Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nurmpe
profiilit
nurmpe
nurmpe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen mitä itse olen Google-tiliäni käyttänyt, siis useampia vuosia, on aina ollut sähköpostiosoite käyttäjätunnuksena ja salasana salasanana.
Niinkuin monessa muussakin paikassa nykyään.
02.04.2016 22:41
Kamera päälle > Asetukset > Tallennuspaikka
Alhaaltapäin kolmas rivi ja 2 kuvake vasemmalta.
Olepa hyvä! :)
28.03.2016 04:58
Oma näkemykseni on, vaikkei Adobesta kokemusta olekaan, että kun on maksanut tuotteen ja se on hyväksytty, pitäisi se tuote päästä lataamaan ihan sieltä heidän sivustoltaan.
Näin olen itse tällä tyylillä muutamat ohjelmat ostanut, ja hyvin on toiminut.
24.03.2016 05:45
Vaikka olisi kuinka nopea levy tahansa, siitä ei käytännössä ole mitään hyötyä ja sitä ei huomaa mitenkään.. Se ei vaikuta laitteen käynnistysnopeuteen, ei tallenteen katsomiseen, paitsi ehkä siinä tapauksessa, että levy olisi niin hidas, että kuva alkaisi pätkiä. Se tuskin mahdollista. SSD taas, vaikka PC puolella nopeimpia levyjä onkin, tulee jo mahdollisesti rautapuolen ongelma vastaan, ettei digiboksi edes löydä koko levyä.
Joten, mielestäni järkevin vaihtoehto levyksi, on sata 1 tai 2 levy. Niin varmaasti toimii niinkuin pitää.
01.03.2016 08:28
Tuosta tuommoinen..
Ei oo omaa kokemusta, mutta, ainakin on halpa.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/pocket-pkm-1-karaokemikseri
31.01.2016 17:07
En ole ammattilainen, sitä en ole väittänytkään. Vaikka, jotain ymmärränkin. Käytöstavoistakin, toisin, kuin eräät.
Aloittajan tarpeisiin varmasti täysin riittävä tietokone, niinkuin monen muunkin sellaisen tietokoneen käyttäjän, jonka tarpeet ei ole vaativimmasta päästä. Joten, on ihan turhaa lätistä jostain näytön resoluutiosta tai SSD:stä. Ne, kun todellakaan ei ole kaikille, kaiken A ja O.
"Tällä palstalla vaan on mainostaminen kielletty."
Oman kokemuksen julkituominen, omasta mielestä riittävän hyvästä koneesta ei ole minkäänsortin mainontaa. Ja se on nimeenomaan mun oma mielipiteeni, ei teidän kenenkään muun. Olkaa mitä mieltä tykkäätte, mutta omasta mielestä täysin ajaa asiansa aloittajan tarpeisiin nähden. Ihan riittävällä potkulla, joten suosittelen edelleenkin.
"Sitten seuraavaksi tyrkytät jotain sellaista jonka ostit itse, vähän niinkuin pönkittääksesi omaa valintaasi. Mikä tuon laitteen vertailukohta on?"
Tein sen jo, mutten mitenkään pönkittääkseni yhtään mitään, vaan antaakseni aloittajalle kysymykseen vastauksen. Laitteesta, jonka olen kokenut riittävän hyväksi aloittajan tyylisisiin toimintoihin, en tarvi mitään vertailukohtia. Maailma laitteita pullollaan, varmasti sen miljardikertaa parempiakin, mutta... Tähän nyt olen tyytyväinen ja toin sen julki. Mahdollisesti aloittaja ei tehnyt tällä tiedolla mitään, siitä ei maailmani kaadu, mutta sen tiedän myös, ettei myöskään suurimmasta osasta ketjuun vastanneista lässyttäjistä ollut hänelle mitään hyötyä.
Joten, poistun takavasemmalle.. Lässytelkää ihan keskenänne...
09.12.2015 02:09
Tässä tää Suomi24:n porukan taso taas nähdään ja huomataan... Ei ensimmäistäkään vastausta kysymykseen, jota kysyttiin, vaan lätinää jostain ihan muusta.
Tätä siis kysyttiin: Suosituksia uuteen pöytä tai kannettavaan tietokoneeseen koneeseen.
Tässä oma ehdotukseni:
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Kannettavat/Asus-R557LA-XO1545H-15-6
Itsellä on vastaava Asuksen laite ja olen ollut oikein tyytyväinen. On tarpeitani vastannut ihan täysin ja toiminut moitteetta. Suosittelen.
08.12.2015 02:33
Ei sellaista ole olemassakaan, laitetta tai palveluakaan, että täysin varma voi olla.
