Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä sinä voisit pikkuhiljaa suksia vittuun täältä häiriköimästä.
01.02.2025 01:15
Niin en tiedä miten se toimisi pannessa. Se toimii hyvin muuten, on kokoajan tietoinen kyrvästään=seksi mielessä.
Kun olen sekoillut näiden kirjotuksien ja kirjoittajien kanssa olen miettinyt miten ihanaa, lämmintä ja rauhallista olisi maata alasti vieressäsi upottaa kasvoni rintoihisi suudella, imeä ja näykkiä niitä hellästi. Toisella kädellä puristella pakaroitasi ja toisella hyväillä ja työntyä lämpimään pilluusi. Se olisi täydellinen lääke lukemalleni ahdasmielisyydelle ja vihaisuudelle. Olisinpa siellä missä sinä olet.
01.02.2025 01:13
Tuliko mieleen mitään kysymyksiä? Oliko liikaa?
Haluaisin vihdoin miellyttävää keskustelua, mielyttävän ihmisen kanssa. Lähdin hölmönä mukaan juoppo huutelioiden asioihin. Ei pitäisi yllyttää hullua mäessä.
Nyt kaipaisin sinun kauniita sanoja vastapainoksi 😘😘
01.02.2025 01:02
Minulla ei ole penisrengas fobiaa. Päinvastoin.
01.02.2025 00:58
Asiat joista puhun eivät ole millään tapaa laittomia ja näihin keskusteluihin yritetään pitää ikärajaa. Jos näitä lukee lapset ne tekevät sen sivujen sääntöjen vastaisesti.
Ettet nyt vaan ois kännissä ja kateellinen kahden ihmisen rehelliselle yhteydelle, jonka ulkopuolelle jäät.
01.02.2025 00:55
Sä oot nero. Ilmoita poliisille ja mene itse johonkin toiseen keskusteluun.
01.02.2025 00:48
Mahtavaa löysit!!
Ei mua haittaa mitä huuteliat huutelee. Halua ehdottomasti kirjoitella kanssasi.
Näitkö viimeiset kirjoitukset edellisellä sivulla? Löysin ja sain siirrettyä penisirengas kirjoituksen viestien loppuun. Löydät sen sieltä varmasti. Vai luitko ne jo?
01.02.2025 00:44
Arvokas ihana Suihkun Raikas.
Sain tehtyä uuden sivun. Löydät sen varmasti. Ensimmäisenä sen löysi kuitenkin minun ex ihailija, sinun nykyinen ihailija. Anteeksi että sanon näin mutta se rasittava kännissä olevalta vaikuttava akka🤯
Että tervetuloa sinne.
Olet ihana😍
01.02.2025 00:30
Pyyntöni kaikille.Edellisellä sivulla kävi niin kuin arvasin että käy, kun kerron omista asiostani. Kummallisesti ihmiset hermostuvat kun jokin on liian erilaista heidän mielestään, vaikka ketään ei satuteta, yllytetä mihinkään tai tehdä mitään laitonta.
Jos kirjoitukset ei mielytä, niin ole hyvä ja poistu palstalta, ennen kuin paljastat ahdasmielisyytesi ja hölmöytesi tai ainahan voit soittaa poliisille.
01.02.2025 00:22
Löysin tekstin ja toin sen tähän alas että löytäisit ja voitaisiin siitäkin vaihtaa ajatuksia😘😘😘😘😘😘❤️
01.02.2025 00:05
kerron nyt kuitenkin jotakin, kun kohta en enää pysty kirjoittelemaan:
Olen usein, jo pidemmän aikaa, toisinaan käyttänyt "penis rengasta". Se ei tosin ole alunperin siihen tarkoitettu, vaan on veneilyyn tehty teräs sokka. Noin 1cm paksua kiiltävää terästä. Se on pullean U kirjaimen muotoinen, jonka avoimeen päätyyn tulee tappi joka pysyy kierteillä kiinni ja sulkee U:n. U kyrvän päältä alaspäin, kassit myös sokan etupuolelle ja tappi kiinni kassien alta. Tuntuu hyvältä kun on koko ajan kuin oisi pieni seisokki. Kyrpä ja kassit ovat terhakasti edessä. Näyttää myös hyvältä. Valitettavasti en ole ikinä päässyt panemaan ketään se päällä, mutta voisin kuvitella että tuntuisi hyvältä klitorista vasten ja kassit osuisivat joka työnnöllä pillun alaosaan , kastuen nesteistä. Olen pitänyt sitä töissä, kotona ja kun olen ollut liikenteessä. Pysyy aina olennainen mielessä😉 kuten aiemmin sanoin minua kiihottaa että olen julkisessa paikassa ja kukaan ei tiedä mitä on tekeillä.
