikkailija ennenkin. Kadehdin teidän kokemuksia.
Toisen seikkailijan kanssa ei koskaan mennyt fyysiselle tasolle (valitettavasti) mutta paljon spermaa lensi kun keskusteltiin ja vaihdettiin kuvia.
Ehkä saataisiin jossain vaiheessa, jotenkin viestittelymme pois tästä näyteikkunasta, niin olisi helpompi kertoa ja näyttää lisää.
27.01.2025 18:49
Kolmas kerta kun yritän saada kommenttia näkymään.
Kiitos kun kerroit itsestäsi ja olen pahoillani jos vofeoitasi käytetään vastoin tahtoaasi.
Muuten kuulosti todella hyvältä. Itse olen hieman yli 50. Lihallisissa asioissa olen yksin. Olen itseksen kokeillut kaikkea mitä voin vain kuvitella. Yksin vaan tulee rajat vastaan. Haaveeni olisi saada työntää koko käteni naiseen. Itse en tähän veny, muuten olisin kokeillut sitäkin. Kiihotun myös rintojen sitomisesta, jos vastapuoli nauttii siitä. Se on todella kiihottavan näköistä. Onko kokemuksia?
Toivottavasti viesti tuleenyt perille ja saan vastauksen.
27.01.2025 12:52
Uskon että minussa olisi vilä yks runkkaus jaettavana, jos sen saisi onnitumaan yksityisesti. Tämä viestittely tilanne on minulle todella kiihottava.
27.01.2025 00:16
Onko ideaa yksityiseen yhteyteen nyt?
27.01.2025 00:04
Oisinpa saanut tämänkin viestin aikaisemmin.
Kohta on pakko nukkua, jos ei saada yksitystä yhteyttä.
27.01.2025 00:02
Haluan vielä motivoida sinua kontaktiin: en ole varsinainen s&m tyyppi, joskaan en sulje MITÄÄN pois, mutta viesteistäsi saan kuvan että nautit rinnoistasi. Yksi suuri iloni ja himoni on rintojen sitominen. Miltä kuulostaisi/ onko kokemuksia?
26.01.2025 23:47
En ole yhtään varma että viestien kulku on sinusta kiinni. Voisit kertoa ikäsi ja mielenkiintosi. En ole mikään teknologia henkinen ihminen, minulla ei ole ehdutusta miten saada turvallisesti yksityis kontakti, mutta sitä haluaisin. Onko sinulla tähän apuja?
26.01.2025 23:25
Miten saataisiin henk. koht. yhteys?
26.01.2025 23:18
Miten onnistuisi. Pitää kertoa että en ole vapaa. Onnellisessa epätyydytävässä avioliitossa. Rehellisyys on valttia.
26.01.2025 23:11
Jotenkin näen viestis myöhään. Runkkasin yksin kun olisin voinut jakaa kokemuksen. Et ole vieläkään kertonut itsestäsi...
26.01.2025 23:04
Mielellään. Kerro itsestäsi.
26.01.2025 22:56
En ole vielä nukahtanut. Itse asiassa runkkaan ja luen viestiäsi. Entä itse?
26.01.2025 22:43
Suihkun raikas.
Kiitos mielikuvista. Fyysinen reaktioni kertoi kaiken. Nyt on pakko pistää silmät kiinni, jos et anna muuta aihetta pitää niitä suki.
26.01.2025 22:01
Nyt minäkin olen sängyssä, slasti. Odotus on tasoittanut verenkierron. Haluatko jatkaa?
26.01.2025 21:52
Kiinnostaako viestittäminen? T. Muut viestit paitsi ..
26.01.2025 21:43
Ole hyvä ja vastaa mitä olet mieltä?
26.01.2025 20:38
16 / 16