Itsellä on Buffalon USB-levyt toimineet moitteetta vuodesta toiseen. Mulla on varmuuskopiot kahdessa eripaikkaa, alkuperäisen lisäksi. Hyvin ovat turvassa pysyneet. Eli, tuommoinen tapa saattaisi olla yksi varmimpia. Toki sehän sitten on mahdollinen hankaluus, että kuinka paljon on sitä varmistettavaa.
18.10.2015 23:32
Tämäkö ei ole testeissä menestynyt? Heh, heh..
https://www.google.com/search?q=bh-111&num=100&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB4QsARqFQoTCMvi9or80McCFQRXLAodnd4Aug&biw=1152&bih=568
Ihan sama, kun kerran asiansa ajaa ja sen tekee, mihin on tarkoitettukin..
31.08.2015 23:41
Tommoset kolmenkympin rimpulat ne vasta naurettavat on.. :D :D Heh, heh..... Itellä kuulokkeet liki kahdensadan ja myöskin kuulostaa siltä. Ne kuulokkeet saa myöskin siihen bluetooth-laitteeseen kiinni, joka oli alkuperäiselle kysyjälle ehdotus ongelmaansa. Ja siinäkin tapauksessa soi paljon paremmin, kuin yksikään kolmenkympin rimpula.
Jos ei tiedä mitä puhuu, mistä puhuu, mitä sylki suuhun tuo ja JNE.. Kannattaisi pitää suuta soukemmalla, vapuska-kännimänni..
31.08.2015 23:36
Itselläni ei ole ollut häiriöitä bluetoothin kanssa, kyseisen laitteen BH-111 kanssa, eikä puhelimen ja autosoittimen välisessä bluetooth-yhteydessä. Handfreen ja musiikinkuuntelu käytössä. En väitä kuitenkaan, etteikö näinkin voisi olla. Itselläni kuitenkin ollut todellakin mukavan helppo ja laadukas tapa yhdistää kaksi laitetta toisiinsa, juurikin vaikka tuossa autokäytössä.
31.08.2015 02:37
Sitten perusteluita väitteelle!
Oma ollut käytössä 6-7 vuotta ja vieläkin toimii moitteetta. Sekä handfree käytössä, että musiikin kuuntelussa. Ei moitteen sijaa. Ehdoton laite. :)
31.08.2015 02:29
Mulla myös S5 ja musiikkini kuuntelen langattomasti BH-111 Bluetooth härpäkkeen kautta. Eli, sun tapauksessasi, en lähtis huoltoon lähettelemään, vaan hommaisin tuommoisen,
Tää vaan vinkki, teet kuitenkin miten haluat. :)
https://www.google.com/search?q=bh-111&num=100&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB4QsARqFQoTCMvi9or80McCFQRXLAodnd4Aug&biw=1152&bih=568
30.08.2015 17:05
Juurikin näin.. :)
Itse päätin päivittää oman Pinnacleni tuohon aiemmin linkkaamaani versioon nyt juuri ja tyytyväinen olen ostokseeni. Ja ei ollut kallis, kuten jo totesinkin.
Kukainenkin tavallaan ja tekee niin kuin haluaa. Niin se vaan menee.. :)
23.08.2015 05:24
luetun_ymmärrys > Samaa vaan sullekin... Katteles vähän tarkemmin, ennen kuin alat soittaa suutas..
"Okei no jos ei ilmaiseksi saa niin mikä (aika halpa) olisi hyvä?"
21.08.2015 23:36
Pinnaclen editointiohjelma on varsin pätevä, monen moiseen videon editoimiseen. Vuosia käyttänyt. Eikä oo mitenkään "liian" kallis, mielestäni.
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/studio/standard/
21.08.2015 22:55
Olisko jonkin peliohjaimen nappi/vipu/mikälie pännissä, jolloin käyttäytyy noin.. Nimittäin itseltä kokemusta löytyy siitäkin.. :)
Tai sitten hiiressä jotain vikaa..
17.08.2015 23:59
Audacity
http://sourceforge.net/projects/audacity/
03.05.2015 02:52
Viiden vuoden aikana ollut Galaxy S3,S4 ja S5.. Sekä Tab 3. Yhdessäkään ei ainoatakaan moitteen sijaa. Toistaiseksi ainakin olen laitteisiin ollut todella tyytyväinen. :)
26.04.2015 22:49
Hyvä kirjoitus!
Juurikin näin olen itsekin tehnyt.
Ei vaadi mitään kovin merkillistä laitteistoa, kun jo saa aikaan ihan riittävän hienoja kuvia. Toki, mikä on kenenkin vaatimustaso, mutta, kun itsekin pelkästään harrastukseksi kuvailen silloin tällöin, niin iisimpikin kalusto riittää oikein hyvin. :)
14.03.2015 16:51
1 / 7