että mikä helkutti mun mesee vaivaa ku ryttyilee mulle ihan koko aika...... Oon sen tuhat kertaa lataillu ja lataillu ja tänään nyt sit lähetin sen samperin virheraportin.....Näinköhän siitäkään mitään hyötyä....
Niin ja iltapäivää vaan huuhelihaa....=:8)))
Tässä mietin....
2
239
Vastaukset 2
- AMR-52
...Brune...)))) enpä miekään osaa sanoo,mikä pirskatti siin on..(( on tuo miul toimint hyvin.
joku konekohtainen luultavast siin on.. käy tuol tietoliikennepalstal,kerro virheet,kyl siel joku nörtti ihan asiallisesti neuvoo,jos jotain tehtävis...))))niin mullakin vissiin kuukauden toimi ihan ok....Mut nyt pärkules sentään ei..... Lähetin sen virheraportin josko sieltä jotain vastausta tulis..... I hope so......=:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3921536- 65991
- 84987
- 128969
- 92930
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku117642Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50639En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57624