Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sepi1006
profiilit
sepi1006
sepi1006
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä näitä pihapoliiseja riittää,ei niistä päästä koskaan
19.04.2025 17:20
Olen käynyt tt-kuvauksissa tämän syövän kanssa mutta en usko että ne mitään vaikuttaisivat tähän tautiin. Kuvaukset ym.tähän sairauteen vaikuttavat niin että ei meinaa uni millään tulla iltaisin. Vaikka miten yrittäisi ajatella muita asioita niin ei onnistu. Ei tähän voi muuta sanoa kuin perkeleen perkele.
17.04.2025 00:18
Kyllä pääsisin helpostikin juttelemaan asioista,olen kerran keskustellut henkilön kanssa joka tekee tätä työkseen. Minulla oli mieli parempi hetken aikaa mutta sitten kun tulin kotiin niin samat ajatukset pyörivät päässä. Lääkäri antoi reseptin mieliala lääkkeisiin mutta nekään eivät sopineet minulle. Nukkuu 10-12 tuntia ja näkee painajaisia. Kyllä tämä on yhtä helvettiä syövän kanssa taistelu.
16.04.2025 14:05
Äkkiä se Selänne karkotettava Suomesta. Sopiva mies sinne Trumpin taustajoukkoihin. Älykkyysosamäärä tasan 0.
16.04.2025 13:56
Mutta tiedättekö olotilaa kun kävin tänään tt-kuvauksissa ja viikon päästä saan tulokset. Onko kasvain suurentunut vai pienentynyt. Tuntuu että pää halkeaa kun miettii tätä asiaa. Vaikka on tässä jo pian pari vuotta ollut mielessä sana syöpä 24/7. Joku on sanonut minulle että nauti joka päivästä ja unohda koko asia. Ei sellaista ihmistä ole olemassakaan joka pystyy tähän. Ihminen jolla ei ole ollut syöpää ei tiedä koko asiasta mitään.
15.04.2025 18:37
Tuli pari kertaa sama kommentti mutta ei kai se haittaa
15.04.2025 18:19
Mulla on ollut pari vuotta pehmytkudossarkooma ja aina tt-kuvauksen jälkeen lääkäri on sanonut että ei ole etäispesäkkeitä niin luotan siihen.
15.04.2025 18:13
Olen käynyt salilla 30 vuotta mutta ei se paljon painanut kun syöpä iski kimppuun pari vuotta sitten. Pidin vuoden tauon kun ei oikein mikään kiinnostanut. Eikä mennyt kauan kun mursin yhden selkänikaman. En muistanut että sytostaattihoidot heikentävät luustoa. Nyt syödään Panadolia ja ainakin yritetään tehdä jotain pienillä painoilla. Ja saa jutella ihmisten kanssa.
10.04.2025 19:34
Ja minkä helvetin takia tän syövän eteneminen on niin vaikeaa. Miksi ei se voisi olla niinkuin sydänkohtaus. Kerrasta poikki. Syöpä tulee olemaan ihmiskunnan kirous vuosikymmeniä ennenkuin löytyy jonkinnäköinen lääke. Minullakin syöpä etenee pikku hiljaa mutta minkäs teet. Kipuja ei onneksi ole niin paljon mutta kyllä äijä väsyy ihan pikku kävelylenkeistäkin. Mutta niin se on monella muullakin.
23.03.2025 21:09
Tämä ei kuulu syöpäpotilaan arkeen mutta joskus lauantai-iltaisin tulee juotua muutama tölkki kaljaa niin unohtuu koko syöpä edes hetkeksi ja toinen paikka on kuntosali jossa juuri tänään kävin. Siellä voi ihmisten kanssa jutella ihan kaikista asioista. Se on sitä sosiaalista kanssakäymistä mikä myös helpottaa olotilaa.
17.03.2025 20:44
Jos on syöpä joka varmasti tappaa mutta ei tiedä milloin niin haluaisitko kärsiä tästä kidutuksesta vuosikaudet? Eihän kukaan ihminen jaksa tätä. Minulla on syöpä ja nyt en jaksa kauan.
16.03.2025 23:07
Jos ja kun (ei saisi jossitella) kasvain saadaan pois niin ajattelu muuttuisi täysin. Sitten voisi joka ilta miettiä että olipa mukava päivä taas. Tottakai olet syöpäsairas lopun elämääsi mutta elämä olisi vaan jotenkin helpompaa.
16.03.2025 21:17
Kyllä tämä on niin hermoja raastavaa että sellainen ihminen jolla ei ole ollut syöpää ei voi tajuta sitä miltä syöpää sairastavalta tuntuu. Toivon todellakin että kukaan tuntemistani ihmisistä ei saa tätä tautia. Nyt taitaa mennä vähän yli nämä minun kirjoitteluni mutta kuka sitten lukeekin nämä niin tietää totuuden.
16.03.2025 19:39
Onneksi on vaimo joka tukee minua mutta kyllä hänelläkin on välillä vaikeaa. Olen sanonutkin että lähtisi jonkun tuttavansa kanssa vaikka etelän lomalle niin unohtaisi nämä kotiasiat edes pariksi viikoksi. Kyllä minä sen ajan tulen toimeen kotona.
16.03.2025 17:16
Elämä on muutenkin uhkapeliä,jos kuolen leikkauspöydälle niin on sekin helpompi vaihtoehto kuin miettiä joka päivä tätä sanaa syöpä
16.03.2025 15:30
Tarkoitin henkiinjäämistä
16.03.2025 15:24
Kyllä on veemäinen pomo jos potkut antaa. Yhtä hyvin hän voi saada syövän. Ei syövästä puhuminen aina niin helppoa ole mutta jos tuntee hyvin toisen niin ehkä se on vähän helpompaa. Tänään viimeksi ajattelin sitä kun lääkäri sanoi että jos leikataan niin mahdollisuudet leikkauspöydällä ovat 50/50. Luulen että suostun leikkaukseen vaikka mahdollisuudet ovat tälläiset.
16.03.2025 14:27
On suvussa syöpää. Mammalla oli haimasyöpä ja veljelläni eturauhassyöpä jonka hän sanoi pari vuotta leikkauksen jälkeen.
15.03.2025 19:53
Ei ole onneksi kipuja mutta henkisellä puolella sitäkin enemmän.
15.03.2025 19:50
Uskotko itsekään noihin puolukkajuttuihin. Minulla on eräs tuttava joka polttaa askillisen tupakkaa joka päivä ja juo sixpakin kaljaa siihen päälle. Mutta siinä se vaan on hengissä. Kyselin yhtenä päivänä että mikä on kunto. On kuulema keuhkot puhtaat ja muutenkin kaikki ok. Itsensä pettämistä tuollainen on.
15.03.2025 15:47
1 / 2