dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Uusnatsit ja muuta maanpuolustusintoilijat voivat pitää ihan suosiolla turpansa kiinni siitä meneekö joku armeijaan vai ei, sillä se on jokaisen täysin oma asia. Minulle on aivan yksi ja sama mitä muut ihmiset ajattelevat minun sivarivalinnastani, eikä minulla käynyt missään vaiheessa mielessä sitä että olisin kysynyt joidenkin uusnatsien tai muiden maanpuolustusintoilijoiden mielipidettä tähän asiaan. Jos he eivät pysty hyväksymään minun sivarivalintaani, niin se on vain heidän oman ahdasmielisyytensä ansiota.

Armeija ei ole mikään jokaisen miehen velvollisuus, vaan jokaisen täysin oma asia haluaako sinne mennä vai ei.

Hienointa armeijasta kieltäytymisessä on kuitenkin aina se kun tietää kuinka vihaiseksi sillä saa kaikki uusnatsit ja muut militaristit. On hienoa kävellä kaupungilla pitkä letti heiluen ja PEACE-merkki kaulassa, ja katsoa kaljupäisten armeijahenkisten vihaisia katseita.
Jäi kyllä harmittamaan tosi paljon kun en saanut lippuja Iron Maidenin keikalle. Liput menivät loppuun tosi nopeasti, ja ne tulivat myyntiin melkein saman tien kun suomessa oli tieto heidän Helsingin keikastaan. Pitkäaikaisena Iron Maidenin fanina en ole nähnyt kertaakaan bändiä livenä, ja se jos mikä osaa harmittaa.