Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa [email protected] Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. aamulla huomenet......nyt...

hyvää iltaaaaa..... :)))) pikkasen pilviä keräilee kuhan nyt ei ihan karmeaa ilmaa juhannukseks..........:))))))
    Huuhaa
    7
    223
  2. Tässä mietin....

että mikä helkutti mun mesee vaivaa ku ryttyilee mulle ihan koko aika...... Oon sen tuhat kertaa lataillu ja lataillu ja
    Huuhaa
    2
    223
  3. Huonoa seuraa......

Kun tuli jo tänään kirjoitettua tuosta ex luuseri ukosta joka on sadistinen hullu...... ja soittelee joka helvetin päivä
    Huuhaa
    4
    221
  4. joudun näin julkisesti.....

anteeks pyytämään...LUKELTA.... mut mun mielestä sä et puhunut kivasti sun naisystävästä.... niin ja olen humalassa.....
    Huuhaa
    2
    217
  5. Oikein hyvää....

huomenta...... munkin puolesta... silmät ristissä ja silleen..... no nyt on pien loma joten ei haittaa....:)))))
    Huuhaa
    3
    212
  6. sinulle mä.....

" aarteeni antaisi..... jonka vuoksi kärsin ja taistelin..... sinulle mä antaisin sydämmen jos sä otat sen"...... sujuva
    Huuhaa
    2
    198
  7. puoskariiiiiiii!!!!!!!

ethän sä voi hyljätä mua.... kukas mun suolistohuuhtelun tekee jos meinaat mökille mennä....... kuinka mä pärjään ilman
    Huuhaa
    2
    198
  8. Illalla taivas tumma

ja kirkas ikkunansa peittää, aurinko punainen pyjama yllä peiton päällensä heittää..... Nukkukaa hyvin nähden mukavia u
    Huuhaa
    3
    194
  9. Illan.... kevennys......

Nainen näki kaupassa laitteen, jossa luki:automaattinen hinnoittelija. laittoi kojeen päällekenkäparin ja välittömästi k
    Huuhaa
    4
    187
  10. puoskari hoi......!!!!!

onks sun vastaanotto kii ku sua ei kuulu eikä näy......:))))) paitsi parvekkeella.....:)))))
    Huuhaa
    3
    185
  11. kun makaan tässä.......

sängylläni ja muistelen viime yötä, tunnen vastustamatonta halua puristaasinua. Tulit odottamatta luokseni viileänä yönä
    Huuhaa
    1
    178
  12. Nukkumaijatar....

kerran vastasit mulle kun kysyin unesta missä lapsi kuoli... Isäni kuoli muutama kuukausi sitten... Olen hänestä alkanut
    Unien tulkinta
    2
    168
  13. iltaa vaan.......

munkin puolesta..... annelia vaivaa munan liukkaus..... mitäs sit jos ei ole edes munia...... jääkaapissa.... no joo....
    Huuhaa
    1
    164
  14. hyvää......

viikon loppua munkin puolesta.... itsekullekin säädylle..... näin se alkaa selvillä vesillä..... taidan tämän vkl:N olla
    Huuhaa
    4
    157
  15. Ku tääl.....

näin hiljaista..... taidan kanssa painua saunaan laihtumaan...... nukkukaas ihmiset hyvin ja nähkää kivoja unikuvia.....
    Huuhaa
    1
    145
  16. No niin...... nyt.....

swan..... alias naapuurini kirjottelee mun nimiin....ei tahalteen ku samperi unohti mut ulos heittääää.... kirjata......
    Huuhaa
    1
    142
  17. kumpi ois parempi...........

pitsa vaiko mäkkärin kerros ateria....... tähän huonoon oloon..... vai olisko paastolla..... :)))) saattaisin kielestä l
    Huuhaa
    1
    140
  18. Massapostitus...

mikä helvetin massa ku viestis ei oo ku yks sama sana.... no jokatapauksessa...moon taantunut,,,,kuiva mehut loppu...
    Huuhaa
    1
    134
  19. Jaahans......:)

tuossa luken kanssa tuumailtii...että tekee mieli sätti....eli tulkaa sättimään meidän omaan huuhaan sättiin..... Niih j
    Huuhaa
    0
    130
  20. no helvata....

jmytj,nylömpomj,tpojkl56 pgjkyokjypkojyokj otyjkyopjk...................................
    Huuhaa
    0
    44