Pitääkin etsiä se vielä tänään (työkalujen joukosta, täysin viattoman näköinen). Asetan sen paikoilleen ja ajattelen sinua. Näkisitpä🥲. Voidaan illalla keskustella siitä ja muista tutkimuksistani
01.02.2025 00:03
Aloitan uuden keskustelun. Koitan pitää otsikon mahdollisimman mielenkiinnottomana, että saataisiin rauhaa. Täälä kun on hörhöjä häiritsemässä.
Teen sen nyt. Löydät kyllä, jos et niin kerron täälä vinkkejä sen löytämiseen.
31.01.2025 23:49
Näin jonkun kommenttiin kommentoinnin josta kävi ilmi että olit lukenut penis rengas tekstini. Valitettavasti en löytänyt vastinettasi😭
Eli eteenpäin, kerron sinulle lisää omista lihan ilon tutkimuksista. Olen iloinen että alat syttyä rintojen sitomiselle. Pidän siitä todella paljon kiihotun siitä miltä se näyttää ja kun kuvittelen milttä se tuntuu. Filosofiani mukaan, jos sitä meinaa toiselta pyytää, niin pitäisi itse olla valmis ssmaan. Minulla itselläni ei ole semmoisia rintoja joihin voisin sitä kokeilla (ei sinne päinkään). Siispä olen sitonut kyrpääni ja kivespussejani. Sekin näyttää mielestäni hyvält ja uskon että kun kyrpä turpoaa sitomisen takia kunnolla se myös tuntuisi hyvältä pillussa tai takapuolessa. Olen myös sitonut kyrpäni niin että se jakautuu muutamaan osaan, niinkuin pätkä todella isoa toukkaa. Sekin näyttää hyvältä kun veri alkaa pakkautua, kyrpä kovenee ja on koko ajan herkempi kosketukselle.
Näistä tutkimuksista siirryi pienimuotoiseen "peniksen kidutukseen" . Kiveksien ja kyvän sitoessani tein sen niin että pystyin roikottamaan niistä painoja. Noin 3kg oli kumpaan vaan mielyttävän tuntuinen ja taas näytti hyvältä. Paino homma onkin melkein enemmän esteettinen asia kuin tuntemus asia. Siihen liittyy kaikki valmistautuminen, tarvikkeiden kerääminen ja se miltä lopuksi näyttää ja miltä tuntuu. Kyllä minua kiihottaa myös kertoa asiasta sinulle. Kivun puolelle se alkaa mennä noin viiden kilon jälkeen. Toki minun piti hakea oma rajani. Se on kymmenen kiloa nostettuna sidotulla kyrvällä. Se sattui, enkä usko että teen niin enää toista kertaa.
Kerro minulle mitä olet näistä mieltä ja mitä ajatuksia ne sinussa herättävät 😘
31.01.2025 23:44
Ehkä parasta vain kirjoittaa tänne alas, eikä kommentoida kirjoituksen kommentoi valikon kautta. En huomaa aina viestejäsi, kuin vasta myöhemmin. Näin uusin viesti olisi aina alimmaisin.
31.01.2025 23:07
Kirjoitin penisrenkaastani tekstin joka näkyy minulla julkaistuna klo18:37, luitko sen.
Minun pitää taas alkaa käyttää sitä useammin, pidän siitä.
31.01.2025 23:03
Huomasitko tämän viestini? Onko mielipidettä?
31.01.2025 22:57
Koska tulet takaisin?
31.01.2025 22:32
Haluaistko nyt puhua kirjoituksestani minun penis rengas kokemuksista? Sitten voisimme siirtyä eteenpäin.
31.01.2025 22:28
Miksi et saa matkustaa yksin?
31.01.2025 22:26
Viestit taas putoilevat ihmeellisessä järjestyksessä.
Jos sinulla on nyt aikaa minulle niin voitaisiin jatkaa tarinoita itseni tutkimuksistani ja sinä voit kommentoida ja kysyä. Pitää vaan valmistautua siihen että muut yrittävät häiritä keskusteluamme, pyytämättömillä kommenteilla. Tulet varmasti kuulemaan useaan kertaan muilta kuinka inhottva perverssi olen, niin kuinkertoivat kun kerroin sinulle ajatuksia oman anaalini suhteen.
Luotan kuitenkin, ei, vaan nyt jo tiedän että sinä osaat suhtautua asioihin avoimin mielin ja järkevästi. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään muun ajatukset.🥰
31.01.2025 22:15
8 / 16