Tilasin seksileluja ja liukkaria

Anonyymi-ap

Pitkään oon halunnut kokeilla työntää sisälle pilluun jotain, oon kokematon siinä. Masturboin klitorista hyväillen ja usein tuntunut, että kaipaan jotain uutta. En malta odottaa että pääsen leikkimään uusilla leluillani!
Valitsin aloittelijalle sopivaa, ei kovin paksua ja isoa, ettei minuun tee kipeää. Odotan suurta nautintoa.

❤️

24

789

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina kannattaa kokeilla uutta. En voi täysin samaistua miehenä, mutta kipu ja laki ovat ainoat rajat omasta kokemuksestani. Suosittelisin käymään askartelu kaupassa ja hakemaan eri kokoisia helmiä ja siihen sopivan narun. Helmiä on (onneksi) isojakin. Kannattaa kokeilla myös anaaliin. Ikinä ei voi tietää jos ei kokeile.

• Anonyymi

Onhan niitä naisille geishakuulia ja helmiäkin varmasti pimppiin laitettavaksi. Peppujutut ei innosta.

-Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä naisille geishakuulia ja helmiäkin varmasti pimppiin laitettavaksi. Peppujutut ei innosta.

-Aloittaja

On toki. Ei pidä tuomits ennen kuin kokeilee. Ainavoi ottaa askeleen taaksepäin, mutta ei jos ei kokeile. Parasta anaalissa on se että se on sama miehelle ja naiselle.

• Ole hyvä ja vastaa mitä olet mieltä?

• Anonyymi

Mieltä mistä?

-Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieltä mistä?

-Aloittaja

Helminauhasta. Sen voi tehdä pitkäksikin ja täyttää pillun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helminauhasta. Sen voi tehdä pitkäksikin ja täyttää pillun.

En mä sellasta laita. Ei nyt semmonen kiinnosta. Sisälle kun saa ihanaa dildoa… voi kauankohan toimituksessa menee🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sellasta laita. Ei nyt semmonen kiinnosta. Sisälle kun saa ihanaa dildoa… voi kauankohan toimituksessa menee🤭

Helminauha ei ole ainoa tai paras vaihtoehto. Dildo on varmasti hyvä. Miksi kysyit neuvoa, jos olit jo tehnyt päätöksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helminauha ei ole ainoa tai paras vaihtoehto. Dildo on varmasti hyvä. Miksi kysyit neuvoa, jos olit jo tehnyt päätöksesi?

En minä ole missään vaiheessa kysynyt mitään neuvoa. Halusin vain jakaa tämän.

• Anonyymi

Ok. Ei missään nimessä ollut tarkoitus luokata.

• Anonyymi

Ei muuta ku venäläinen perseenpärisytin surisemaan! Toivottavasti saat orkun ennen kuin patterit loppuu 😍

Vaikka sen kyllä sanon että mun paksu suonikas 17/5 kaluni olisi parempi sisälläsi kuin mikään korvike.

• Anonyymi

Ei ole orgasmivaikeuksia mulla, saan joka kerta kun teen sitä. Niin ihanaa se on… haluatko kertoa enemmän tuosta suonikkaastasi?😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole orgasmivaikeuksia mulla, saan joka kerta kun teen sitä. Niin ihanaa se on… haluatko kertoa enemmän tuosta suonikkaastasi?😋

Heh, no mun paksu suonikas on semmonen veijari että se velttona näyttää ihan naurettavalta nakilta mutta oikeassa seurassa se muuttuu ihan ällistyttävällä vauhdilla isoksi ja paksuksi lekaksi jonka päässä on iso sinipunainen sykkivä terska. Varressa isot verisuonet oikein pullottaa kun se seisoo täysillä. Olen myös oppinut pitämään sen kurissa ettei se liian äkkiä sylkisi spermoja ulos minkä se mieliisti tekisi kun on ihana mahlaa valuva pillu lähettyvillä. Vasta kun nainen on nauttinut kunnolla , se saa luvan laukoa valtavan lastin kuumaa siemennestettä. Sitä sitten tuleekin kunnolla ja kovalla paineella. Joskus viikon tauon jälkeen on ollut pussit niin täynnä että jopa yli 10 ruiskausta tulee tavaraa ekalla orkulla. Jos hommia jatketaan, seuraavalla kerrallakin sitä riittää vielä noin puolet siitä määrästä mitä eka laukaisu tuotti 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, no mun paksu suonikas on semmonen veijari että se velttona näyttää ihan naurettavalta nakilta mutta oikeassa seurassa se muuttuu ihan ällistyttävällä vauhdilla isoksi ja paksuksi lekaksi jonka päässä on iso sinipunainen sykkivä terska. Varressa isot verisuonet oikein pullottaa kun se seisoo täysillä. Olen myös oppinut pitämään sen kurissa ettei se liian äkkiä sylkisi spermoja ulos minkä se mieliisti tekisi kun on ihana mahlaa valuva pillu lähettyvillä. Vasta kun nainen on nauttinut kunnolla , se saa luvan laukoa valtavan lastin kuumaa siemennestettä. Sitä sitten tuleekin kunnolla ja kovalla paineella. Joskus viikon tauon jälkeen on ollut pussit niin täynnä että jopa yli 10 ruiskausta tulee tavaraa ekalla orkulla. Jos hommia jatketaan, seuraavalla kerrallakin sitä riittää vielä noin puolet siitä määrästä mitä eka laukaisu tuotti 😍

