Kyselisin hiustenne pituuksia sivarit ja miksei totaalikieltäytyjätkin. Itselläni tällä hetkellä noin 5 mm, yleensä enemmän. Aina kun tarpeeksi kasvaa täytyy leikata ja yleensä sitten siiliksi. Kun tottuu niin 3 millin tukkakin tuntuu aika pitkältä loppujen lopuksi.
Vastaukset 7
- uncle
mä oon kalju ja sivari
- klanipää
Juu toi pitkätukkaläppä on jo aika vanha juttu...ei pidä uskoo aivan kaikkea mitä puhutaan.....6mm sivuilta ja 10mm/1cm päältä...ja sivari.
- tukka myös
Nämä taitavat olla niitä nörttejä nämä lyhyttukkaset "taistelijat"?
- klanipää
Ei kunmä oon se jäbä joka käy kuseksimassa sunlaisten hinttarien kenkiin...syö ittees peelo.;)
- vähähiuksinen
klanipää kirjoitti:
Ei kunmä oon se jäbä joka käy kuseksimassa sunlaisten hinttarien kenkiin...syö ittees peelo.;)
Oliko tämä todellakin parasta mitä pystyit vastaamaan? Säälittävää...
- vähä-älyinen
vähähiuksinen kirjoitti:
Oliko tämä todellakin parasta mitä pystyit vastaamaan? Säälittävää...
...olet. Ja haukotus...ei vaivaudu tollasen jälkkärin halventamiseen...ryömi takasin koloos ni kaikki pelaa paremmin...
vähä-älyinen kirjoitti:
...olet. Ja haukotus...ei vaivaudu tollasen jälkkärin halventamiseen...ryömi takasin koloos ni kaikki pelaa paremmin...
Olen sivari, ja pitkä letti on mielestäni ylivoimaisesti paras. Enkä todellakaan ole valmis luopumaan siitä niin typerän asian kun armeijan vuoksi. Eikä se armeijaan meneminen olisi yhtään houkuttelevampaa vaikka siellä olisikin pitkä letti sallittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3392695
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1762005- 341712
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791547- 531075
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269902Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247783- 58676
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551