Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

124

1. Kamera päälle > Asetukset > Tallennuspaikka

Alhaaltapäin kolmas rivi ja 2 kuvake vasemmalta.

Olepa hyvä! :)
  2. En ole ammattilainen, sitä en ole väittänytkään. Vaikka, jotain ymmärränkin. Käytöstavoistakin, toisin, kuin eräät.

Aloittajan tarpeisiin varmasti täysin riittävä tietokone, niinkuin monen muunkin sellaisen tietokoneen käyttäjän, jonka tarpeet ei ole vaativimmasta päästä. Joten, on ihan turhaa lätistä jostain näytön resoluutiosta tai SSD:stä. Ne, kun todellakaan ei ole kaikille, kaiken A ja O.

"Tällä palstalla vaan on mainostaminen kielletty."

Oman kokemuksen julkituominen, omasta mielestä riittävän hyvästä koneesta ei ole minkäänsortin mainontaa. Ja se on nimeenomaan mun oma mielipiteeni, ei teidän kenenkään muun. Olkaa mitä mieltä tykkäätte, mutta omasta mielestä täysin ajaa asiansa aloittajan tarpeisiin nähden. Ihan riittävällä potkulla, joten suosittelen edelleenkin.

"Sitten seuraavaksi tyrkytät jotain sellaista jonka ostit itse, vähän niinkuin pönkittääksesi omaa valintaasi. Mikä tuon laitteen vertailukohta on?"

Tein sen jo, mutten mitenkään pönkittääkseni yhtään mitään, vaan antaakseni aloittajalle kysymykseen vastauksen. Laitteesta, jonka olen kokenut riittävän hyväksi aloittajan tyylisisiin toimintoihin, en tarvi mitään vertailukohtia. Maailma laitteita pullollaan, varmasti sen miljardikertaa parempiakin, mutta... Tähän nyt olen tyytyväinen ja toin sen julki. Mahdollisesti aloittaja ei tehnyt tällä tiedolla mitään, siitä ei maailmani kaadu, mutta sen tiedän myös, ettei myöskään suurimmasta osasta ketjuun vastanneista lässyttäjistä ollut hänelle mitään hyötyä.

Joten, poistun takavasemmalle.. Lässytelkää ihan keskenänne...