Huonoa seuraa......

Kun tuli jo tänään kirjoitettua tuosta ex luuseri ukosta joka on sadistinen hullu...... ja soittelee joka helvetin päivä..... tunnin välein..... niin kerrotaan mitä hän sainoi juuri hetki sitten..... olen ilmeisesti eksynyt väärään seuraan... maybyline on mulle huonoa seuraa...... käytökseni on kuulemma muuttunut....voi vattu.... ilman may:ta en olisi selvinyt.... on ollu suuri apu ja turva....... on tukenut monessa asiassa..... tuntuu kummalta että exä ei voi jättää rauhaan....... samperin samperi....... Niin ja vielä haukkuu ystäviäni ketkä viel ovat omin silmin nähnyt ku olen räsynukke ollut sille paskalle.... mutta kiitän maybylineä ystävyydestä ja avusta mitä mulle on antanut..... harvoin löytää sellaista ystävää....... kiits may....:)))))

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maybeline

Kyllä nyt täytyy sanoa että lämmitti sydäntä ja mieltä lukea kauniit sanasi minusta:) julkisuus kuvani parani sadalla prosentilla,Kiitos BB!
      ...vai huonoa seuraa...pois se minusta!:DDD

Sinä itse olet todellinen helmi ystäväksi!Ystäviä ei ole koskaan liikaa mutta jos ihmisellä on edes yksi sinunlainen ystävä niin se on enemmän kuin paljon!Onneksi minulla on sinut!

Kiits BB!Yhdessä olemme vahvoja!

• Ja mulla myös elämä ois hyvin tyhjää ilman kamua...... tiedäks mitä...... huomen aamusta kahvila taas avoinna..... muista pullat tuoda...... ja juhannuksesta..... taidan sut ympäri viel puhua...... mä voin viinat tällä kertaa tarjota........ :))))))))

• Trambolino

Hei sun kannattaa vaihtaa liittymää ja ottaa salainen numero.....tietty hankalaa, jos se alkaa sitten muuten ahdistelemaan tulemalla vaikka sun oven taakse uhoilemaan....täs mun "advice"

• ku ei voi..... kun meillä tämä yhteinen jälkikasvu.......kerran numeron vaihdoin.... samperi ku joku sen oli antanut vaikka kaikkia ystäviä kielsin antamasta..... joten se yritys hukkaan meni....... nykyään en juuri vastaile jos ei ole pakko..... Kiits neuvosta....:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4098
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      56
      3782
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2115
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1583
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1573
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      41
      1507
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      51
      1391
    Aihe