dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Natsit olivat sota-aikana ne kaikista pahimmat murhaajat, ja suomalaisten olisi pitänyt ampua mieluummin heitä. Mutta nämä Häyhän tapaiset vääräuskoiset suojeluskuntalaiset olivat varsin natsimielistä porukkaa, ja sen vuoksi heillä oli äärettömän kova viha kaikkia venäläisiä ja kommunisteja kohtaan.

Tämä natsi-Saksan aiheuttama kansanmurha ei sen sijaan haitannut suomalaisia pätkän vertaa, ja suomalaiset olivat siihen jopa itse apuna lähettämällä juutalaisia tapettavaksi natsien tuhoamisleireille.

En näe mitään syytä miksi minun pitäisi rauhanpuolustajana arvostaa tämän kaltaisia tappajia jotka eivät ole saaneet mitään hyvää aikaan, sen sijaan kärsimystä ja kuolemaa he ovat saaneet aikaan sitäkin enemmän.
En ymmärrä ollenkaan niitä naisia jotka päättävät mennä vapaaehtoisesti armeijaan, mielestäni naiset eivät yksinkertaisesti kuulu sinne ollenkaan.

Täytyy ihmetellä mikä oikein saa naiset menemään armeijaan kun kaikki miehetkään eivät sinne halua mennä, ja myös ne miehet jotka sinne menevät niin eivät välttämättä edes pidä koko hommasta.

Olen itse sivari ja rauhan aatteen kannattaja, joten näin ollen minulta ei löydy minkäänlaisia sympatioita armeijan suuntaan. Ja mielestäni armeijan tarkoitus on vääränlainen, koska sotiminen ja toisten ihmisten tappaminen eivät ole mitenkään hyväksyttäviä asioita.

Lisäksi naisten meneminen armeijaan vaan kasvattaa entisestään suomen armeijan liian suurta reserviä, sillä suomella on asukaslukuun nähden yksi Euroopan isoimmista armeijoista reserviläiset mukaan luettuna. Ja tämä on vääränlaista yhteiskunnan militarisointia.

On täysin väärin ja ihmisoikeuksia loukkaavaa että nuoret miehet pakotetaan menemään vähintään puoleksi vuodeksi armeijaan, tai sitten suorittamaan 13-kuukauden mittaista rangaistuksenomaisen pitkää siviilipalvelusta puolen vuoden vankeusrangaistuksen uhalla.

Tässä tapauksessa suomen valtio rikkoo ihmisoikeuksia törkeästi. Kyse on puhtaasti mielipidevangeista sillä suomi on ainoa EU-valtio jossa on edelleenkin yleinen asevelvollisuus, ja missään muussa Euroopan maassa ei joudu puoleksi vuodeksi linnaan siitä syystä jos päättää kieltäytyä menemästä armeijaan tai sivariin.
Suomen armeija onkin oikein orja-armeija pahimmasta päästä, ja juuri sen vuoksi en anna sille minkäänlaista arvostusta.

En näe mitään syytä miksi minun pitäisi leikata lettini ja mennä vähintään puoleksi vuodeksi suomen orja-armeijaan joidenkin maanpuolustusintoilijoiden komenneltavaksi, lisäksi tämä olisi myös erittäin pahasti ristiriidassa minun rauhan aatteeni kanssa.

Todellinen rauhanpuolustaja ei koskaan mene armeijaan, vaan vastustaa sitä kaikin mahdollisin keinoin. Toinen asia mitä kohtaan minulla ei löydy minkäänlaisia sympatioita on isänmaallisuus, sillä mielestäni suomi on ihan huono valtio jossa ei ole mitään puolustamisen arvoista.

Suomi on kapitalistien johtama valtio täynnä rasistisia, ääri-isänmaallisia ja kapeakatseisia ihmisiä. Joten ei paljon haittaisi jos suomi menettäisi turhan itsenäisyytensä vaikka heti saman tien.

Sivarin olen sentään käynyt, joten kukaan ei voi väittää että olisin muka luistanut velvollisuuksistani. Tosin jos nyt saisin päättää uudelleen, niin alkaisin ilman muuta totaalikieltäytyjäksi. Se olisi aika hyvä keino protestoida tätä suomen epäoikeudenmukaista asevelvollisuutta ja rangaituksen omaista siviilipalvelusta vastaan.

Repisin mielelläni suomen passini vaikka saman tien jos saisin tilalle Venäjän passin.