Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmi että täällä on tungosta. En malta mieltäni, enkä kroppaani, kun haluan niin paljon keskustella kanssasi.
Luitko ja jos niin mitä olit mieltä kun kerroin penis rengas kokemuksistani? Yritin etsiä sitä että olisin voinut sanoa sinulle että nyt se on kullini kivespussieni ympäri, mutta en löytänyt sitä. Ostan huomenna uuden ja kerron sinulle sitten tunnelmat livenä.
31.01.2025 22:06
Kuin jostakin elokuvasta. Kukin saa itse päättää "kenen on" joka sekin kuulostaa sanottuna erikoiselta.
31.01.2025 22:00
En ikinä kohtele ketään naista huonosti ja tämä ei ole minulle mikä tahansa nainen.
31.01.2025 21:54
Olen vain vastaillut aikani kuluksi, kun olen odottanut sinua ja tarkastanut palstaa. Nyt olen täysin sinun. Ei pelkoa että vaihtaisin sinua. Jos olet tarjolla olet niin paljon muiden yläpuolella et sinun ei tarvitse huolehtia.❤️
31.01.2025 21:52
Onko aikaa viestitellä nyt?
31.01.2025 21:44
Vihdoinkin tuli minulle number oneilta viesti, älä epäile hetkeäkään ettet olisi. Olen odottanut sinua, koska haluan sinua ja haluan tutustua sinuun paremmin 🥰😘😍
31.01.2025 21:41
Olen imareltu. Hyvä että voin olla avuksi.
Valitettavasti ajatukseni on edelleen toisaalla, ja odotan.
31.01.2025 21:18
Itse asiassa kun miehet sanovat omasta varustuksestaan näin, he eivät välttämättä ole aina rehellisiä. Ei omani ole pieni siitä olen varma, mutta olen yhtä varma että se ei ole todella kookaskaan.
31.01.2025 20:34
Kiitos mielenkiinnosta. Kieltämättä pelkkä tämän henkilön odottaminen kiihottaa minua sen verran että on painetta kyrvässä
31.01.2025 20:23
Voin muuten omistautua jo nyt täysin vaiihtamaan ajatuksia kanssasi, mutta sitten kun sinulla on siihen sopivasti aikaa ja halua. Tarkistan viestiketjun noin 5min. välein, kun odotan sinua❤️🏵️
31.01.2025 20:21
Ei voi kun ihmetellä. Parempi pitää suunsa kiinni ja antaa ihmisten luulla että olet idiootti, kuin svata se ja todistaa luulot oikeaksi. Idiootti!
31.01.2025 20:16
Todellakin. Haluaisin upottaa kasvoni märkään pilluun ja niin se onnistuisi todella hyvin, eikä tarvitsisi miettiä mistä nuolla kun voisit itse siirtää sopivan paikan suun kohdalle ja kertoa milloin haluat hitaampaa, kovempaa tai syvemmältä (silloin saisit laittaa painoa kasvoilleni kunnulla. Olen myös halukas kokea (en ole kokenut) kun nainen pissaa naamalleni. Uskoisin pitäväni siitä (voin kertoa lisää kun puhutaan taas itseni tutkiskeluistani.
Kerroin aikasemmin että olen haaveillut myös siitä että minut hinkattaisiin märällä pillulla joka paikasta, saisin valua pillumehua.
31.01.2025 20:13
En vielä, mutta jos saan käyntiin haluamani keskustelun, haluamani ihmisen kanssa, niin runkkaan varmasti jossain vaiheessa.
31.01.2025 20:05
Minullakin on kassit karvattomana, mutta kyrvän tyvessä, häpykummulla on karvaa.minulla kassit karvattonana häpykummulla karvoja.
31.01.2025 19:47
Sinulla saa olla juuri niin paljon miehiä kuin itse haluat!🤤🤩
31.01.2025 19:47
Haluan todella pahasti. Teet minut hulluksi.
Aloitin kirjoittelut että saisi purkaa mieltäni ja jakaa ajatuksia seksistä jonkun ymmärtäväisen ihmisen kanssa. En hakenut fyysistä seuraa, mutta katso nyt mitä olet saanut aikaan minussa. Suur kiitos 😘😘😘
31.01.2025 19:46
Olen hulluna himosta 💥😳
31.01.2025 19:40
Kyllä se näillä tiedoilla kuulostaa ihanalta. Voisin aina toisinaan herätä suihinottoon (toistaiseksi haave), valitettavasti elämä on monimutkaista ja monitahoista, hyviä ja huonoja asioita täynnä.
Ehkä vuosien jälkeen, jos olet vielä haluat sitä,kun vaimo lopullisesti kyllästyy minuun,
31.01.2025 18:42
No kerron nyt kuitenkin jotakin, kun kohta en enää pysty kirjoittelemaan:
Olen usein, jo pidemmän aikaa, toisinaan käyttänyt "penis rengasta". Se ei tosin ole alunperin siihen tarkoitettu, vaan on veneilyyn tehty teräs sokka. Noin 1cm paksua kiiltävää terästä. Se on pullean U kirjaimen muotoinen, jonka avoimeen päätyyn tulee tappi joka pysyy kierteillä kiinni ja sulkee U:n. U kyrvän päältä alaspäin, kassit myös sokan etupuolelle ja tappi kiinni kassien alta. Tuntuu hyvältä kun on koko ajan kuin oisi pieni seisokki. Kyrpä ja kassit ovat terhakasti edessä. Näyttää myös hyvältä. Valitettavasti en ole ikinä päässyt panemaan ketään se päällä, mutta voisin kuvitella että tuntuisi hyvältä klitorista vasten ja kassit osuisivat joka työnnöllä pillun alaosaan , kastuen nesteistä. Olen pitänyt sitä töissä, kotona ja kun olen ollut liikenteessä. Pysyy aina olennainen mielessä😉 kuten aiemmin sanoin minua kiihottaa että olen julkisessa paikassa ja kukaan ei tiedä mitä on tekeillä.
Pitääkin etsiä se vielä tänään (työkalujen joukosta, täysin viattoman näköinen). Asetan sen paikoilleen ja ajattelen sinua. Näkisitpä🥲. Voidaan illalla keskustella siitä ja muista tutkimuksistani.😘😘😘
31.01.2025 18:37
Ehditkö nyt hetken uhrata minulle? Voisin aloittaa kertomaan tutkimuksistani (aloittaisin kevyemmästä päästä). Voitaisiin vaihtaa siitä ajatuksia ja jatkaa klo23?
31.01.2025 18:12
9 / 16