Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Niin en tiedä miten se toimisi pannessa. Se toimii hyvin muuten, on kokoajan tietoinen kyrvästään=seksi mielessä.
    Kun olen sekoillut näiden kirjotuksien ja kirjoittajien kanssa olen miettinyt miten ihanaa, lämmintä ja rauhallista olisi maata alasti vieressäsi upottaa kasvoni rintoihisi suudella, imeä ja näykkiä niitä hellästi. Toisella kädellä puristella pakaroitasi ja toisella hyväillä ja työntyä lämpimään pilluusi. Se olisi täydellinen lääke lukemalleni ahdasmielisyydelle ja vihaisuudelle. Olisinpa siellä missä sinä olet.
  2. Näin jonkun kommenttiin kommentoinnin josta kävi ilmi että olit lukenut penis rengas tekstini. Valitettavasti en löytänyt vastinettasi😭
    Eli eteenpäin, kerron sinulle lisää omista lihan ilon tutkimuksista. Olen iloinen että alat syttyä rintojen sitomiselle. Pidän siitä todella paljon kiihotun siitä miltä se näyttää ja kun kuvittelen milttä se tuntuu. Filosofiani mukaan, jos sitä meinaa toiselta pyytää, niin pitäisi itse olla valmis ssmaan. Minulla itselläni ei ole semmoisia rintoja joihin voisin sitä kokeilla (ei sinne päinkään). Siispä olen sitonut kyrpääni ja kivespussejani. Sekin näyttää mielestäni hyvält ja uskon että kun kyrpä turpoaa sitomisen takia kunnolla se myös tuntuisi hyvältä pillussa tai takapuolessa. Olen myös sitonut kyrpäni niin että se jakautuu muutamaan osaan, niinkuin pätkä todella isoa toukkaa. Sekin näyttää hyvältä kun veri alkaa pakkautua, kyrpä kovenee ja on koko ajan herkempi kosketukselle.
    Näistä tutkimuksista siirryi pienimuotoiseen "peniksen kidutukseen" . Kiveksien ja kyvän sitoessani tein sen niin että pystyin roikottamaan niistä painoja. Noin 3kg oli kumpaan vaan mielyttävän tuntuinen ja taas näytti hyvältä. Paino homma onkin melkein enemmän esteettinen asia kuin tuntemus asia. Siihen liittyy kaikki valmistautuminen, tarvikkeiden kerääminen ja se miltä lopuksi näyttää ja miltä tuntuu. Kyllä minua kiihottaa myös kertoa asiasta sinulle. Kivun puolelle se alkaa mennä noin viiden kilon jälkeen. Toki minun piti hakea oma rajani. Se on kymmenen kiloa nostettuna sidotulla kyrvällä. Se sattui, enkä usko että teen niin enää toista kertaa.
    Kerro minulle mitä olet näistä mieltä ja mitä ajatuksia ne sinussa herättävät 😘
  3. Koska tulet takaisin?
  4. 8 / 16