Kuulostaa ihanan herkulliselta🥰 mahlaa valuva pillu sopii sitten siihen hyvin yhteen, kirjaimellisesti. Sehän valuu aivan solkenaan kun tuommoinen ihana on siinä lähellä😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanan herkulliselta🥰 mahlaa valuva pillu sopii sitten siihen hyvin yhteen, kirjaimellisesti. Sehän valuu aivan solkenaan kun tuommoinen ihana on siinä lähellä😍

Oijoi kun tuollaisen naisen ihanaisen kanssa saisi nautiskella oikein pitkän kaavan mukaan 😍

Kyllä se olis yhtä juhlaa kun molemmat sais herkutella ja orkutella olan takaa. Semmonen monen tunnin sessio niin jestas ! Nyt alkaa kalu muuttua herkkuvaon kyntäjä-moodiin kun kuvittelen tilanteen. Joutuuko tässä kohta antamaan kättä sille kun oikein nivusissa sykkii 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi kun tuollaisen naisen ihanaisen kanssa saisi nautiskella oikein pitkän kaavan mukaan 😍

Kyllä se olis yhtä juhlaa kun molemmat sais herkutella ja orkutella olan takaa. Semmonen monen tunnin sessio niin jestas ! Nyt alkaa kalu muuttua herkkuvaon kyntäjä-moodiin kun kuvittelen tilanteen. Joutuuko tässä kohta antamaan kättä sille kun oikein nivusissa sykkii 😂

Niimpä olis❤️ nauttisimme toisistamme oikein kunnolla☺️ täällä olisi sulle kosteaa, lämmintä ja liukasta vakoa johon saisit sen herkkusi upottaa🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä olis❤️ nauttisimme toisistamme oikein kunnolla☺️ täällä olisi sulle kosteaa, lämmintä ja liukasta vakoa johon saisit sen herkkusi upottaa🤤

Ooh kun sitä ihanaa vakoa saisikin takoa, sitä ihanuutta kestäisi tuntikausia! 😍

Kyllä on kulli herännyt näistä jutuista, se seisoo kuin rautakanki ja jos sulta tulee sitä ihanaa pillumehua niin täällä puolestaan kullista valuu kirkasta kiimalimaa 🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh kun sitä ihanaa vakoa saisikin takoa, sitä ihanuutta kestäisi tuntikausia! 😍

Kyllä on kulli herännyt näistä jutuista, se seisoo kuin rautakanki ja jos sulta tulee sitä ihanaa pillumehua niin täällä puolestaan kullista valuu kirkasta kiimalimaa 🤑

Kyllä oli eilen aamuna sellainen herkkä hetki että olisitpa ollut mukana. Mulla täytyy pyyhe olla alla kun pillumehua tulee niin reippaasti mulla… olisin varmaan kiljahtanut kiimasta jo pelkän seisovan kullin näkemisestä!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli eilen aamuna sellainen herkkä hetki että olisitpa ollut mukana. Mulla täytyy pyyhe olla alla kun pillumehua tulee niin reippaasti mulla… olisin varmaan kiljahtanut kiimasta jo pelkän seisovan kullin näkemisestä!

Ihana märkä pilllu oiw kiva nuolla kunnolla

• Anonyymi
        Kuopionmies1974 kirjoitti:

Ihana märkä pilllu oiw kiva nuolla kunnolla

Nuoleminen tuntuisi hyvältä…

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko sanoa että tää sun ketju sai täälläkin seisomaan huh

• Anonyymi
        nyymch kirjoitti:

Pakko sanoa että tää sun ketju sai täälläkin seisomaan huh

Aijaa hih🥰

• Anonyymi

Pillu märkänä koko viikon odotellut pakettia ja näin viimeyönä jopa unta, missä hyväilin itseäni leluilla… tänään saapui paketti ja lähden sitä kohta hakemaan.
      Tänäiltana on hemmottelua ja orgasmeja tiedossa❤️‍🔥 ihana ja kuuma ilta tulossa!❤️ aamusta asti ollut taas kiimassa mutta haluan odottaa iltaan kun saan ne ihanat välineet käyttöön🫶🏻

• Anonyymi

Niin ja olen siis tämän ketjun aloittaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      260
      2363
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1562
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      28
      1343
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      60
      1285
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      54
      1268
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1213
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1212
    8. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      73
      1129
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1119
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      40
      1082
    Aihe